Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 19 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Silver do 11 apr 2013 - 6:49

Naam:Leeftijd:Kindje:Uitgerekende datum:Geslacht
Gerbera27/301e
05-06-2013
maiadebij31/313e
10-06-2013
Poison
26/29
2e
19-06-2013
Zenna26/271e
22-06-2013Meisje
Teddyaapje
26/292e
22-07-2013
Silver
26/30
1e
29-07-2013Verassing
Slakje
21/21
2e
30-07-2013Meisje
Jasmine
31/37
2e
01-08-2013Jongen
Ingrid82
30/30
1e
04-08-2013
Verassing
Bloempjuh23
27/28
3e 4e 5e
05-08-2013
meisjes
Annemie28/32
2e
28-08-2013
Geheimpje?
_Mashimaro_

27/35
2e
31-08-2013
....
Supertalentje

KoNijntje

..

..

..

..

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Silver do 11 apr 2013 - 6:51

Meiden hoe is het met jullie geheugen? Dat van mij wordt steeds meer een zeef, ik stond vanmiddag in de winkel wou betalen zeg ik pin (wist dat ik genoeg contant bij me had) en kijk dan nog gek op dat er staat saldo te laag.. Vervolgens owja! Ik heb contanten mee, die cassiere maar zuchten... Ik moest ook wel van mezelf zuchten... Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij do 11 apr 2013 - 7:42

even uit mijn hoofd hoor (al is ook mijn geheugen ook niet al te best)

Teddyaapje, hoe gaat het nu met je? Helpt je man al wat meer? En slim dat je met die vriendin wilt bespreken dat die naam nog op jullie lijstje staat voor de toekomst.

Silver, toevallig niet bij de ING?? Maar mijn geheugen is ook niet heel best. Ik schrijf ook alles op, hou een agenda bij en maak boodschappenlijstjes.

Slakje, is het een beetje te doen om je rust te nemen met je meisje om je heen? Of vraagt ze erg veel aandacht? En heb je nog veel harde buiken?

Ik heb al lang niets gelezen van Gerbera??

Bloempjuh, hoe gaat het met jou? Zijn jullie al uit de namen? Ik heb (had!) al moeite met 1 naam, laat staan 3!! Hoever ben je nu?

Jasmine, hoe gaat het met jou? Voel je de kleine veel bewegen? En is je onzekerheid helemaal weg?

Zo best goed he, alles uit mijn hoofd!! Sorry voor degene die ik vergeten ben.

Hier gaat alles goed. Ik was gister alleen gevallen, dus best geschrokken. Ik mocht vandaag even langs komen bij de VK maar alles was goed gelukkig. De kleine ligt zelfs al wat ingedaald! Dat leek ik al te voelen dus wel grappig dat dat klopt! Lange stukken lopen, het huis stofzuigen of zwaar tillen is even van de baan, dat breekt me echt op helaas. Best moeilijk om niet teveel te doen Sad .
We zijn trouwens uit de naam!! Mijn man heeft hem bedacht en voelt helemaal goed, dus dat is wel heel erg fijn en echt een opluchting. J en N hebben ook een naam bedacht "Oceaan" Laughing toen J dat weer benoemde zei ik tegen haar "Dat zit echt in je hoofd he meisje?" zegt ze tegen me "nee hoor mama, in jou buik!" Laughing
Nou ik ga lekker mijn bedje in, straks Babyboom kijken :cheering:

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Silver do 11 apr 2013 - 22:38

Maia, Ik zit wel toevallig bij de ING dus had er sowieso wel wat gesodemieter mee maar dit kwam gewoon puur omdat ik het vergeten was...
Hoe heb je dat gehad met vallen? Gestruikeld? Vervelend dat lange afstanden en stofzuigen je opbreekt, dan toch maar wat rustiger aan doen. Wat fijn dat jullie uit de naam zijn! Geen namenstress meer dus. Very Happy
Haha oceaan, hoe bedenken ze het? Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie do 11 apr 2013 - 22:46

Ff kort. Wij hebben over een uurtje de 20 weken echo. Hopen dat alles goed is, ben best zenuwachtig.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Slakje do 11 apr 2013 - 22:48

Fijn dat jullie uit de naam zijn, Maia! Ben benieuwd! En absoluut heel erg fijn dat alles goed was na de val, zou me doodgeschrokken zijn.

Spannend, Annemie! Laat je weten hoe het was?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Silver do 11 apr 2013 - 22:48

Heel veel succes zo meteen! Ik ga voor je duimen *duimduim*

Even een tip, Kruidvat dagdeal vandaag 1+1 newborn pampers.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij do 11 apr 2013 - 23:15

Ik zag het silver, maar wel alleen met de klantenpas dus je kan ze zonder pas niet met korting kopen.

Succes Annemie!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Teddyaapje do 11 apr 2013 - 23:16

@ Annemie, sow, jullie zijn al lekker ver met alles! Kamertje is hier momenteel onder construction en t geboortekaartje is wel al besteld als proefdruk, maar we willen hier een eigen foto voor gebruiken (we hebben nu t voorbeeld gebruikt) en die wordt als t goed is 15-6 gemaakt. Dan hebben we een zwangerschapsshoot. Hebben we bij T. ook gedaan. Jullie kamertje klinkt wel erg leuk! Hebben jullie veel veranderd of alleen de accessoires? Bij jullie dus ook erg spannend wat namen betreft. Wat doen jullie als bijv. je nicht dezelfde naam kiest als jullie? Succes met de echo!

@ Jasmine; Die spataders zijn zwaar irritant. Als ze na de zwangerschap niet heel veel verminderen laat ik er ook wat aan doen, sowieso als ik er last van blijf houden. Las op fb dat jullie aan t kamertje begonnen zijn? Ben benieuwd naar t resultaat! Je ideeen klinken erg leuk! Ik ben ook steeds sneller moe aant worden.

@ Maia; balen is dat zeg, als je een heel stuk typt en dat is dan opeens verdwenen! Poeh, je zult wel geschrokken zijn gistere? Ben je echt op je buik gevallen? Gelukkig is er niks aan de hand. En wat fijn dat jullie uit dé naam zijn! Geeft heel wat rust kan ik uit ervaring vertellen! Hihi, wat leuk dat je kids de naam Oceaan willen geven! Hoe zijn ze op dat idee gekomen? Vervelend dat t allemaal wat zwaar wordt, ik merk t ook al wel. Helaas lijkt mn vriend t niet echt te snappen. Eigenlijk zou hij eens een weekje zwanger moeten zijn..

@ Silver, fijn dat de controle goed was. En idd maar iets rustiger aan doen ivm de harde buiken. Harde buiken zijn opzich normaal omdat de baarmoeder 'oefent' voor de bevalling, maar t moeten er niet te veel zijn, zeker niet relatief vroeg in de zwangerschap. Ik ben ook heel benieuwd naar jullie kamertje! Jammer dat je de link niet kon lezen. Ik zag dat hier op t forum ook een topic is 'bevalplan', typ maar eens in bij de zoekmachine. Mijn steunpanty's zijn steunkousen, maar omdat ze te over mn buik lopen en dus een pantymodel hebben heten t steunpanty's. Het kamertje begint wel op te schieten, morgen verft mn vriend de randjes netjes en heel misschien moeten de 2 muren nog een 2e laag maar voor zover ik het gistere snel heb bekeken is dat niet nodig. En anders is dat ook snel gebeurd. De meubeltjes hebben we nog van T. De kast komt meteen weer op zn plek te staan, de commode laten we even op T.'s peuterkamer en t ledikantje blijft óf nog even ongemonteerd óf we zetten t wat aan de kant, ik wil namelijk het bevalbad op de babykamer zetten en dan moet er natuurlijk genoeg ruimte zijn. Hebben jullie op de dvd wel t geslacht staan? Lijkt me heel verleidelijk! Mijn geheugen is met vlagen ook héél ver te zoeken! Ik had de luieractie al geactiveerd! Ga straks even flink inslaan!

@ Konijntje, Fijn dat de controle goed was en dat de kleine goed ligt!

@ Zenna, Met jou gaat dus alles goed? Fijn zeg! Hoever zijn jullie al met alles? Kamertje, kaartje, naam, enz.

@ Ingrid, Wat fijn dat je de kleine nu ook goed voelt bewegen! Ben benieuwd naar jullie kamertje! Wij laten geen pretecho maken. We weten het geslacht en willen t uiterlijk van de baby als verrassing houden (al zal dat nog wel iets veranderen tot aan de bevalling). Wij laten een zwangerschapsshoot maken, hebben we bij T. ook gedaan.

@ Slakje, Hoe gaat t nu met je? Ik zou echt t risico van winkelen niet meer nemen. Lijkt me lastig om als t beter gaat om t dan rustig aan te blijven doen, maar nu heb je wel een duidelijk sein van je lichaam gehad dat t echt niet kan. En je zegt dat je geen type bent om thuis op de bank te liggen, maar ik denk ook niet dat je t risico moet nemen dat je baby véél te vroeg wordt geboren met alle gevolgen van dien. Denk niet dat er ook maar iemand is die daar t type voor is.

@ All; Ik heb gistere stof besteld voor de accessoires van de babykamer, ga ze toch maar zelf maken. Ook via mp een mooie grijze lampenkap gekocht die ik nog een beetje ga pimpen. Wel jammer dat we het allemaal nog niet kunnen ophangen..de kamer kan niet op slot en aangezien we wel vaker oppas hier hebben voor T. durf ik het niet aan om de kleur zichtbaar te maken Very Happy
Ik ben me ondertussen aant inlezen over badbevallingen en bevallen op eigen kracht, dus met zo min mogelijk 'hulp' van de vk. Of ik een UC (unassisted childbirth) aandurf weet ik niet maar t lijkt me helemaal t einde. Ook dit lijkt mn vriend niet te snappen en moeite om zich erin te verdiepen lijkt hij niet echt te willen nemen. Ik heb 2 boeken besteld voor mezelf en ik hoop dat hij er ook 1 wil lezen. We gaan in elk geval op 25 mei naar de ouders natuurlijk beurs. Daar wordt een lezing gegeven over badbevallingen, hopelijk raakt hij dan overtuigt.
Verder eigenlijk weinig nieuws, volgende week donderdag weer op controle.

Fijn weekend allemaal!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  maiadebij do 11 apr 2013 - 23:59

Lastig is dat Teddyaapje, dat je man zo weinig meeleeft in hoe jij de zwangerschap beleeft. Ik doe een cursus zwangerschapshypnotherapie hierin leer je inderdaad de bevalling zoveel mogelijk zelf te doen. De aankomende bijeenkomst is met partner, maar ik heb hiervoor een prive afspraak gemaakt en niet met groep. Man en ik vinden het niet fijn om al die houdingen te oefenen in gezeldschap van vreemden Embarassed. Ik hoop dus heel bewust te kunnen bevallen, mijn lichaam niet tegen te werken en mijn pijn aan te kunnen. Al ben ik er best nerveus voor hoor!! Brrr het idee bij nog een keer bevallen zet ik nog even van me af!
Ik ben me aan het inlezen over vaccineren en sta er nu zo in dat ik ze sowieso wil uitstellen, en er wellicht een paar wil laten vallen. Mijn man vind het alleen maar eng om niet mee te doen aan het RVP. Onderbouwen kan hij het verder ook niet echt, en ik snap zijn gevoel natuurlijk. Maar het is wel lastig als je er verschillend in staat. We hebben nu besloten het aan te kijken. Ik vind met 2 maanden enten echt te vroeg, dus we stellen het wel uit en als hij er echt een naar gevoel bij krijgt kan je het traject altijd nog starten.
Waar is die beurs? Ik zou een badbevalling ook mooi vinden, maar de bevallingen gaan vrij snel dus ik ben bang dat we geen tijd hebben dat bad op te zetten en vol te laten lopen Zomer 2013 mama's - Pagina 19 253468018. Dus maar gewoon weer in bed.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zenna vr 12 apr 2013 - 0:44

@ Zenna, Met jou gaat dus alles goed? Fijn zeg! Hoever zijn jullie al met alles? Kamertje, kaartje, naam, enz.

Ja, hier alles goed, op bekkenklachten na. Wij hebben het kaartje klaarliggen, de naam hebben wij al zo'n 8 jaar en het kamertje hebben wij toevallig gisteren gekocht. Bij de Ikea, kamertje van Hensvik (of zoiets) bedje, commode en kast in totaal voor 200 euro!! Zomer 2013 mama's - Pagina 19 281626781 We zijn er heel blij mee want het is precies wat we wilden!

Hoe is het met jou?

Sorry dat ik zo ongelofelijk egocentrisch alleen op mijn eigen stukje reageer maar ik kan het gewoon niet bijhouden en heb het te druk om me er echt goed in te verdiepen.
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Slakje vr 12 apr 2013 - 0:48

Haha, Zenna; ik kan ook nooit alles bijhouden. Ik lees voornamelijk alles, en als ik dan wilt reageren op iedereen ben ik alles alweer vergeten.

Leuk dat jullie al zoveel op orde hebben! Nu het kamertje gaan inrichten?

Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie vr 12 apr 2013 - 6:25

De echo was helemaal goed, mijn placenta ligt aan de voorkant, dus kan waarschijnlijk wel natuurlijk bevallen incl. weeen, hihi, die heb ik nog nooit gehad, lijkt me wel.spannend. Bij mijn zoontje lag de placenta voor de uitgang en werd dus een keizersnede

@teddyaapje, als mijn nichtje dezelfde naam heeft, dan moeten we toch wat anders verzinnen, want ik zie haar regelmatig en zie haar als vriendin.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Slakje vr 12 apr 2013 - 6:28

Super, Annemie! :cheering:
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Zenna vr 12 apr 2013 - 22:08

Slakje schreef:Haha, Zenna; ik kan ook nooit alles bijhouden. Ik lees voornamelijk alles, en als ik dan wilt reageren op iedereen ben ik alles alweer vergeten.

Leuk dat jullie al zoveel op orde hebben! Nu het kamertje gaan inrichten?

Ja. Mijn vriend gaat morgen nog 1 muur behangen en dan kunnen we inrichten! Oooh dan wordt het echt héél echt allemaal! :cheering:
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  ingrid82 za 13 apr 2013 - 1:39

Fijn Annemie!! :cheering:
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Slakje za 13 apr 2013 - 7:01

Maiadebij; Geef jij de jongste nog bv? Ik dacht eigenlijk dat dat niet ging tijdens een zwangerschap!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Silver di 16 apr 2013 - 3:27

En we zijn weer gezakt naar pagina 3. :shock:

We zijn ook natuurlijk maar met een klein groepje, en iedereen heeft zijn eigen drukte natuurlijk. Hier is het rustig momenteel. Deze week krijg ik (hopelijk) te horen of mijn contract verlengd gaat worden. Dus nog even spannend, zo niet zij dat zo, kan ik niet om stressen. Vorige week heeft mijn vriend een mega klus binnen gehaald voor de komende 2 jaar. Dus dat zit ook wel goed. Very Happy Tot nu toe bleef het allemaal wat spannend hoe het allemaal zou lopen.
Voor de rest niet echt nieuws, ben sinds een paar dagen mega snotter verkouden Zomer 2013 mama's - Pagina 19 1270000679 Lijkt er niet echt op dat het op gaat knappen. Jullie nog tips misschien?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij di 16 apr 2013 - 5:23

slakje, ja klopt ze krijgt nog bv. Toen ik zwanger raakte liep de productie wel enorm terug en er is nu zo goed als geen melk meer. Maar ze krijgt nog elke avond voor het slapen "tietie" en roept soms nog heel blij dat er nog 1 slokje inzit. Het heeft een tijdje best pijn gedaan en nu in deze tijd krijg ik harde buiken tijdens het voeden maar dat is beide alleen vervelend, het kan geen kwaad.
Als de baby is straks is zal ze wel blij verrast zijn dat er weer een stroom melk is Laughing ze heeft al bedacht dat rechts voor de baby is en links voor haar haha. Ik ben benieuwd hoelang we de bv nog volhouden, dit had ik van te voren ook niet gedacht.

Silver, spannend je contract. Hopelijk wordt het verlengd. Wel fijn dat je man een goede klus voor langere tijd heeft dat geeft toch wat rust!

Hier gaat alles goed. Vanmorgen bij de vk geweest, mijn bovendruk was hoger als normaal (125/56) maar nog steeds gewoon goed. De bovendruk heeft met het moment te maken en het klopt we want ik heb het eea aan mijn hoofd. Verder zijn mijn dagen eigenlijk te druk, maar ik kan er weinig aan doen dat te veranderen. De kinderen moeten nu eenmaal aangekleed, naar school, eten, schone luier, douchen en dan nog het eten koken, boodschappen doen, wasje vouwen.... ik heb aan het einde van de dag echt last van mijn bekken en kan dan weinig meer. Ik ben ook blij als mijn verlof begonnen is, dit is de eerste keer dat ik er echt aan toe ben. Nog 3 weken werken.... Ik ga de kinderen naar bed brengen!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Slakje di 16 apr 2013 - 5:28

Wat leuk, Maia. Lijkt me heel bijzonder om 2 kindjes te voeden!

Kan je niet iemand vragen om je te komen helpen met het huishouden? Dat iemand bijvoorbeeld de grote schoonmaak 1 of 2 keer per week komt doen?

Hier is het rustig. Louise gaat weer naar de creche en daar ben ik wel blij om. Ik ben wel ontzettend moe! Soms nog steken, en ook steken en een vreemd gevoel in mijn schaamstreek. Verder niets bijzonders.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje di 16 apr 2013 - 7:43

@silver: heb je de dvd van de echo al weer bekeken? denk niet dat je zomaar ineens ziet wat het is, hoor..
@ingrid: fijn dat het goed gaat en geweldig dat je de baby voelt! bijzonder is dat, hè?!
@bloempjuh: hoe is het met jou?
@annemie: fijn dat de echo goed was!
@maia: werk je tot 35 weken door? waarom zou je niet met 34 weken met verlof gaan, als je er zo aan toe bent?

hier gaat het zo z'n gangetje, vorige week flink verkouden geweest. voel me sinds gisteren weer een beetje fit en heb gelukkig weer wat meer energie, vandaag eigenlijk veel te veel gedaan, maar ja.. eigenwijs, ongeduldig en nesteldrang gaan niet goed samen.. Laughing de baby was de laatste tijd wat rustiger, maar de kaatste dagen is hij/zij juist heel erg actief! erg gezellig, maar soms zit hij/zij ook wel in de weg Wink
volgende week woensdag werk ik al voor het laatst, aan de ene kant fijn, aan de andere kant ook wel weer raar dat ik kan voor lange tijd thuis zit, maar ik zal de tijd wel door komen.. Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Supertalentje di 16 apr 2013 - 8:12

Ik had een paar dagen geleden een hele reactie, 2 uur gezeten, 2 IE's open om terug te lezen en gelijk te reageren vanaf 3 blz's terug om niemand te vergeten, geeft ie na plaatsen een foutmelding (server was overbelast) en na refresh stond mijn reactie er niet. Dus sorry Silver, ik wilde 'm op pagina 1 houden dit topic, maar geen puf meer Wink

Ego; Hier gaat alles goed, maar druk. Mijn man heeft sinds gister een nieuwe baan (hij was 5 dagen en nachten weg, nu iedere avond thuis) en we moeten erg wennen Wink Kleine man heeft weer een middenoorontsteking, vanochtend doorgebroken, dus nu snap ik de huilnachten van afgelopen week. Dus ik ga zo naar bed, doe het slecht op slaapgebrek smile Kleine baby schopt alsof het een lieve lust is en ik voel het echt goed, dus dat is heel leuk. Vorige week bij vk op weegschaal was ik 2 kilo aangekomen in 6 weken tijd, de schrik sloeg me even om het hart, juist op het eind begint baby te groeien dus ik zal nog veeeel zwaarder worden, maargoed, voor een goed doel dan maar!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Teddyaapje wo 17 apr 2013 - 3:28

@ Maia; ondanks mijn niet geweldige ervaring van mijn eerste bevalling kan ik er nu eigenlijk wel een beetje naar uit kijken. Ben me nu op een totaal andere manier aant voorbereiden als toen. Het enige waar ik bang voor ben is dat mn bloeddruk weer te hoog wordt en dat ik weer een medische indicatie krijg waardoor mn 'plan' niet door kan gaan. Zoals je al in mn topic had gelezen ga ik een cursus hypnobirthing doen en dit kan gelukkig ook in het zh toegepast worden mocht t toch zo zijn. De cursus die ik ga doen is in zn geheel met partner. Vind ik wel fijn, misschien dat mn vriend er dan ook iets meer van gaat begrijpen (of juist helemaal niet natuurlijk haha). Over t vaccineren moet ik me ook nog eens gaan inlezen, heb al heel lang een site in mn favorieten staan. Die ga ik tijdens mn verlof eens even doorspitten. Leest je man die dingen ook allemaal of vertel jij hem wat je erover gelezen hebt? De beurs is in Doorwerth, hier is een link van de site: http://oudersnatuurlijk.nl/ Ik heb eens door de lijst standhouders en lezingen gekeken en zie er (voor mij) heel veel interessants bij staan. Hoeveel uur werk je? Vervelend dat je je bekken zo voelt savonds! Nog even en dan mag je met verlof! Lage bloeddruk heb je zeg! Bij mij is hij meestal 120/80.

@ Zenna, Fijn dat alles goed gaat op je bekkenklachten na. En jullie zijn al lekker ver met de voorbereidingen! Fijn, mij geeft t heel veel rust als er weer iets afgevinkt kan worden!

@ Annemie: Fijn dat de echo goed was en dat je natuurlijk mag bevallen! Ondanks mijn niet ongecompliceerde bevalling vond ik t heel bijzonder en zou voor geen goud een ks willen. Hopelijk heeft je nicht een andere naam voor hun kindje!

@ Silver; Spannend zeg, met je contract! Gelukkig kan je vriend even vooruit met zijn werk, ligt er toch iets minder druk op jou wat dat betreft. Vervelend dat je zo verkouden bent zeg!

@ Slakje, Fijn dat t beter gaat!

@ Konijntje, Oeh lekker, nog maar 1 weekje werken! Verlof is even wennen, maar dat komt vanzelf goed! Let je op dat je niet teveel doet?

@ Supertalentje: Oh balen zeg als alles opeens weg is! Ik heb t ook al een paar keer gehad. Misschien moeten we maar in word onze reactie typen en dan kopiëren, kan er niet zoveel mis gaan. Ik kan me voorstellen dat t wennen is als je man opeens meer thuis is. Hier is het meestal andersom, ik werk veel in de avonden. Als ik dan eens vrij heb moeten we echt 'wennen'. Hij is gewend zijn ding te kunnen doen en dan gooi ik roet in het eten haha. Ben je al veel aangekomen in totaal? Ik zal nu wel rond de 13kg zitten. Heb me maar niet meer gewogen maar met 23w was ik 11,5kg aangekomen dus ik ga er maar vanuit dat ik 0,5kg per week aankom. Ik had gehoopt minder aan te komen deze zwangerschap maar ik denk dat dat gewoon iets is wat bij me hoort. Mijn eetpatroon is niet veranderd, ik beweeg wel wat minder. Maar ach, na de bevalling van T. heb ik het er allemaal vanaf gekregen (+7kg extra) en daar ga ik nu ook weer vanuit. En als t deze keer niet vanzelf er weer afgaat dan zorg ik er wel voor.

@ All. Hier gaat alles goed. Moet wel echt op tijd rusten op een werkdag want anders trek ik het niet. Gelukkig lijkt mn vriend dit ook steeds meer in te zien. Ik heb me gisteren opgegeven voor een cursus hypnobirthing, ben heel benieuwd hoe we dit gaan ervaren! We zijn niet echt zweverig ingesteld (mn vriend al helemaal niet) maar ik heb er zoveel positieve verhalen over gelezen dat ik me dit niet wilde ontzeggen.Ik ben nu ook een boek aan't lezen 'bevallen op eigen kracht'. Ik heb net 2 hoofdstukken gehad maar ik wil dit echt iedereen aanraden!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje wo 17 apr 2013 - 8:23

@supertalentje, wat balen dat je hele reactie verdween! Sad hoe frustrerend is dat?!
wat lekker (maar ook wennen, denk ik) dat je man nu iedere avond thuis is!
is je kleine man alweer een beetje aan de beterende hand?
ik ben nu ruim 10kg aangekomen, wel vergelijkbaar met de 1e zwangerschap, toen kwam ik uiteindelijk op 16kg uit.. probeer me er niet te druk om te maken, maar baal er soms wel van als ik hoor dat vrouwen maar 8kg aankomen of zo en na een week hun eigen kleding weer passen.. laughcry

@teddyaapje, ik doe mijn best om niet teveel te doen. weet niet goed of het harde buiken zijn of dat de kleine me schopt, maar ik merk wel wanneer ik moet gaan zitten en ik probeer dit ook te doen.. Wink vanavond lekker gezwommen, niet echt intensief, maar lekker ontspannen zwangerschapszwemmen.
ik vind het knap dat je je zo inleest in alles! ik ben meer (te veel) iemand die denkt 'ik zie het allemaal wel', maar goed ik heb ook een oncomplexe 1e zwangerschap + bevalling gehad (moest alleen naar het zkh om te hechten) dus wat dat betreft denk ik ook 'het komt allemaal wel goed' en heb ik niet zo veel zin/behoefte om alles tot in de puntjes uit te zoeken en voor te bereiden.. Embarassed
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Teddyaapje do 18 apr 2013 - 0:29

@ Konijntje, ik ben over t algemeen ook iemand die 't wel ziet' maar bij mn eerste bevalling is er zoveel fout gegaan door medisch handelen van artsen dat ik me liever zelf verdiep in hoe het wel moet en hoe ik het wil hebben.

@ All: Mn badbevalling is goedgekeurd, mits er zich geen complicaties voordoen, maar dat lijkt me vanzelfsprekend. :cheering: :cheering: :cheering:
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud