Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Anoush, dat schiet al op! Wel fijn zeker? Al samenwoon plannen enzo? (weet niet hoe oud jullie zijn?)
Gast- Gast
Dankje Dolcis...
Hoewel ik wel mijn geld terugkrijg, vind ik natuurlijk niet meer zo'n leuk 'koopje' om daar heen te gaan.
Hoewel ik wel mijn geld terugkrijg, vind ik natuurlijk niet meer zo'n leuk 'koopje' om daar heen te gaan.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja heel fijn, ik had ook eerst nooit gedacht dat ik zo'n 'lange' relatie zou krijgen eigenlijk haha.
Nou we zijn wel rond aan het kijken enzo, maar ik moet gewoon eerst echt vast werk hebben voordat die plannen ook werkelijkheid kunnen worden.
(Mijn vriend is 21 en ik word volgende week zaterdag 20)
Dus denk dat het nog ruim 2 jaar zal duren voordat die plannen echt uitgevoerd gaan worden haha.
Nou we zijn wel rond aan het kijken enzo, maar ik moet gewoon eerst echt vast werk hebben voordat die plannen ook werkelijkheid kunnen worden.
(Mijn vriend is 21 en ik word volgende week zaterdag 20)
Dus denk dat het nog ruim 2 jaar zal duren voordat die plannen echt uitgevoerd gaan worden haha.
Gast- Gast
Fijn is dat toch! Als de relatie gewoon lekker verder gaat en de tijd voorbij gaat Lekker van genieten. Bij mij vloog de tijd ook. Ben ondertussen al 5,5 jaar verder. Had ook echt niet verwacht dat ik zo'n lange relatie zou krijgen. Maar het ging gewoon vanzelf.
We zijn zelfs al 2,5 jaar papa en mama..
We zijn zelfs al 2,5 jaar papa en mama..
Gast- Gast
Jeetje dames wat een hoop verdrietig nieuws hier! voor iedereen die hem kan gebruiken!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Lejow is net kletskop geworden! Gefeliciteerd en ga zo door
Knuffel aan iedereen die het gebruiken kan!
Knuffel aan iedereen die het gebruiken kan!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Brennuss schreef:Ik word soms zo gek van mn moeder.. Damn.
Waarom?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Brennuss schreef:Ik word soms zo gek van mn moeder.. Damn.
what's up?
Merai- Ratel
Ach, ik weet niet. Misschien ligt het ook wel aan mezelf maar als ik aangeef dat ik ergens niet over wil praten, dan gaat vaak door met dingen als "jaa maar het kan wel opluchten als je er over praat" en "even zeuren is wel even lekker". Aardig bedoelt hoor, maar ik kan er nu niet tegen.
Gast- Gast
Ik denk dat dat wel een beetje moederinstinct is.. hoe vervelend het af en toe ook kan zijn, ze bedoelt het waarschijnlijk goed. Deze reactie wil je van mij waarschijnlijk juist niet horen haha!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Brennuss schreef:*
Hmm ja als ik het als buitenstaander lees dan lijkt het inderdaad alleen maar lief bedoelt, misschien denkt ze dat je er niet over wil praten om haar niet te belasten en wil ze juist aangeven dat dat wel mag? Vervelend dat je er last van hebt! Helpt het niet om dat aan te geven?
Laatst aangepast door Merai op di 8 feb 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Mja, ik heb het al aangegeven. Ik zit gewoon niet zo lekker in m'n vel dus ik neem de schuld compleet op me .
Gast- Gast
Brennuss schreef:*
Rot voor je! How come?
Laatst aangepast door Merai op di 8 feb 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Merai schreef:Brennuss schreef:Mja, ik heb het al aangegeven. Ik zit gewoon niet zo lekker in m'n vel dus ik neem de schuld compleet op me .
Rot voor je! How come?
Ik heb nogal een heftig jaar achter de rug wat nu wel zn tol eist. Ik ben daarvoor nu in behandeling van de homeopaat maar die zijn nogal intensief. Het middel wat ik krijgt maar me moe en emotioneel waardoor ik nergens zin in heb. Ik voel me bijna depressief .
Niet quoten aub.
Laatst aangepast door Brennuss op di 8 feb 2011 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolores schreef:Merai, al nieuws?
Wat lief dat je er naar vraagt! Nog geen nieuws, ik verwacht eerlijk gezegd morgen wel iets van een reactie. Ik vind het zo spannend! Gelukkig heb ik morgen een drukke dag!
Merai- Ratel
Fijn dat je geholpen wordt maar heftig dat het zo'n effect heeft! Krijg je daar wel begeleiding bij?
Laatst aangepast door Merai op di 8 feb 2011 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Ik vind het spannend Merai!
En jeetje Brennus, wat rot...... kun je wel ergens je ei kwijt?
En jeetje Brennus, wat rot...... kun je wel ergens je ei kwijt?
Gast- Gast
Merai schreef:Brennuss schreef:Merai schreef:Brennuss schreef:Mja, ik heb het al aangegeven. Ik zit gewoon niet zo lekker in m'n vel dus ik neem de schuld compleet op me .
Rot voor je! How come?
Fijn dat je geholpen wordt maar heftig dat het zo'n effect heeft! Krijg je daar wel begeleiding bij?
Nou, niet veel. Ik heb het middel zonder te weten wat het doet, mee gekregen zodat ik zelf kan ervaren wat het voor me doet. Nu heb ik het afgelopen week niet gebruikt omdat ik een rare uitslag in m'n gezicht had dus ze had me aangeraden even te stoppen. Ik ben dus gister weer begonnen en ja hoor, ik voel me weer behoorlijk kak.
Gast- Gast
Dat klinkt niet echt fijn, vind het wel een vreemde manier maar dat zal wel aan mij liggen, ik wil altijd alles precies weten . Kun je er wel met mensen over praten?
Laatst aangepast door Merai op di 8 feb 2011 - 9:03; in totaal 2 keer bewerkt
Merai- Ratel
Dolores schreef:Ik vind het spannend Merai!
*
Ik ook! Eigenlijk moet ik er gewoon vanuit gaan dat het niks wordt maar dat is zo lastig. Gelukkig weten we het snel!
Merai- Ratel
Jaa, ik vond het zelf ook wel wat vreemd maar ik snap het wel. Als je weet dat je bijwerkingen krijgt, ga je die misschien ook verwachten en nu sta ik er heel neutraal in.
Ik kan er niet echt met mensen over praten. Mijn vriend zit zelf momenteel ook niet lekker in zijn vel en gaan binnenkort ook naar de psycholoog omdat het zo niet langer kan. Ik ben dus ook wel vaak met m'n vriend bezig, terwijl ik aan m'n eigen gevoelens ook de handen vol heb.
Niet quoten. (Merai, zou je misschien mijn stukjes uit je quote kunnen halen? )
Ik kan er niet echt met mensen over praten. Mijn vriend zit zelf momenteel ook niet lekker in zijn vel en gaan binnenkort ook naar de psycholoog omdat het zo niet langer kan. Ik ben dus ook wel vaak met m'n vriend bezig, terwijl ik aan m'n eigen gevoelens ook de handen vol heb.
Niet quoten. (Merai, zou je misschien mijn stukjes uit je quote kunnen halen? )
Gast- Gast
Je hebt het niet makkelijk Brennus.
Ik snap dat je er ook 'wilt zijn' voor anderen, maar jij komt wel op plek 1. Niemand heeft er iets aan als jij omvalt....
Ik snap dat je er ook 'wilt zijn' voor anderen, maar jij komt wel op plek 1. Niemand heeft er iets aan als jij omvalt....
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: