Zomer 2013 mama's
+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Zomer 2013 mama's
Gefeliciteerd bloempjuh! Wat fijn dat je natuurlijk bent bevallen! Hopelijk gaat de bv goed opgang komen.
Ik ben ook benieuwd naar de namen.
Ik ben ook benieuwd naar de namen.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Wow wat fijn dat alles zo goed gegaan is! Gefeliciteerd! Super goed gedaan Bloempjuh, je mag echt trots op jezelf wezen! Hopelijk sterken de meiden gauw aan en mogen ze mee naar huis zodat jullie gezinsleven met vijf meiden kan beginnen.
Neem de tijd om te wennen aan jullie nieuwe situatie!
Neem de tijd om te wennen aan jullie nieuwe situatie!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
bloempjuh: gefeliciteerd met de geboorte van de drieling! wat hebben ze mooie gewichten, zeg!
heel veel succes de komende tijd, ik hoop dat jullie een beetje van de hectische tijd kunnen genieten.
shisha: L weigert de speen en van de pink is hij ook niet echt fan.. komt vast wel goed..
heel veel succes de komende tijd, ik hoop dat jullie een beetje van de hectische tijd kunnen genieten.
shisha: L weigert de speen en van de pink is hij ook niet echt fan.. komt vast wel goed..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Konijntje: D. wil ook absoluut geen speen maar is gelukkig nog wel tevreden te krijgen met een pink. Maar vandaag een jengelig dagje en hij heeft echt veel aan de borst gelegen. Hij heeft ook maar weinig geslapen vandaag.
Mijn man gaat vannacht de nachtdienst in dus vannacht mijn eerste nachtje alleen. Wel een raar idee.
Mijn man gaat vannacht de nachtdienst in dus vannacht mijn eerste nachtje alleen. Wel een raar idee.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
bloemjuh wat een goed nieuws, 3 gezonde meiden met een mooi gewicht! Gefeliciteerd!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Zo erg bijzonder zeg bloempjuh! Gefeliciteerd met de geboorte van je 3meiden!
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Wauwie!! Wat een mooie bevalling zo te horen!!
Van harte gefeliciteeerd!!!!!
Van harte gefeliciteeerd!!!!!
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Aaaah wauw! Wat een prachtig gewicht ook! Heel erg gefeliciteerd met je 3 meisjes!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
hoe is het met iedereen?
ik ben heel benieuwd hoe het met bloempjuh en haar meiden gaat!
teddyaapje: je bent 37wkn!
ik ben heel benieuwd hoe het met bloempjuh en haar meiden gaat!
teddyaapje: je bent 37wkn!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik kan aftellen, althans het zijn nog volgens de berekeningen 28 dagen. Voor de rest gaat het wel rustig hier. Ben weer bijgekomen van de babyshower en voor de rest doe ik gewoon lekker mijn ding. Vanaf vandaag geen sollicitatieplicht meer. Dus nu echt verlof.
Hoe is het met jou KoNijntje? Gaat het alweer wat beter qua voeden?
Hoe is het met jou KoNijntje? Gaat het alweer wat beter qua voeden?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Hier gaat ook alles goed maar wel druk de laatste dagen. Mijn man zit nu in de nachtdienst waardoor ik toch weer meer in huis doe nu. En dan tussendoor nog voeden, verschonen, badderen, knuffelen, wandelen etc.
Shisha- Ratel
Klinkt goed Shisha! Is je man vrij snel weer aan het werk gegaan? Of heeft ie ook nog een paar dagen vrij gehad?
Ik zit me dat af te vragen, of ik niet te veeleisend zou zijn als ik wil dat mijn vriend na de geboorte 2 weken thuis mij helpt.
Ik zit me dat af te vragen, of ik niet te veeleisend zou zijn als ik wil dat mijn vriend na de geboorte 2 weken thuis mij helpt.
Silver- Ratel
Hij heeft ongeveer een week vrij gehad. Maar hij heeft een nulurencontract en heel veel werk is er ook niet momenteel dus hij is best wel veel thuis. Best lekker natuurlijk haha.
En ik weet niet of dat veeleisend is dat je graag wil dat je vriend 2 weken vrij neemt. Dan kun je wel samen wat beter wennen. De eerste week heb je natuurlijk nog wel de kraamhulp, dat scheelt wel een hoop. Die van ons deed echt veel, mijn man was iedere keer helemaal bezwaard haha.
En ik weet niet of dat veeleisend is dat je graag wil dat je vriend 2 weken vrij neemt. Dan kun je wel samen wat beter wennen. De eerste week heb je natuurlijk nog wel de kraamhulp, dat scheelt wel een hoop. Die van ons deed echt veel, mijn man was iedere keer helemaal bezwaard haha.
Shisha- Ratel
Ja, mijn vriend is zelfstandige. En heeft genoeg werk te doen. Maar het is wel fijn dat niet alles op mij aankomt die eerste weken. Want nu ook, hij zou het weekend thuis zijn, zijn vader heeft nog duidelijk gezegd nadat ik zei wat er moest gebeuren owh dan moet P nu maar thuis aan de slag. Vervolgens belt ie vrijdagavond op om te vragen of P hem zaterdag even wou helpen. Ja hoor een uurtje kan, wat uiteindelijk weer de hele middag is geworden..
Silver- Ratel
@ Konijntje: Ja, 37w vandaag! Vind t nu wel spannend worden (slaat natuurlijk nergens op..alsof t onmogelijk is om voor de 37w te bevallen), maar ik denk zelf dat ik overtijd ga lopen. Maar dat maakt t juist ook wel weer extra spannend want als t toch eerder gebeurt zou ik dat wel raar vinden! Hoe is t met jullie?
@ Silver: Fijn dat je nu ook écht verlof hebt! Ik verwacht komende week ook een babyshower, dat doen we altijd met de meiden van onze vriendengroep. Normaal ben ik eigenlijk altijd degene die het regelt, vind t nu wel vreemd om nergens wat vanaf te weten. Maar ze mogen wel opschieten, want ik vermoed dat t voor mij en een vriendin samen is (zij is 5dgn voor mij uitgeteld) dus t wordt langzaam aan wel tijd!
Waarom zou 2 weken veeleisend zijn? Ik zou met hem overleggen wat mogelijk is en zolang mogelijk ervan genieten met zn 3tjes. Misschien is het ook een idee dat hij na 2 dagen weer even gaat werken en als de kraamhulp weg is dat hij dan thuis blijft.
Mijn vriend heeft straks 4w zomervakantie, we twijfelen nog of hij in de kraamweek gaat werken of dat hij dan al vakantie pakt. Ik heb liever dat hij na de kraamweek thuis blijft, dan heb ik de eerste 5 weken iemand in de buurt om ook T. te vermaken
@ Sisha: De dagen vliegen voorbij met zo'n kleintje he! Bij T. zorgde ik eerst voor T. en dat t eten was geregeld voor savonds en dat de was was weggewerkt, en verder keek ik wel hoever ik kwam. Meestal was dat niet héél ver haha. Als mn vriend savonds thuis kwam en vroeg wat ik allemaal gedaan had kon ik er niet veel op antwoorden, terwijl ik toch de hele dag bezig was geweest!
@ All: Hier alles goed! Heb alleen af en toe last van mn bekken en steken die van down under naar binnen schieten (weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen haha). Volgens de vk kwam dat omdat de baby nog niet is ingedaald en zou t minder worden zodra dat zou gebeuren. Maar verder mag ik niet klagen. En vandaag 37w! Ik mag in mn bad bevallen!! Hoop nu wel dat ik niet tot aan de 42w doorloop en alsnog naar het ziekenhuis moet om te worden ingeleid
Vandaag weer lekker tijd voor mezelf, T. is naar de opvang. Ga zo meteen nog even wat huishoudelijke taken doen en vanmiddag met mijn mede zwangere vriendin ijs eten Nu kan het nog he!
@ Maia, hoe gaat t bij jullie?
@ Bloempjuh: Ik heb heel benieuwd hoe het met jullie gaat!
@ Silver: Fijn dat je nu ook écht verlof hebt! Ik verwacht komende week ook een babyshower, dat doen we altijd met de meiden van onze vriendengroep. Normaal ben ik eigenlijk altijd degene die het regelt, vind t nu wel vreemd om nergens wat vanaf te weten. Maar ze mogen wel opschieten, want ik vermoed dat t voor mij en een vriendin samen is (zij is 5dgn voor mij uitgeteld) dus t wordt langzaam aan wel tijd!
Waarom zou 2 weken veeleisend zijn? Ik zou met hem overleggen wat mogelijk is en zolang mogelijk ervan genieten met zn 3tjes. Misschien is het ook een idee dat hij na 2 dagen weer even gaat werken en als de kraamhulp weg is dat hij dan thuis blijft.
Mijn vriend heeft straks 4w zomervakantie, we twijfelen nog of hij in de kraamweek gaat werken of dat hij dan al vakantie pakt. Ik heb liever dat hij na de kraamweek thuis blijft, dan heb ik de eerste 5 weken iemand in de buurt om ook T. te vermaken
@ Sisha: De dagen vliegen voorbij met zo'n kleintje he! Bij T. zorgde ik eerst voor T. en dat t eten was geregeld voor savonds en dat de was was weggewerkt, en verder keek ik wel hoever ik kwam. Meestal was dat niet héél ver haha. Als mn vriend savonds thuis kwam en vroeg wat ik allemaal gedaan had kon ik er niet veel op antwoorden, terwijl ik toch de hele dag bezig was geweest!
@ All: Hier alles goed! Heb alleen af en toe last van mn bekken en steken die van down under naar binnen schieten (weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen haha). Volgens de vk kwam dat omdat de baby nog niet is ingedaald en zou t minder worden zodra dat zou gebeuren. Maar verder mag ik niet klagen. En vandaag 37w! Ik mag in mn bad bevallen!! Hoop nu wel dat ik niet tot aan de 42w doorloop en alsnog naar het ziekenhuis moet om te worden ingeleid
Vandaag weer lekker tijd voor mezelf, T. is naar de opvang. Ga zo meteen nog even wat huishoudelijke taken doen en vanmiddag met mijn mede zwangere vriendin ijs eten Nu kan het nog he!
@ Maia, hoe gaat t bij jullie?
@ Bloempjuh: Ik heb heel benieuwd hoe het met jullie gaat!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi, hier ook alles zijn gangetje, ben zaterdag verrast met een babyshower, superleuk! Gezellig met lekkere hapjes leuke meiden echt een leuke dag gehad. We hebben een newbornshoot gekregen,iets wat ik al graag wilde en als ik voorbeeld foto's bekijk al helemaal wegsmelt!
Heb vrijdag een zwangerschapsmassage gehad op een speciale bank ,waar de buikgedeete en de borstgedeelte weg zijn gehaald dus je kan plat liggen, wel met een band eronder zodat je buik wel ondersteund werd, o heerlijk!
Zeker nu slapen steeds minder wordt was het heerlijk m zo even een uurtje te mogen liggen:cheering:
@silver als je man 2weken vrij kan regelen waarom niet,zou me heerlijk lijken om met z'n tweetjes de eerste twee weken alles te doen.
@shisha fijn m te lezen dat alles goed gaat. Volop genieten denk ik?
Heb vrijdag een zwangerschapsmassage gehad op een speciale bank ,waar de buikgedeete en de borstgedeelte weg zijn gehaald dus je kan plat liggen, wel met een band eronder zodat je buik wel ondersteund werd, o heerlijk!
Zeker nu slapen steeds minder wordt was het heerlijk m zo even een uurtje te mogen liggen:cheering:
@silver als je man 2weken vrij kan regelen waarom niet,zou me heerlijk lijken om met z'n tweetjes de eerste twee weken alles te doen.
@shisha fijn m te lezen dat alles goed gaat. Volop genieten denk ik?
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Ja, ik zit straks toch midden in de bouwvak. Dus dan kunnen ze gaan klussen bij een oom van hem (lekker dichtbij). En idd wat je zegt als de kraamhulp weg gaat, dat hij thuis is, zodat ik niet helemaal alleen ben. Want er komt een hele hoop op mij af, en ik krijg best wel een boel kriebels van ooooeeeeh gaat dat allemaal goed komen....
Ja, ik wist ook helemaal van niets van die babyshower af, ik was wel blij achteraf te weten welke dag het ongeveer plaats zou vinden, ivm van te voren even snel een slag door het huis, en ook even bijslapen. Want laat wordt het vaak ook wel. Erg is dat hea, normaal zelf de touwtjes in handen te hebben, en nu geen grip erop hebben. Komt vast wel goed.
37 weken! Nou ik hoop van harte dat jij lekker thuis mag bevallen. In je bad, staat het al klaar? Of zet je het pas op als het zover is? Ik wacht donderdag de controle nog af en dan ga ik het daarna ook bestellen. Neem aan dat die kleine van ons niet meteen in de 37e week komt.
Ja, ik wist ook helemaal van niets van die babyshower af, ik was wel blij achteraf te weten welke dag het ongeveer plaats zou vinden, ivm van te voren even snel een slag door het huis, en ook even bijslapen. Want laat wordt het vaak ook wel. Erg is dat hea, normaal zelf de touwtjes in handen te hebben, en nu geen grip erop hebben. Komt vast wel goed.
37 weken! Nou ik hoop van harte dat jij lekker thuis mag bevallen. In je bad, staat het al klaar? Of zet je het pas op als het zover is? Ik wacht donderdag de controle nog af en dan ga ik het daarna ook bestellen. Neem aan dat die kleine van ons niet meteen in de 37e week komt.
Silver- Ratel
Ingrid, fijn dat het bij jouw ook allemaal goed is, ook weer met de suikers allemaal stabiel?
Leuk ook al een babyshower gehad! Ik zit er nog steeds van na te genieten.
Die massage klinkt goed! Ik ga in de 39e week nog naar de masseur, deze heeft niet zo'n speciale bank maar toch kan heerlijk op mijn zij liggen, en het is toch ontspannend. Wat ik trouwens doe om goed te kunnen slapen, is na het eten even een kleine wandeling maken van 20 min. Merk dat ik er wel baat bij heb. Ik slaap in ieder geval weer wat vaster en wat beter.
We hebben het er wel elke keer over gehad van die 2 weken, maar merk ook dat zijn oom en vader aan hem zitten te trekken dat ie daar ook aan de slag moet. En ik ben gewoon bang dat hij op het laatste moment of veel te laat thuis komt, of gewoon geen Nee kan zeggen...
Leuk ook al een babyshower gehad! Ik zit er nog steeds van na te genieten.
Die massage klinkt goed! Ik ga in de 39e week nog naar de masseur, deze heeft niet zo'n speciale bank maar toch kan heerlijk op mijn zij liggen, en het is toch ontspannend. Wat ik trouwens doe om goed te kunnen slapen, is na het eten even een kleine wandeling maken van 20 min. Merk dat ik er wel baat bij heb. Ik slaap in ieder geval weer wat vaster en wat beter.
We hebben het er wel elke keer over gehad van die 2 weken, maar merk ook dat zijn oom en vader aan hem zitten te trekken dat ie daar ook aan de slag moet. En ik ben gewoon bang dat hij op het laatste moment of veel te laat thuis komt, of gewoon geen Nee kan zeggen...
Silver- Ratel
hey meiden even snel een update. Morgenochtend gaan we met alle 3 de meiden over naar ons eigen ziekenhuis. Ze zijn minimaal afgevallen en kunnen al goed uit de borst drinken. Wel krijgen ze nog bijvoeding maar met mijn eigen melk. Door enorme stuwing kolf ik me nu suf men wat een pijn. Dat was ik ff vergeten zeg. I. had de eerste dag nog een zuurstof snorretje maar de volgende dag mocht die al af. Ik voel me eigenlijk prima op moeheid na dan. Ben zo blij weer normaal te kunnen lopen en mijn eigen ding te doen heerlijk! To zover..
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Wat fijn dat jullie naar jullie eigen ziekenhuis kunnen. Wil je de namen pm-en? Ben erg benieuwd.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Fijn dat het zo goed gaat Bloempjuh. Ben ook benieuwd naar de namen!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat leuk dat ze naar jullie eigen ziekenhuis mogen! Ik hoop dat je genoeg slaap krijgt en toch wat kunt uitrusten.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik ben benieuwd of hier mama's zijn die van plan zijn gebruik te maken van de steriele waterstofinjecties die per 1 juli toegediend mogen worden door de verloskundige bij thuisbevallingen? Ben ook benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!
Gast- Gast
Robin_ schreef:Ik ben benieuwd of hier mama's zijn die van plan zijn gebruik te maken van de steriele waterstofinjecties die per 1 juli toegediend mogen worden door de verloskundige bij thuisbevallingen? Ben ook benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!
Nou, toevallig hebben we het daar de laatste keer over gehad bij de cursus. En aangezien ik thuis een (bad)bevalling wil hebben is die optie er wel. Dus mocht het nodig zijn ga ik het wel doen.
Silver- Ratel
Bloempjuh, wat fijn dat jullie naar jullie eigen zh mogen. En wat goed dat de bv ook gewoon lukt! Succes met aansterken.
Jasmine, hoe was het afgelopen weekend? Hoe heb je het uiteindelijk je dochter verteld?
Hoe gaat het met de rest?
Hier toch wel beetje spanning.. Morgen gaan we de gehele bevalling doorspreken. En de laatste check-up wordt gedaan, is het allemaal goed dan kan ik morgen ook meteen het bad bestellen. Hmmm nu wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig...
Jasmine, hoe was het afgelopen weekend? Hoe heb je het uiteindelijk je dochter verteld?
Hoe gaat het met de rest?
Hier toch wel beetje spanning.. Morgen gaan we de gehele bevalling doorspreken. En de laatste check-up wordt gedaan, is het allemaal goed dan kan ik morgen ook meteen het bad bestellen. Hmmm nu wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig...
Silver- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: