Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ben bijna jarig, en 2 weken geleden kwam iedereen..
Zoals ze zeiden.
En nu het bijna zover is komt er niemand, ja mijn vriendje en 1 meisje uit mijn klas.
En ik baal daar zo van ze weten dat ik er echt naar uitkijk, ook al klinkt het ontzettend stom dat ik uit kan kijken naar mijn verjaardag.
Zoals ze zeiden.
En nu het bijna zover is komt er niemand, ja mijn vriendje en 1 meisje uit mijn klas.
En ik baal daar zo van ze weten dat ik er echt naar uitkijk, ook al klinkt het ontzettend stom dat ik uit kan kijken naar mijn verjaardag.
Gast- Gast
En dan krijg je nog een steek na dat je BESTE vriendin, die dus blijkbaar niet mijn beste vriendin is me ook laat zitten.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik snap dat ook niet, Reva.toetje_ schreef:Reva schreef:Waarom kende ik licor 43 niet
Oh heb je het nu voor het eerst? Lekker he!
Gast- Gast
Ik vind het wel gemeen van je beste vriendin... Maar komt er ook nog familie op je verjaardag?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Wat voor schoen ben je kwijt, Brennus?
Een allstar. Maar ik heb hem gevonden en ben net terug van een blokje om
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik vind het wel gemeen van je beste vriendin... Maar komt er ook nog familie op je verjaardag?
Die komen dag daarna.
Schoonfamilie komt.
En dan mijn oom tante en nichtje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Spaargeld, spaargeld, ik heb een varken met wat twee euromunten.Merai schreef:Smikkell schreef:Daarom wilde ik vanaf vandaag weer gaan zonnebanken, omdat ik daar wel van opknap en dan iig naar buiten moet. Het is ook fijn voor mijn spieren maar niet voordelig voor mijn spaarpot waar ik nu op leef..
Heb je al gekeken naar de mogelijkheden voor een uitkering? Daar heb je in deze situatie ook gewoon recht op, je moet niet je hele spaargeld er doorheen hoeven jagen natuurlijk.
Ik heb op mijn werk, bij de HA en bij MW aangegeven dat ik zonder inkomen zit. MW zou er iets over navragen, maar niets meer over gehoord. Ik moet echt dingen op gaan schrijven voor ik er heen ga..
Deze hele elende is natuurlijk begonnen door een rekening die ik niet kon betalen en omdat ik zo belachelijk veel werkte om rond te komen.. Dat geld moet ik nu allemaal missen!
De huisarts kan je daarin ook helpen. Je hebt sowieso recht op een uitkering nu, dus daar moeten stappen in gezet worden. Pak er een briefje bij en schrijf het op;)
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik vind het wel gemeen van je beste vriendin... Maar komt er ook nog familie op je verjaardag?
Die komen dag daarna.
Schoonfamilie komt.
En dan mijn oom tante en nichtje.
Vervelend voor je Anousch, ik hecht ook altijd wel waarde aan mijn feestje dus ik kan me voorstellen dat je flink teleurgesteld bent.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Goedemorgen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben nog zo moe. En ik heb geen zin in vandaag. En ik weet niet goed meer wat ik met mezelf aan moet. Maar op zich voel ik me nog wel redelijk.
En hoe is het met jou?
En hoe is het met jou?
Lotus- Ratel
Heb je een drukke dag in de planning dan?
Het vriest! Ramen zitten hier allemaal dicht gevroren.. Vond de temperatuur net zo lekker worden de afgelopen dagen.
Hier gaat alles goed Ben een beetje kreupel van het hardlopen. Dat is wat minder leuk. Maar moet straks naar de fysio.
Het vriest! Ramen zitten hier allemaal dicht gevroren.. Vond de temperatuur net zo lekker worden de afgelopen dagen.
Hier gaat alles goed Ben een beetje kreupel van het hardlopen. Dat is wat minder leuk. Maar moet straks naar de fysio.
Gast- Gast
Nee, ik heb een vrij rustige dag, maar ik heb er gewoon geen zin in. Ik moet sporten en heb vooral daar geen zin in. Maar als ik eenmaal bezig ben, zal het wel gaan.
Wat vervelend dat je kreupel bent. Misschien toch iets teveel gedaan? Ik hoop dat de fysio je kan helpen.
Ik hoorde trouwens net dat het vandaag wel weer tussen de 5 en 9 graden wordt vandaag.
Wat vervelend dat je kreupel bent. Misschien toch iets teveel gedaan? Ik hoop dat de fysio je kan helpen.
Ik hoorde trouwens net dat het vandaag wel weer tussen de 5 en 9 graden wordt vandaag.
Lotus- Ratel
Ik hoop het! ben echt toe aan wat warmer weer.
Waarom neem je niet gewoon een dagje vrij van sporten? Je sport al veel, dus een dagje pauze kan geen kwaad.
Waarom neem je niet gewoon een dagje vrij van sporten? Je sport al veel, dus een dagje pauze kan geen kwaad.
Gast- Gast
Wat flauw van je.
Lotus- Ratel
Ik heb gisteren ook al niet echt gesport, dus ik moet vandaag echt gaan.
Lotus- Ratel
Anousch schreef:Ik ben bijna jarig, en 2 weken geleden kwam iedereen..
Zoals ze zeiden.
En nu het bijna zover is komt er niemand, ja mijn vriendje en 1 meisje uit mijn klas en ik.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Oké. Lekker streng voor jezelf
Zo streng ben ik niet voor mezelf. Anders werk ik mezelf echt over de kop. Hoop dat het zonnetje gaat schijnen. Heeft wel een positieve invloed op mij.
Anoush, vervelend dat er dan bijna niemand komt! Om die reden vier ik mijn verjaardag ook eigenlijk nooit. Voel me altijd heel rot als mensen af zeggen. Dus nodig ik niemand uit, kunnen ze ook niet afzeggen
Zo streng ben ik niet voor mezelf. Anders werk ik mezelf echt over de kop. Hoop dat het zonnetje gaat schijnen. Heeft wel een positieve invloed op mij.
Anoush, vervelend dat er dan bijna niemand komt! Om die reden vier ik mijn verjaardag ook eigenlijk nooit. Voel me altijd heel rot als mensen af zeggen. Dus nodig ik niemand uit, kunnen ze ook niet afzeggen
Gast- Gast
Volgens anderen is het niet meer lekker streng, maar ben ik niet goed bezig. En zelf weet ik het niet meer...
Dat is inderdaad balen, Anousch...
Dat is inderdaad balen, Anousch...
Lotus- Ratel
Ik bedoel het ook een beetje zo dat je te streng voor jezelf bent.. Lijkt me best vermoeiend.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: