Gaat dit te ver?
+17
Jeanette
SoGood
Printje
TukTuk
Blond
Fiebje
Toet
Carra
Susan
Tyrael
Rush
Vino
Starla
Annemoontje
Caribbeanlover
ijsjemeisje
Livine
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gaat dit te ver?
Harrison schreef:
Susan ik zou ook bang zijn dat ik dan slappe huid of striae zou krijgen met aankomen, dus dat zou ik inderdaad ook het liefst niet doen.
Ja, inderdaad. Al was ik daar bij mijn zwangerschappen niet echt bang voor, maar misschien is het dan anders.
Ik denk trouwens dat acteurs en actrices het er vrijwel altijd weer afkrijgen, hun uiterlijk is voor hen nog veel belangrijker dan gemiddeld en ik denk dat dat wel een enorme stok achter de deur is. Voor de meeste rollen moet je toch een goed figuur hebben. Maar ik zou me echt niet lekker in mijn vel voelen als ik heel dik zou zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Matthew McConnaughy speelt in dezelfde film, die ziet eruit als een lijk nu.
Klopt, daar is ook niks meer van over.
Toch denk ik niet dat het gezond is voor je lichaam.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Ik denk ook niet dat het gezond is, maar ik denk dat zo'n grote acteercarrière sowieso niet heel goed is voor je gezondheid. Ik denk dat het echt een heel onregelmatig leven is en dat je kei- en kei- en keihard moet werken en gewoon door moet gaan als je eigenlijk te moe bent of toe bent aan een avond voor jezelf, want die film moet toch af. Tussen de films door ren je van de ene auditie naar de ander, moet je de film die je af hebt promoten, interviews geven, opdraven in televisieprogramma's, tig keer op de foto en dan tussendoor nog keihard sporten, want je moet wel strak en afgetraind zijn. Daarbij denk ik dat de verleiding van drugs en drank en drugs in die kringen best groot is.
Nou kan het lichaam denk ik wel aardig wat hebben en je zal er in de meeste gevallen niet dood van gaan, maar gezond is denk ik wel anders.
Nou kan het lichaam denk ik wel aardig wat hebben en je zal er in de meeste gevallen niet dood van gaan, maar gezond is denk ik wel anders.
Susan- Lady Post-a-lot
Het is een volwassen man en die kan heel goed zelf bepalen wat hij over heeft voor een film. Ik mag wel hopen dat dit onder begeleiding gebeurd en dat hij nu weer richting een gezonder gewicht gaat.
Charlize Theron is voor haar rol in Monster ook 20 kilo aangekomen. Maar ze kreeg er wel een Oscar voor .
Charlize Theron is voor haar rol in Monster ook 20 kilo aangekomen. Maar ze kreeg er wel een Oscar voor .
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Matthew McConnaughy speelt in dezelfde film, die ziet eruit als een lijk nu.
Idd:
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Wel zonde. Zijn vrouw is zwanger en zo staat hij straks op alle baby foto`s. Jippie .
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Wel zonde. Zijn vrouw is zwanger en zo staat hij straks op alle baby foto`s. Jippie .
Fotoshoppen ze 'm er toch gewoon in zoals hij er normaal uitziet
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik vind het veel te ver gaan, lijkt me niet gezond dit. Het zou mij persoonlijk veel te ver gaan zoiets, vind niet dat ze zoiets van mensen kunnen verlangen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Het zijn volwassen mensen, maar ik denk dat je wel speelt met je gezondheid op deze manier. Onder toezicht of niet, gezond zal het niet zijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wow! Dit gaat wel erg ver..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Gezellige film wordt dat! Ik had Jared Leto niet eens herkend op de foto, al kwam hij me wel vaag bekend voor. Lijkt mij ook niet echt gezond hoor, maar ja, je moet er wat voor over hebben kennelijk. Het is wel een stuk realistischer natuurlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Het lijkt me absoluut niet gezond, maar het lijkt me ook weer niet verschrikkelijk dramatisch hoor. Ik denk dat normaal rookgedrag schadelijker is eigenlijk.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Het lijkt me absoluut niet gezond, maar het lijkt me ook weer niet verschrikkelijk dramatisch hoor. Ik denk dat normaal rookgedrag schadelijker is eigenlijk.
Inderdaad.
En dat hij zo op babyfoto's staat, ja, jammer, hij is nou eenmaal acteur. Hij had er ook op kunnen staan met heel lang haar en een lange baard omdat dat nodig is voor de rol die hij speelt.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Antibes schreef:Het lijkt me absoluut niet gezond, maar het lijkt me ook weer niet verschrikkelijk dramatisch hoor. Ik denk dat normaal rookgedrag schadelijker is eigenlijk.
Inderdaad.
En dat hij zo op babyfoto's staat, ja, jammer, hij is nou eenmaal acteur. Hij had er ook op kunnen staan met heel lang haar en een lange baard omdat dat nodig is voor de rol die hij speelt.
Inderdaad. Nooit bij stilgestaan trouwens, heb je Matthew McConaughey of Johnny Depp aan de haak en dan ziet hij er de helft van de tijd als een ander uit..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Susan schreef:Antibes schreef:Het lijkt me absoluut niet gezond, maar het lijkt me ook weer niet verschrikkelijk dramatisch hoor. Ik denk dat normaal rookgedrag schadelijker is eigenlijk.
Inderdaad.
Inderdaad. Nooit bij stilgestaan trouwens, heb je Matthew McConaughey of Johnny Depp aan de haak en dan ziet hij er de helft van de tijd als een ander uit..
Ja, dat is wel lullig, hoewel, in de meeste films zien ze er denk ik wel gewoon uit als Matthew McConaughey en Johnny Depp.
Susan- Lady Post-a-lot
Tom Hanks deed 't toch ook al 's?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Die mensen verdienen er super veel geld mee hoor.. Ik zou het ook doen. Nou moet ik zeggen dat ik liever zou afvallen voor een rol dan aankomen. Zoals die actrice in Alleen maar nette mensen.. Zo heej! Dat zou ik echt niet doen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Het zal inderdaad niet echt gezond zijn maar het lichaam hertstelt zich wel weer.
Er zijn zoveel dingen een aanslag op je lichaam; Zwangerschappen, een avond goed doorzakken, roken, dichtbij schiphol wonen. En dan zijn er ook nog heel veel mensen wie in een periode van stress heel veel afvallen.
Het is gevoelsmatig natuurlijk anders omdat hij het bewust doet en voor werk maar als ik me druk moet maken over alles wat ik gedaan heb wat een aanslag op mijn lichaam is geweest, heb ik geen leven meer.
Er zijn zoveel dingen een aanslag op je lichaam; Zwangerschappen, een avond goed doorzakken, roken, dichtbij schiphol wonen. En dan zijn er ook nog heel veel mensen wie in een periode van stress heel veel afvallen.
Het is gevoelsmatig natuurlijk anders omdat hij het bewust doet en voor werk maar als ik me druk moet maken over alles wat ik gedaan heb wat een aanslag op mijn lichaam is geweest, heb ik geen leven meer.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: