Zomer 2013 mama's
+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Zomer 2013 mama's
Even een korte update:
Vanmorgen om 3.30 uur hebben wij een 2e zoon gekregen!
Hij heet L.uuk, is 3450 gram en 51cm.
Hij is thuis geboren en we liggen nu nog rustig bij te komen.
Waar ik super trots op ben: hij heeft al 2x een best lange tijd aan de borst gelegen!
Waar ik super trots op ben: hij heeft al 2x een best lange tijd aan de borst gelegen!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Jaaa, eindelijk babynieuws! Gefeliciteerd KoNijntje!
Maia en Shisha, nu jullie nog!
Maia en Shisha, nu jullie nog!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Zo nu ga ik even op iedereen reageren. Sorry voor de vele ego berichtjes...
Bloempjuh, vervelend dat je alsnog nog een nachtje moest blijven, nu ondertussen alweer thuis? Of mag je vandaag naar huis? Wel fijn dat je geen ontsluiting meer hebt, nog een paar weekjes meid! Ik ga voor je duimen.
Shisha, hoe is het bij jouw? Nog nieuws?
Slakje, nou dat was mijn gedacht ook wat die bios betreft, ik heb daar gewoon nooit bij stil gestaan... Ik ga donderdag weer naar de film deze keer een romantische comedy, zal mij benieuwen hoe het dan gaat. In ieder geval neem ik 2 kussentjes mee, 1 over de buik en 1 in de rug.
Hoe gaat het verder met jouw? Ben je al gestopt met die medicijnen? Of moet je die nu nog slikken tot de 34 weken?
Maia, hoe is het nu bij jouw? Nog iets doorgezet? Ik lees nu over het strippen.. Succes vanmiddag!
Jasmine, hoe was de controle bij de gyn? Ligt de buikomtrek nu goed?
Gerbera, wat leuk wat van je te horen. Gefeliciteerd met jullie dochter! Jammer dat het een helse bevalling was, maar gaat nu goed met jouw en jullie kleine meid?
Supertalentje, Ik denk idd dat ik alsnog teveel doe, en dat ik moet overgeven aan mijn zwangerschap. Maar het is zo frustrerend omdat ik wel die energie heb veel te doen... Maar ik zal luisteren, het zijn ook nog maar 7 weekjes. Hoe gaat het verder met je? Weinig nieuws?
Teddyaapje, ik zal eens kijken naar alternatieve geneeswijzes wat betreft mijn bloeddruk. Gisteravond was ie gelukkig in ieder geval weer wat gedaald.
Jij hebt echt een leuk begin van je verlof, lekker druk! En wat betreft je vraag over kleertjes strijken, nee dat heb ik niet gedaan. Wel alle complete was incl lakentjes e.d. is al schoon. Gister begonnen met de hydrofiel luiers strijken en in een plastic zak (zodat het steriel blijft) en voor de rest mag de rest van het strijkwerk nog. Staat nu in ieder geval een kruk achter de strijkplank zodat ik niet de hele tijd hoef te staan.
KoNijntje, ik zwem idd baantjes, maar normaal gesproken haal ik altijd de oudjes in met baantjes zwemmen, en tegenwoordig blijven we erachter hangen. Dus ik kan je vertellen dat we totaal niet snel zwemmen, het is meer gewoon ontspannend baantjes trekken.
Wat leuk nog meer babynieuws! Gefeliciteerd! Geniet van jullie kleine mannetje!
Bloempjuh, vervelend dat je alsnog nog een nachtje moest blijven, nu ondertussen alweer thuis? Of mag je vandaag naar huis? Wel fijn dat je geen ontsluiting meer hebt, nog een paar weekjes meid! Ik ga voor je duimen.
Shisha, hoe is het bij jouw? Nog nieuws?
Slakje, nou dat was mijn gedacht ook wat die bios betreft, ik heb daar gewoon nooit bij stil gestaan... Ik ga donderdag weer naar de film deze keer een romantische comedy, zal mij benieuwen hoe het dan gaat. In ieder geval neem ik 2 kussentjes mee, 1 over de buik en 1 in de rug.
Hoe gaat het verder met jouw? Ben je al gestopt met die medicijnen? Of moet je die nu nog slikken tot de 34 weken?
Maia, hoe is het nu bij jouw?
Jasmine, hoe was de controle bij de gyn? Ligt de buikomtrek nu goed?
Gerbera, wat leuk wat van je te horen. Gefeliciteerd met jullie dochter! Jammer dat het een helse bevalling was, maar gaat nu goed met jouw en jullie kleine meid?
Supertalentje, Ik denk idd dat ik alsnog teveel doe, en dat ik moet overgeven aan mijn zwangerschap. Maar het is zo frustrerend omdat ik wel die energie heb veel te doen... Maar ik zal luisteren, het zijn ook nog maar 7 weekjes. Hoe gaat het verder met je? Weinig nieuws?
Teddyaapje, ik zal eens kijken naar alternatieve geneeswijzes wat betreft mijn bloeddruk. Gisteravond was ie gelukkig in ieder geval weer wat gedaald.
Jij hebt echt een leuk begin van je verlof, lekker druk! En wat betreft je vraag over kleertjes strijken, nee dat heb ik niet gedaan. Wel alle complete was incl lakentjes e.d. is al schoon. Gister begonnen met de hydrofiel luiers strijken en in een plastic zak (zodat het steriel blijft) en voor de rest mag de rest van het strijkwerk nog. Staat nu in ieder geval een kruk achter de strijkplank zodat ik niet de hele tijd hoef te staan.
KoNijntje, ik zwem idd baantjes, maar normaal gesproken haal ik altijd de oudjes in met baantjes zwemmen, en tegenwoordig blijven we erachter hangen. Dus ik kan je vertellen dat we totaal niet snel zwemmen, het is meer gewoon ontspannend baantjes trekken.
Wat leuk nog meer babynieuws! Gefeliciteerd! Geniet van jullie kleine mannetje!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
koNijntje schreef:Even een korte update:
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het gewoon spontaan is.begonnen en dat L. Ook al zo goed aan de borst kan drinken! Nu lekker genieten!!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Woehoew! Proficiat, Konijntje! En wat fijn dat ie lekker lang aan de borst ligt! Mooie naam ook!
Silver: Volgende week dinsdag stop ik met de medicatie. Ik ben benieuwd...
Silver: Volgende week dinsdag stop ik met de medicatie. Ik ben benieuwd...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
jahaa baby nieuws! Gefeliciteerd met jullie Luuk! Prachtige naam! Ben ben benieuwd naar je verhaal :-)
Ik lig nog in het ziekenhuis. Ik voel me hier helemaal tot rust komen en het is in mijn hoofd en buik zoveel rustiger. Ik moet dit doen voor de meiden in mijn buik. Voor mijn meiden thuis is alles goed geregeld dus blijf hier iig nog tot donderdag. Ik lees en reageer vanaf mijn telefoon dus dat is niet ideaal.
Ik lig nog in het ziekenhuis. Ik voel me hier helemaal tot rust komen en het is in mijn hoofd en buik zoveel rustiger. Ik moet dit doen voor de meiden in mijn buik. Voor mijn meiden thuis is alles goed geregeld dus blijf hier iig nog tot donderdag. Ik lees en reageer vanaf mijn telefoon dus dat is niet ideaal.
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Jaaaaa gefeliciteerd konijntje! Eindelijk baby nieuws in ons topic. Fijn dat je thuus bent bevallen en de bv al lekker op gang komt.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Konijntje, gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een mooie naam!
Hier helaas nog steeds niks. Vanmiddag moet ik weer naar de verloskundige en gaan ze weer een strippoging doen. Ik hoop zo dat het nu wel kan en dat het wat doet.
Hier helaas nog steeds niks. Vanmiddag moet ik weer naar de verloskundige en gaan ze weer een strippoging doen. Ik hoop zo dat het nu wel kan en dat het wat doet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Proficiat met jullie zoon en broertje! !
Ijsbeer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12
En zit helaas nog steeds helemaal dicht.
Shisha- Ratel
Aaah wat balen Shisha , geven ze het nog hoop? Of wordt het donderdag echt zh opname?
Silver- Ratel
Het kan nog steeds natuurlijk maar ze zeiden dat ik er beter vanuit kan gaan dat het donderdag opname wordt met eerst nog voorweken met gel en dat de kleine er dan pas het weekend is. Maar ik kan er in ieder geval vanuit gaan dat het wel deze week wordt.
Shisha- Ratel
Dat geeft wel rust natuurlijk.. Maar toch wel jammer dat je niet zoals je wil dan thuis kan/mag bevallen. En je man? Is die er ook helemaal klaar mee? Of valt het mee? De mannen hier uit mijn omgeving waren er de laatste weken/dagen helemaal klaar mee, vergaten dingen voor het werk etc. Verwacht dat mijn vriend net zo wordt...
Silver- Ratel
Mijn man is er echt helemaal klaar mee en baalt er ook gigantisch van. Hij heeft de afgelopen tijd vrij gehouden omdat het wel eens elk moment zo ver kon zijn (tegen advies van mij in omdat hij die uren wel gewoon nodig heeft) en nu moet hij het weekend dus weer werken (nachtdienst) en hij kan die diensten dus echt niet afzeggen. Dus met een beetje pech kan hij er niet eens bij zijn.
Shisha- Ratel
Wat een geduld moet jij hebben, Shisha! Maar op het moment dat jij echt ligt te bevallen, dan krijgt je man toch wel vrij? Hopelijk komt jullie baby toch nog gewoon geheel onverwachts voor het weekend. Heel veel succes nog met de allerlaatste loodjes!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nee in de nachtdienst kan hij helaas niet weg want hij staat alleen op een afdeling.
Dus dan maar hopen dat de kleine dan in ieder geval overdag of 's avonds komt.
Dus dan maar hopen dat de kleine dan in ieder geval overdag of 's avonds komt.
Shisha- Ratel
Oei, wat vervelend. Nu hoop ik helemaal voor jullie dat de kleine toch nog spontaan komt!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vervelend, Shisha. Ik duim dat het snel begint en overdag begint!
Slakje- Ratel
Sisha, hoe gaat het bij jou? Nog geen verandering? Ik vind het eerlijk gezegd wel gek dat je man niet weg kan/ mag als je bevalling begint! Heeft hij er ook gewoon geen recht op om weg te gaan als jij bevalt?
Hier alles rustig. Goede nacht gehad. Gister bij de vk geweest en alles was weer goed. Dinsdag weer heen en dan kunnen ze strippen als ik wil. Vanaf donderdag is er een waarneemster omdat 1van de 3 vk gaat trouwen dus daar baal ik een beetje van. Ik heb liever een bekend gezicht aan mijn bed.
Hier alles rustig. Goede nacht gehad. Gister bij de vk geweest en alles was weer goed. Dinsdag weer heen en dan kunnen ze strippen als ik wil. Vanaf donderdag is er een waarneemster omdat 1van de 3 vk gaat trouwen dus daar baal ik een beetje van. Ik heb liever een bekend gezicht aan mijn bed.
maiadebij- Kletskop
Maia je hebt PM!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Nog steeds rustig hier. Nog steeds wel wat buikpijn en harde buiken maar het zet maar niet door helaas.
Maia: Hij is een flexwerker wat dus betekend dat hij die diensten draait omdat ze dus niemand anders kunnen draaien. En omdat hij verder deze maand dus niet heeft gewerkt heeft hij die diensten nu gewoon echt nodig. Hij werk in de zorg en hij kan 's nachts moeilijk zomaar weg van een afdeling waar hij alleen staat. Het zal natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk zijn van wanneer in de nacht hij eventueel weg zou moeten.
Maar balen dat er vanaf donderdag een andere vk is. Ik vind een vertrouwd gezicht (met name als ze gaan strippen) toch ook wel prettig. Maar hopelijk levert het iets op dinsdag!
Maia: Hij is een flexwerker wat dus betekend dat hij die diensten draait omdat ze dus niemand anders kunnen draaien. En omdat hij verder deze maand dus niet heeft gewerkt heeft hij die diensten nu gewoon echt nodig. Hij werk in de zorg en hij kan 's nachts moeilijk zomaar weg van een afdeling waar hij alleen staat. Het zal natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk zijn van wanneer in de nacht hij eventueel weg zou moeten.
Maar balen dat er vanaf donderdag een andere vk is. Ik vind een vertrouwd gezicht (met name als ze gaan strippen) toch ook wel prettig. Maar hopelijk levert het iets op dinsdag!
Shisha- Ratel
Succes Shisha!
Ik ben opgestaan, Louise verzorgt, in de zetel komen zitten en ik heb buikpijn. Nu komen die onzekere weken weer. Bij alles wat ik voel ga ik denken dat het zo ver is :'')
Ik ben opgestaan, Louise verzorgt, in de zetel komen zitten en ik heb buikpijn. Nu komen die onzekere weken weer. Bij alles wat ik voel ga ik denken dat het zo ver is :'')
Slakje- Ratel
Veel succes sisha, heb je nog kunnen slapen?? Spannend hoor!
Hier vooralsnog rustig, ik heb ook helemaal het gevoel niet meer dat het eerdaags kan beginnen. ..
Hier vooralsnog rustig, ik heb ook helemaal het gevoel niet meer dat het eerdaags kan beginnen. ..
maiadebij- Kletskop
Heel veel succes vandaag Shisha, ik hoop dat je een voorspoedige bevalling mag hebben.
Maia, ik hoop dat het bij jouw ook niet snel meer gaat duren.
All, volgens mij is het hier begonnen met indalen. Heb soort van menstruatiepijn en het gevoel dat er iets beneden heel erg drukt. Maar hoe is dat gevoel te omschrijven?
Maia, ik hoop dat het bij jouw ook niet snel meer gaat duren.
All, volgens mij is het hier begonnen met indalen. Heb soort van menstruatiepijn en het gevoel dat er iets beneden heel erg drukt. Maar hoe is dat gevoel te omschrijven?
Silver- Ratel
succes sisha!
maia, spreek je baby maar eens streng toe
slakje, ben benieuwd hoe t je zal gaan zonder medicatie straks!
silver, wanneer moet jeweer op controle voor je bloeddruk?
all, zo weer op controle. Merk toch dat ik iedere keer een beetje nerveus ben over mn bloeddruk..tot nu toe gaat t allemaal prima maar bij T werd hij ook pas met 36w te hoog. Ik wil deze keer dus echt niet in t zh bevallen!
maia, spreek je baby maar eens streng toe
slakje, ben benieuwd hoe t je zal gaan zonder medicatie straks!
silver, wanneer moet jeweer op controle voor je bloeddruk?
all, zo weer op controle. Merk toch dat ik iedere keer een beetje nerveus ben over mn bloeddruk..tot nu toe gaat t allemaal prima maar bij T werd hij ook pas met 36w te hoog. Ik wil deze keer dus echt niet in t zh bevallen!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: