Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hmm echt rot zeg. Nou dan hoop ik dat je het bij jullie ouders kan lenen.
Maar kan me voorstellen dat je je daar niet fijn bij voelt.
Maar kan me voorstellen dat je je daar niet fijn bij voelt.
Gast- Gast
Dat kan sowieso, dat is geen probleem, gelukkig, nu moeten wij het nog geen probleem vinden
Gast- Gast
Oh nou gelukkig is die mogelijkheid er. En dan moet je maar proberen om dat gevoel naast je neer te leggen. Want hier kunnen jullie natuurlijk ook niks aan doen. Dit is onmacht. Succes
Gast- Gast
In ieder geval fijn dat je de mogelijkheid hebt om bij je ouders te lenen. Maar wel vervelend als het nodig is natuurlijk.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Succes! Ik zal ook even wat gaan doen hier, zit hier wel lekker te lamballen, maar heb nog genoeg te doen in huis
Gast- Gast
Haha, ik ook, maar hoe sneller ik begin, dan ben ik lekker klaar & kan ik tv kijken
Gast- Gast
Ow god.. Ik voel een migraine aankomen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Gelukkig heb ik pijnstillers gehad.. en hoop ik dat de rest van de dag een beetje snel omgaat en ik snel na huis en even naar bedje kan!
Moezie- Kletskop
Ik ben er ook weer.
Isabella, ik snap dat je dat vervelend vindt. Niemand wil dat zoiets nodig is (ik heb zelf ook moeite met het accepteren van hulp, vind dat ik het zelf moet kunnen) en sowieso niemand wil stomme, onverwachtse kosten.
Maar wees ook blij dat deze mogelijkheid er is. Dat er een vangnet is voor de momenten dat jullie er even niet samen uitkomen. Jullie ouders doen het vast heel graag. En al zijn jullie straks 40, jullie ouders blijven jullie ouders en helpen en steunen jullie met liefde.
Daarnaast ben jij hartstikke hard aan het zoeken naar een baan en merken wij, en ook jullie ouders echt wel dat je graag wilt.
Maar zoals ik al zei: het blijven stomme, onverwachte kosten.
Isabella, ik snap dat je dat vervelend vindt. Niemand wil dat zoiets nodig is (ik heb zelf ook moeite met het accepteren van hulp, vind dat ik het zelf moet kunnen) en sowieso niemand wil stomme, onverwachtse kosten.
Maar wees ook blij dat deze mogelijkheid er is. Dat er een vangnet is voor de momenten dat jullie er even niet samen uitkomen. Jullie ouders doen het vast heel graag. En al zijn jullie straks 40, jullie ouders blijven jullie ouders en helpen en steunen jullie met liefde.
Daarnaast ben jij hartstikke hard aan het zoeken naar een baan en merken wij, en ook jullie ouders echt wel dat je graag wilt.
Maar zoals ik al zei: het blijven stomme, onverwachte kosten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:vervelend LP. Moet je nog lang? Heb je er vaker last van?
Jah redelijk veel.. Meestal als ik een paar uurtjes geslapen heb gaat het wel beter.
Maar heb ook aanvallen erbij dat ik er 2 dagen last van heb.
Ik moet nog tot 17:00 uur werken
Jij lekker gebruind onder de zonnebank?
Moezie- Kletskop
Ik ben het ermee eens, Isabella, met dat wat de anderen zeggen...
Beter hulp accepteren en een stabiel bestaan opbouwen. Schulden, geldnarigheid, het zorgt voor zó veel stress, en daar lijdt een relatie enorm onder...
xx
Beter hulp accepteren en een stabiel bestaan opbouwen. Schulden, geldnarigheid, het zorgt voor zó veel stress, en daar lijdt een relatie enorm onder...
xx
Gast- Gast
LP, ik hoop dat de rest van de werkdag een beetje uit te houden is voor je. En ik hoop natuurlijk dat het gewoon niet doorzet!
Gast- Gast
Sterkte, LP!
Lotus- Ratel
Dank jullie wel
Moezie- Kletskop
Ik wil even heel hard schreeuwen, maar als ik dat doe denkt iedereen of dat er iets ergs aan de hand is of dat ik nu echt helemaal gek ben geworden.
Lotus- Ratel
He bah, wat naar Isabella. Ik ben het met de rest eens: het is geen schande om geld te lenen van je ouders. Beter dat dan straks echt in de penarie zitten. Sterkte!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Is er geen rustig plekje in de buurt? Of pak een trein naar de duinenLotus schreef:Ik wil even heel hard schreeuwen, maar als ik dat doe denkt iedereen of dat er iets ergs aan de hand is of dat ik nu echt helemaal gek ben geworden.
Is er een reden waarom je wilt gillen of is het gewoon een gevoel?
Gast- Gast
Voordat ik in de duinen ben, zijn we een paar uur verder. Moet over een uurtje bij mijn vrijwilligerswerk zijn, dus dat is niet zo'n goed idee. En er is hier ook geen plekje waar niemand me zou horen, helaas.
Ik wil het, omdat ik zo vast loop in mijn gedachten. En ik heb gewoon zin om alles eruit te gooien.
Ik wil het, omdat ik zo vast loop in mijn gedachten. En ik heb gewoon zin om alles eruit te gooien.
Lotus- Ratel
Ik vind het niet eens zo'n gek idee, jammer dat het was lastiger uit te voeren is. Nou, het zou natuurlijk kunnen maar ik snap je bezwaren!Lotus schreef:Voordat ik in de duinen ben, zijn we een paar uur verder. Moet over een uurtje bij mijn vrijwilligerswerk zijn, dus dat is niet zo'n goed idee. En er is hier ook geen plekje waar niemand me zou horen, helaas.
Gast- Gast
Ja, ik denk dat er weinig begrip voor is. Bovendien zit ik ook niet echt op extra aandacht te wachten.
Lotus- Ratel
Hoe ging je gesprek? Wat bespreek je daar eigenlijk, want je gaat best vaak.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: