Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:33

Wat fijn Carola! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:34

Carola589 schreef:Ik heb nog niet alles terug gelezen, dus ben niet op de hoogte van wat er allemaal besproken is, maar...

Als het goed is ben ik aangenomen! Very Happy
Ik heb maandagavond een kennismaking met het gezin en als beide partijen dan ja zeggen, kan ik vanaf die woensdag beginnen! smile
Carola, wat fijn voor je. Hoe vond je het gesprek gaan en hoe klonk de baan? Bedankt ook voor de positieve inbreng in het topic dat momenteel helaas was treurig is.
Gelukkig gebeuren er niet alleen maar nare dingen..

Isabella, hoe is het nu met je schoonmoeder?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:35

Wat een vreselijk nieuws allemaal trouwens.. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:36

yvonneh schreef:zo is hoe dat meisje uit haar klas dat vertelde, weet niet of zij er gelukkig van werd

En soms lijkt het ook dat iemand leuke ouders heeft en veel geld. Weet jij veel wat er zich allemaal in zo'n huishouden afspeelt. Niets is wat het lijkt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:37

Brennuss schreef:
yvonneh schreef:zo is hoe dat meisje uit haar klas dat vertelde, weet niet of zij er gelukkig van werd

En soms lijkt het ook dat iemand leuke ouders heeft en veel geld. Weet jij veel wat er zich allemaal in zo'n huishouden afspeelt. Niets is wat het lijkt.
Precies.. En iemand die alles lijkt te hebben kan nog steeds diepongelukkig zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:38

Mijn Lasagne ruikt zo lekker Very Happy Ik ga zo een foto maken!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:39

Ik vind het wel heel naar voor jouw leidinggevende en anderen uit haar omgeving, en voor het meisje zelfs, dat ze blijkbaar zo ongelukkig was of vast zat dat ze geen andere uitweg zag. Zo'n beslissing neem je niet zomaar.
Ow, en ook naar voor de mensen in en om de trein Sad

Gast
Gast

Smikkell schreef: Isabella, hoe is het nu met je schoonmoeder?

Lief dat je het vraagt.

Ze heeft onwijs op haar flikker gehad van de huisarts, want dit is eigenlijk een teken geweest van haar lichaam dat ze heel erg moet gaan oppassen om geen ernstige hart problemen te krijgen. Ze heeft een veel te hoge bloeddruk en heeft nu beta blokkers voor de komende tijd die ze moet blijven slikken. Ook moet ze véél meer rust gaan pakken, dingen uit handen gaan geven en aan zichzelf gaan denken, omdat ze anders in het ziekenhuis zal belanden of er aan onderdoor zal gaan. Ze is alleen onwijs eigenwijs, dus M. denkt dat ze doet alsof er niks aan de hand is en gewoon doorgaat, dus dan zal ze zichzelf nog wel tegen gaan komen, ben ik bang.

Gast
Gast

Smikkell schreef:
Brennuss schreef:

Precies.. En iemand die alles lijkt te hebben kan nog steeds diepongelukkig zijn.
Of diepongelukkig worden gemaakt.. M`n neefje had ook alles, echt alles. Toen hij op 16 jarige leeftijd een scooter kreeg was voor sommige jongens uit z`n stad de maat vol geloof ik. Uit jaloezie werd hij gigantisch gepest, inelkaar geslagen en bedreigd. Zo erg, dat hij niet veel later met scooter en al voor de trein is gaan staan..

En dan heb je alles, geweldig.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:40

Smikkell schreef:Ik vind het wel heel naar voor jouw leidinggevende en anderen uit haar omgeving, en voor het meisje zelfs, dat ze blijkbaar zo ongelukkig was of vast zat dat ze geen andere uitweg zag. Zo'n beslissing neem je niet zomaar.
Ow, en ook naar voor de mensen in en om de trein Sad

Dat vind ik met zulke situaties altijd inderdaad, dat iemand zó in de knoop zit dat die zichzelf gewoon van het leven berooft.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:40

Brennuss schreef:Mijn Lasagne ruikt zo lekker Very Happy Ik ga zo een foto maken!
Mijn moeder bakt lekkere krieltjes met bloemkool in de wok met een zoerzuur sausje Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:43

_Donnaa schreef:
Brennuss schreef:Mijn Lasagne ruikt zo lekker Very Happy Ik ga zo een foto maken!
Mijn moeder bakt lekkere krieltjes met bloemkool in de wok met een zoerzuur sausje Very Happy

En ik heb heerlijke pasta klaar staan!

Gast
Gast

Nu heb ik zin in lasagna met spinazie. Dat kan ik deze week wel maken als de oven meewerkt. De Mozzarella uit jouw recept is ook wel een tip! Jumm..

Gast
Gast

Isabella schreef:
_Donnaa schreef:

Haha dat heb ik dan morgen weer.. Tagliatelle met champignon roomsaus denk ik Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:45

_Donnaa schreef:
Isabella schreef:
_Donnaa schreef:

Haha dat heb ik dan morgen weer.. Tagliatelle met champignon roomsaus denk ik Very Happy

Ow dat is zo lekker, maar dat mag ik zó niet hebben.
Ik heb het gemaakt met champignons, courgette, gepelde tomaat, pot saus, smac & fusilli pasta Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:47

Isabella schreef:
Smikkell schreef: Isabella, hoe is het nu met je schoonmoeder?

Lief dat je het vraagt.

*weg*
Een beetje verstandig mens neemt deze klachten serieus en ziet ze als een tweede kans. Er zijn ook genoeg mensen die zonder een waarschuwing aan klachten onderuit gaat. Ik hoop dan ook dat ze echt rustig aan gaat doen. Letter jullie maar een beetje op haar.. Fijn dat het, voor nu, toch relatief meevalt.

Laatst aangepast door Smikkell op di 8 feb 2011 - 5:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:47

Hmm, dat klinkt wel heel erg lekker ook moet ik zeggen..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:51

Wil je het alsjeblieft uit je quote halen? Want ik laat het liever niet staan.

Sowieso hun eigen zaak waar ze dag en nacht mee bezig zijn. En ze rookt + drinkt héel veel koffie. Dit moet ze beide ook drastisch gaan minderen/stoppen van de huisarts, want dat is een aanslag op je lijf, ook omdat ze bijna niet kan slapen 's nachts. En wij letten zeker op haar, ze hebben gelukkig sinds kort 3 vrije dagen om alles op orde te krijgen en uit te rusten, dus ik hoop van harte dat ze die rust ook daadwerkelijk pakt. Ze was er in ieder geval wel onwijs van geschrokken allemaal..... (en het is deels ook een beetje aandacht)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:55

Ja, tuurlijk. Ik zal het weghalen.

Een beetje aandacht vragen is ook niet erg, als dat haar goed doet en anderen niet te veel belast. Lijkt me moeilijk om zoveel om te moeten gooien. Ze moet toch een aantal 'gewoontes' opgeven die ze vast haar hele leven al doet.

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl di 8 feb 2011 - 5:55

@ Smikkell: Het gesprek ging erg goed, op het begin was ik behoorlijk zenuwachtig maar dit was snel weg. De baan klinkt erg leuk en het gezin waar ik dan kom te werken ook. Een hele nieuwe uitdaging voor mij, maar als het allemaal doorgaat vind ik het onwijs leuk.

Ik heb het topic nog maar half gelezen, waardoor ik niet echt op de hoogte ben maar het klinkt inderdaad erg treurig! Sad
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:56

Wil jij ruilen? Mn vader heeft gekookte aardappels met rundertartaar gemaakt met spruitjes. AB-SO-LUUT geen zin an...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:01

_Donnaa schreef:Wat een vreselijk nieuws allemaal trouwens.. Sad

Wij hebben thuis de afgelopen weken ook zoveel rotnieuws te horen gekregen:
Eerst een moeder van een oud-leerling plotseling overleden, toen de moeder van een oud-leerling die zelfmoord heeft gepleegd, vrijdag een ex-collega die een hartstilstand kreeg, en zondagavond een ex-collega die zelfmoord heeft gepleegd...

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl di 8 feb 2011 - 6:05

Heb alles even gelezen, jemig zeg!!!
Ongelovelijk wat er allemaal gebeurd is zeg, geen woorden voor!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:33

Hoihoi,

Ik ben ook weer thuis. Ik ben wel even geschrokken van wat nieuws op het forum! Meer omdat ik me er te veel bij kan voorstellen..

Net een symposium gevolgd, sommige praatjes waren serieus zonde van je tijd. Mensen leer presenteren zeg! pfff

Eten was wel lekker: Rijst, kip, sesamsaus & groentepakket. Maar ik heb er niet echt van genoten, meer zitten bijlezen hier :$. En ik moet nog wel wat beter voor meezelf zorgen nu!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:33

Oh boy, oh boy. Dat recept was echt heel erg lekker! Ik ga nooit meer met pakjes koken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: