Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 14 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  maiadebij wo 6 maa 2013 - 5:55

Nillis, wat rot dat je bloed blijft verliezen. Ik heb het maar 2 dagen gehad in het begin maar heeft me nog heel lang onzeker gehouden. Wat zegt de vk ervan?
Supertalentje, hoe was het bij de vk? Ik voelde deze keer de kleine ook pas echt duidelijk na 20 weken, terwijl ik J destijds met 15 weken al voelde. Gelukkig haalt hij alles nu dubbel en dwars in Very Happy. Ik wist (gevoel) al snel dat het een jongetje zou worden en vind het prima, meisje had ik net zo leuk gevonden. Nu is het kindje qua geslacht dichtbij N en qua leefijd bij J, mooie balans denk ik. Mijn bloeddruk is trouwens ook laag, 90/50 vaak maar dat hoort gewoon bij mij want het is standaard.
Ingrid, jeetje je bent alweer 18 weken! Ik ga elke avond even heel bewust liggen genieten van mijn buik en de kleine draaikont erin. Anders vliegen de weken voorbij (doen ze evengoed wel) en ben ik bang dat ik de zwangerschap niet bewust genoeg meemaak.
Jasmine, heerlijk he om zo'n kloppend hartje te horen. Logisch hoor dat je geen angelsound wilt ik kan me voorstellen dat je snel in paniek raakt als je de kleine niet kunt vinden. Leuke jas trouwens!! Ik heb een jas van zolder gehaald die met knopen sluit dus nu laat ik de ondersten gewoon open.
Slakje, mooie naam hebben jullie gekozen! Wij hebben een proefdruk laten maken bij kaartje2go.nl. Ik heb de afgelopen periode 2 geboortekaartjes voorbij zien komen van vriendinnen en vond ze erg mooi. Ik heb het eerder hier bij een drukkerij laten doen, maar daar zijn de drukkosten alleen al duurder dan alle kaartjes bij die website samen.
Silver en Jasmine veel succes en kijkplezier bij de 20 weken echo!
Teddyaapje, is het al gelukt met de co-sleeper? Wij hebben ook een boxspring, dus zal ook nog even moeten kijken hoe wij dat gaan oplossen. Tips zijn dus welkom!

Hier alles goed, kleine is ergggg beweeglijk, ik kan daar zo van genieten! Feit alleen al dat je babytje altijd bij je is. Al zit je te werken bijvoorbeeld, en je buik beweegt heen en weer, ik vind dat zo gezellig! Net bij de VK geweest, alles weer goed. Tijd gaat nu echt snel! Vanavond weer naar zwangerschapshypnotherapie, ben weer benieuwd!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Supertalentje wo 6 maa 2013 - 10:14

@Silver; vervelend allemaal zeg. Ik hoop voor je dat je je gauw weer beter voelt, niet omdat je moet genieten, maar omdat dat zoveel fijner is Wink Die buik komt vanzelf wel, je baby past nou eenmaal niet tussen je ruggegraat! En ik draag ook gewoon nog mijn eigen spijkerbroeken, helemaal handig! Heb je al een leuke babykamer gezien?

@Jasmine; spannend die 20 weken echo! Willen jullie het geslacht weten? Voor jou ook zoveel vervelend nieuws, kun je het wel ergens kwijt? En wat is er met je zus (of ben ik heel brutaal, als je niks wilt zeggen hoeft het natuurlijk niet).

@Annemie; ik ben benieuwd 20 maart! Heb je zelf enig idee? Lastig is zo'n naam dan he?

@Maya; bij de vk was alles goed, stond na 10 min buiten, wat moet ze me nog vertellen? Haha! Ik heb wel ff die knip nagevraagd (ik heb rechts een knip, mijn vk wilde rechts opnieuw knippen mocht het nodig zijn) en ze zei dat het zetten van een knip aan dezelfde kant als een eerdere knip juist sneller heelt. En dat bij een tweede een knip vaak niet nodig is. Ik krijg echt het idee dat deze baby er straks gewoon uitvalt, volgens ene vk zou bevallen makkelijker en sneller zijn omdat ik 10 maanden na zoon alweer zwanger ben, volgens de andere omdat het een tweede is. Het zal mij benieuwen! (En niet slecht uitkomen een makkelijke bevalling, haha)
Heb je trouwens veel last van je bloeddruk? En het geslacht maakt me echt, echt, echt niks uit, maar als ik dan mag kiezen; dan een jongetje Wink Bij jou is het ook wel ideaal zo. En wat leuk dat je baby veel voelt! Ik zweer dat ik het eerste plopje voelde bij 13 weken, vanavond voelde ik het weer, helemaal onderin! Ik vroeg wel bij 10 weken waar de placenta zit, wrs weer voor, dan kan ik het toch nog helemaal niet voelen? Ja gezellig, zo heb ik het de eerste keer ook ervaren. Gewoon even glimlachen terwijl je hard aan het werk bent, je bent met zn 2en! smile Hoe was je zwangerschaps-h-t? En wat is het precies? Heb je verder nog klachten behalve je bloeddruk?

@All; hier niks spannends, de tijd vliegt! Kan niet geloven dat ik zo snel ga. Alleen mijn huid, die is echt naar de klote Sad Ik heb overal kleine puistjes, heb een zonnebankje gepakt eergister, nu is mijn huid zo droog, de velletjes hangen eraan Sad Ik had dit bij zoon niet en ik moet de zomer door, dus ik hoop maar dat het bijtrekt, zou het dan toch een meisje zijn? En iemand de gouden tip?! Morgen met zoon voor inentingen, ik ben doodnerveus, die grote gifnaald in zoon zn kleine, perfecte armpje, brrr. Nu gauw naar bed, ik ga weer veel te laat, haha!

Fijne avond allemaal!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Jasmine wo 6 maa 2013 - 22:46

Maia: Ik krijg van mijn winterjas gewoon nog maar net twee knopen dicht, maar duurt niet lang meer voor dat er één is. Normaal draag ik in de zomer getailleerde jasjes en blazers, maar daar heb ik nu dus ook niets aan. En idd. spannend, die 20weken echo. Goed, we weten het geslacht al, maar het is ook wel fijn als Kees helemaal gezond is.

Silver: Kees is anders ook onzijdig hoor, kijk maar naar Flodder :P

Annemie: Leuk hè, die namendiscussies. Wij hebben al wel een naam op het oog, maar daar is er nog één bij gekomen en ik sluit niet uit dat er nog andere namen bij komen.

Supertalentje: Wat mijn zus betreft, nee hoor, is geen brutale vraag, maar kan er niet teveel over zeggen. Ze dreigt zich alleen heel erg in de nesten te gaan werken op de manier zoals ze nu bezig is. Dusdanig, dat ze nog wel eens héél veel kwijt kan raken. En dat huidprobleem, praat me er niet van. Ik zit constant onder de pukkels. En dan zeggen ze dat het bij een jongen minder is, nou bij J. zag mijn huid er een stuk beter uit.

All: bedankt voor de succeswensen. Ik zit nu te hopen dat het vandaag weer zulk mooi weer wordt als gisteren, maar heb er een hard hoofd in. Gistermiddag was het echt lekker, ben een flink stuk wezen fietsen met dochter. Ben maar naar de Mac gefietst en hebben daar een Happy Meal gegeten, die oogjes toen we de parkeerplaats op fietsten, geweldig!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jasmine vr 8 maa 2013 - 22:58

Even snel: het lijkt erop dat we uit de naam zijn. We hadden er één die we beide oké vonden, kwam er eentje bij die ook erg leuk was en aan de hand van beide namen hebben we nu een hele dikke kanshebber! :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Zenna vr 8 maa 2013 - 23:33

Jasmine schreef:Even snel: het lijkt erop dat we uit de naam zijn. We hadden er één die we beide oké vonden, kwam er eentje bij die ook erg leuk was en aan de hand van beide namen hebben we nu een hele dikke kanshebber! :cheering:

Leuk! Wij zijn ook definitief uit de namen! Heerlijk gevoel vind ik dat! Het wordt er zo lekker echt van!
:cheering:
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Silver ma 11 maa 2013 - 23:04

Jasmine, heel veel succes vandaag! Hoelaat ben je aan de beurt? Wat leuk dat jullie al helemaal uit de naam zijn! Zomer 2013 mama's - Pagina 14 281626781

Annemie, hoe is het met je? Spannend zeg! Nog een weekje en dan mag je serieus de namen gaan uitzoeken.

Maia, wat fijn dat alles zo goed gaat, en heerlijk gevoel de kleine voelen bewegen, ik dacht het 2 weken geleden al te voelen, maar uiteindelijk klopte dat dus wel. Zomer 2013 mama's - Pagina 14 3079029344

Supertalentje, Wij hebben een super mooie babykamer gezien, nu ook tijdelijk met actie bij een babykamer een mooie box erbij, of korting op een box met lade. Ideaal. Very Happy
Wat vervelend dat je huid naar de filistijnen is. Zomer 2013 mama's - Pagina 14 1371890812 Ook al met andere verzorgingsproducten geprobeerd? Ik moet wel zeggen dit weer helpt ook niet echt mee, dat het nu weer zo koud is..
Hoe is het inenten gegaan? Viel het allemaal wat mee?

Zenna,
Wat fijn dat jullie ook helemaal uit de naam zijn! Very Happy

Slakje, Ik zag net een foto van jouw in het buikjestopic, jij groeit hard! En ik denk idd dat je gelijk hebt, dat het nu bij mij nog bescheiden is en na verloop van tijd ineens BOEM!

All, Nou ik voel me qua emoties weer wat beter, en happier in mijn vel. Kan weer wat meer hebben. Zomer 2013 mama's - Pagina 14 561177 Nu kreeg ik er alleen sinds zondag hele vervelende stekende buikpijn bij waardoor ik niet kon werken. Moest gewoon afbellen. Zomer 2013 mama's - Pagina 14 1371890812 Voelde me zo schuldig. En snapte er ook niets van. Gisterochtend voor controle na de vk geweest en ook zij wist mij niets te vertellen. Ja het zijn de banden die rekken op en dat zal pijn doen, maar had het gevoel dat ik maar wat afgescheept werd. Voelde me niet echt serieus genomen, want pijn deed het wel behoorlijk.
Nu belde ik vanmorgen weer naar de ass van de vk om gewoon mijn verhaal even te doen en toch even voor te leggen wat er gister gebeurd was. Wat blijkt, met haar heb ik de intake ook gedaan, en zij wist ook dat ik altijd aardig sportief was en nog ben. Mijn buikspieren zijn aardig getraind en nu moet er ruimte gemaakt worden. En hier protesteert mijn buik tegen, wat mij een vervelende buikpijn oplevert. Ze zei, bij jouw zal het meer pijn doen dan bij een normaal persoon. Ik heb een bepaalde ademhalings ontspanningsoefening gekregen en moet die 2x daags 10min uitvoeren, en zien of die pijn dan nog steeds zo aanwezig is.

Onze babykamer is zo goed als besteld. Very Happy En wordt in week 19 geleverd. We hebben hem opgegeven als optie meer omdat we niet wisten hoe het zou staan met het laminaat. Dat zaterdag uit geprobeerd en staat heel erg mooi. Very Happy Vanmiddag nog even bellen en zeggen dat het definitief als koop uitgevoerd mag worden.

Zo, dat was weer een heel verhaal. Jullie weten allemaal het geslacht en gaan gewoon of een jongens of meisjesnaam zoeken, wij mogen beide uitzoeken want we willen het niet weten. Of toch wel? Zomer 2013 mama's - Pagina 14 2474380249 haha morgen 17u ben ik aan de beurt, en dan zien we wel. Very Happy

Fijne dag vandaag!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jasmine ma 11 maa 2013 - 23:18

Ben inmiddels terug van de echo en alles was goed! Kleine man is helemaal goed gekeurd!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Silver ma 11 maa 2013 - 23:19

Jasmine schreef:Ben inmiddels terug van de echo en alles was goed! Kleine man is helemaal goed gekeurd!

Wat fijn! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje ma 11 maa 2013 - 23:56

Fijn, Jasmine!

Silver: Ja, tegen dan kweekt de baby toch vetjes rond zijn lichaam, dan wordt jij ook veel dikker. Denk ik zo... Ik ben benieuwd naar de babykamer! Ga je een foto maken?

Wij hebben vrijdag de 20weken echo, ik vind het best spannend, hoop dat alles in orde is! Meisje beweegt heel veel op alle momenten van de dag. Louise streelt regelmatig over mijn buik als ik zeg "Aai zus". De geboortekaartjes zijn kaar (moet tegen dan enkel nog de info veranderen en dan bestellen) en ik heb al het gerief in huis voor de doopsuiker. Ik heb nu lekker veel tijd om de doopsuiker zelf te maken. Verder ben ik ook nog van plan om de kinderkamer te pimpen en een hele leuke speelhoek in te richten in de woonkamer.

Ik heb ook wel veel last van bandenpijn, flinke steken in mijn zij. En van harde buiken. En van erge benauwdheid. En ik ben heel moe. Ik doe nu elke middag een middagdutje om bij te tanken. Mijn rug doet ook veel pijn, geen idee door wat.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Zenna di 12 maa 2013 - 0:43

Ik heb ook wel veel last van bandenpijn, flinke steken in mijn zij. En van harde buiken. En van erge benauwdheid. En ik ben heel moe. Ik doe nu elke middag een middagdutje om bij te tanken. Mijn rug doet ook veel pijn, geen idee door wat.[/quote]

Dat heb ik dus echt precies hetzelfde!!! Alleen zit een middagdutje er helaas niet in voor mij Sad
Maar als ik loop en dan niet in slakkengang maar heel iets harder krijg ik heel erge buikpijn! Moet ik me zorgen maken denken jullie? Het voelt als een buikpijn wanneer je heel veel lucht in je buik hebt, alleen krijg ik het echt alleen als ik door loop of hard fiets. En trekt weg wanneer ik ga zitten of zo..

Verder inderdaad weinig adem, veel steken in mijn zij en moe SadZomer 2013 mama's - Pagina 14 1270000679
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Slakje di 12 maa 2013 - 2:05

Wel Zenna, ik heb hetzelfde, ik krijg het ook voornamelijk als ik veel of te hard stap, of na andere inspanningen. Ik dacht wel dat het normaal was. Je moet het wat rustiger aandoen, dan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie di 12 maa 2013 - 2:49

@Jasmine, wat fijn dat alles goed was.
@ Silver, veel succes en plezier morgen!
@Slakje, jij ook veel succes en plezier vrijdag!
@all, 20 maart dus de geslachtsbepalingsecho (kan niet wachten!) en 12 april de 20 weken echo. Ik ben ook doodmoe, kortademig en als ik even gehurkt heb gezeten of gebukt heb, kan ik bijna niet meer lopen, hele erge pijn in mijn linkerbil wat uitstraalt naar mijn been, mijn verloskundige had het over zwangerschaps ischias, dat dat het is, kon je verder niks aan doen, het is wel heel vervelend, want ik kan dan bijna niet op mijn linkerbeen staan, heel irritant, ik had er ook nog nooit van gehoord.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zenna di 12 maa 2013 - 3:32

Slakje schreef:Wel Zenna, ik heb hetzelfde, ik krijg het ook voornamelijk als ik veel of te hard stap, of na andere inspanningen. Ik dacht wel dat het normaal was. Je moet het wat rustiger aandoen, dan.

Ik reageerde ook op jou smile Bedankt voor je antwoord! Veel rustiger aan doen dan dat ik nu doe kan niet. Ik ben af aan het studeren, maar veel meer dan zitten doe ik niet op een dag. Het is meer dat ik met mijn hoofd hard aan het werk ben smile
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ingrid82 di 12 maa 2013 - 10:36

Ooo dat heb ik hier ook, slakje en zenna , :: wilde al aan de gyn vragen of ik geen ijzer tekort heb ofzo. Maar als ik het zo lees bij jullie (jammer dat ik het moet lezenwant leuk is anders natuurlijk) ,maak ik me wel minder zorgen.. Sleep
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Zenna di 12 maa 2013 - 21:09

ingrid82 schreef:Ooo dat heb ik hier ook, slakje en zenna , :: wilde al aan de gyn vragen of ik geen ijzer tekort heb ofzo. Maar als ik het zo lees bij jullie (jammer dat ik het moet lezenwant leuk is anders natuurlijk) ,maak ik me wel minder zorgen.. Sleep

Nou.. die vermoeidheid komt bij mij.volgens mij wel door ijzertekort. Ik had het een tijdje geleden ook. Toen ging ik elke ochtend een boterham met appelstroop eten en voelde ik me veel fitter. Nu is de appelstroop op sinds een week en nu word ik weer moe! Dus ik zie een link.. of ik ben gewoon gek aan het worden smile
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  maiadebij di 12 maa 2013 - 21:35

Hier wij waren ook uit de naam hij stond eigenlijk al heel lang vast, maar ik heb met mijn stomme kop tegen mijn schoonzus verteld welke naam ik mooi von. dat was al jaren geleden, maar ze heeft het onthouden. afgelopen woensdag is ze bevallen en jahooe.... ze heeft die naam gebruikt... dus wij moeten hard gaan nadenken, ik baal er echt flink van!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Teddyaapje di 12 maa 2013 - 22:19

Oh Maia dat meen je niet!

Fijn dat alles goed was Jasmine!

Vervelend dat er een aantal zijn met zoveel klachten zeg. Op t moment merk ik alleen nog aan mn dikkere buik dat ik zwanger ben. Heb dus ook niet echt wat te vertellen. Gaan jullie iets van zwangerschapsgym doen?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Slakje di 12 maa 2013 - 23:13

Vervelend, Maia. Onze meid krijgt dezelfde naam als die van ons achternichtje. Ik durf te wedden dat ze razend gaat zijn, maar wij vinden die naam heel mooi...

Ik zou graag op dinsdagavond naar de prenatale aquagym gaan! En vrijdag schrijf ik me in voor een cursus borstvoeding van het ziekenhuis en ik geef gelijk mijn eisen door. Hoe meer ik nu opzoek en lees, hoe fermer ik weet wat er mis is gelopen bij mij.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Silver di 12 maa 2013 - 23:17

Oeii wat balen Maia! Hopelijk vinden jullie straks een naam die nóg mooier is!

Zodra ik straks niet meer in mijn wielrenpakje pas ga ik starten met zwangerschapszwemmen. Voor de rest heb ik me opgegeven voor een zwangerschaps(puf)cursus, en ga ik naar een borstvoedingsinformatie avond.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine di 12 maa 2013 - 23:18

Oh Maia, dat is echt zuur zeg! Hebben jullie al wel een tweede keus op het oog, of nog helemaal niet?

Teddy: zwangerschapsgym begin ik niet aan. J. is er ook uit gekomen, dat gaat vast nog een keer lukken. Ik wil wel weer gaan zwangerschapszwemmen voor de gezelligheid en de ontspanning.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje di 12 maa 2013 - 23:25

maiadebij schreef:Hier wij waren ook uit de naam hij stond eigenlijk al heel lang vast, maar ik heb met mijn stomme kop tegen mijn schoonzus verteld welke naam ik mooi von. dat was al jaren geleden, maar ze heeft het onthouden. afgelopen woensdag is ze bevallen en jahooe.... ze heeft die naam gebruikt... dus wij moeten hard gaan nadenken, ik baal er echt flink van!

Nee, dat meen je niet. Zou er zo van balen! Hebben jullie wel nog een lijstje waaruit je kunt kiezen?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Silver wo 13 maa 2013 - 6:10

Even snel,

Echo was goed! Alles zag er goed uit!
Alleen ligt mijn moederkoek erg laag dus krijg met 30wkn nog een extra echo om te kijken of die nog zo laag ligt. Anders wordt het een ks. Maar daar ga ik me nu niet druk om maken. Nu gaan we genieten!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Zenna wo 13 maa 2013 - 6:23

Silver schreef:Even snel,

Alleen ligt mijn moederkoek erg laag dus krijg met 30wkn nog een extra echo om te kijken of die nog zo laag ligt. Anders wordt het een ks. Maar daar ga ik me nu niet druk om maken. Nu gaan we genieten!

Hartstikke goed! Genietze! :cheering:
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Supertalentje wo 13 maa 2013 - 6:25

Wat fijn! Super!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annemie wo 13 maa 2013 - 6:57

Fijn dat de echo goed was, mijn placenta lag ook voor de uitgang bij de eerste, heb ook een ks gehad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud