Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 37 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  ingrid82 do 4 jul 2013 - 5:09

Het gaat opzich wel, vooral als ik rustig aan doe Ands krijg ik veel last van mijn rug en buik. maa da kan ik wel..rustig aan doen Yes  Keek heel erg uit naar mijn verlof maar na anderhalve week ' verveel' ik me wel een beetje haha. Gelukkig komt er goed weer aan en is mijn man wat meer vrij zodat we samen wat leuke dingetjes kunnen ondernemen,al is het alleen maar ergens op een terrasje zitten. Morgen gaan we nog 1x naar Scheveningen omdat we beide niet aandurven om later deze maand zo 'ver' weg te gaan.
Hoe is het me jou?
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jasmine do 4 jul 2013 - 5:14

Als dit een voorbode is voor wat ons met dit mannetje te wachten staat, gaat hij nog voor heel veel verrassingen zorgen. We hadden net een laatste poging voor de pretecho en je rqadt het al: meneer lag keurig met zijn hoofd omlaag.

Hebben nu echt geweldig mooie, duidelijke foto's.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Teddyaapje do 4 jul 2013 - 5:29

:cheering:  wat een super nieuws jasmine! lekker zo blijven liggen he kereltje!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jasmine do 4 jul 2013 - 23:13

Ik moet toch even spammen hoor. Onze kleine man gisteren met 36 weken zwangerschap. Ben ontzettend blij met deze foto's. Had niet verwacht dat het nog zo goed zou lukken. (Niet quoten alsjeblieft.)

Zomer 2013 mama's - Pagina 37 Foto-O8RADAT8

Zomer 2013 mama's - Pagina 37 Foto-AIU8GQUL

Zomer 2013 mama's - Pagina 37 Foto-DOUCWPT8

Zomer 2013 mama's - Pagina 37 Foto-G8SJFJLL

Laatst aangepast door Jasmine op do 4 jul 2013 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 4 jul 2013 - 23:19

Wauw! wat mooi! I love you 
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje do 4 jul 2013 - 23:56

Sow, die zijn duidelijk! Mooi Jasmine!

Hoe gaat t nu met je Silver? Heb je de vk nog gebeld?

Ingrid, geniet maar lekker van het vervelen, er komt een tijd dat je ernaar verlangt Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie vr 5 jul 2013 - 0:18

Echt super Jasmine, zo duidelijk heb ik ze nog nooit gezien!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Silver vr 5 jul 2013 - 1:27

Hey meiden, ik ben weer wat tot bedaren gekomen, nadat ik hier mijn 'gal' gespuugd heb ben ik gaan zwemmen met een vriendin, die kreeg ook al de volle lading.... Embarassed Maargoed het luchtte wel op. Het begon sowieso wat raar gister toen ik daar kwam, omdat ze meteen begon over mijn schimmelinfectie (ik had dinsdag gebeld wat voor opties er nog meer waren behalve dan die kweek afwachten) en toen zei ze, die wordt nu behandeld neem ik aan? Euh.. Nee.. Dokter wil eerst weten wat het is. Dus zij zei dan ga je naar de drogist om gyna en alle andere zalfjes die ik al als tip in het (jeuk ik wordt gek topic) gekregen had. Nee, dokter wil eerst weten wat er uit die kweek komt. Punt. Maar dat werdt al een disuccsie en idd op dat onderwerp wou ik niets van haar aannemen. Voelde me even tussen 2 vuren in zitten. En zo verliep de rest van de controle ook stroef.
Ik heb niet meer gebeld, heb het op z'n beloop gelaten. Volgende week donderdag weer op controle. En dan maar zien bij wie ik moet zijn, en anders misschien nog even ter sprake brengen.
Owja, toch vandaag het bad besteld. Dat laat ik niemand mij afnemen. Very Happy Ik wil dat niet voor niets de hele tijd..

Parel, thnx voor je mooie woorden, en relaaaax heb ik idd even nodig.

Teddyaapje, ik heb idd wel gedacht om een extra gesprek aan te gaan, maar ergens vind ik het verspilde moeite. Hopelijk krijg ik het vertrouwen in mezelf weer terug. Ik heb nadat jij dat bericht had geplaatst over contact met de oerbron etc ook gebeld en gevraagd wie er in mijn buurt badbevallingen doen. Dat zijn er helaas niet zoveel, en sowieso die ene vk die ik gister had, doet ze ook.
Wat fijn dat jullie kleintje goed is ingedaald. Laat het nu maar komen of niet? Of mag het nog steeds even blijven zitten?

Annemie, hopelijk zijn je waardes goed vandaag. En hoef je niet te beginnen met insuline.

Jasmine, ik ga een bevalplan opstellen, waarin ik duidelijk kan maken wat ik wens waar ik mij prettig bij voel. En zo ook dus gewoon met een badbevalling.
Wat vervelend dat je zo'n last hebt van het maagzuur, wat bij mij hielp waren oa de Seaband mama bandjes. Ik draag ze nu voornamelijk 's nachts want dan kom alles me sowieso omhoog. Scheelt me aardig wat pakjes Rennies. Probeer wel wat te eten, want jij moet ook sterk zijn straks voor de bevalling, dan kan die kleine man jouw reserves wel eten, maar je moet zelf ook wat reserves overhouden.
Wat super dat jullie kleine man uit zichzelf zo mooi gedraaid is! :cheering: Hopelijk blijft die nu ook zo liggen.

Shisha
, ik moet sowieso volgende week weer op controle, heb ik er dan weer een naar gevoel onder dan ga ik het zeggen. Ik vind nu een extra gesprek aanvragen iets teveel van het goeie.
Hoe gaat het met jullie klein man?

Supertalentje, ik herken die angsten niet, maar dat komt omdat ik nog niet zover ben. Misschien zal ik dat ervaren straks als er ooit een 2e komt Very Happy, hoe gaat het verder met je?  

Slakje, haha dat bevallen op 1 en dezelfde dag heeft ook wel weer wat, maar ik blijf denken dat jij eerste bent, met name ook door die voorweeën die soms wel erg sterk zijn. Hoe gaat dat nu? Is het nu weer rustig?

Ingrid, die blauwe plekjes gaan na verloop van tijd gelukkig allemaal weer weg, dat scheelt. En ongeduldig? Ja langzamerhand wordt ik dat ook wel. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje vr 5 jul 2013 - 2:51

Heel leuk, hoor, allemaal. Ik was er deze nacht hélemaal van overtuigd dat mijn vliezen gebroken waren. Ik had plots een grote, natte, roze plek in mijn broek. Gelijk erachter ook een hoop harde buiken en dat was het dan... Ik heb het deze ochtend verteld tegen de gyn tijdens de consultatie en zij heeft een testje gedaan en het was dus geen vruchtwater (ik baalde flink). Ook nog maar 1,5 cm ontsluiting ("een losse vinger"). Fijn, had me al helemaal ingesteld dat ik dit weekend zou gaan bevallen. 

Ik heb sinds het inwendig onderzoek wel bloedverlies, iemand een idee hoe lang het bloedverlies mag duren? Het is niet veel, enkel met het afvegen, roze bloed. Maar bij Louise nooit last van gehad.

Ik heb wel net 3 uurtjes heerlijk geslapen! Hmmmm (deze nacht had ik ook geen oog dichtgedaan).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Ijsbeer za 6 jul 2013 - 0:45

Hallo allemaal

Ik ben bevallen van een dochter middels een geplande keizersnee. 
Meer gegevens wil ik hier niet zetten ivm  herkenbaarheid maar pm mag altijd. 

Groetjes
Ijsbeer
Ijsbeer
Ijsbeer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12

Bericht  ingrid82 za 6 jul 2013 - 0:46

Gefeliciteerd!!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ingrid82 za 6 jul 2013 - 0:47

Slakje hoe is het inmiddels bij jou? Nog veel bloed verloren en last gehad van voorweeen?
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Funk za 6 jul 2013 - 1:10

Gefeliciteerd IJsbeer! Is alles goed gegaan?
Wat stom, ik heb volgens mij altijd over dit topic heen gekeken. Ben nu wat aan de late kant om nog bij te lezen en mee te schrijven,  haha. Succes iedereen met de warmte.
Wat doen jullie met dit weer?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Slakje za 6 jul 2013 - 1:12

proficiat ijsbeer!

Awel he. Om het even te zeggen, in de avond wasmijn buik heel rustig en heb ik zelfs seks kunnen hebben. Daarna wel war harde buiken. Om half3 ben ik gaan slapen en ik heb heeeeeerlijk !  vandaag ook nergens last van

ik zit nu met louise bij een vriendin.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Funk za 6 jul 2013 - 1:14

Oh en prachtige foto's Jasmine! Nog nooit gezien met zo'n huidkleur zeg maar..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Jasmine za 6 jul 2013 - 2:04

Gefeliciteerd Ijsbeer!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Silver za 6 jul 2013 - 4:25

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje IJsbeer!

*hijghijgpufpuf* Nee gekheid, valt mij nog steeds mee met de warmte.. smile 
Pipi, ik lig gewoon lekker deels in de schaduw deels in de zon in het zwembad in de tuin. Heerlijk afkoelend. Voor de rest vreet ik niet zoveel uit smile

Houden jullie het allemaal nog wat vol met deze warmte meiden?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje za 6 jul 2013 - 21:22

Gefeliciteerd IJsbeer!

Ik heb het gister prima overleefd. Geshopt voor baby en tussendoor veel terrasjes gezien, zoon was bij opa en oma spelen Wink Ik geloof niet zo dat ik het warmer heb dan een ander met dit weer trouwens, volgens mij heeft iedereen het gewoon warm... Ik kon wel eindelijk mijn positiezomerjurkje aan, ik vind het heerlijk dat warme weer!

Wat gaan we vandaag doen Ladies? Ik ga vanmiddag even naar het zwembad met zoon, even afkoelen en spelen, ijsjes eten en van eht zonnetje genieten.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Silver zo 7 jul 2013 - 3:52

Lekker geshopt? Het is nu natuurlijk ook overal Sale dus dat scheelt ook een hoop! Very Happy 

Ik lig lekker op het ligbed onder de parasol bij mijn ouders op het terras, mijn vriend is laminaat aan het leggen in hun slaapkamer. Normaal doet ie zulke dingen niet op zondag maar dit moest gewoon even tussendoor. Ook ivm zijn andere drukte allemaal.  Morgen maar weer met de beentjes in het zwembad thuis, dat was toch meer verkoelend. smile 

En ik kan ook eindelijk mijn mooie luchtige zomerjurkje aan! Vond het bijna al zonde dat het gekocht had, mede ook doordat mijn buikje niet zo snel groeit.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  ingrid82 zo 7 jul 2013 - 4:26

Hier ook met de voetjes in het zwembad, vanmiddag rondje kermis gedaan. Vind het echt meevallen met de hitte ,tuurlijk ren ik ook geen rondjes ofzo, maar t gaat wel en idd lekker luchtige jurkjes aan heerlijk!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Slakje zo 7 jul 2013 - 11:13

Hier een hele dag bij mijn schoonouders in de tuin gezeten. Louise heeft gespeeld met water en ik had er eigenlijk geen omkijken naar. Mijn schoonouders zijn net terug uit vakantie en het was dus een hele dag "meme" en "vake", mama was niet meer nodig.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje zo 7 jul 2013 - 19:22

@ Silver: Wat een aparte reactie van je vk wat betreft die schimmelinfectie. Je ha zal niet voor niks eerst zeker willen weten wat het is. En er dan ook nog met jou over in discussie gaan met zo'n opmerking erbij vind ik helemaal niet kunnen. Jammer dat er geen praktijk dicht bij je in de buurt zat van de lijst van de Oerbron. Mijn vk's stonden er ook niet op maar ze doen het wel, al is het niet vaak. Ik weet dat een vk een dorp verder ook badbevallingen doet terwijl ze niet op de lijst staat dus het is niet volledig als je het mij vraagt. Fijn dat je je bad toch besteld hebt! Heb je hem al binnen en al opgezet? Alvast succes voor donderdag! Ben benieuwd wat ze er nog over te zeggen hebben! En vandaag 37w! Ben benieuwd wanneer je je baby in je armen hebt! Zijn jullie er eigenlijk helemaal uit wat namen betreft?

@ Slakje: Morgen ben je al 37w zie ik! Wat fijn dat de kleine meid toch zolang is blijven zitten! Wel spannend hoor, al die signalen die steeds doen vermoeden dat de bevalling is begonnen! Ideaal zo'n bezoekje bij opa en oma!

@ Ijsbeer: Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ik ga je een pm sturen!

@ Pipi: Haha, je bent er optijd bij! Maar je mag nog gerust komen mee kletsen hier! Hoe gaat t met je? Zie dat je 1 dag voor mij bent uitgeteld! Met deze warmte blijf ik zoveel mogelijk binnen of in de schaduw. Hier waait wel een lekker fris windje dus dat is wel lekker!

@ Supertalentje: Nog lekker gezwommen gisteren?

@ All: Ik vind t toch wel spannend worden! Toen ik zwanger was van T. zijn ze met 38w begonnen met inleiden, dat zou dan deze zwangerschap vandaag zijn geweest. Vrijdag zou ik dan bevallen. Ben benieuwd of deze baby zich eerder of later laat zien! Elke avond als ik naar bed ga ben ik benieuwd of t die nacht zal gaan beginnen, en smorgens denk ik, misschien heb ik vanavond wel een baby in mn armen liggen! Heel apart dat t binnen een paar uurtjes weer gebeurd kan zijn! Ik heb ook totaal geen idee wanneer t zal beginnen, ik heb steeds gedacht dat ik de 40w voorbij zou gaan maar t rommelt hier geregeld qua harde buiken en menstruatie-achtige krampen...al zegt dat ook niet veel, mijn lichaam is wel bezig zich voor te bereiden.
Ik voel me trouwens helemaal goed. Wel íets last van vocht maar tegenover de zwangerschap van T. stelt dit echt niks voor. Zie alleen aan mn voeten dat ze íets voller zijn, maar ik ben dan ook 22kg aangekomen dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben. Ben benieuwd hoe lang t dit keer duurt voordat ik de kilo's weer kwijt ben (niet óf, maar wanneer! Want eraf zullen ze gaan!). Bij T. ben ik ook zoveel aangekomen en was ik na 9 mnd 3kg extra kwijt, en na een jaar 7 kg extra en dat is er ook af gebleven...tot ik weer zwanger was dus Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha zo 7 jul 2013 - 21:02

Ijsbeer: Gefeliciteerd!

Teddyaapje: Dat had ik de laatste weken van mijn zwangerschap ook, iedere keer afvragen of het die dag/avond/nacht zo ver zou zijn. Spannend hoor! Very Happy 
En ik ben ook 22 kg aangekomen tijdens de zwangerschap, heb alleen geen idee hoeveel er nu af is (weegschaal is kapot) maar ik ging vooral vocht vasthouden vlak na de bevalling. Ik heb er nu nog steeds wat last van, kan bijvoorbeeld nog steeds mijn trouwring niet om. Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat dat weer gaat.

All: Hier is alles rustig. D. had gister (heerlijk met dat warme weer) een hele clusterdag. Normaal heeft hij dit alleen af en toe 's avonds maar gister heeft hij dus bijna de hele dag tegen mij aangeplakt gezeten. Hij heeft tussendoor 2 uurtjes in de wagenbak geslapen en toen heb ik snel het huishouden kunnen doen.
Verder dus de hele dag op de bank gezeten/gelegen en lekker dvdtjes gekeken. Zomer 2013 mama's - Pagina 37 561177 
Afgelopen 2 nachten heeft hij wel minder goed geslapen. Normaal komt hij de eerste keer rond 05.30u en dan pas weer rond 09.00u maar afgelopen 2 nachten al om 04.00u, 06.00u en 08.00u en daarna wil hij niet meer slapen. Zal wel door het warme weer komen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Silver zo 7 jul 2013 - 23:24

Teddyaapje, ja raar was het sowieso wel. En ik heb eerder allergisch gereageerd op bepaalde crémes etc, dat de ha eerst dingen uit wou sluiten door middel van die kweek. Er was hier in de buurt vorige week een voorlichtingsavond over bevallen in bad, helaas belde ik daar vrijdag heen, en was die voorlichting woensdag. Nu ben ik op korte termijn nog op zoek naar een voorlichtingsavond. Dan te bedenken dat ik overal op tijd mee was/ben. Maar het sluist er nu allemaal wat in en blijft wat liggen. Het bad heb ik nog niet binnen, verwacht het 1 dezer dagen wel binnen. Wel heb ik net mijn kraambed volledig goed opgemaakt. Dat moest ook nog gebeuren. Heb jij je bad al opgezet? Ga jij van te voren nog testen hoelang het duurt voordat het bad volledig gevuld is? Ik ga sowieso vandaag/morgen bezig met mijn bevalplan het is wel goed om dat allemaal duidelijk te hebben. En ik ben ook wel benieuwd wat er donderdag nog over gezegd wordt.
Spannend wordt het nu bij jou zeg! Wat fijn dat je je verder helemaal goed voelt op het vocht na. Dus ook maar met je benen in een koud bad als T zit te spetteren. Very Happy 

Shisha, fijn dat alles rustig is. Net uitgerekend op die warme dagen dat D wil clusteren. Lukt het alleen ook allemaal wat? Of heb je nog hulp thuis?

All, vandaag alweer 37 weken! Het kraambed staat volledig opgemaakt in de kamer, hopelijk komt morgen/woensdag mijn bevalbad. Spannend wordt het nu wel. Straks even winkelen met een vriendin van me, moet nog 1 laatste pakje in maatje 50 Very Happy , en voor de rest lekker op een ligbedje in de schaduw. Vanavond weer naar de zwangerschapsgym. Zolang ik dat volhoud ga ik daar ook gewoon nog heen. Ik begin nu trouwens ook ineens van achter uit te dijen, mijn lovehandles komen steeds meer in zicht. Nooit zo erg gehad, maar nu ineens! confused Ik stond vanmorgen ook op de weegschaal, nou toch nog totaal 12 erbij. Maja, met dat warme weer krijg je dat toch wel denk ik, en helemaal nuchter was ik ook niet. Morgen nog maar een keer.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje zo 7 jul 2013 - 23:35

Bij de nog zwangere dames: Rommelt er al wat? 

Hier is alles stilgevallen na vrijdag. Ik slaap héérlijk, heb weinig last, alleen af en toe een harde buik. 

Silver; 12 kg valt toch goed mee? Volgens mij is dat een gemiddelde, toch? Hier ook steeds meer lovehandles. Ga maar lekker shoppen vandaag!

Shisha; Ik denk ook dat het door de warmte komt, Louise heeft er veel last van. Heeft afgelopen dagen 's middags telkens een uurtje geslapen terwijl ze normaal 3-4u napt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud