Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 26 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  nillis vr 7 jun 2013 - 0:46

Veel succes meiden met de laatste loodjes
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jasmine vr 7 jun 2013 - 4:18

Ai, net in slaap gevallen. Op zich niet erg, maar minder is dat J. ondertussen kappertje heeft gespeeld. Ze heeft zichzelf in de kinderstoel aan tafel geparkeerd, d'r staarten uit gehaald en vervolgens de schaar in haar mooie, blonde lokken gezet :'(

Het resultaat: een heleboel blonde haren rond de stoel en een hele hap uit haar haar. Gelukkig wel alleen de bovenste laag, maar vind het écht niet leuk.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Annemie vr 7 jun 2013 - 5:31

Oh wat erg Jasmine, zou ik ook niet leuk vinden. Ik was vanmiddag in de tuin ook in slaap gevallen, gelukkig zat mijn zoontje netjes in de zandbak.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Slakje vr 7 jun 2013 - 6:32

Zuur, Jasmine.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  koNijntje vr 7 jun 2013 - 8:28

oh, jasmine dat is echt balen! Sad hopelijk kun je het een beetje wegwerken..

pff.. ik ben zooo moe vandaag! heb eigenlijk vrijwel niets gedaan (alleen stofgezogen en eten gekookt) maar ik ben echt op.
zal wel door het weer komen of zo, zo meteen maar lekker optijd naar bed!
mijn voeten zijn net als gisteren weer gigantisch, de kleine mag er gauw uit komen! bounce
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  maiadebij vr 7 jun 2013 - 8:38

Konijntje, wat lastig dat je voeten zoveel vocht vasthouden, ik weet van de zwangerschap van J dat dat ook best pijnlijk was. Lekker op tijd je bed in! Je weet nooit of je aan de bak moet vannacht Zomer 2013 mama's - Pagina 26 561177.

Oooh Jasmine, ik zou echt huilen als J haar krullen eraf zou knippen *afkloppen* wat rot!

Ik heb nu last van terugkomende harde buiken, zegt niks natuurlijk maar er gebeurt tenminste wat. Verder erg veel last van mijn liezen, als ik ga lopen krijg ik pijnlijke steken in mijn liezen alsof het afknelt. Laatst op straat dacht een vrouw dat mijn vliezen spontaan braken, maar ik zakte gewoon half door mijn benen door die liezen (Ischias denk ik). Ik heb vandaag 2,5 km gelopen, voelde me best goed! Verder is de puf om in huis wat te doen helemaal weg!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Silver vr 7 jun 2013 - 17:40

Jasmine, wat jammer zeg! Is er veel af? Of lijkt het nog wel een beetje?

Hoe is bij jullie de nacht verlopen?

Ik wordt elke keer ronddom 6u wakker, zo irritant... Nu ook gewoon compleet klaarwakker...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  maiadebij vr 7 jun 2013 - 18:45

Hier helaas weer een rustige nacht met alleen váák plassen. Ik ben ook alweer 1,5 wakker...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  koNijntje vr 7 jun 2013 - 18:58

Jammer Maia, ik was benieuwd of het nu door ging zetten bij jou, die voorweeën lijken me echt vermoeiend..
Hier ook een rustig nachtje, wel harde buiken bij het draaien maar dat heb ik al wel langer. Ook een tijdje wakker gelegen ivm jeuk, maar verder goed geslapen. Vanmorgen even wat boodschappen doen (met z'n 3en) en vanavond bbqen bij mijn schoonzus, de was nog wat wegwerken en verder met de benen hoog!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Silver vr 7 jun 2013 - 21:00

Die harde buiken met draaien heb ik zo nu en dan ook al, en voorweeën volgens mij ook. Maar bij mij mag het nog wel 7 weken duren. Jullie zijn eerst aan de beurt. Zomer 2013 mama's - Pagina 26 3079029344

Gister wel alle babywas gedaan, in 1 dag alles gelijk schoon en droog heerlijk! Mijn moeder kwam ermee, omdat de tijd ergens begint te dringen zei ze, en voor hetzelfde kom ik om wat voor reden in het zh, en dan moesten schoonmoeder en zij alles nog halsoverdekop wassen. Dus dan nu maar. Nu mag ik me 1 dezer dagen storten op al het strijkwerk. Zomer 2013 mama's - Pagina 26 394967
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Bloempjuh23 vr 7 jun 2013 - 21:05

Goedemorgen meiden,
Wij gaan zo op weg naar het ziekenhuis.. Ik voel me niet helemaal lekker en heb continu harde buiken die ik af en toe moet weg zuchten en mijn man wil vooral naar het ziekenhuis om het te laten checken. Ik herken het niet echt van de vorige keren, toen had ik vooral last van mijn rug en benen. Hij heeft ook wel gelijk hoor maar dat had ik toch niet op de planning vandaag. Ik ben benieuwd. Tas gaat iig weer mee. Ik vermoed dat het komt door de warmte gister en dat ik toch misschien iets te veel gedaan heb door zelf me te gaan bemoeien met de meiden buiten in het badje..
Probeer vanmiddag wel te laten weten hoe t is gegaan.

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Silver vr 7 jun 2013 - 21:08

Oeii sterkte Bloempjuh, hopelijk komt dit wat je zegt doordat je gister wat drukker bent geweest, maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha vr 7 jun 2013 - 21:18

Koniijntje: Ja dat was wel even een tegenvaller. Ik heb al een paar weken best wel veel (pijnlijke) harde buiken en voorweeën dus ik had niet verwacht dat er echt nog helemaal niks gebeurd was. Nu hopelijk dinsdag bij de verloskundige.
En erg vervelend he, al die vocht met dit weer. Daarom mag van mij die baby ook wel snel komen want ik zag dat het volgende week nog warmer wordt! Ik heb er gelukkig niet heel veel last van (ben best een kouwkleum) maar ik ben net als jij ook wel erg moe en kan mij nergens toe zetten.
Annemie & Nillis: Bedankt!
Jasmine: Wat erg zeg! Zo zonde. Ik weet nog dat ik dat als kind ook een keer heb gedaan (besloot ineens dat ik een pony wou) en mijn moeder vond dat ook echt zo erg. Hopelijk valt de schade mee en is het een beetje mooi weg te werken.
Maia: Wat vervelend zeg, die pijn in je liezen. Ik heb het vooral in de ochtend, dan ben ik helemaal stijf van de hele nacht liggen (draai ook niet meer zo gemakkelijk dus zal ook wel stiller liggen dan normaal) en dan loop ik eerst altijd meer een beetje rond om het weer soepel te krijgen.
En ik hoop dat die harde buiken wat doen en dat het een teken is!
Silver: Vervelend Silver! Ik heb er ook een tijdje last van gehad toen ik net verlof had. Kwam helemaal in een ritme van 22u naar bed (en het ook echt niet meer langer vol kunnen houden) om dan vervolgens om 7u in de ochtend weer wakker te zijn. Ik weet niet meer wanneer maar ineens kon ik weer heel goed uitslapen. Vandaag was ik pas om half 10 wakker terwijl ik tegen 23u in bed lag. Heerlijk.
Bloempjuh: Sterkte! Hopelijk is het inderdaad gewoon de wamte en dat je te druk bent geweest en zit je straks gewoon weer lekker thuis. Ik duim voor je!

En hier weer een rustige nacht. Ik hoop nog zo dat het een deze dagen toch uit zichzelf begint. Ik had gister wel weer veel last van harde buiken, buikpijn die uitstraald naar de rug en erg rusteloze benen maar dat heb ik nu al zovaak gehad dat ik ook niet meer weet wat ik er van moet denken.
We hebben maar besloten om er vandaag nog even een gezellige dag van te maken. We hebben vrienden uitgenodigd en gaan lekker bbq-en vanavond. De laatste dagen gingen toch wel erg langzaam omdat we toch min of meer een beetje aan het afwachten waren maar ik heb geen zin om nog een week zo te zitten.
Dus zometeen even naar de supermarkt, wat dingen in het huishouden doen en eventueel nog een dutje in de middag. Zomer 2013 mama's - Pagina 26 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Silver vr 7 jun 2013 - 22:15

Shisha, ik had nu wel gehoopt voor je dat het begonnen zou zijn, maar betekent het als ze inleiden dat je dan automatisch in het zh moet bevallen?
Je staat toch op een bepaalde manier in de afwachtmodus.. Dus nu maar gewoon leuke dingen doen, vliegen de uren/dagen ook om. En als het toch spontaan zou beginnen? Dan kijkt die visite niet raar op?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha vr 7 jun 2013 - 22:20

Ja dan moet ik dus helaas in het ziekenhuis bevallen. Ik blijf dus hopen dat meneertje nog uit zichzelf komt een deze dagen maar ik heb mijzelf er maar op ingesteld dat het inleiden wordt. En ik heb nu inderdaad maar weer wat dingen ingepland staan onder voorbehoud dan is het hopelijk snel donderdag!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Silver za 8 jun 2013 - 3:54

Dat hoop ik ook Shisha.. Hoe is het met Konijntje en Maia? Vandaag heb ik een saaie dag dus houd de hele dag het forum in de gaten. laughcry

Bloempjuh, is er nog wat uitgekomen vandaag? Kwamen die harde buiken uiteindelijk wel doordat je gister te druk geweest bent?

Vandaag een saaie dag gehad, ik zou alle babywas wat ik gister heel goed van mijzelf gewassen heb strijken maar vond het buiten te mooi weer, dus ben lekker in het zonnetje gaan liggen om toch nog even 1,5 uur mijn ogen dicht te doen. Vanavond gaan we (als het meezit met mijn rug) even lekker naar de bios en morgen gaat mijn vriend aan de klus bij mijn ouders. En ik ga gezellig mee te theedrinken met mama :P Owja vergeet ik nog het belangrijkste.. De wieg is klaar! :cheering: Hij moet nog drogen en in elkaar, maar daarna kunnen mijn moeder en ik ons snel storten op de bekleding waar ook nog wel een werkje in gaat zitten.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij za 8 jun 2013 - 6:10

Hier ook nog niks. Wij zijn de hele dag met de kinderen in de speeltuin geweest. Man met het zweet op zijn rug achter de kinderen aan en ik op het terras in het zonnetje haha.

Baby is echt enorm druk op dit moment. Ik heb ook terugkomende pijn maar herken het niet als weeën. Voelt meer als een soort indalingsweeen, maar als hij nog meer indaalt valt hij er bijna uit volgens mij. De kinderen liggen eindelijk op bed, ik zal ze denk ik snel volgen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bloempjuh23 za 8 jun 2013 - 6:44

Helaas.. Ik moest toch een nachtje blijven.. Zekere voor het onzekere uiteraard. Maar hoogst waarschijnlijk idd doordat ik me te druk heb gemaakt. Morgenavond nog een ctg en morgenochtend. De harde buiken zijn duidelijk waarneembaar maar als er eentje beweegt krijg ik ook al een harde buik. Nu iig een nachtje hier.. Heb geen meer ontsluiting en mijns inziens is er ook nog niks aan de hand. Morgen meer! Fijne avond! En een mooie nacht om te bevallen voor de dames hier! Xxx

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  koNijntje za 8 jun 2013 - 7:52

bloempjuh: goed even een extra controle als je deze klachten hebt, gelukkig is alles gewoon goed!
shisha: het zou echt balen zijn als je ingeleid moet worden, hopelijk kan het nog thuis!
ik hoop zelf ook dat het spontaan begint en ik thuis kan bevallen, zou een flinke domper zijn als ik toch naar het zkh zou moeten..
silver: hier ook alles rustig, hoor! gezellige dag gehad, nu lekker op de bank!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Slakje za 8 jun 2013 - 8:07

Elke keer als er reactie is denk ik dat het zover is ... :p

Vervelend, Bloempje, ik hoop dat je morgen naar huis mag!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha za 8 jun 2013 - 20:31

Bloempjuh: Balen dat je een nachtje moest blijven. Hopelijk vandaag weer naar huis! En fijn dat verder alles gewoon goed is.
Konijntje & Maia: Alles nog rustig?
Slakje: Ja dat denk ik ook. Zit ook iedere keer te spieken of er al wat is. Hier helaas dus nog niks. Zomer 2013 mama's - Pagina 26 561177

Hier dus nog steeds niks. Ik had vannacht wel weer wat last van pijnlijke voorweeën maar helaas heeft het niet doorgezet. Ik heb gister ook wel een aardig druk dagje gehad dus ik denk dat het ook daardoor kwam. Vandaag maar even een dagje relaxen dan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Silver za 8 jun 2013 - 20:35

Ik heb de tip voor jullie, aan de hand van het harde buiken in bios topic lees ik alleen maar verhalen van meiden die na een biosavond een dag later zijn bevallen. Misschien helpt het?
Ik werd in ieder geval gek van de extreme harde buiken, en bij mij mag het nog niet zover zijn...

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij za 8 jun 2013 - 20:37

Hier ook nog niks hoor!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha za 8 jun 2013 - 20:38

Ik zag het al Silver. Op naar de bios dus. Laughing
Jammer Maia!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje za 8 jun 2013 - 21:35

Ik las het ook, Silver. Ik zou ook zonder nadenken naar de bios gaan, hoor :'') Wie denkt daar nu aan? Heb nl. wel eens gelezen dat een DJ gewoon verder haar werk kon doen en dat baby wel in slaap zou vallen door de trillingen.

Hoe voelen jullie je verder? Moe? Actief? Hyper? Ongeduldig?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud