Zomer 2013 mama's
+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Zomer 2013 mama's
Jasmine schreef:Slakje: hoe is het nu met je? Voel je je al wat beter?
Silver: na die lekkage hoeven we gelukkig maar één wandje van 2 banen opnieuw te behangen, valt mee dus. En leuk, nu babykamer shoppen!
Ik heb voor donderdag een extra controle staan. Even een korte check om het hartje te luisteren. Donderdag ben ik 15 weken, dan zou ik toch echt veilig moeten zitten. Nog 5 weekjes en dan de 20-weken echo, ook spannend. Maar morgen eerst met J. naar het audiologisch centrum.
Hier gaat het nog steeds niet lekker. Ben langzamerhand aan het transformeren in een depressief, onuitstaanbaar kreng, dus hier thuis is het even minder gezellig. Hoop dat ik met wat extra controles de komende weken doorkom, zodat ik niet nog verder in het depressieve zak en niet aan de medicijnen hoef. Wil nl. liever geen AD hoeven slikken, dat geeft zo'n gedoe na de bevalling en daar heb ik niet teveel zin in. Verder ben ik erg moe, slap en duizelig, bloeddruk is echt laag, was de laatste keer 80/50. Niet ideaal dus. Gelukkig kan het geen kwaad, maar irritant is het wel.
Oh jasmine wat vervelend! heeft dit te maken met je onzekerheid over je zwangerschap? Of heb je 'gewoon'heel erg veel last van je hormonen? In ieder geval heel vervelend voor je. Hopelijk verdwijnt dit gevoel op het moment dat je de 15wekengrend bent gepasseerd en je bevestiging hebt dat dit kindje gewoon lekker in jouw buik blijft zwemmen tot het einde van je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat deze zwangerschappen in combinatie met de zwangerschappen die allemaal niet goed afliepen en de onzekerheid die tot het allerlaatste duurde na de geboorte van je dochtertje veel los maken bij je! In ieder geval heel veel sterkte!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Zenna: ik heb al zo lang ik mij kan herinneren depressieve aanleg. Zo gaat het maanden goed, zo zit ik weer maanden aan de grond. Dit speelt al zeker 15 jaar, maar waarschijnlijk nog veel langer. Eind 2009 zat ik op een absoluut dieptepunt, sindsdien ben ik langzaam maar zeker weer opgekrabbeld. De afgelopen maanden ging het best goed. Ik denk dan ook dat het nu een combinatie is van een stukje aanleg met de extreme onzekerheid. Die onzekerheid is echt funest voor me op het moment. Zodra ik leven voel, gaat het beter, daar ben ik van overtuigd. Dat was bij J. net zo. Vanaf een week of 22 kon ik echt genieten, omdat ik toen dagelijks leven voelde.
Vorig jaar rond deze tijd was ik een paar dagen minder ver en kreeg ik de dag voor Valentijnsdag het slechte nieuws. Dat valt dus ook precies samen nu: de termijn en de periode in het jaar. Daarom heb ik ook de hoop dat zodra ik de 15 weken, de termijn van slecht nieuws, voorbij ben, ik me weer kan richten op wat komen gaat. Vooralsnog ben ik echter alleen maar bang dat ik donderdag weer slecht nieuws ga krijgen.
Vorig jaar rond deze tijd was ik een paar dagen minder ver en kreeg ik de dag voor Valentijnsdag het slechte nieuws. Dat valt dus ook precies samen nu: de termijn en de periode in het jaar. Daarom heb ik ook de hoop dat zodra ik de 15 weken, de termijn van slecht nieuws, voorbij ben, ik me weer kan richten op wat komen gaat. Vooralsnog ben ik echter alleen maar bang dat ik donderdag weer slecht nieuws ga krijgen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Slakje, hoe gaat t nu met je? Hebben de dagen rust je goed gedaan?Ben je weer aant werk?
@ Zenna, succes morgen! Spannend! Jullie wilde ook t geslacht weten toch? Ben benieuwd, ga je t hier ook bekend maken?
@ Konijntje, bij mn zwangere vriendin is t ook de 2e. Haar oudste is 4 dagen en 1 jaar jonger dan T. Is dus wel grappig dat er nu weer zo weinig tussen zit, en dit keer zelfs t zelfde jaar! Ben je er al helemaal uit met d geboortekaartjes? Bij T. kwamen we er maar niet over uit, maar nu weet ik precies hoe ik het wil (eigen foto, heb t idee hier op t forum opgedaan, al heel lang geleden!)
@ Silver, ik heb er eigenlijk geen moeite mee gehad dat t eigenlijk mn uitgetelde datum was, vond t vooral raar en vind t ook wel fijn dat ik dit keer in de zomer ben uitgeteld. Als ik nog niet opnieuw zwanger was geweest was t wel een ander verhaal geweest denk ik. Echt gaaf dat jullie baby in dezelfde wieg komt als jou! Wij hadden zoiets niet in de familie maar ik wil deze wieg zelf wel gaan bewaren voor onze (hopelijk) toekomstige kleinkinderen! Net zoals een aantal draagdoeken en draagzakken Haha, ik ben benieuwd naar t gezicht van je vriend als hij thuiskomt!! Wel leuk he, dat shoppen! Wij hebben alleen nog een 2e ledikantje gekocht om een cosleeper van te maken. Verder hebben we eigenlijk alles wel nog van T. Kan me voorstellen dat je bent geschrokken van die steken, gelukkig niks ernstigs! Al zou t geruststellender zijn als je zou weten wat t was. Slim om bij je ouders te gaan slapen!
@ Jasmine, wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Hopelijk brengt een goede controle en een goede 20w echo over een paar weken weer wat zonneschijn naar binnen. En je bloeddruk is idd erg laag! Ben benieuw hoe t morgen gaat met J. Hopelijk vinden ze iets wat makkelijk op te lossen is! Succes!
@ all, hier alles goed. De 20w echo staat gepland op 28-2 om 9u. Heb smiddags ook nog controle bij de vk. Verder eigenlijk niet zoveel te melden eigenlijk, gaat allemaal zn gangetje!
@ Zenna, succes morgen! Spannend! Jullie wilde ook t geslacht weten toch? Ben benieuwd, ga je t hier ook bekend maken?
@ Konijntje, bij mn zwangere vriendin is t ook de 2e. Haar oudste is 4 dagen en 1 jaar jonger dan T. Is dus wel grappig dat er nu weer zo weinig tussen zit, en dit keer zelfs t zelfde jaar! Ben je er al helemaal uit met d geboortekaartjes? Bij T. kwamen we er maar niet over uit, maar nu weet ik precies hoe ik het wil (eigen foto, heb t idee hier op t forum opgedaan, al heel lang geleden!)
@ Silver, ik heb er eigenlijk geen moeite mee gehad dat t eigenlijk mn uitgetelde datum was, vond t vooral raar en vind t ook wel fijn dat ik dit keer in de zomer ben uitgeteld. Als ik nog niet opnieuw zwanger was geweest was t wel een ander verhaal geweest denk ik. Echt gaaf dat jullie baby in dezelfde wieg komt als jou! Wij hadden zoiets niet in de familie maar ik wil deze wieg zelf wel gaan bewaren voor onze (hopelijk) toekomstige kleinkinderen! Net zoals een aantal draagdoeken en draagzakken Haha, ik ben benieuwd naar t gezicht van je vriend als hij thuiskomt!! Wel leuk he, dat shoppen! Wij hebben alleen nog een 2e ledikantje gekocht om een cosleeper van te maken. Verder hebben we eigenlijk alles wel nog van T. Kan me voorstellen dat je bent geschrokken van die steken, gelukkig niks ernstigs! Al zou t geruststellender zijn als je zou weten wat t was. Slim om bij je ouders te gaan slapen!
@ Jasmine, wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Hopelijk brengt een goede controle en een goede 20w echo over een paar weken weer wat zonneschijn naar binnen. En je bloeddruk is idd erg laag! Ben benieuw hoe t morgen gaat met J. Hopelijk vinden ze iets wat makkelijk op te lossen is! Succes!
@ all, hier alles goed. De 20w echo staat gepland op 28-2 om 9u. Heb smiddags ook nog controle bij de vk. Verder eigenlijk niet zoveel te melden eigenlijk, gaat allemaal zn gangetje!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pfff, ik weet niet of ik donderdag nog wel controle wil hoor. Heb de laatste twee dagen wel heel veel slecht nieuws gehad. Teveel slecht nieuws. Ben nu nog banger voor slecht nieuws donderdag.
Laatst aangepast door Jasmine op wo 6 feb 2013 - 0:10; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Herkenbare dingen weggehaald)
Jasmine- Ratel
Wow heftig zeg jasmine! Kan me voorstellendat je genoeg slecht nieuws hebt gehad, maar ik denk dat t gewoon goed zit bij je met de kleine! Misschien is t juist wel goed om nu goed nieuws te krijgen. Volg je eigen gevoel meis! Sterkte met alles!
Teddyaapje- Ratel
Alles was goed bij onze echo en.... WE KRIJGEN EEN MEISJE!! al mijn dromen in een keer helemaal in vervulling!
Zenna- Fluisteraar
15 weken en nog steeds een kloppend hartje
Jasmine- Ratel
Jasmine schreef:15 weken en nog steeds een kloppend hartje
Super dat alles goed gaat!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
@ Zenna, wat fijn dat alles goed was! En wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Klopte je eerste gevoel dus toch! Geniet ervan, en shop er maar lekker op los nu!
@ Jasmine, Fijn dat je ook weer wat goed nieuws mocht krijgen na je vorige post! Super! En nu genieten he, voor je het weet loop je op het einde!
@ Jasmine, Fijn dat je ook weer wat goed nieuws mocht krijgen na je vorige post! Super! En nu genieten he, voor je het weet loop je op het einde!
Teddyaapje- Ratel
Hey
meiden
Ik kom me ook bij jullie melden al
zal ik alvast maar zeggen dat ik meer een lezer ben dan een schrijver.
Begin januari zijn we erachter dat ik
zwanger ben en omdat ik geen idee had hoe ver ik was kregen we al vlug een echo.
Groot was de schrik dat we 3
kloppende hartjes zagen. Dat heeft echt een tijdje moeten bezinken.. Van een
gewenst 3e kindje krijgen we er nu 3
bij. Inmiddels ben ik alweer ruim 14 weken en is iedereen op
de hoogte van het feit dat we een drieling krijgen. Van keihard: Zoo jullie liever
dan ik en dan een gemene lach tot Whoo dat was wel even schrikken zeker? Zijn
de revue gepasseerd. Had ik toen we erachter kwamen nog helemaal nergens last
van kort daarna begon de ellende. Ik ben echt enorm moe! Wat niet zo gek is..
Ik draag tenslotte de zorg voor 3 kindjes in mijn buik. Ik ben dus al ipv 24
uur nu 12 uur gaan werken. Mijn andere moeder verdienen ook nog een moeder waar
ze wat aan hebben.
Ik sta streng onder controle en moet
nu al 1x in de weken naar de gyn. Elke keer weer een echo en een check van mij.
Volgende week hoopt de gyn de geslachten te zien dus we zijn enorm benieuwd!
Het is iig geeneeneiige drieling dus alle mogelijkheden staan nog open..
@ Zenna -> Gefeliciteerd dat alles
goed was! En wat heerlijk een meisje
Ik ben ook echt een meisjesmoeder dus benieuwd wat er nu
in mijn buik zit!
meiden
Ik kom me ook bij jullie melden al
zal ik alvast maar zeggen dat ik meer een lezer ben dan een schrijver.
Begin januari zijn we erachter dat ik
zwanger ben en omdat ik geen idee had hoe ver ik was kregen we al vlug een echo.
Groot was de schrik dat we 3
kloppende hartjes zagen. Dat heeft echt een tijdje moeten bezinken.. Van een
gewenst 3e kindje krijgen we er nu 3
bij. Inmiddels ben ik alweer ruim 14 weken en is iedereen op
de hoogte van het feit dat we een drieling krijgen. Van keihard: Zoo jullie liever
dan ik en dan een gemene lach tot Whoo dat was wel even schrikken zeker? Zijn
de revue gepasseerd. Had ik toen we erachter kwamen nog helemaal nergens last
van kort daarna begon de ellende. Ik ben echt enorm moe! Wat niet zo gek is..
Ik draag tenslotte de zorg voor 3 kindjes in mijn buik. Ik ben dus al ipv 24
uur nu 12 uur gaan werken. Mijn andere moeder verdienen ook nog een moeder waar
ze wat aan hebben.
Ik sta streng onder controle en moet
nu al 1x in de weken naar de gyn. Elke keer weer een echo en een check van mij.
Volgende week hoopt de gyn de geslachten te zien dus we zijn enorm benieuwd!
Het is iig geeneeneiige drieling dus alle mogelijkheden staan nog open..
@ Zenna -> Gefeliciteerd dat alles
goed was! En wat heerlijk een meisje
Ik ben ook echt een meisjesmoeder dus benieuwd wat er nu
in mijn buik zit!
Laatst aangepast door Bloempjuh23 op do 7 feb 2013 - 2:29; in totaal 1 keer bewerkt
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
jasmine: yeah!!!
wat vervelend dat er bij jullie dochtertje een probleem is met horen en praten, hoop dat ze er snel een oplossing voor kunnen vinden..
zenna: leuk dat jullie een dochter krijgen en fijn dat alles goed was!
silver: leuk he, dat shoppen! geniet er maar van, bij een 2e heb je veel minder nodig..
wat schrikken van de pijn/steken! gelukkig was er niets aan de hand. denkt de vk dat het de banden waren, of wat anders?
hier alles goed, druk druk druk met de verbouwing en werken. zitten nu een week bij mijn schoonouders in huis.
bevalt prima, zijn aardige mensen, maar het zal ook fijn zijn als we straks weer in ons eigen huis zitten!
er moet nog wel flink schoongemaakt worden als de bouwvakker klaar zijn, want het hele huis is één grote stofbende!
zwangerschap verloopt goed tot nu toe, af en toe wat rugklachten, maar als ik op mijn houding let valt het wel mee.
we zijn er bijna uit welk bed we voor t. willen kopen. nu heb ik een mooie bijpassend kledingkast gezien, maar die prijs... ik ben bang dat vriendlief dat niet goed gaat vinden...
edit: bloempjuh welkom! ik heb je verhaal wel een beetje gevolgd, wat moet het schrikken zijn geweest om ineens 3 kloppende hartjes te zien... daar houd je geen rekening mee. goed dat je nu aan jezelf denkt en minder bent gaan werken, geen wonder dat je zo moe bent! hoevaak krijg je nu een controle? geloof dat er wat weg viel in je berichtje..
wat vervelend dat er bij jullie dochtertje een probleem is met horen en praten, hoop dat ze er snel een oplossing voor kunnen vinden..
zenna: leuk dat jullie een dochter krijgen en fijn dat alles goed was!
silver: leuk he, dat shoppen! geniet er maar van, bij een 2e heb je veel minder nodig..
wat schrikken van de pijn/steken! gelukkig was er niets aan de hand. denkt de vk dat het de banden waren, of wat anders?
hier alles goed, druk druk druk met de verbouwing en werken. zitten nu een week bij mijn schoonouders in huis.
bevalt prima, zijn aardige mensen, maar het zal ook fijn zijn als we straks weer in ons eigen huis zitten!
er moet nog wel flink schoongemaakt worden als de bouwvakker klaar zijn, want het hele huis is één grote stofbende!
zwangerschap verloopt goed tot nu toe, af en toe wat rugklachten, maar als ik op mijn houding let valt het wel mee.
we zijn er bijna uit welk bed we voor t. willen kopen. nu heb ik een mooie bijpassend kledingkast gezien, maar die prijs... ik ben bang dat vriendlief dat niet goed gaat vinden...
edit: bloempjuh welkom! ik heb je verhaal wel een beetje gevolgd, wat moet het schrikken zijn geweest om ineens 3 kloppende hartjes te zien... daar houd je geen rekening mee. goed dat je nu aan jezelf denkt en minder bent gaan werken, geen wonder dat je zo moe bent! hoevaak krijg je nu een controle? geloof dat er wat weg viel in je berichtje..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Nou gaat lekker.. Ik dacht typ ff snel in word maar zo ziet het er ook niet uit!
Volgende keer maar gewoon in het scherm haha!
Maar elke 2 weken krijg ik dus controle..
Ja, ik had geen keus om niet minder te gaan werken. Anders viel ik na een werkdag bijna na het eten meteen in slaap op de bank. Ik heb er nog 2 rond lopen die hun aandacht verdienen en dat vind ik nu eerlijk gezegd wel erg moeilijk. Mijn oudste is ruim 3 dus die snapt het wel aardig dat ik moe ben vanwege de baby's in mijn buik. De jongste moet nog een jaar worden dus dat is natuurlijk niet uit te leggen. Ik kan me ook enorm druk maken over de toekomst hoe het allemaal zal lopen straks met 5 kinderen. En dan zegt mijn man erg lief komt wel goed schatje maar ja lekker makkelijk gezegd denk ik dan. Of hoe zal deze zwangerschap verlopen. Komen ze heel veel te vroeg. Allemaal vragen waar natuurlijk nog geen antwoord voor is maar waar ik me erg zorgen over kan maken.
Volgende keer maar gewoon in het scherm haha!
Maar elke 2 weken krijg ik dus controle..
Ja, ik had geen keus om niet minder te gaan werken. Anders viel ik na een werkdag bijna na het eten meteen in slaap op de bank. Ik heb er nog 2 rond lopen die hun aandacht verdienen en dat vind ik nu eerlijk gezegd wel erg moeilijk. Mijn oudste is ruim 3 dus die snapt het wel aardig dat ik moe ben vanwege de baby's in mijn buik. De jongste moet nog een jaar worden dus dat is natuurlijk niet uit te leggen. Ik kan me ook enorm druk maken over de toekomst hoe het allemaal zal lopen straks met 5 kinderen. En dan zegt mijn man erg lief komt wel goed schatje maar ja lekker makkelijk gezegd denk ik dan. Of hoe zal deze zwangerschap verlopen. Komen ze heel veel te vroeg. Allemaal vragen waar natuurlijk nog geen antwoord voor is maar waar ik me erg zorgen over kan maken.
Bloempjuh23- Fluisteraar
Bloempjuh: ik kan me goed voorstellen dat je met deze vragen worstelt. En dan de reactie van je man: "Komt wel goed schatje" (doet me trouwens denken aan die reclame), ja hij bedoelt het goed, maar ondertussen Ja, uiteindelijk zal het vast goed komen, maar dat neemt niet weg dat het niet ontzettend druk gaat zijn. 5 kinderen is best veel, zeker als je er 4 onder de 2 hebt.
Jasmine- Ratel
Ja daar ben ik ook wel van overtuigd hoor. Het komt natuurlijk ook wel goed! En de 3 in mijn buik worden ook heus groot.. Alleen als ik al zie wat voor chaos het af en toe al is met mijn 2 meiden dan pff straks in ene 3 kleintjes erbij die in het begin waarschijnlijk erg veel aandacht gaan vragen.. Tja.. dan dwalen mijn gedachten af en toe wel af van hoe gaan we dat doen.Jasmine schreef:Bloempjuh: ik kan me goed voorstellen dat je met deze vragen worstelt. En dan de reactie van je man: "Komt wel goed schatje" (doet me trouwens denken aan die reclame), ja hij bedoelt het goed, maar ondertussen Ja, uiteindelijk zal het vast goed komen, maar dat neemt niet weg dat het niet ontzettend druk gaat zijn. 5 kinderen is best veel, zeker als je er 4 onder de 2 hebt.
Fijn trouwens dat bij jou alles goed was! Ik heb al je mk mee gekregen en ben zo blij voor je dat je weer zwanger bent. Vervelend trouwens van je dochtertje! Kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt. Wanneer weten jullie wat meer? Nu naar de KNO arts toch?
Bloempjuh23- Fluisteraar
Ik snap wel dat je je daar ongerust over maakt hoor. Vooral die chaos die ze veroorzaken. Ik vraag me met eentje soms al af hoe ze het in vredesnaam voor elkaar krijgt een keurig opgeruimde woonkamer binnen het half uur tot een slagveld van blokken, puzzelstukken, poppen, knuffels, auto's en ander speelgoed te transformeren. En als ik vervolgens de boel opruim om te gaan koken, de kamer er nog voordat papa thuis is, weer net zo uitziet als een half uur daarvoor. En dan heb ik het alleen nog maar over de chaos in huis.
Morgenvroeg hebben we een afspraak bij de KNO staan. Ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen. Het kan van alles zijn, dus dat wacht ik maar even af. Ben idd. blij dat vanochtend de controle goed was, ben nu 15 weken, voor mijn gevoel nu pas echt richting veilige zone. Ik ben tenminste de termijn voorbij waarop ik vorig jaar slecht nieuws kreeg (14+6), dus het lijkt eindelijk goed te gaan.
Morgenvroeg hebben we een afspraak bij de KNO staan. Ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen. Het kan van alles zijn, dus dat wacht ik maar even af. Ben idd. blij dat vanochtend de controle goed was, ben nu 15 weken, voor mijn gevoel nu pas echt richting veilige zone. Ik ben tenminste de termijn voorbij waarop ik vorig jaar slecht nieuws kreeg (14+6), dus het lijkt eindelijk goed te gaan.
Jasmine- Ratel
* Breekt even in *
Bloempjuh, willen jullie het geslacht ook weten van de baby´s? wij weten als het goed is met een week of 6 het geslacht van ons kleine kindje, mocht dit een jongetje zijn wil ik jou best verblijden met een pakket meisjes kleding.
* Breekt weer uit *
Bloempjuh, willen jullie het geslacht ook weten van de baby´s? wij weten als het goed is met een week of 6 het geslacht van ons kleine kindje, mocht dit een jongetje zijn wil ik jou best verblijden met een pakket meisjes kleding.
* Breekt weer uit *
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@ Teddyaapje: Mijn gevoel was juist steeds een jongetje Na ongeveer 16 weken dacht ik mmm, misschien toch een meisje, en dat was zo!!
@ Bloempjuh: Wat kunnen mensen toch ongelooflijk raar reageren op anderen zeg! Tact is soms ver te zoeken. Wel fijn dat jullie hulp aangeboden hebben gekregen vanuit jullie omgeving. Ik snap je zorgen heel goed over alle drukte die het met zich mee gaat brengen. Ik ben heel benieuwd of je er nog 3 meiden bij gaat krijgen. Jeetje wat zou dat bijzonder zijn! 5 meiden! Maar jongens erbij is dat ook wel heeeeel leuk toch? Fijn dat je in ieder geval goed gecontroleerd wordt. Neem vooral je rust! Je kindjes hebben ook wel echt iets aan je als je een boekje met ze leest. Lekker intiem juist hoe jullie het dan samen meemaken!
@ Jamine: Fijn dat je de 15 weken veilig hebt gehaald! Super!!! Hopelijk laat de spanning je nu wat meer met rust en kun je wat meer gaan genieten. Al las ik over je dochtertje nu weer wat nieuwe zorgen. Succes!
All: Ik ben echt volledig in de zevende hemel. Begrijp me niet verkeerd, een jongetje had ik ook geweldig gevonden alleen.. Een meisje was zo ongelooflijk mijn droom dat dit nu wel echt even heel erg lekker voelt!!! Ik drijf dus rond op een roze wolk
Sorry voor alle mensen die ik nu ben vergeten
@ Bloempjuh: Wat kunnen mensen toch ongelooflijk raar reageren op anderen zeg! Tact is soms ver te zoeken. Wel fijn dat jullie hulp aangeboden hebben gekregen vanuit jullie omgeving. Ik snap je zorgen heel goed over alle drukte die het met zich mee gaat brengen. Ik ben heel benieuwd of je er nog 3 meiden bij gaat krijgen. Jeetje wat zou dat bijzonder zijn! 5 meiden! Maar jongens erbij is dat ook wel heeeeel leuk toch? Fijn dat je in ieder geval goed gecontroleerd wordt. Neem vooral je rust! Je kindjes hebben ook wel echt iets aan je als je een boekje met ze leest. Lekker intiem juist hoe jullie het dan samen meemaken!
@ Jamine: Fijn dat je de 15 weken veilig hebt gehaald! Super!!! Hopelijk laat de spanning je nu wat meer met rust en kun je wat meer gaan genieten. Al las ik over je dochtertje nu weer wat nieuwe zorgen. Succes!
All: Ik ben echt volledig in de zevende hemel. Begrijp me niet verkeerd, een jongetje had ik ook geweldig gevonden alleen.. Een meisje was zo ongelooflijk mijn droom dat dit nu wel echt even heel erg lekker voelt!!! Ik drijf dus rond op een roze wolk
Sorry voor alle mensen die ik nu ben vergeten
Zenna- Fluisteraar
Joehoeeeee waar zijn jullie allemaal????
Zenna- Fluisteraar
Ik ben hier!
Heb niet zoveel nieuws..
Heb niet zoveel nieuws..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er nog! Heb alleen niet veel nieuws te posten. Tja, en als er dan niemand wat post, valt er ook zo weinig te reageren
Jasmine- Ratel
Jasmine schreef:Ik ben er nog! Heb alleen niet veel nieuws te posten. Tja, en als er dan niemand wat post, valt er ook zo weinig te reageren
Ha ha ja precies! Hoe gaat het? Voel je je wat rustiger?
Zenna- Fluisteraar
Ik ben er ook mogen hoor! Alleen druk met zieke kinderen thuis.
Jasmine jij bent uitgerekend op J haar 3e verjaardag!
Jasmine jij bent uitgerekend op J haar 3e verjaardag!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Jaaaa! Ik heb nieuws!
Het wordt een meisje en ik heb een voorliggende placenta.
Het wordt een meisje en ik heb een voorliggende placenta.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wat leuk slakje, 2 meiden! Neem aan dat de uitslag ook goed was?
Ik kan niet wachten om t geslacht te weten...we hebben nog steeds geen jongensnaam die we beide leuk vinden dus stiekem hoop ik ook op een meisje. Gelukkig hoeve we niet lang meer te wachten. Volgende week 9maandenbeurs en de week erna de echo.
Verder gaat hier alles zn gangetje..weinig te melden dus.
Ik kan niet wachten om t geslacht te weten...we hebben nog steeds geen jongensnaam die we beide leuk vinden dus stiekem hoop ik ook op een meisje. Gelukkig hoeve we niet lang meer te wachten. Volgende week 9maandenbeurs en de week erna de echo.
Verder gaat hier alles zn gangetje..weinig te melden dus.
Teddyaapje- Ratel
Is zo'n 9maanden beurs erg leuk?
Ja, de uitslag was goed.
Ja, de uitslag was goed.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: