Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Het is het gevoel wat er nu ineens bij komt nu het om je eigen vader gaat en niet om een persoon die je niet kent. Je ouders wil je gewoon niet in het ziekenhuis hebben. We wachten nog maar ff af..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Zwoesj schreef:_Donnaa schreef:Mijn vader is een boer die wat hij niet kent, niet eet..Zwoesj schreef:Dan moet je die gaan eten Donnaa
Dus ik heb thuis nog nooit burrito`s gehad.. Alleen bij vriendinnen..
Ik heb zo zin om als ik op mezelf woon lekker eten te maken.. wraps, burrito`s etc.
Daarom ben ik heel blij om op mezelf te wonen!
Wanneer ga jij richting je eigen huisje? Of blijf je nog even in hotel paps en mams?
Ik hoop binnen nu en 2 maanden.. Ik sta heel hoog op de lijst en ik woon alweer veel te lang thuis.. Bij mijn paps en mams is het geen hotel, nouja, eigenlijk gebruik ik het juist als hotel. Maar de baas van het hotel is een nare vent, dus ik kom er liever niet
Gast- Gast
sterkte,lady!!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zag ze eind januari al.. En vorige week al in de HEMA.. Met caramel vulling..Lilith schreef:Mensen, serieus. Ik kwam net in de winkel PAASEITJES tegen. Paaseitjes.
Het is toch pas over een maand of 8 Pasen? (voor mijn gevoel dan )
Gast- Gast
Over 2 uurtjes komt mijn date ..
En verder ben ik nu lekker lasagne aan het maken!
Ik ga maar eens bijlezen!
@Lady: vervelend van je vader! Ik hoop dat het snel wat beter gaat!
En verder ben ik nu lekker lasagne aan het maken!
Ik ga maar eens bijlezen!
@Lady: vervelend van je vader! Ik hoop dat het snel wat beter gaat!
Gast- Gast
Dag dames, even niet teruggelezen, maar ik wilde even zeggen dat ik niet ben aangenomen bij het hotel, ze hebben voor een ouder iemand met meer ervaring gekozen, opzich begrijpelijk, maar wel heel jammer. Ik ga nu bij een ander bedrijf werken, de klantenservice van een groot kledingmerk en begin aankomende donderdag met de training daarvan! En dan hele maand trainingen & 1 maart start dit gedeelte. Wel leuk dus, en ik kan iig lekker aan de slag!
Gast- Gast
jammer van die baan bij het hotel,Isabella!
maar gefeliciteerd dat je toch aan de slag kan!
maar gefeliciteerd dat je toch aan de slag kan!
aniet- Kletskop
Zoals ik al verwacht had is mijn vader opgenomen in het ziekenhuis. Hij krijgt nu antibiotica via het infuus. Hopelijk slaat het snel aan en is hij snel weer thuis!
Lady4- Ratel
Jammer Isabella..
Maar toch gefeliciteerd met je job! Fijn dat je in ieder geval aan het werk kan!
Maar toch gefeliciteerd met je job! Fijn dat je in ieder geval aan het werk kan!
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik hoop dat je het er naar je zin zal hebben.Isabella schreef:Dag dames, even niet teruggelezen, maar ik wilde even zeggen dat ik niet ben aangenomen bij het hotel, ze hebben voor een ouder iemand met meer ervaring gekozen, opzich begrijpelijk, maar wel heel jammer. Ik ga nu bij een ander bedrijf werken, de klantenservice van een groot kledingmerk en begin aankomende donderdag met de training daarvan! En dan hele maand trainingen & 1 maart start dit gedeelte. Wel leuk dus, en ik kan iig lekker aan de slag!
Lady4- Ratel
Donnaa je hebt me op ideeen gebracht, ik zit nu met wraps op mn bordje hmmmmm
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
jeetje dat is schrikken,Lady4!
maar je vader is daar in goede handen.
maar je vader is daar in goede handen.
aniet- Kletskop
Vervelend Lady4, hopelijk slaat de antibiotica snel aan, en voelt hij zich gelijk beter.
Ja, het is niet dé baan die ik wil(de) maar ik denk dat ik het er wel naar mijn zin zal hebben, en dan hebben we iig inkomsten en ben ik gewoon lekker bezig
Ja, het is niet dé baan die ik wil(de) maar ik denk dat ik het er wel naar mijn zin zal hebben, en dan hebben we iig inkomsten en ben ik gewoon lekker bezig
Gast- Gast
Hahaha, lekker! Wat heb je erin/erop?Zwoesj schreef:Donnaa je hebt me op ideeen gebracht, ik zit nu met wraps op mn bordje hmmmmm
Gast- Gast
Fijn dat je een baan hebt, Isabella!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Fijn dat je een baan hebt, Isabella!
Inderdaad, en ik heb nog wel even tijd om uit te rusten de komende weken, dus opzich wel fijn.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, lekker! Wat heb je erin/erop?Zwoesj schreef:Donnaa je hebt me op ideeen gebracht, ik zit nu met wraps op mn bordje hmmmmm
Beetje ingesmeerd met knoflooksaus, dan kip gemarineerd in kerriepoeder, komkommerplakjes, ham, pijnboompitjes, gerapste kaas, en dan even in het tosti/grill ijzer.
jummie!
Zwoesj- Ratel
Isabella schreef:Lotus schreef:Fijn dat je een baan hebt, Isabella!
Inderdaad, en ik heb nog wel even tijd om uit te rusten de komende weken, dus opzich wel fijn.
Gefeliciteerd! Heerlijk weer een beetje zekerheid of niet
Zwoesj- Ratel
Isabella gefeliciteerd! Succes met de training.
Lady4 sterkte met je vader. Ik hoop dat het aan slaat.
Lady4 sterkte met je vader. Ik hoop dat het aan slaat.
Gast- Gast
Gefeliciteerd Isabella!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Isabella, wat goed!
Lady: wat naar is wel heel anders als het om je ouders gaat uiteraard.. Moet hij lang blijven?
Lady: wat naar is wel heel anders als het om je ouders gaat uiteraard.. Moet hij lang blijven?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik zit nog in bed, want de verwarming staat pas net aan en het is ijskoud op mijn kamer.
Ik zit nog in bed, want de verwarming staat pas net aan en het is ijskoud op mijn kamer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen! Ik zit op mijn werk met 38.5 graden koorts en een lijf vol spierpijn. Ik voel me niet ziek genoeg om thuis te blijven, dus heb maar een advil genomen en zie wel hoe de dag verder gaat.
Gast- Gast
Beterschap Alex! Heb je de griep?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: