Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:34

Jordana schreef:
Merai schreef:
Try schreef:Jordana, hoe is het nu met jou? PM mag ook..

+1, al een beetje bijgekomen van het gesprek met je vriend nav je brief?

Try: Je hebt pb.

Ja het gaat opzicht wel, Ik wil nog een gesprek (voor het nog makkelijker te maken) hoe het nou echt verder gaat. Try heeft me echt een paar goede tips geven en die wil ik nog eerst proberen voordat er verkeerde beslissingen genomen worden.

Fijn dat de dingen wat meer op een rijtje hebt dan! Ik hoop dat je snel meer rust hebt op dit gebied, one way or another.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:35

Hopelijk kan de Huisarts wat aan het slapen doen , Smikkie....

En misschien Try gewoon laten komen, en als het niet gaat, aangeven dat het niet gaat. Try lijkt me niet de persoon die dan omvalt en op de grond gaat liggen krijsen....

Gast
Gast

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:36

Smikkell schreef:Ik heb morgen een afspraak staan bij de huisarts.

Goed van je, ik hoop echt dat hij/zij je weer even een stap verder kan helpen! Just to be sure: pm mag ook altijd!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:36

Lief van je Alex, en alle anderen.

*

Laatst aangepast door Smikkell op di 8 feb 2011 - 11:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 8 feb 2011 - 10:37

Ik ben vandaag teruggekomen van vakantie en mis het nu al.
Heb gewoon moeten huilen toen het vliegtuig opsteeg.

Ga zo meteen maar naar bed, want een vlucht van ruim 13 uur waarin je nauwelijks geslapen hebt is niet al te fijn.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Roze Roos di 8 feb 2011 - 10:37

Sorry, ik onderbrak de serieuze toon wel behoorlijk.. hug voor iedereen die het nodig heeft!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:37

Roze Roos schreef:Waaaahoooooooooooooooooooooooooooooooo ik krijg net een mail dat ik mijn eerste onderzoek met goed gevolg afgesloten heb! En ik heb voor het eerst in lange tijd vanavond weer sex gehad voor de 2e keer deze week!

Goed bezigx2 Laughing
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Try di 8 feb 2011 - 10:37

Alex167 schreef:Try = lief Very Happy
Ahh Embarassed, en dat vind ik dan weer lief smile

Smikkell, HA duurt niet heel de dag. Ik snap dat dat draining is maar ook een goed excuus. Dit bedoel ik trouwens helemaal niet naar lieverd. Again, it's up to you maar het wordt niet makkelijker hoe langer je wacht. Ik kan ook donderdag langskomen voor college (3 uur beginnen), of daarna, dan kunnen we samen eten..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Roze Roos di 8 feb 2011 - 10:38

Dank je Merai!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:38

Misschien is het waarom waar jij naar zoekt wel veeeel te ingewikkeld, en is het simpelweg zo dat jij al jaren en jaren iets volhoudt wat nu 'simpelweg' geknapt is?
Alsof je twintig jaar met zo'n postbodefietselastiek hebt willen doen.... Eerst scheurtjes, dan knap...kapot

Gast
Gast

Bericht  Try di 8 feb 2011 - 10:38

Smikkell schreef:
Ik weet gewoon niet waarom en ik kan er niet tegen als ik niet weet waaróm iets is...
Het is gewoon zo, dus daarom. En dat is op dit moment een hele goede reden (en ja, als je van de trap af valt ben je idd snel beneden)
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:38

*

Laatst aangepast door Smikkell op di 8 feb 2011 - 11:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:40

Smikkell schreef:Lief van je Alex, en alle anderen.

Zo gaat het de hele dag redelijk goed en opeens ben ik gewoon van slag en totaal in de stress. En dat terwijl Try zo lief is en mijn werk alleen maar belde om te vragen hoe het gaat en ook niet boos waren dat ik al twee weken hun telefoontjes wegdruk.
Ik weet gewoon niet waarom en ik kan er niet tegen als ik niet weet waaróm iets is...

Ik begrijp dat het heel frustrerend is om niet precies te weten waar het vandaan komt, maar ik denk dat het iets is dat je nu als gegeven moet accepteren. Het is er nu eenmaal, en het is vooral zaak om te weten hoe je er vanaf kunt komen. Wellicht kun je er achteraf heel gemakkelijk de vinger opleggen, mocht je dan nog die behoefte voelen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:41

Smikkell schreef:
wc-eend schreef:Is het niet zo dat als Try er eenmaal is, alles dan weer heel anders is? Dat je er dan wel van kan genieten?
Nee, ik ben bang dat ik in de stress zit tot ze weer weg is. En dat ik niet lullig bedoeld naar try toe, want ik wil haar eigenlijk heel graag zien. Maar ik kan gewoon niet zo goed mensen om me heen verdragen op het moment.

In dat geval denk ik dat je het misschien gewoon nog even niet moet willen. Ik ben het helemaal met je eens dat het op een gegeven moment ongezond wordt maar kennelijk is het je nu echt nog teveel. Het heeft geen zin om nu dwars over je grenzen te gaan.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:42

*

Gast
Gast

Bericht  Try di 8 feb 2011 - 10:43

Merai schreef:
Smikkell schreef:
wc-eend schreef:Is het niet zo dat als Try er eenmaal is, alles dan weer heel anders is? Dat je er dan wel van kan genieten?
Nee, ik ben bang dat ik in de stress zit tot ze weer weg is. En dat ik niet lullig bedoeld naar try toe, want ik wil haar eigenlijk heel graag zien. Maar ik kan gewoon niet zo goed mensen om me heen verdragen op het moment.

In dat geval denk ik dat je het misschien gewoon nog even niet moet willen. Ik ben het helemaal met je eens dat het op een gegeven moment ongezond wordt maar kennelijk is het je nu echt nog teveel. Het heeft geen zin om nu dwars over je grenzen te gaan.

Daar ben ik het mee eens.. Maar ben tegelijkertijd bang dat het moeilijker wordt hoe langer ze er mee wacht..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:46

Try schreef:
Merai schreef:
Smikkell schreef:

Daar ben ik het mee eens.. Maar ben tegelijkertijd bang dat het moeilijker wordt hoe langer ze er mee wacht..

Dat zou kunnen, maar aan de andere kant heeft ze morgen wel een afspraak bij de huisarts die hopelijk ook wel inziet dat er meer moet gebeuren dan er op dit moment gebeurd. Natuurlijk is het zo dat je bij angst uiteindelijk veel dieper kunt zakken wanneer je het blijft vermijden maar van helemaal niemand zien naar iemand op bezoek krijgen is dan wel een grote stap. Als bellen al zoveel problemen oplevert lijkt het me dat je het in kleine stapjes moet nemen, dus inderdaad bellen, of gewoon ouderwets brieven sturen oid. Ik ben ook geen hulpverlener maar praat vanuit mijn eigen ervaring, ik weet dus ook niet wat de beste manier is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:46

Nu moeten jullie niet denken dat Try heel erg eng is. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:47

Smikkell schreef:Met de HA bedoelde ik ook meer dat ik dit met haar wilde bespreken en ik blij ben dat ik morgen een hulpverlener spreek.
Ik schrik gewoon elke keer weer van mijn heftige reaties op situaties. het weerhoudt me om dingen te doen die me wél leuk lijken en leuk zouden moeten zijn.

Eerlijk gezegd ben ik daar ook wel blij om. Ik weet wel dat ik je nog niet zo lang 'ken' maar maak me wel zorgen om je!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:47

Smikkell schreef:Nu moeten jullie niet denken dat Try heel erg eng is. Embarassed

Haha ben maar niet bang hoor smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:48

Ik ben ook blij, of geruster, dat de hulpverlening zich nu om je bekommert

Gast
Gast

Bericht  Try di 8 feb 2011 - 10:48

Merai schreef:. Natuurlijk is het zo dat je bij angst uiteindelijk veel dieper kunt zakken wanneer je het blijft vermijden maar van helemaal niemand zien naar iemand op bezoek krijgen is dan wel een grote stap.
Daar ben ik dus 'bang' voor. Ik ben het verder wel helemaal met je eens hoor! smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:48

Smikkel, ik weet niet wat er bij jou voor zorgt dat je zoveel twijfels hebt over de meeting tussen jou en Try. Waar ben je bang voor?

Gast
Gast

Bericht  Try di 8 feb 2011 - 10:49

Smikkell schreef:Nu moeten jullie niet denken dat Try heel erg eng is. Embarassed
Of misschien wel angel

Ze mogen denken wat ze willen, het gaat nu toch om jou smile Maar ik ga nu wel slapen, trusten allemaal!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Merai di 8 feb 2011 - 10:50

Try schreef:
Merai schreef:. Natuurlijk is het zo dat je bij angst uiteindelijk veel dieper kunt zakken wanneer je het blijft vermijden maar van helemaal niemand zien naar iemand op bezoek krijgen is dan wel een grote stap.
Daar ben ik dus 'bang' voor. Ik ben het verder wel helemaal met je eens hoor! smile

Hmm.. tja het voelt een beetje raar om zo over haar te praten terwijl ze er ook gewoon is maar ik snap dat je daar bang voor bent, maar denk wel dat het juist ook goed voor haar is om nu duidelijk haar grenzen aan te leren geven.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud