Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
-weg-
Laatst aangepast door toetje_ op di 8 feb 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ah, *Reva schreef:Smikkell schreef:het zijn toch wel frietjes van belgie he?
Nee, Judith. Belgie is gesloten. Maar niet zó bekend, ik heb een jaar of 5 terug drie jaar voor haar broer gewerkt. Dus die weet niet hoe of wat
Laatst aangepast door Smikkell op di 8 feb 2011 - 11:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, maar ik had daarop toch gereageerd.. Of niet? Shit, nu begin in aan mezelf te twijfelenSmikkell schreef:Heb ik dat niet allang gedaan????Try schreef:Smikkel, lieverd, wil je op mijn FB berichtje antwoorden ajb?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Toetje, zoals jij het beschrijft, zo vind ik je ook overkomen. Moeilijk om je tijd, aandacht en energie te verdelen over je vader, je thuissituatie en jezelf.
Gast- Gast
Megara schreef:Bitterkoek_ schreef:Nee ik sta nog nergens in geschreven. Ik sta wel bij de woningbouw vereniging in Den Bosch ingeschreven. Maar ik wil het wel gaan doen iig! Ik heb op 2 andere advertenties gereageerd. Hopelijk zijn dat betere.
En ik heb ook gereageerd op een kamer in Enschede. Dan toch maar even in de buurt van Apeldoorn kijken.
Ik heb je even een PM gestuurd.
Bedankt ik heb je er ook weer 1 terug gestuurd!
Gast- Gast
Toetje, ik weet niet wat er precies gebeurd is maar het klinkt als een hoop heftige dingen bij elkaar! Fijn dat er nu in ieder geval goed voor hem gezorgd wordt en dat de spanningen in huis minder zijn. voor jou!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ow, ik zie nu dat ik inderdaad ook al weer antwoord heb. Niet eerder gelezen, maar blijkbaar wel al geopend. SorryTry schreef:Ja, maar ik had daarop toch gereageerd.. Of niet? Shit, nu begin in aan mezelf te twijfelenSmikkell schreef:Heb ik dat niet allang gedaan????Try schreef:Smikkel, lieverd, wil je op mijn FB berichtje antwoorden ajb?
Ik vind het moeilijk om er antwoord op te geven..
Gast- Gast
Reva schreef:Alex: Brennus...dus je mag haar slaan!
Whaha, dat dacht ik al maar ik ga niet slaan, het is uit liefde gedaan.
Hey, dat rijmt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, daar heb ik twee jaar geleden (denk ik?) met lappendag nog met een laveloos iemand in mijn armen gezeten, wachten op een ambulance. Waarom drinken mensen toch alcohol ..Reva schreef:Smikkell schreef:het zijn toch wel frietjes van belgie he?
Nee, Judith. Belgie is gesloten. Maar niet zó bekend, ik heb een jaar of 5 terug drie jaar voor haar broer gewerkt. Dus die weet niet hoe of wat
Geen idee Vanmiddag wel licor 43 gekocht. Stond te kletsen met die vrouw achter de toonbank. Zegt ze ja het is zo lekker, wel rustig aan doen hoor. Na 2 of 3 glaasjes ben je weg. Ik dacht echt 'Pfff ik tik die fles zo weg hier aan de toonbankbar'
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik zie nu dat ik inderdaad ook al weer antwoord heb. Niet eerder gelezen, maar blijkbaar wel al geopend. SorryTry schreef:Ja, maar ik had daarop toch gereageerd.. Of niet? Shit, nu begin in aan mezelf te twijfelenSmikkell schreef:Heb ik dat niet allang gedaan????Try schreef:Smikkel, lieverd, wil je op mijn FB berichtje antwoorden ajb?
Ik vind het moeilijk om er antwoord op te geven..
Snap ik, dacht daarom eigenlijk ook dat het wat langer duurde
Denk er nog even over na en laat t me voor morgenmiddag (uurtje of 1?) even weten oke? No pressure!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Smikkell schreef:Yeeaaah. Brennuss!!
Haha die heeft zich vanmiddag goed koest weten te houden!
Merai- Ratel
Bij June en Trisha is mijn post vandaag aangekomen. Nu ik ook het huisnummer van Reva weet, kan ik die ook wel stalken
Zo stuurde ik ook ooit een lieve kaart naar Cathy. In een gesloten enveloppe, om nog een beetje discreet te zijn. Kan ze het gewoon niet waarderen...
Zo stuurde ik ook ooit een lieve kaart naar Cathy. In een gesloten enveloppe, om nog een beetje discreet te zijn. Kan ze het gewoon niet waarderen...
Gast- Gast
Nou, inderdaad.Merai schreef:Smikkell schreef:Yeeaaah. Brennuss!!
Haha die heeft zich vanmiddag goed koest weten te houden!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij June en Trisha is mijn post vandaag aangekomen. Nu ik ook het huisnummer van Reva weet, kan ik die ook wel stalken
Wat ondankbaar Kaartjes krijgen is toch hartstikke leuk?
*Wat me er aan herinnert dat ik nog kaartjes moet sturen voor het valentijn topic
Merai- Ratel
Ik houuu van kaartjes!
Ben benieuwd wat ik krijg voor mijn verjaardag (jammer genoeg is mijn hele familie gestopt met kaartjes sturen bleh)
Ben benieuwd wat ik krijg voor mijn verjaardag (jammer genoeg is mijn hele familie gestopt met kaartjes sturen bleh)
Gast- Gast
Wat een kut reactie van Cathy. Het is juist leuk om post te krijgen! Zelfs de folders zijn leuk.
Gast- Gast
Gast- Gast
Stom is dat hé. Dat is juist het leuksteAnousch schreef:Ik houuu van kaartjes!
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: