Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat voor een afspraak had je Sunny (ik kan je naam niet in initialen afkorten, dat is raar)??
Gast- Gast
Brennuss schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
27m2 is wel een mooie ruimte! Wel jammer dat het niet inclusief is. Hoeveel komt er dan nog bij denk je?
Er stond 170 Euries....
Gast- Gast
afspraak met psycholoog... ik heb onlangs een en ander gepost in biechttopic... en durf er nu wel enigszins voor uit te komen.
Gast- Gast
Hhaha, ik had het gister gelezen, ik vond het wel leuk!Dolores schreef:Hoe leuk dat er meer mensen zijn die nu Reevster zeggen
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Brennuss schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
27m2 is wel een mooie ruimte! Wel jammer dat het niet inclusief is. Hoeveel komt er dan nog bij denk je?
Er stond 170 Euries....
Auw, dan wordt het wel een dure kamer! Dan is 350 kale huur... volgens mij is dat (bijna) te hoog voor wat ze mogen!
Gast- Gast
Ja, dat vind ik ook vervelend om te merken.SunnyScience schreef:damn, wat zijn er veel meiden die niet lekker in hun vel zitten! Ik herken veel dingen...
Gast- Gast
Ik denk wel dat ik het gelezen heb, Sunny, maar natuurlijk niet aan jou gelinkt....
En inderdaad, er zijn een aantal mensen met wie het niet altijd even lekker gaat.... Heel naar...
En inderdaad, er zijn een aantal mensen met wie het niet altijd even lekker gaat.... Heel naar...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, dat vind ik ook vervelend om te merken.SunnyScience schreef:damn, wat zijn er veel meiden die niet lekker in hun vel zitten! Ik herken veel dingen...
+1, vind het erg verdrietig dat er zoveel meiden met zichzelf in de knoop zitten!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
SunnyScience schreef:Bitterkoek_ schreef:Brennuss schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
Er stond 170 Euries....
Auw, dan wordt het wel een dure kamer! Dan is 350 kale huur... volgens mij is dat (bijna) te hoog voor wat ze mogen!
Dat kunnen ze echt niet vragen hoor, dat betaal je in een heel huis aan g/l/w.
Merai- Ratel
Ook een knuffel voor jou, Sunny.
Dolores, het gaat wel redelijk. Heb onwijs veel geslapen vanmiddag en voel me een stuk beter. Nog wel gammel als ik opsta en als ik de trap op ben gelopen moet ik gelijk zitten anders zak ik door m'n benen. Maar geen koorts meer en geen last meer van m'n buik.
Duik zo wel m'n bed weer in, dan kan ik hopelijk morgen weer aan het werk.
Dolores, het gaat wel redelijk. Heb onwijs veel geslapen vanmiddag en voel me een stuk beter. Nog wel gammel als ik opsta en als ik de trap op ben gelopen moet ik gelijk zitten anders zak ik door m'n benen. Maar geen koorts meer en geen last meer van m'n buik.
Duik zo wel m'n bed weer in, dan kan ik hopelijk morgen weer aan het werk.
Gast- Gast
Alleen al uit principe zou ik zo'n kamer niet nemen. Ik ken genoeg mensen die ik kamers wonen van 20m2 voor 220 inc. en zelfs in kamers van 40m2 voor 200 inc. Ik heb nooit meer dan 300 inc voor een kamer betaald.SunnyScience schreef:Bitterkoek_ schreef:Brennuss schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
Er stond 170 Euries....
Gast- Gast
Aan de andere kant maakt het het wel makkelijker om er voor uit te komen je bent dan sowieso niet de enige! En er zijn hier mensen die je begrijpen/hetzelfde doormaken. Of zou het komen door het winterweer en het verlangen naar de lente
Gast- Gast
Helaas doe ik ook mee met de 'niet lekker in je vel zitten' fase...
Misschien kunnen we elkaar op deze manier nog steunen!
Misschien kunnen we elkaar op deze manier nog steunen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Fijn dat het weer wat beter gaat, Alex..... Inderdaad nu lekker je bed in en hopen dat het morgen nóg beter gaat.....
*beterschapszoentje*
*beterschapszoentje*
Gast- Gast
Smikkell schreef:Whooww! Veel geld (ik betaal nog minder voor mijn huis)! Ben je al wel wezen kijken?Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
Heb je voor jezelf een max. wat je wilt betalen en een min. aan aantal m2?
Nee ik ben nog niet gaan kijken. Maar ik moest me eerst inschrijven bij rotsvast. Ik wil min 10m2 voor €400 max. Ik had aantrekkelijkere aanbiedingen gevonden op kamernet
Gast- Gast
*Merai schreef:SunnyScience schreef:
Dat kunnen ze echt niet vragen hoor, dat betaal je in een heel huis aan g/l/w.
Laatst aangepast door Smikkell op di 8 feb 2011 - 10:00; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alleen al uit principe zou ik zo'n kamer niet nemen. Ik ken genoeg mensen die ik kamers wonen van 20m2 voor 220 inc. en zelfs in kamers van 40m2 voor 200 inc. Ik heb nooit meer dan 300 inc voor een kamer betaald.SunnyScience schreef:Bitterkoek_ schreef:Brennuss schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
Er stond 170 Euries....
Tja op de ene plek zijn kamers duurder dan op de andere plek maar dit gaat wel erg ver. Ik zou nog even verder zoeken Bitterkoek!
Merai- Ratel
27m² voor 350 exclusief vind ik goedkoop!
Ik krijg regelmatig mailtjes voor veel minder m² en net zo duur! Verschilt natuurlijk wel per plek!
Ik krijg regelmatig mailtjes voor veel minder m² en net zo duur! Verschilt natuurlijk wel per plek!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
SunnyScience schreef:Aan de andere kant maakt het het wel makkelijker om er voor uit te komen je bent dan sowieso niet de enige! En er zijn hier mensen die je begrijpen/hetzelfde doormaken. Of zou het komen door het winterweer en het verlangen naar de lente
Je hoeft je er sowieso niet voor te schamen natuurlijk, je ziet hier maar weer hoe menselijk het is! Heb je wel een beetje op een rijtje wat je probleem is? (Heb het biechttopic ook wel gelezen maar weet uiteraard niet wat jouw verhaal is)
Merai- Ratel
Brennuss schreef:Alex, heb je al wat spulletjes uit je ReevsterSurvival pakket gebruikt?
Nee, nog niet, maar dat ga ik wel doen! Ik ga een mooi plekje verzinnen voor de theelichthouders en de lipbalsem gaat in mijn tas, evenals de pen. Is toch handig om altijd bij je te hebben! En ik had nog nieuwe douchegel nodig, dus die komt goed van pas! Morgen gebruiken
Gast- Gast
Sta je niet ingeschreven bij een woningbouw? Of bij iets van een studentenorganisatie (ook al studeer je niet zo lang meer)?Bitterkoek_ schreef:
Nee ik ben nog niet gaan kijken. Maar ik moest me eerst inschrijven bij rotsvast. Ik wil min 10m2 voor €400 max. Ik had aantrekkelijkere aanbiedingen gevonden op kamernet
Gast- Gast
Alex167 schreef:Brennuss schreef:Alex, heb je al wat spulletjes uit je ReevsterSurvival pakket gebruikt?
Nee, nog niet, maar dat ga ik wel doen! Ik ga een mooi plekje verzinnen voor de theelichthouders en de lipbalsem gaat in mijn tas, evenals de pen. Is toch handig om altijd bij je te hebben! En ik had nog nieuwe douchegel nodig, dus die komt goed van pas! Morgen gebruiken
Lief van Reva en lief van jou!
Merai- Ratel
Nou, ik woon *. Lijkt me niet de goedkoopste plek. Ik vind het gewoon belachelijk veel geld voor wat je er voor terug krijgt.Merai schreef:Tja op de ene plek zijn kamers duurder dan op de andere plek maar dit gaat wel erg ver. Ik zou nog even verder zoeken Bitterkoek!
Laatst aangepast door Smikkell op di 8 feb 2011 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: