Zomer 2013 mama's
+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Zomer 2013 mama's
We hebben de echo gehad, was erg leuk, zelfs nog even 3d echo erbij gekregen. Als iemand het geslacht wil weten moet je maar pm-en Heb een aantal bekenden hier namelijk.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb sinds eergisteren pijnlijke harde buiken. De gyn gebeld en moet platte rust nemen. Als het na het weekend niet beter is moet ik op controle. Grmbl.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Ik heb sinds eergisteren pijnlijke harde buiken. De gyn gebeld en moet platte rust nemen. Als het na het weekend niet beter is moet ik op controle. Grmbl.
Oh jee wat vervelend! Hopelijk lukt het je goed rust te houden en voel je je snel weer goed!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Hoi dames,
ik meld me maar bij jullie aan. Zelf vind ik me een zomermama
Slakje, vervelend hè die harde buiken. Ik heb ze de vorige zwangerschap ook veel gehad. Nu maar hopen dat de extra rust je goed doet.
Annemie, leuk dat jullie het geslacht al weten.
ik meld me maar bij jullie aan. Zelf vind ik me een zomermama
Slakje, vervelend hè die harde buiken. Ik heb ze de vorige zwangerschap ook veel gehad. Nu maar hopen dat de extra rust je goed doet.
Annemie, leuk dat jullie het geslacht al weten.
Naam: | Leeftijd: | Kindje: | Uitgerekende datum: | Geslacht |
Gerbera | 27/30 | 1e | 05-06-2013 | |
maiadebij | 31/31 | 3e | 10-06-2013 | |
Poison | 26/29 | 2e | 19-06-2013 | |
Zenna | 26/27 | 1e | 22-06-2013 | Meisje! |
Teddyaapje | 26/29 | 2e | 22-07-2013 | |
Silver | 26/30 | 1e | 29-07-2013 | Verassing |
Slakje | 21/21 | 2e | 30-07-2013 | Meisje |
Jasmine | 31/37 | 2e | 01-08-2013 | Jongen |
Supertalentje | ||||
Bloempjuh | ||||
Ingrid82 | ||||
Annemie | 28/32 | 2e | 28-08-2013 | Geheimpje? |
_Mashimaro_ | 27/35 | 2e | 31-08-2013 | ... |
.. | ||||
.. | |
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Zenna | 26/27 | 1e | 22-06-2013 | Meisje! |
Supertalentje | ||||
Bloempjuh | ||||
Ingrid82 | ||||
.. | ||||
.. | | |||
.. | | |||
.. | | |||
.. | |
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Hey meiden!
Zooo de tabel is ook weer even aangepast.
Mashimaro, leuk dat je ook mee komt schrijven. Augustus is nog zomer, dus je behoort tot de zomer mama's
Slakje, wat vervelend van je harde buiken, is het wat goed gegaan afgelopen weekend? Heeft de rust je goed gedaan?
Annemie, ik had je al een PM gestuurd maar wel fijn dat jullie het geslacht nu weten, kan je nu mooi gericht gaan shoppen.
all, hier gaat het goed. Wil nu ook wel eens een buikje krijgen. Haha hoe zielig klinkt dat. Nee maar voor de rest mag ik niet klagen. Voel me topfit en heb nergens (nouja bijna nergens) last van. Het gaat allemaal rustig door.
Zooo de tabel is ook weer even aangepast.
Mashimaro, leuk dat je ook mee komt schrijven. Augustus is nog zomer, dus je behoort tot de zomer mama's
Slakje, wat vervelend van je harde buiken, is het wat goed gegaan afgelopen weekend? Heeft de rust je goed gedaan?
Annemie, ik had je al een PM gestuurd maar wel fijn dat jullie het geslacht nu weten, kan je nu mooi gericht gaan shoppen.
all, hier gaat het goed. Wil nu ook wel eens een buikje krijgen. Haha hoe zielig klinkt dat. Nee maar voor de rest mag ik niet klagen. Voel me topfit en heb nergens (nouja bijna nergens) last van. Het gaat allemaal rustig door.
Silver- Ratel
@ Silver, je mag wel wat van mijn buikje hebben! Ofja...voor nu vind ik het nog wel leuk en mooi, maar als ik in dit tempo doorgroei dan zit die buik me straks alleen maar in de weg en duurt t weer 20min voor ik eindelijk mn voet in mn schoen gehengeld krijg.
@ All; we zijn toch eigenlijk met best veel als ik dat schema zie, maar er wordt maar weinig geschreven. Scheelt waarschijnlijk wel dat t voor bijna iedereen de 2e of 3e is. Toen ik zwanger was van de 1e schreef ik mee in een topic waar bijna iedereen zwanger was van de 1e en dan heb je toch meer te vertellen lijkt t. Hier gaat trouwens alles eigenlijk goed. We gaan binnenkort aan de babykamer beginnen. Die is nu bijna leeg dus dan kunnen we gaan verven. Ben benieuwd hoe het gaat worden!
Ik ga weer snel aant werk!
@ All; we zijn toch eigenlijk met best veel als ik dat schema zie, maar er wordt maar weinig geschreven. Scheelt waarschijnlijk wel dat t voor bijna iedereen de 2e of 3e is. Toen ik zwanger was van de 1e schreef ik mee in een topic waar bijna iedereen zwanger was van de 1e en dan heb je toch meer te vertellen lijkt t. Hier gaat trouwens alles eigenlijk goed. We gaan binnenkort aan de babykamer beginnen. Die is nu bijna leeg dus dan kunnen we gaan verven. Ben benieuwd hoe het gaat worden!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:
Kom maar op! Want ik krijg ook steeds de opmerking, je ziet ook nog niet zoveel. Sporten heeft z'n voordelen maar nu dus wel een nadeel. En ga je de babykamer een speciale kleur geven? Wij zitten nog wat dubben of we 1 wand lichtgroen of lichtgeel willen doen. Geel is wel weer echt een babykleur, maar ook wel leuk natuurlijk. En ik mis het wel hoor, het actief meeschrijven.
Silver- Ratel
Gisteren kon ik niets. Weer veel harde buiken. Vandaag voelde ik mij beter, dus heb Louise met de fiets weggebracht en ben eventjes naar de mutualiteit geweest, maar nu lig ik weer plat. Grmbl.
Slakje- Ratel
@ Silver, straks zul je blij zijn met een kleinere buik..dan kun je nog gewoon bij je voeten zonder acrobatische stunten uit te halen haha. Maar kan me voorstellen dat je de opmerkingen zat kunt worden en dat je ook wel eens wilt showen dat je zwanger bent! De babykamer heeft nu 2 groene muren, en ik ben nog helemaal totally in love met de kleur, maar omdat ik het nu echt nog T's kamer vind wil ik er toch een andere kleur op. Deze keer worden de muren grijs en komen er leuke accessoires bij met blauwe of roze ruitjes stof. Maar dat moet ik nog allemaal gaan maken...
@ Slakje, vervelend dat t nog steeds niet goed gaat. Probeer het rustig aan te doen, ook als het even wel goed lijkt te gaan, anders maak je het waarschijnlijk weer erger! Wat is mutualiteit? Iets Belgisch?
@ Slakje, vervelend dat t nog steeds niet goed gaat. Probeer het rustig aan te doen, ook als het even wel goed lijkt te gaan, anders maak je het waarschijnlijk weer erger! Wat is mutualiteit? Iets Belgisch?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Ja, ik ga vragen aan mijn schoonmama of ze deze week zou willen komen dweilen. Dan hoef ik dat al niet meer te doen. En in de paasvakantie komt er regelmatig een nichtje meehelpen met Louise.
Mutualiteit is hmm, zorgverzekering denk ik? Die betalen een deel van de kosten van het ziekenhuis/dokters/... terug en doen de ziekteuitkeringen.
Mutualiteit is hmm, zorgverzekering denk ik? Die betalen een deel van de kosten van het ziekenhuis/dokters/... terug en doen de ziekteuitkeringen.
Slakje- Ratel
Willen jullie mij er ook in zetten? Ik ben 27, man 28, 3e 4e 5e kindje. Ik ben 5 augustus uitgerekend. Maar dat ga ik sowieso niet redden.. Allemaal meiden :-)
De echo was helemaal goed. Ruim 2 uur naar die druktemakers in mijn buik mogen kijken. Daarna een realistisch gesprek over het verloop gehad. We mogen al in ons handen knijpen als we de 34 weken halen.. Gelukkig heb ik (nog) geen last van harde buiken! Alleen mijn bekken doet echt veel pijn. Mijn meiden zijn nu beter van een rot griep. Vind het behoorlijk zwaar allemaal. Het kamertje is al bijna klaar. Ze komen op zolder en daar gaan wij dan ook tijdelijk slapen tot ze aardig door slapen. We hebben ook een andere auto gekocht een renault espace. Sorry dat ik niet meer schrijf maar elk vrij minuutje ga ik plat op de bank.. Xxx
De echo was helemaal goed. Ruim 2 uur naar die druktemakers in mijn buik mogen kijken. Daarna een realistisch gesprek over het verloop gehad. We mogen al in ons handen knijpen als we de 34 weken halen.. Gelukkig heb ik (nog) geen last van harde buiken! Alleen mijn bekken doet echt veel pijn. Mijn meiden zijn nu beter van een rot griep. Vind het behoorlijk zwaar allemaal. Het kamertje is al bijna klaar. Ze komen op zolder en daar gaan wij dan ook tijdelijk slapen tot ze aardig door slapen. We hebben ook een andere auto gekocht een renault espace. Sorry dat ik niet meer schrijf maar elk vrij minuutje ga ik plat op de bank.. Xxx
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Zenna | 26/27 | 1e | 22-06-2013 | Meisje |
Bloempjuh23 | 27/28 | 3e 4e 5e | 05-08-2013 | meisjes |
Supertalentje | ||||
Ingrid82 | ||||
.. | ||||
.. | | |||
.. | | |||
.. | | |||
.. | |
Silver- Ratel
Ik ben gisteravond opgenomen in het ziekenhuis na een.reeks pijnlijke harde buiken. Baby maakt het goed, maar de bmh is verkort. Straks kijken ze even opnieuw en als hij npg meer inkort moet ik on het zkh blijven.
Slakje- Ratel
He bah slakje! Sterkte! wat betekent bmh?
Silver- Ratel
Wat vervelend slakje.
@silver, bmh is drnk ik baarmoederhals
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Thnx!Annemie schreef:
Slakje, hopelijk is ie straks niet meer zoveel ingekort en mag je lekker weer naar huis. Wanneer hoor je meer?
Silver- Ratel
Ik ben weer thuis. De baarmoederhals was weer beter, wel nog steeds (pijnlijke) harde buiken, maar minder pijnlijk dan dinsdagavond. Ik moet nu meer rust nemen en Utrogestan nemen.
Slakje- Ratel
Meis, wat fijn dat je weer thuis bent. Toch beter dan in het ziekenhuis blijven. Waarvoor is de Utrogestan?
Silver- Ratel
Om de harde buiken te verminderen dacht ik. Die ga ik toch een hele tijd moeten nemen tot kleine zus klaar is om geboren te worden.
Slakje- Ratel
Slak; gelukkig ben je weer thuis, beterschap!
@Bloem; ik kan me niet voorstellen wat een aanslag 3 kindjes dragen moet hebben. Lijkt me erg zwaar... Lekker veel uitrusten, komt hen ook ten goede! Heb je iets kunnen zien mbt placenta's die ze delen ofzo?
@Silver; nou ben ik vergeten wat je had geschreven... Maargoed, wilde je nou wel of niet dit topic hoog houden? Hoe voel je je?
@All; ik heb die verrekte placenta weer aan de voorkant hoor, binnenin plopjes, buitenkant niks En ik ben al zo rond (jeuj, wel alleen aan de voorkant) dat collega's vragen hoelang ik eigenlijk nog moet En vandaag voor het eerst noemde een collega me 'bolle', ik vroeg me al af hoelang het ging duren. Mijn zusje noemde me net 'dik', niet vet-dik hoor zei ze, maar baby-dik. Thanx!
Vrijdag naar de vk voor 20-weken, ik heb geen combitest gedaan, dus ik hoop dat ze goed letten op evt afwijkingen, dat is het enige waar ik een beetje huiverig voor ben. Heeft iedereen de 20-weken al gehad?
Zoon heeft weer een of andere griepje opgepikt, overdag het allerliefste kind, snachts hoesten, huilen en wil alleen maar bij mama. Lief hoor, samen in mijn bed, maar niet als ik niet langer dan 10 min achter elkaar kan slapen Gelukkig is man morgenavond al thuis, kunnen we afwisselen!
Iedereen nog leuke paasplannen?
@Bloem; ik kan me niet voorstellen wat een aanslag 3 kindjes dragen moet hebben. Lijkt me erg zwaar... Lekker veel uitrusten, komt hen ook ten goede! Heb je iets kunnen zien mbt placenta's die ze delen ofzo?
@Silver; nou ben ik vergeten wat je had geschreven... Maargoed, wilde je nou wel of niet dit topic hoog houden? Hoe voel je je?
@All; ik heb die verrekte placenta weer aan de voorkant hoor, binnenin plopjes, buitenkant niks En ik ben al zo rond (jeuj, wel alleen aan de voorkant) dat collega's vragen hoelang ik eigenlijk nog moet En vandaag voor het eerst noemde een collega me 'bolle', ik vroeg me al af hoelang het ging duren. Mijn zusje noemde me net 'dik', niet vet-dik hoor zei ze, maar baby-dik. Thanx!
Vrijdag naar de vk voor 20-weken, ik heb geen combitest gedaan, dus ik hoop dat ze goed letten op evt afwijkingen, dat is het enige waar ik een beetje huiverig voor ben. Heeft iedereen de 20-weken al gehad?
Zoon heeft weer een of andere griepje opgepikt, overdag het allerliefste kind, snachts hoesten, huilen en wil alleen maar bij mama. Lief hoor, samen in mijn bed, maar niet als ik niet langer dan 10 min achter elkaar kan slapen Gelukkig is man morgenavond al thuis, kunnen we afwisselen!
Iedereen nog leuke paasplannen?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Veel beterschap voor je zoon, Supertalentje! Jammer dat je nog zo weinig kunt voelen.
Hier was de 20weken echo goed.
Hier was de 20weken echo goed.
Slakje- Ratel
Slakje, zijn die medicijnen een soort van weeënremmers? Hopelijk voel je je snel weer beter.
Supertallentje, nee ik wil juist meer dat het topic hoog is en blijft maar de meesten gaan hier voor hun 2e of 3e (4e, 5e) en voor hun is het allemaal niet nieuw meer. Of er zijn andere kindjes die hun nodige aandacht moeten hebben. Je gegevens missen nog in het lijstje.
Bloempjuh, ik kan me niet voorstellen hoe zwaar je het moet hebben. Ik denk sowieso met 2 rondlopen is al pittig maar dan ook nog 3 druktemakers in de buik maakt het nog pittiger. Begrijpelijk dat je hier niet veel bent, je rust is belangrijker.
All, nou we waren er helemaal over uit wat voor kleur de wieg zou krijgen. Is het de dag dat we naar de verfboer zullen weet ik het ineens niet meer zeker. Zucht. Dat wispelturige van mij is om gek van te worden...
Supertallentje, nee ik wil juist meer dat het topic hoog is en blijft maar de meesten gaan hier voor hun 2e of 3e (4e, 5e) en voor hun is het allemaal niet nieuw meer. Of er zijn andere kindjes die hun nodige aandacht moeten hebben. Je gegevens missen nog in het lijstje.
Bloempjuh, ik kan me niet voorstellen hoe zwaar je het moet hebben. Ik denk sowieso met 2 rondlopen is al pittig maar dan ook nog 3 druktemakers in de buik maakt het nog pittiger. Begrijpelijk dat je hier niet veel bent, je rust is belangrijker.
All, nou we waren er helemaal over uit wat voor kleur de wieg zou krijgen. Is het de dag dat we naar de verfboer zullen weet ik het ineens niet meer zeker. Zucht. Dat wispelturige van mij is om gek van te worden...
Silver- Ratel
Nou Silver, dan houden we 'm gewoon hoog! Ben je er nog uitgekomen met de kleur? Weten jullie het geslacht al? En wat zijn de kleuren van het kamertje?
Voor mij geldt het wel dat het 'minder spannend' is omdat het de tweede is, maar natuurlijk blijft het bijzonder!
Ik heb vanmiddag de 20 weken gehad, ik heb alles gezien, haha! Allerlei bloedvaten, de aorta, die heb ik bij zoon nooit zo gezien. Maar ik heb geen combitest gedaan, dus gevraagd of ze op belangrijke dingen wilde letten. Enige nadeel, de placenta zit voor de uitgang Volgens echoscopist groeit deze wel omhoog, maar krijg een extra echo met 30 weken. En de placenta is 'mooi' dik, heel fijn, maar voel nog steeds af en toe maar een plopje, vind het zo jammer!
Ladies; hoe is het met de rest?
Voor mij geldt het wel dat het 'minder spannend' is omdat het de tweede is, maar natuurlijk blijft het bijzonder!
Ik heb vanmiddag de 20 weken gehad, ik heb alles gezien, haha! Allerlei bloedvaten, de aorta, die heb ik bij zoon nooit zo gezien. Maar ik heb geen combitest gedaan, dus gevraagd of ze op belangrijke dingen wilde letten. Enige nadeel, de placenta zit voor de uitgang Volgens echoscopist groeit deze wel omhoog, maar krijg een extra echo met 30 weken. En de placenta is 'mooi' dik, heel fijn, maar voel nog steeds af en toe maar een plopje, vind het zo jammer!
Ladies; hoe is het met de rest?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Fijn dat alles goed was bij de echo! Mijn placenta ligt voor en bij 20 weken voelde ik ook praktisch nog niks, dat is nu wel anders!
Hier gaat alles goed, druk. Nog 5 weken werken, ik kijk uit naar mijn verlof maar dan komt alles wel heel dichtbij! Wij zijn nog enorm aan het twijfelen over de naam... echt moeilijk!! En ik krijg wel het gevoel dat ik alles moet gaan regelen. Kaartjes, adressen, bed voor in de woonkamer maar ik kom er echt niet aan toe!
Hier gaat alles goed, druk. Nog 5 weken werken, ik kijk uit naar mijn verlof maar dan komt alles wel heel dichtbij! Wij zijn nog enorm aan het twijfelen over de naam... echt moeilijk!! En ik krijg wel het gevoel dat ik alles moet gaan regelen. Kaartjes, adressen, bed voor in de woonkamer maar ik kom er echt niet aan toe!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: