Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja, daar heb je wel een goed punt Dolores. Ik vind het nu met mijn studie heel moeilijk om naar school te gaan. Ik ben maandag wel naar stage geweest, maar school heb ik vandaag geskipt. Nu twijfel ik of ik morgen moet gaan of niet. Het voelt gelijk zo zwak als ik thuis blijf omdat je niet kunt zien aan mij dat er iets is..
Wederom niet quoten
Wederom niet quoten
Gast- Gast
Gedaan Brennus. Wat lastig, wat Dolores ook zegt, je moet wel goed voor jezelf blijven zorgen! Goed dat je vriend de stap naar een psycholoog heeft genomen, hopelijk gaat het met hem dan ook wat beter.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Luister naar jezelf en je lichaam Brennus, als jij het nu nodig hebt om nog een dagje (of tien) thuis te blijven dan moet je dat doen. Je hebt er niets aan wanneer je jezelf compleet voorbij loopt en daardoor nog dieper in de ellende komt.
Merai- Ratel
Was het maar zo dat iemand waaraan je niet ziet, direct dan ook helemaal okay is....
Soms zou je ook psychisch in een rolstoel moeten zitten, puur voor de acceptatie....
Maar..... het is, zoals het is, en jij moet nu als eerste goed voor Brennus zelf zorgen....
Soms zou je ook psychisch in een rolstoel moeten zitten, puur voor de acceptatie....
Maar..... het is, zoals het is, en jij moet nu als eerste goed voor Brennus zelf zorgen....
Gast- Gast
Ik vroeg me al af waar je was. Heb je wel lekker geslapen?
Edit: Dankje Dolores, dat is lief van je!
Edit: Dankje Dolores, dat is lief van je!
Laatst aangepast door Brennuss op di 8 feb 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Brennuss schreef:Dank jullie dat ik even mn verhaal kwijt kon Dat lucht zeker op!
Welcome!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:OMG! Ik ben achter de laptop in slaap gevallen!
En nu lekker richting bed en daar verder slapen of werkt dat niet zo?
Merai- Ratel
Dikke voor jou, Brennuss. Ik weet deels hoe je je voelt (en dan doel ik op het feit dat je aan de buitenkant niet ziet dat er iets aan de hand is).
Wow Smikkell, was je zo moe? Wel een beetje lekker geslapen of niet? Kan ik me niet heel erg voorstellen als je achter je laptop zat ...
Wow Smikkell, was je zo moe? Wel een beetje lekker geslapen of niet? Kan ik me niet heel erg voorstellen als je achter je laptop zat ...
Gast- Gast
damn, wat zijn er veel meiden die niet lekker in hun vel zitten! Ik herken veel dingen...
Gast- Gast
Goedeavond dames!
Wat wordt er hier veel gepost . Ik heb niet alles terug gelezen hoor.
Heb alleen Brennus haar verhaal gelezen, dus even een dikke knuffel
Wat wordt er hier veel gepost . Ik heb niet alles terug gelezen hoor.
Heb alleen Brennus haar verhaal gelezen, dus even een dikke knuffel
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
Exclusief....
Gast- Gast
Hejz Alex, hoe gaat ie?
Hej SunnySience, met jou gaat het ook niet echt ok, of wel?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
Wat goed dat je reacties hebt gekregen! Tja, je moet er wel wat voor neerleggen. Hoeveel komt er nog ongeveer bij?
Merai- Ratel
Ik ben al vanaf vanmiddag heel moe maar wil niet meer slapen overdag in de hoop dat ik snachts weer slaap. Ik ben mezelf dus een beetje wakker aan het houden. Failed!
Ik had net een telefonisch gesprek met mijn werk en daarna was ik een beetje in de war en onrustig en ben ik blijkbaar in slaap gevallen hier.
Ik had net een telefonisch gesprek met mijn werk en daarna was ik een beetje in de war en onrustig en ben ik blijkbaar in slaap gevallen hier.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Lejow is net kletskop geworden! Gefeliciteerd en ga zo door
Knuffel aan iedereen die het gebruiken kan!
Woeoohoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Whooww! Veel geld (ik betaal nog minder voor mijn huis)! Ben je al wel wezen kijken?Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
Heb je voor jezelf een max. wat je wilt betalen en een min. aan aantal m2?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik heb een reactie gekregen op iig 2 oproepen. Supermooie kamer 27m2 Maar dan is ie toch €350...
Exclusief....
27m2 is wel een mooie ruimte! Wel jammer dat het niet inclusief is. Hoeveel komt er dan nog bij denk je?
Gast- Gast
Dolores schreef:
Nee niet echt, had donderdag afspraak.. maar wordt verzet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben al vanaf vanmiddag heel moe maar wil niet meer slapen overdag in de hoop dat ik snachts weer slaap. Ik ben mezelf dus een beetje wakker aan het houden. Failed!
Ondertussen is het toch best een goede tijd om te gaan slapen? Ik vind het heel gezellig dat je er bent (echt! ) maar ik zou er lekker induiken als ik jou was. Elk uurtje slaap is op dit moment meegenomen toch?
Merai- Ratel
SunnyScience schreef:Dolores schreef:
Nee niet echt, had donderdag afspraak.. maar wordt verzet
Wat vervelend! Weet je al naar wanneer?
Merai- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: