Zomer 2013 mama's
+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Zomer 2013 mama's
Vanochtend weer een extra controle gehad, werd weer helemaal gek van mezelf. Vannacht weer niet geslapen van de onzekerheid en angsten. Gelukkig is alles goed en lijkt baby het heel goed te doen.
Heb trouwens het leukste Valentijnscadeautje ever gekregen, een geslachtsbepalingsecho! Maandag weten we of we een zoon of een dochter krijgen! Weet nog niet of ik het hier ga vertellen, want voor de buitenwereld weten we het geslacht pas bij de bevalling. Maar moet toch ergens mijn cadeautje kunnen delen!
En dan woensdag negenmaandenbeurs! Hopelijk kunnen we dan meteen gericht shoppen, zou wel helemaal leuk zijn. (Moet je alleen niet net achter me staan Teddyaapje als ik net roze rompers sta af te rekenen).
Heb trouwens het leukste Valentijnscadeautje ever gekregen, een geslachtsbepalingsecho! Maandag weten we of we een zoon of een dochter krijgen! Weet nog niet of ik het hier ga vertellen, want voor de buitenwereld weten we het geslacht pas bij de bevalling. Maar moet toch ergens mijn cadeautje kunnen delen!
En dan woensdag negenmaandenbeurs! Hopelijk kunnen we dan meteen gericht shoppen, zou wel helemaal leuk zijn. (Moet je alleen niet net achter me staan Teddyaapje als ik net roze rompers sta af te rekenen).
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat een super gaaf cadeau zeg Jasmine!! Ik ga jou zó in de gaten houden volgende week
Slakje, ik heb geen idee of t leuk is, ga dit keer voor t eerst.
Slakje, ik heb geen idee of t leuk is, ga dit keer voor t eerst.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben 28 augustus uitgerekend hoor ik dan ook in dit topic??
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
ja joh tuurlijk!! Ik vind dat het dan nog heel erg lekker zomer is. En daarbij.. het is pas in september herfst dusss....Annemie schreef:Ik ben 28 augustus uitgerekend hoor ik dan ook in dit topic??
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
@ slakje: Wat fijn dat jullie meisje gezond is, en dat jullie een meisje krijgen!! Ik heb ook een voorliggende placenta en voel ons meisje nu eindelijk wel elke dag.
@ Maja: Wat een mooie grote buik heb jij zeg! Mijne is gestopt met groeien ineens (sinds een maandje of zo niet groter geworden) En niemand die niet weet dat ik zwanger ben ziet het Maar ja.. ik had altijd al een dikke buik dus ik snap het ook wel Maar zelf vind ik hem wel al veel dikker (en mensen om mij heen die het wel weten trouwens ook).
@ jasmine: Wat fijn dat alles weer goed was. Ik zou het gewoon hier vertellen hoor! Is leuk voor ons en jij kunt je ei kwijt! (ik ben niet nieuwsgierig verder hoor )
@Annemie: welkom dus in dit zomerse topic
@ Maja: Wat een mooie grote buik heb jij zeg! Mijne is gestopt met groeien ineens (sinds een maandje of zo niet groter geworden) En niemand die niet weet dat ik zwanger ben ziet het Maar ja.. ik had altijd al een dikke buik dus ik snap het ook wel Maar zelf vind ik hem wel al veel dikker (en mensen om mij heen die het wel weten trouwens ook).
@ jasmine: Wat fijn dat alles weer goed was. Ik zou het gewoon hier vertellen hoor! Is leuk voor ons en jij kunt je ei kwijt! (ik ben niet nieuwsgierig verder hoor )
@Annemie: welkom dus in dit zomerse topic
Zenna- Fluisteraar
We hebben gisteren de twintig weken echo gehad. Aan het eind vroeg de verloskundige of we het geslacht wilden weten, graag!! Alleen hield de kleine de beentjes ervoor!!
Ze gaf aan wel eerder in de echo gezien te hebben dat het een meisje is, maar zekerheid en een mooi beeld hiervan kon ze ons niet geven.
We gaan er tot de pretecho maar van uit dat de verloskundige het goed heeft gezien. Rond 28 weken willen we een pretecho doen.
Ze gaf aan wel eerder in de echo gezien te hebben dat het een meisje is, maar zekerheid en een mooi beeld hiervan kon ze ons niet geven.
We gaan er tot de pretecho maar van uit dat de verloskundige het goed heeft gezien. Rond 28 weken willen we een pretecho doen.
Ijsbeer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12
Even snel: We krijgen een zoon!
Hebben besloten het toch gewoon lekker te vertellen, hoeven we ook niet steeds op te passen met wat we zeggen.
Hebben besloten het toch gewoon lekker te vertellen, hoeven we ook niet steeds op te passen met wat we zeggen.
Jasmine- Ratel
Gefeliciteerd, Jasmine!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wat leuk Jasmine! Gefeliciteerd!
En Slakje, wat leuk dat jullie er een meisje bij krijgen!
En Slakje, wat leuk dat jullie er een meisje bij krijgen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Annemie, augustus is nog hartstikke in de zomer! Welkom!
Zenna, vervelend dat nog niemand wat ziet van degene die het niet weten. Ik heb een tijdje zo'n buik gehad dat het eigenlijk vooral leek dat ik was aangekomen ipv zwanger, nu begint er een zwangerschapsvorm aan te komen. Hopelijk bij jou ook binnenkort!
Ijsbeer, wat vervelend dat de beentjes ervoor lagen maar fijn dat de vk al eerder iets gezien dacht te hebben. Met hoeveel weken was die echo geweest? Neem aan dat het kindje verder helemaal goed gekeurd is met de 20w echo? Over hoeveel weken laten jullie de pretecho maken? Voor mij zou het, buiten een ongezond kindje uiteraard, zowat de grootste nachtmerrie zijn, dat de beentjes ervoor liggen...ik ben zó nieuwsgierig! Zou geen dag langer willen wachten!
Jasmine, wat leuk! Een zoon/broertje!! En wat leuk dat we het mogen weten!!!
All, Ik voel de kleine steeds vaker, vind t toch wel heel erg fijn en heb eigenlijk geen last meer van onzekerheid. Nu alleen nog hopen dat de 20w echo goed is, die krijgen we volgende week donderdag. Komt al aardig dichtbij! Ben ook zo benieuwd naar het geslacht!! Verder gaat alles gewoon goed. Mijn rugpijn is wat minder aant worden en heb ook weer meer energie gelukkig. Mn buik begint nu wel te groeien. Moet m zo weer even meten voor het 9maandendagboek. De vorige maand was hij niet gegroeid (of ik heb verkeerd gemeten)
Zenna, vervelend dat nog niemand wat ziet van degene die het niet weten. Ik heb een tijdje zo'n buik gehad dat het eigenlijk vooral leek dat ik was aangekomen ipv zwanger, nu begint er een zwangerschapsvorm aan te komen. Hopelijk bij jou ook binnenkort!
Ijsbeer, wat vervelend dat de beentjes ervoor lagen maar fijn dat de vk al eerder iets gezien dacht te hebben. Met hoeveel weken was die echo geweest? Neem aan dat het kindje verder helemaal goed gekeurd is met de 20w echo? Over hoeveel weken laten jullie de pretecho maken? Voor mij zou het, buiten een ongezond kindje uiteraard, zowat de grootste nachtmerrie zijn, dat de beentjes ervoor liggen...ik ben zó nieuwsgierig! Zou geen dag langer willen wachten!
Jasmine, wat leuk! Een zoon/broertje!! En wat leuk dat we het mogen weten!!!
All, Ik voel de kleine steeds vaker, vind t toch wel heel erg fijn en heb eigenlijk geen last meer van onzekerheid. Nu alleen nog hopen dat de 20w echo goed is, die krijgen we volgende week donderdag. Komt al aardig dichtbij! Ben ook zo benieuwd naar het geslacht!! Verder gaat alles gewoon goed. Mijn rugpijn is wat minder aant worden en heb ook weer meer energie gelukkig. Mn buik begint nu wel te groeien. Moet m zo weer even meten voor het 9maandendagboek. De vorige maand was hij niet gegroeid (of ik heb verkeerd gemeten)
Teddyaapje- Ratel
@jasmine gefeliciteerd! Wat leuk een broertje!
@zenna wat jammer dat er nog niet zo goed te zien is dat je zwanger bent..
@ ijsbeer wat spannend! Ik zou veel te nieuwsgierig zijn of ze het echt goed heeft gezien haha. Ik zou meteen een pretecho laten maken.. Ben veel te ongeduldig wat dat betreft!
@teddyaapje fijn dat je het kindje zo goed voelt. Ik voel ook van alles bewegen maar het is nog wel zachtjes. Waarschijnlijk trappen ze eerder naar elkaar heb ik het idee.
Wij hebben vanmiddag weer een echo. Mijn oudste had vorige week de griep dus de afspraak verzet. Ik hoop dat ze de geslachten goed kunnen zien. Het maakt mij niks uit al zou ik t wel een beetje zielig vinden als er 1 jongen bij zit. Heeft hij wel veel 4 zussen.. We gaan het zien. Verder niet veel bijzonders hier.. Druk met de verjaardag van mijn jongste.
Xxx
@zenna wat jammer dat er nog niet zo goed te zien is dat je zwanger bent..
@ ijsbeer wat spannend! Ik zou veel te nieuwsgierig zijn of ze het echt goed heeft gezien haha. Ik zou meteen een pretecho laten maken.. Ben veel te ongeduldig wat dat betreft!
@teddyaapje fijn dat je het kindje zo goed voelt. Ik voel ook van alles bewegen maar het is nog wel zachtjes. Waarschijnlijk trappen ze eerder naar elkaar heb ik het idee.
Wij hebben vanmiddag weer een echo. Mijn oudste had vorige week de griep dus de afspraak verzet. Ik hoop dat ze de geslachten goed kunnen zien. Het maakt mij niks uit al zou ik t wel een beetje zielig vinden als er 1 jongen bij zit. Heeft hij wel veel 4 zussen.. We gaan het zien. Verder niet veel bijzonders hier.. Druk met de verjaardag van mijn jongste.
Xxx
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Wat leuk Jasmine dat je een jongetje krijgt!
Bloempjuh, succes vanmiddag, vertel je hier wat de geslachten zijn?
Teddyaapje, wat fijn dat je de kleine voelt. Ik ben ook heel nieuwsgierig of er een jongetje of meisje in mijn buik zit, moet nog even geduld hebben.
Bloempjuh, succes vanmiddag, vertel je hier wat de geslachten zijn?
Teddyaapje, wat fijn dat je de kleine voelt. Ik ben ook heel nieuwsgierig of er een jongetje of meisje in mijn buik zit, moet nog even geduld hebben.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Jasmine, wat leuk een broertje. Lekker genieten!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Leuk Jasmine! Een jochie!
@All: (even snel ben heel hard voor school aan het werk en dus mag ik dit helemaal niet doen:evil:) Mensen die weten dat ik zwanger ben zien hartstikke goed dat ik zwanger ben. En zelf vind ik ook dat ik een ronde zwangere buik heb. Daarom vind ik het juist ook irritant dat de rest het niet ziet. Maar ach.. ik heb vandaag bandenpijn en steeds als ik dat heb krijg ik weer een groeispurt. Er is dus hoop
*En snel weer verder!!! *
Oooh en Bloempjuh, wat spannend!! En wat zielig dat de kindjes elkaar schoppen
@All: (even snel ben heel hard voor school aan het werk en dus mag ik dit helemaal niet doen:evil:) Mensen die weten dat ik zwanger ben zien hartstikke goed dat ik zwanger ben. En zelf vind ik ook dat ik een ronde zwangere buik heb. Daarom vind ik het juist ook irritant dat de rest het niet ziet. Maar ach.. ik heb vandaag bandenpijn en steeds als ik dat heb krijg ik weer een groeispurt. Er is dus hoop
*En snel weer verder!!! *
Oooh en Bloempjuh, wat spannend!! En wat zielig dat de kindjes elkaar schoppen
Zenna- Fluisteraar
Dank jullie wel.
Een jongetje is zeker leuk, heb straks gewoon een jongen en een meisje! Toch vind ik het nog wel raar hoor, heb mezelf nooit als een jongensmama gezien, zag mezelf altijd met dochters. Moet wel even aan dat idee wennen zeg maar. Vind het echt heel bijzonder.
Een jongetje is zeker leuk, heb straks gewoon een jongen en een meisje! Toch vind ik het nog wel raar hoor, heb mezelf nooit als een jongensmama gezien, zag mezelf altijd met dochters. Moet wel even aan dat idee wennen zeg maar. Vind het echt heel bijzonder.
Jasmine- Ratel
Dat had ik ook altijd. Ik zei altijd en overal dat ik alleen maar meiden zou krijgen. Wat een verrassing was het toen de gyn een jongentje boven het doek liet zien.! Maar het went snel en het is geweldigJasmine schreef:Dank jullie wel.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Hey meiden,
Nog even heel laat een reactie van mij..
De gyn, de arts-assistent en de co-assistent zijn het er allemaal over eens.
Mijn man heeft kennelijk maar 1 patroontje hahaha
We krijgen nog 3 meiden erbij!
Of zoals ze het op slot zo leuk zeiden: 'Er is geen piemel te vinden in je buik'
Voor de rest was alles weer prima in orde!
Nog even heel laat een reactie van mij..
De gyn, de arts-assistent en de co-assistent zijn het er allemaal over eens.
Mijn man heeft kennelijk maar 1 patroontje hahaha
We krijgen nog 3 meiden erbij!
Of zoals ze het op slot zo leuk zeiden: 'Er is geen piemel te vinden in je buik'
Voor de rest was alles weer prima in orde!
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
ojee...ik heb nu al medelijden met jouw man bloempjuh....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Waaah bloempje, geweldig! Ben benieuwd naar t gezicht van je man toen hij t hoorde! Wat vind je er zelf van?
Teddyaapje- Ratel
Ooooh wat leuk!!! 5 meiden! Dat zal wel een gezellig geklets worden bij jullie thuis over een paar jaar! Allemaal giechelende meisjes ha ha!
Zenna- Fluisteraar
5 meiden, arme man van jou!! Haha, super leuk!
@Jasmine, een jongetje, ook super. Lijkt me wel wennen, kan me wel vinden in wat je zegt.
Ik lees wel steeds mee, maar vergeet dan vaak te reageren. Ik ga ook niet beloven dat ik vaker reageer want dat kan ik niet waar maken
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben inderdaad ook heel nieuwsgierig. Ik vertrouw de echoscopiste eigenlijk zo goed dat ik denk dat we echt een meid krijgen. Dat gevoel heb ik zelf ook vanaf het begin gehad. We gaan met 27/28 weken een pretecho maken. Dan hopen we het zeker te weten!
Hier gaat het verder wel goed. Heb veel last van rugklachten.
@Jasmine, een jongetje, ook super. Lijkt me wel wennen, kan me wel vinden in wat je zegt.
Ik lees wel steeds mee, maar vergeet dan vaak te reageren. Ik ga ook niet beloven dat ik vaker reageer want dat kan ik niet waar maken
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben inderdaad ook heel nieuwsgierig. Ik vertrouw de echoscopiste eigenlijk zo goed dat ik denk dat we echt een meid krijgen. Dat gevoel heb ik zelf ook vanaf het begin gehad. We gaan met 27/28 weken een pretecho maken. Dan hopen we het zeker te weten!
Hier gaat het verder wel goed. Heb veel last van rugklachten.
Ijsbeer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12
Wauw Bloempjuh, nog 3 meiden erbij. Heb wel medelijden met je man hoor, al die vrouwen
Jasmine- Ratel
Joeeehoooeew! Waar is iedereen? We staan al op pagina 4!
Ik heb gerbera al een tijdje niet meer gezien, hoe is t met je? En met Ingrid en Bloempje?
Hier gaat t wat minder vandaag. Heb gistere de hele dag geschuurd en gelakt aan t bed van T. en geloof dat ik niet helemaal in de goede houding heb gezeten...mn rug doet ontzettend zeer! Maar even rustig aan vandaag, heb morgen een drukke werkdag! Heb afgelopen donderdag nieuwe steunkousen gekregen (ivm spataders). Moet t aan en uittrekken nog even onder de knie krijgen, daar hoop ik wat meer snelheid in te krijgen, maar ze zitten wel fijn! Donderdag alweer de 20w echo. Het lijkt erop dat we een jongensnaam hebben dus dat komt al goed (meidennaam hadden we al). Nu nog een goede echo!
Ik heb gerbera al een tijdje niet meer gezien, hoe is t met je? En met Ingrid en Bloempje?
Hier gaat t wat minder vandaag. Heb gistere de hele dag geschuurd en gelakt aan t bed van T. en geloof dat ik niet helemaal in de goede houding heb gezeten...mn rug doet ontzettend zeer! Maar even rustig aan vandaag, heb morgen een drukke werkdag! Heb afgelopen donderdag nieuwe steunkousen gekregen (ivm spataders). Moet t aan en uittrekken nog even onder de knie krijgen, daar hoop ik wat meer snelheid in te krijgen, maar ze zitten wel fijn! Donderdag alweer de 20w echo. Het lijkt erop dat we een jongensnaam hebben dus dat komt al goed (meidennaam hadden we al). Nu nog een goede echo!
Teddyaapje- Ratel
Ingrid en Bloempjuh ben ik ook benieuwd naar.
Vervelend Teddyaapje, dat je nu zo'n last hebt van je rug. Ik merk het ook wel hoor, na een te drukke dag. En spannend, donderdag de 20 weken echo. Heb je al een idee wat het is, een jongen of een meisje?
Ik baal een beetje. Heb 'Kees' (werknaam van deze baby) de hele week elke dag wel duidelijk gevoeld, maar gisteren en vandaag nog nauwelijks en wat ik voelde, twijfel ik over of het hem was. Kan daar meteen weer zo onzeker van worden, bah. Wij hebben trouwens wel een naam gevonden die hoog op de nominatie staat.
Vervelend Teddyaapje, dat je nu zo'n last hebt van je rug. Ik merk het ook wel hoor, na een te drukke dag. En spannend, donderdag de 20 weken echo. Heb je al een idee wat het is, een jongen of een meisje?
Ik baal een beetje. Heb 'Kees' (werknaam van deze baby) de hele week elke dag wel duidelijk gevoeld, maar gisteren en vandaag nog nauwelijks en wat ik voelde, twijfel ik over of het hem was. Kan daar meteen weer zo onzeker van worden, bah. Wij hebben trouwens wel een naam gevonden die hoog op de nominatie staat.
Jasmine- Ratel
Eat wordt er ook aleeer allemaal gedaanen.bekeken.bij de 20 welen.echo?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: