Zomer 2013 mama's
+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Zomer 2013 mama's
Ik wist ook nog niet eens dat er een topic was. Ik meld me hier graag als ik de 12 wkn voorbij ben. Volgend week dinsdag de eerste echo. En dat vind ik al reuze spannend!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jasmine schreef:Even omhoog voor Poison. Topic heet alleen anders
Thanks Jasmine ik zocht op iets van juni-juli-augustus ofzo, *blond*
Maaaaarrrrrrr.... Hier ben ik!
Gast- Gast
Nieuwe zwangeren! Joepie! Proficiat!
Ik kreeg het daarstraks. Ik had een opleiding via m'n werk maar ben knock out gegaan. Ik werd heel erg misselijk, kreeg het benauwd, begon heel erg te zweten en ging neer. Leuk... Gelukkig is alles nu weer beter. Denk dat ik mijn lichaamsinspanningen weer ga moeten beperken. Had bij Louise hier ook last van, toen ging ik out terwijl ik aan het fietsen was.
Wat fijn, maiadebij!
Ik kreeg het daarstraks. Ik had een opleiding via m'n werk maar ben knock out gegaan. Ik werd heel erg misselijk, kreeg het benauwd, begon heel erg te zweten en ging neer. Leuk... Gelukkig is alles nu weer beter. Denk dat ik mijn lichaamsinspanningen weer ga moeten beperken. Had bij Louise hier ook last van, toen ging ik out terwijl ik aan het fietsen was.
Wat fijn, maiadebij!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Naam: | Leeftijd: | Uitgerekende datum: | Hoeveelste kindje: | Volgende afspraak: |
Gerbera | 27/30 | 05-06-2013 | 1e | 20-12 vk |
maiadebij | 31/31 | 10-06-2013 | 3e | 18-12 vk |
Kruumel | 30/31 | 16-06-2013 | 2e | 27-12 vk |
.. | ||||
Zenna | 26/27 | 22-06-2013 | 1e | 04-01 vk |
.. | ||||
.. | ||||
.. | ||||
.. |
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Naam: | Leeftijd: | Uitgerekende datum: | Hoeveelste kindje: | Volgende afspraak: |
Gerbera | 27/30 | 05-06-2013 | 1e | 20-12 vk |
maiadebij | 31/31 | 10-06-2013 | 3e | 18-12 vk |
Kruumel | 30/31 | 16-06-2013 | 2e | 27-12 vk |
Poison | 26/29 | 19-06-2013 | 2e | 24-12 vk |
Zenna | 26/27 | 22-06-2013 | 1e | 04-01 vk |
.. | ||||
.. | ||||
.. | ||||
.. |
Gast- Gast
Kruumel schreef:Oh Slakje, dat is vervelend... krijg je dat bij (te) veel lichamelijke inspanning? Dan maar even rustiger aan, je lichaam geeft het wel aan.
Ik had het bij Louise ook. Ik moet wel zeggen; deze zwangerschap is nog pril, mar al helemaal anders dan bij Louise!
Slakje- Ratel
Kruumel schreef:Zenna schreef:Kruumel schreef:Je hoort/leest hier nou eenmaal meer over miskramen omdat meiden al snel hier zeggen dat ze zwanger zijn. In real life zijn er net zoveel miskramen maar je weet het vaak niet van een ander.
10% van de zwangerschappen eindigt helaas in een miskraam, dat is best veel.
Ja dat klopt. Het was ook op geen enkele manier een verwijt naar de meiden die een miskraam hebben gehad hoor! Ik vind het vreselijk voor iedereen die het overkomt.
Oh meid, dit was ook echt niet een reactie van mij op jouw reactie hoor... was gewoon een conclusie/uitleg.
Helemaal niet vervelend tegen jou bedoeld...
Oh het geeft niks hoor! Ik voelde me niet aangevallen. Ik zei het meer om duidelijk te maken dat ik dat er absloluut niet mee bedoeld had! Voor het geval mensen zich er misschien door aangesproken zouden voelen.
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
hoe gaat het meiden? Hier zijn gangetje, ik heb 2 weken geleden mijn verlof aangevraagd en hoop deze week toch wel bevestiging te krijgen. Ik heb 4 weken vooraf en 12 weken erna aangevraagd, maar nog 4 weken vakantie na die 12 weken. Nu weet ik dat een collega ook mogelijk zwanger is en dan zal ze zo'n 2 maanden na mij is uitgerekend. Dus hopelijk is dat geen reden om mij die 4 weken niet te geven.
Ik ga nu even douchen met de kinderen, ik ben nog koud van het buiten spelen. Het begon ineens zo te sneeuwen, we móesten echt even naar buiten!
Ik ga nu even douchen met de kinderen, ik ben nog koud van het buiten spelen. Het begon ineens zo te sneeuwen, we móesten echt even naar buiten!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier weten ze nog niet officieel dat ik zwanger ben, eerst maar even de echo afwachten. Mijn verantwoordelijke weet het wel, voor als het mis zou gaan. Dus nog wat vroeg om over verlof te praten, maar als de zwangerschap goed verloopt werk ik tot 39weken en daarna heb ik nog een week of 11/12 geloof ik.
Slakje- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben student en zit in het laatste jaar. Doordat onze planning om kinderen te krijgen iets te voorspoedig verliep (waar ik heeeeeeeeeeel blij mee ben hoor!!) ben ik echt tot de bevalling met school bezig. Ik ben de zaterdag voor de laatste schoolweek uitgerekend. Dan is het eind juni, waarschijnlijk heel erg warm en ja.. daar maak ik me nu wel een beetje druk om.. Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat moet doen omdat ik ook niet volgend schooljaar nog van alles wil moeten doen.. Maar helaas dus geen verlof voor mij..
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Ik werk als verkoopster, dus een hele dag rechtstaan en in de weer zijn. Bij Louise deed ik 32-38u/w en nu doe ik 25u/w. Maar op het einde van de zwangerschap nu zullen het solden zijn; extra veel uren, extra veel werk!
Slakje- Ratel
Hoe zijn de regels mbt verlof in België Slakje?
Hier alles goed. J. heeft gister en vandaag echte hangdagen. alleen maar bij mij zijn, jengelig etc. Dus maar veel knuffelen en tegen mijn principes in af en toe voor de tv, zodat ik wat gedaan krijg
Hier alles goed. J. heeft gister en vandaag echte hangdagen. alleen maar bij mij zijn, jengelig etc. Dus maar veel knuffelen en tegen mijn principes in af en toe voor de tv, zodat ik wat gedaan krijg
Gast- Gast
mijn verlof is goed gekeurd
Slakje, tot 39 weken?? Toen was J al geboren! Wat lang zeg, is dat overal zo in Belgie? En dan heb je niet eens zoveel weken erna...
Ik heb afgelopen maandag echt beweging gevoelt, maar ik blijf zo vreselijk onzeker... en dan vraag ik me af of dit komt door het onzekere begin (veel bloedverlies) of is het een voorgevoel die uit zal komen? Ik wil gewoon genieten van deze zwangerschap, het zal de laatste zijn, maar zo lukt dat niet. Dinsdag weer naar de vk, ik hoop een mooi kloppend hartje te horen.
Slakje, tot 39 weken?? Toen was J al geboren! Wat lang zeg, is dat overal zo in Belgie? En dan heb je niet eens zoveel weken erna...
Ik heb afgelopen maandag echt beweging gevoelt, maar ik blijf zo vreselijk onzeker... en dan vraag ik me af of dit komt door het onzekere begin (veel bloedverlies) of is het een voorgevoel die uit zal komen? Ik wil gewoon genieten van deze zwangerschap, het zal de laatste zijn, maar zo lukt dat niet. Dinsdag weer naar de vk, ik hoop een mooi kloppend hartje te horen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 0:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Goed dat je 'm ff upt Kruumel!!
Maia, wat jammer dat je zo onzeker bent. Maar ik herken het wel een beetje. Ik heb eigenlijk alleen geen reden. Nooit geen bloeding gehad ofzo. Ik voel alleen nog helemaal niks en we hebben sinds deze week Angelsounds en ik kan ook het hartje niet horen?? Nu heb ik wel vaker gelezen dat vrouwen niks kunnen horen en dat er bij de vk niks aan de hand is. Dus dat hoop ik dan maar Maar is wel vervelend he, die onzekerheid!
Kruumel, wat fijn dat je donderdag weer even gaat werken. Ik hoop dat het goed gaat en dat je je daarna weer goed blijft voelen. Bij mij gaat het bij inspanning toch elke keer weer mis.
En ik draag al vanaf week 9 positiebroeken
Ik was vrijdag even met een vriendin gaan lunchen en kort naar de Intratuin. De rest van middag op de bank gelegen en toen 's avonds ook nog naar een paar vriendinnen, gewoon thuis filmpje kijken. Nou en dat was alweer teveel. Heel de zaterdag weer ziek geweest en veel geslapen. En nu voel ik me ook nog niet top. Baal er zo van!!
Maia, wat jammer dat je zo onzeker bent. Maar ik herken het wel een beetje. Ik heb eigenlijk alleen geen reden. Nooit geen bloeding gehad ofzo. Ik voel alleen nog helemaal niks en we hebben sinds deze week Angelsounds en ik kan ook het hartje niet horen?? Nu heb ik wel vaker gelezen dat vrouwen niks kunnen horen en dat er bij de vk niks aan de hand is. Dus dat hoop ik dan maar Maar is wel vervelend he, die onzekerheid!
Kruumel, wat fijn dat je donderdag weer even gaat werken. Ik hoop dat het goed gaat en dat je je daarna weer goed blijft voelen. Bij mij gaat het bij inspanning toch elke keer weer mis.
En ik draag al vanaf week 9 positiebroeken
Ik was vrijdag even met een vriendin gaan lunchen en kort naar de Intratuin. De rest van middag op de bank gelegen en toen 's avonds ook nog naar een paar vriendinnen, gewoon thuis filmpje kijken. Nou en dat was alweer teveel. Heel de zaterdag weer ziek geweest en veel geslapen. En nu voel ik me ook nog niet top. Baal er zo van!!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Maia, vervelend dat je je zo onzeker voelt. Wanneer mag je weer voor de volgende controle?
Kruumel, wat goed van je dat je donderdag weer aan het werk gaat. Is altijd wel lekker even afleiding en ook even thuis weg.
Gerbera, vervelend dat je je steeds zo ziek voelt, heb je al speciale medicijnen? Of is het de griep?
All, nou een week geleden was ik geveld door de buikgriep wat kan een mens zich dan ellendig voelen.. Het heerst nog steeds op mijn werk. Vandaag ook weer 3 nieuwe zieken erbij. Hopelijk blijft het mij nu bespaard.
A.s. Dinsdag voor de eerste echo, hoe dichterbij het komt hoe spannender het wordt. De test die mvm vorige week deed zag er goed uit dus ergens moet ik erop vertrouwen en het afwachten.
Fijne zondag allemaal!
Kruumel, wat goed van je dat je donderdag weer aan het werk gaat. Is altijd wel lekker even afleiding en ook even thuis weg.
Gerbera, vervelend dat je je steeds zo ziek voelt, heb je al speciale medicijnen? Of is het de griep?
All, nou een week geleden was ik geveld door de buikgriep wat kan een mens zich dan ellendig voelen.. Het heerst nog steeds op mijn werk. Vandaag ook weer 3 nieuwe zieken erbij. Hopelijk blijft het mij nu bespaard.
A.s. Dinsdag voor de eerste echo, hoe dichterbij het komt hoe spannender het wordt. De test die mvm vorige week deed zag er goed uit dus ergens moet ik erop vertrouwen en het afwachten.
Fijne zondag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Je moet 1 verplichte week voor de uitgerekende datum pakken, max. mag je 6 weken ervoor pakken. Na de bevalling ben je verplicht 9 weken verlof te pakken, met een max. van 14 weken. Omdat ik met de uitkering niet eens mijn huur kon betalen heb ik alleen de verplichte weken opgenomen.
Spannend, Silver!
Spannend, Silver!
Slakje- Ratel
*
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Nee, wij krijgen de eerste maand een 80% (iets meer) van ons loon betaald en daarna 75%. We krijgen wel kraamgeld wat 1000 euro bedraagt.
Slakje- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: