Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Mijn gesprek ging redelijk. Vond het wel moeilijk vandaag. We hebben het net als de vorige twee keer vooral gehad over het feit dat ik wil afvallen en van alles wat daarmee samenhangt. En dat vind ik moeilijk om over te praten...
Ik heb iedere week een gesprek. Alleen zaten er nu toevallig twee heel dicht op elkaar. We hebben het over van alles waar ik zoal tegenaan loop. Het kan variëren van praktische zaken tot dingen die heel diep gaan. Waar ik het maar over wil hebben.
Ik heb iedere week een gesprek. Alleen zaten er nu toevallig twee heel dicht op elkaar. We hebben het over van alles waar ik zoal tegenaan loop. Het kan variëren van praktische zaken tot dingen die heel diep gaan. Waar ik het maar over wil hebben.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Vind je die gesprekken ook fijn? Vind je dat je ze nodig hebt en dat ze helpen of ga je er om een andere reden heen (omdat het moet bijvoorbeeld)?
Gast- Gast
Jullie hebben ook gelijk. We hebben sowieso geen schulden, dingen op afbetaling e.d. dat willen we niet, als we ergens geen geld voor hebben, dan niet, dan komt het wel als we er ooit geld voor hebben. Dat zou ik nooit willen, zoals bij bv. dubbeltje op zijn kant. Het gaat nu voornamelijk om boodschappen & ov-kosten + benzine, de rest doen we nu al helemaal niet qua kleding etc, dat komt vanzelf wel weer! Dus het gaat niet om hele hoge bedragen, maar genoeg om pech mee te hebben
Gast- Gast
Lucht dat op trouwens, praten met iemand die er verstand van heeft, écht naar je luistert en je probeert te helpen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vind je die gesprekken ook fijn? Vind je dat je ze nodig hebt en dat ze helpen of ga je er om een andere reden heen (omdat het moet bijvoorbeeld)?
Ik vind de gesprekken vaak wel fijn. Ik heb ze zeker nodig en ze helpen meestal wel om dingen voor mezelf duidelijk te krijgen. Als ik niet wil, hoef ik niet, niemand dwingt me gelukkig.
Lotus- Ratel
Ik ga naar mijn vrijwilligerswerk.
Lotus- Ratel
Veel plezier Lotus
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hoi!
Ik heb net boodschappen gedaan en nu ga ik beginnen aan mijn lasagne zonder pakje.
Ik heb net boodschappen gedaan en nu ga ik beginnen aan mijn lasagne zonder pakje.
Gast- Gast
Ben benieuwd. Plaats je hier het recept als het lekker is? Of een foto?Brennuss schreef:Hoi!
Gast- Gast
Of gewoon allebei
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
oh lekker ik wil ook wel lasagna
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Smikkell schreef:Ben benieuwd. Plaats je hier het recept als het lekker is? Of een foto?Brennuss schreef:Hoi!
Dit is het recept. De bolognesesaus is klaar, maar bechamelsaus heb ik nog nooit gemaakt.
http://www.smulweb.nl/126611/koken/recept/Lasagna
Gast- Gast
FuckfuckFUUUCCCKKKK..
Van het weekend super leuk gehad met een gast waarmee ik ooit toen ik 13 was eens een crush op had en toen hadden we gezoend..
Kijk ik net op z`n hyves..
Is hij gisterenavond overleden..
Van het weekend super leuk gehad met een gast waarmee ik ooit toen ik 13 was eens een crush op had en toen hadden we gezoend..
Kijk ik net op z`n hyves..
Is hij gisterenavond overleden..
Gast- Gast
Jeeeetje, was hij ziek of wat is er gebeurd??
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Woow da's shocking, Donna
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op di 8 feb 2011 - 4:29; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemiddag! Ik kom even buurten. Mijn collega is aan het bellen met het volume van een gastoeter vlak voor je oor. Weg concentratie . Even bijlezen...
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Oeh briljante timing...
Donnaa, wat naar joh! What happend?
Donnaa, wat naar joh! What happend?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
wooh Donnaa, das heftig! wat naar! was er al iets of echt zo plots?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Heftig! Zo kwam ik er gisteren ook achter dat een oud-klasgenote afgelopen weekend is overleden tijdens haar stage in het buitenland, auto-ongeluk. Ook nog maar 20 jaar oud.
Gast- Gast
Donnaa, dat is zeker die 23-jarige jongen uit Oranjewoud..?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: