Vernieuwde marktplaats
+3
Plien84
girli
Queen
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vernieuwde marktplaats
Zie nu voor het eerst de nieuwe marktplaats, maar mijn all time favorite zoekfunctie is weg! Ik zoek namelijk altijd via de kaart. Heeft iemand een idee waar hij verstopt zit of is hij echt helemaal weg?
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Re: Vernieuwde marktplaats
Je kunt toch postcode invullen en dan binnen een straal van .. km? Of bedoel je dat niet? Want ik ken de optie die je noemt niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nu je het zegt... Ik ging vanmorgen op mp wat opzoeken, maar het is idd anders. Viel me toen niet eens op, dus blijkbaar heb ik tot nu toe niks te klagen
Gast- Gast
Overigens ken ik die kaart-optie ook niet, ik zoek altijd binnen een straal van zoveel kilometer.
Gast- Gast
Ja je kon zoeken op kaart, zag je een kaart en kon je ook zien waar iets te koop is.
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Ik vind de vernieuwing geen vooruitgang...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Op de nieuwe site is kijk in uw wijk er nog niet.
Dit bericht staat op marktplaats:
Waar is Kijk in uw Wijk?
De Kijk in uw Wijk-functionaliteit, zoals deze beschikbaar was op de oude site, is nog niet aanwezig op de vernieuwde site.
Als u nu op een enigszins vergelijkbare manier wilt zoeken op de vernieuwde site, kunt u bovenaan de pagina binnen iedere groep (bijvoorbeeld “Verzamelen” of “Fietsen en Brommers”) een afstand selecteren (bijvoorbeeld binnen een straal van 3km) om alleen de advertenties in die omgeving te zien.
Hopelijk komt het nog terug.
Dit bericht staat op marktplaats:
Waar is Kijk in uw Wijk?
De Kijk in uw Wijk-functionaliteit, zoals deze beschikbaar was op de oude site, is nog niet aanwezig op de vernieuwde site.
Als u nu op een enigszins vergelijkbare manier wilt zoeken op de vernieuwde site, kunt u bovenaan de pagina binnen iedere groep (bijvoorbeeld “Verzamelen” of “Fietsen en Brommers”) een afstand selecteren (bijvoorbeeld binnen een straal van 3km) om alleen de advertenties in die omgeving te zien.
Hopelijk komt het nog terug.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
`Plien84 schreef:Ik vind de vernieuwing geen vooruitgang...
helemaal mee eens!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook niet blij met de vernieuwing van marktplaats. De website lijkt nu meer onaf.
Ook kan je nu niet 'gezocht' aanvinken en dat vind ik irritant.
Ook kan je nu niet 'gezocht' aanvinken en dat vind ik irritant.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het wel relax die nieuwe marktplaats! Veel overzichtelijker.
Gast- Gast
Queen schreef:Zie nu voor het eerst de nieuwe marktplaats, maar mijn all time favorite zoekfunctie is weg! Ik zoek namelijk altijd via de kaart. Heeft iemand een idee waar hij verstopt zit of is hij echt helemaal weg?
Ik mis deze zoekfunctie ook! Misschien dat de functie later beschikbaar komt, enkele 'oude' functies zijn nog niet beschikbaar op de 'nieuwe' Marktplaats heb ik begrepen.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: