Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  maiadebij wo 9 jan 2013 - 4:24

Bij de vk was alles weeë goed, kindje lag idd erg laag.

Oh meiden net de schrik van mijn leven. Was met een vriendin naar de supermarkt, terwijl wij afrekenen hangen N en haar zoontje aan de tafel waar je je boodschappen kunt inpakken, staat dat kl*te ding niet aan de muur vast waardoor hij omvalt boven op ons jongens, op zijn gezicht. Hij had een gapend gat op zn neusbrug. Als een gek naar de ha hier, godzijdank niet gebroken en lijmen was voldoende. Nu ligt hij in mijn armen te slapen. En ik zit na te shaken, echt het bloedde zo erg en zag er ernstig uit. Mijn vriendin vertelde dat die tafel al eerder omgevallen is bij kinderen, dan moeten ze dat toch vast zetten?!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Slakje wo 9 jan 2013 - 4:39

maiadebij: Fijn at alles goed was! Kan je geen klacht gaan indienen bij de supermarkt daar?

Ik moet plassen voor dood. Jongens toch, en eten, véél eten, ik heb zoveel honger/zin om te eten!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Steep wo 9 jan 2013 - 5:01

Hallo dan Maia, ik zou sowieso een klacht indienen!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Silver do 10 jan 2013 - 4:13

Waar is Poison heen? Zomer 2013 mama's - Pagina 9 1371890812

Slakje, wat vervelend van die vreetbuien, mijn probleem... IK OOK!!!! :shock: Sinds deze week begin ik steeds meer trek te krijgen, ik heb ook al de waterijsjes gevonden... Embarassed En dat terwijl het buiten nog kouder is dan in de vriezer... Zomer 2013 mama's - Pagina 9 394967 Althans zo voelt het....

Maia, ja ik blijf het spannend vinden, maar gelukkig flinke afleiding wel tot aan de echo toe, dus komt wel goed. Mezelf gek maken heb ik ook niks aan... Check je vaak even met de angelsound? Nog even en dan voel je de kleine ook al of niet?
Wat moet jij geschrokken zijn! Hoe is het nu met N? Ga je nog een klacht indienen bij het zh?

Gerbera en Zenna hoe is het met jullie?

All, Nou vandaag zo'n blij en opluchtend gesprek gehad in het zh voor mijn vriend. Hij hoeft pas over een halfjaar terug te komen Zomer 2013 mama's - Pagina 9 281626781De arts zei ook nog even doodleuk, "blijven oefenen" Zomer 2013 mama's - Pagina 9 394967
Vanaf morgen gaan we drukke dagen tegemoed, na het weekend kan je me helemaal bij elkaar rapen denk ik. Morgen naar de masseur en na de tijd na mijn ouders met name even kijken hoe het nu met mijn vader is. Zaterdag vriendinnendag met de hele club gaan we een hele dag leuke dingen doen, hoe en wat is nog een verassing, maar het begint 12.30 en eindigt laat in de avond, en zondags op kraamvisite bij een vriendin van me, oftewel ik ben na het weekend wel gesloopt. En geen tijd om te piekeren.. Zomer 2013 mama's - Pagina 9 394967

Laatst aangepast door Silver op vr 11 jan 2013 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zenna vr 11 jan 2013 - 22:07

Hee silver, wat leuk dat je naar mij vraagt! Met mij gaat het goed! Heb wel last van mijn rug maar verderl alles goed! Mijn buik is ook al aan het groeien dus dat is héél leuk!

Wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen over je man!

Ik lees altijd wel met jullie mee hoor! Ik reageer alleen niet omdat ik er dan weer een hele dagtaak Aah heb. Embarassed ik zal wat vaker gaan reageren :-)
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Slakje vr 11 jan 2013 - 22:18

Zo zo, vandaag wordt Louise alweer 1 jaar. Tijd gaat snel! Het lijkt net gisteren dat ze werd geboren en ze nog een hulpeloos hummeltje was.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Zenna za 12 jan 2013 - 4:40

Slakje: gefeliciteerd met je (kleine) meisje!!!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gerbera za 12 jan 2013 - 5:08

hee meiden,

met mij gaat het redelijk. Nog steeds volledig in de ziektewet. En naast de misselijkheid nu ook behoorlijk last van m'n rug/heup en dus bekken denk ik? Dus ik slaap onwijs slecht en met heel veel pijn.

Verder heb ik nu wel een flinke buik, dus dat is wel heel erg leuk Very Happy Jammer genoeg voel ik 'r nog niet omdat m'n placenta voor ligt en daar baal ik flink van!! haha

Ik lees nog wel regelmatig met jullie mee hoor!!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  maiadebij za 12 jan 2013 - 8:57

Gerbera schreef:hee meiden,

met mij gaat het redelijk. Nog steeds volledig in de ziektewet. En naast de misselijkheid nu ook behoorlijk last van m'n rug/heup en dus bekken denk ik? Dus ik slaap onwijs slecht en met heel veel pijn.

Verder heb ik nu wel een flinke buik, dus dat is wel heel erg leuk Very Happy Jammer genoeg voel ik 'r nog niet omdat m'n placenta voor ligt en daar baal ik flink van!! haha

Ik lees nog wel regelmatig met jullie mee hoor!!

Slakje, gefeliciteerd!

Gerbera, wat rot dat je ook nog eens last van je rug/heup hebt. Rustig aan doen maar!
Ik voel ook nog praktisch niks, ja af en toe een schopje (héél af en toe) maar het is dat ik het eerder heb meegemaakt anders had ik het niet eens herkend. Ik wacht dus ook nog steeds met smart af wanneer ik het meer ga voelen. Het lijkt me ook zo leuk om het mijn kinderen te laten voelen! N had de angelsound geluisterd, maar zei dat hij de wind hoorde Laughing lastig te bevatten natuurlijk voor zo'n klein mannetje.

Hier gaat alles goed, alleen al best regelmatig harde buiken bij drukte of stress. Ik denk er ook over om een cursus zwangerschapsyoga te doen ofzo, om te leren hoe je goed kunt ontspannen en om gewoon 1x per weer bewust met mijn zwangerschap en kindje bezig te zijn. Maar ik wil het eigenlijk alleen als het door de zorgverzekering vergoed wordt en dat is hier in de regio net weer lastig te vinden. Ik las ook over een 1 daagse cursus hypnobirthing, lijkt me echt super leerzaam, maar of dat vergoed wordt?

Met N gaat alles weer een stuk beter, al loopt hij nog steeds met een pet laag over zijn ogen getrokken want hij vind het vreselijk dat iedereen erover begint "AAAAAAH WAT HEEFT HIJ NOU??" (x100) maar pijn heeft hij gelukkig bijna niet meer, alleen 2 dikke blauwe ogen en dus een snee tussen zijn ogen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Silver di 15 jan 2013 - 0:25

Naam:Leeftijd:Uitgerekende datum:Hoeveelste kindje:Volgende afspraak:
Gerbera27/3005-06-20131e20-12 vk
maiadebij31/3110-06-20133e18-12 vk
Poison
26/29
19-06-2013
2e
24-12 vk
Zenna26/2722-06-20131e04-01 vk
Teddyaapje
26/2922-07-20132e23-01 3e echo
Silver
26/30
29-07-2013
1e
11-02 vk
Slakje
21/21
03-08-2013
2e
19-01
..

..

..

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Zenna di 15 jan 2013 - 0:43

Silver schreef:
Naam:Leeftijd:Uitgerekende datum:Hoeveelste kindje:Volgende afspraak:
Gerbera27/3005-06-20131e20-12 vk
maiadebij31/3110-06-20133e18-12 vk
Poison
26/29
19-06-2013
2e
24-12 vk
Zenna26/2722-06-20131e29-01 vk
Teddyaapje
26/2922-07-20132e23-01 3e echo
Silver
26/30
29-07-2013
1e
11-02 vk
Slakje
21/21
03-08-2013
2e
19-01
..

..

..

Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Teddyaapje di 15 jan 2013 - 0:54

@ maia, heeft N. er verder niks aan over gehouden? Hopelijk geneest t snel en durft hij weer zonder pet over straat. Heb je nog een klacht ingediend? Vereveld dat je nog niet veel voelt en dat t ook nog zo lang duurde voordat je t hartje kon vinden! Bijna de 20w echo! Willen jullie t geslacht weten? Hypnobirthing lijkt me ook wel wat.

@ silver, heeft poison nu ook al haar account laten verwijderen? Gaat lekker hier! Ik las in t andere topic dat je echo goed was en de termijn precies klopte! Fijn zeg! Jammer dat je vriend niet mee kon. Moest hij werken? Fijn dat hij pas weer over een half jaar terug hoeft! Heb je t weekend een beetje doorstaan?

@ zenna, fijn dat alles goed gaat! Heb jij de 20w echo al gepland?

@ Slakje, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van L! Leuke dag gehad?

@ Gerbera, verveveld dat je zoveel last hebt! Krijg je de dagen wel om? Ben blij dat ik tot nu toe gewoon kan werken, werk voor mezelf en zou echt balen als ik door de zwangerschap weer alles overnieuw zou moeten opbouwen. Maar ook dat zou wel weer goed komen. Ik zie dat je morgen 20w ben. Wanneer krijgen jullie de echo? Willen jullie t geslacht weten?

@ all, hier gaat alles goed. Heb bijna nergens last meer van en dat maakt me wel een beetje onzeker. Gelukkig krijgen we volgende week woensdag weer een echo. Ook las ik in t 9mnd dagboek wat ik van T. heb bijgehouden dat ik rond deze periode ook geen kwaaltjes had, dat is ook wel fijn om terug te lezen. Waar ik trouwens wel een beetje van baal is deweinige aandacht van andere voor deze zwangerschap. Toen ik van T. zwanger was werden we overspoeld met kaarten en cadeautjes, en nu...er staan welgeteld 5 kaarten op de kast, waarvan 1 kerstkaart waarin iets staat als 'een fijne zwangerschap gewenst'. Nu is t net zo dat ik heberig ben, maar ik heb voor T. een plakboek gemaakt over de zwangerschap met alle kaarten erbij en foto's van de cadeautjes...ik vind t gewoon niet eerlijk voor dit kindje.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Silver di 15 jan 2013 - 1:05

Nou de echo was wel goed, maar de manier hoe doet me (nu 2 uur later nog pijn) Zomer 2013 mama's - Pagina 9 878948377 Op de 1 of andere manier lukte het ontspannen voor de inwendige staaf mij deze keer gewoon niet...
We hadden eerst een afspraak staan om 15.45 dus vriend kon mooi mee, werd ik vorige week gebeld door de ass van de vk dat de vk een andere afspr had en dus niet dat tijdstip kon, toen kwam de optie 14.00 ook daar had mijn vriend mooi mee gekund. Maar ik reageerde niet op tijd genoeg ofzo dus heeft ze iemand anders op dat tijdstip gezet. Ik gister weer gebeld en er was alleen nog plek om 11.45 of 10.30. Ik wist dat sowieso 's ochtends mijn vriend niet mee kon, dus dan maar zo vroeg mogelijk op de dag. Ben ik er maar vanaf. Very Happy Mijn vriend is sinds vorige week maandag voor zichzelf begonnen, dus hoe minder hij werkt hoe minder ie verdient. En vooral nu in die startersweken is uren maken wel een vereiste. Was het 's middags dan is het maar een paar uurtjes wat ie misloopt, maar anders dus veel meer, is duur.

Jammer dat je zo weinig kwaaltjes hebt, aan de andere kant moet je het ook van de positieve kant bekijken, heb je wel meer je handen vrij dan dat je bijv boven de pot ligt. Ik ken het wel van mijn schoonzus wat jij zegt, bij een eerste is iedereen helemaal laaiend enthousiast en als er dan een 2e of 3e komen is het gewoon niet meer zulk bijzonder nieuws... Slaat nergens op, maar een 1e is altijd leuk en interessant. Hopelijk merk je dat straks niet als beebje er is, en je dan véél minder visite zult krijgen...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine di 15 jan 2013 - 1:09

Teddyaapje schreef:Waar ik trouwens wel een beetje van baal is deweinige aandacht van andere voor deze zwangerschap. Toen ik van T. zwanger was werden we overspoeld met kaarten en cadeautjes, en nu...er staan welgeteld 5 kaarten op de kast, waarvan 1 kerstkaart waarin iets staat als 'een fijne zwangerschap gewenst'. Nu is t net zo dat ik heberig ben, maar ik heb voor T. een plakboek gemaakt over de zwangerschap met alle kaarten erbij en foto's van de cadeautjes...ik vind t gewoon niet eerlijk voor dit kindje.

Herkenbaar hoor. Ik heb niet één kaart ontvangen. J. heeft ook een plakboek van de zwangerschap met felicitatiekaarten enzo, maar heb nu niks staan. Ik snap wel dat mensen voorzichtig zijn, het is immers al meermalen mis gegaan, maar halloo, ik ben gewoon weer zwanger hoor.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Slakje vr 18 jan 2013 - 5:52

Ik vind het al gek dat jullie kaarten krijgen... Wij hebben bij Louise 1 kaartje gekregen, van mijn oma. En dat was het.

Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Alles is in orde! Ook de nekplooimeting was goed (1,3 mm). Bij Louise was die slecht (2,7 mm, het mag max. 3 mm zijn). Ik heb ook weer bloed laten afnemen voor de combinatietest (daaruit bleek bij Louise dat we 1/48 kans hadden op Down), daarvan weet ik volgende week de uitslag. Ik hoop dat het goed gaat zijn!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje di 22 jan 2013 - 8:09

mag ik even blij zijn hier? :dance:

vandaag de 20 weken echo gehad en ik ben helemaal verliefd op de baby!
wat leuk en bijzonder om dit weer te zien en ook dingen te herkennen van de oudste, die lag ook altijd met zijn handjes onder/bij zijn hoofdje op de echo's en dit kindje doet dat ook! I love you
ook niet onbelangrijk: alles was goed! kindje is iets aan de kleine kant, maar niets om ons zorgen over te maken. we krijgen wel een extra echo met 30 weken.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Teddyaapje di 22 jan 2013 - 9:58

@slakje, fijn dat de nekplooimeting goed was! Hopelijk de uitslag volgendeweek ook!

@konijntje, fijn dat alles goed was, was t kindje veel aan de kleine kant? Zijn jullie zelf ook wat kleiner? En weten jullie t geslacht? Wat leuk dat je dingen herkende van de oudste!

@ maia, jullie hadden bandaag toch ook de 20w echo? Hoop dat alles goed was!!

@ all, wij krijgen morgen weereen echo. Vind t toch wel weer spannend hoor! Gelukkig eerst een druk dagje werken..kan ik er niet zo over piekeren. Hoop vannacht een beetje te kunnen slapen, T. is 3at ziekjes en slaapt al een paar nachten slecht...ga dus snel mn spullen pakken voor morgen en dan kruip ik lekker mn bedje in!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje wo 23 jan 2013 - 2:37

teddyaapje; de baby loopt nu 3-4 dagen achter op groei, dus dat valt wel mee! net klein genoeg voor een extra echo..
onze zoon is ook niet heel groot, zit altijd wat onder het gemiddelde, dus zo gek vind ik de uitkomst bij de baby ook niet.
zelf zijn we 1.70 en 1.80, dus niet klein, maar ook niet groot.
we weten het geslacht niet, zijn wel heel nieuwsgierig, maar ik wil het niet weten. voor mijn gevoel 'hoort dit niet'.

succes bij de echo vanavond! is dit de termijnecho?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Zenna wo 23 jan 2013 - 3:15

@ zenna, fijn dat alles goed gaat! Heb jij de 20w echo al gepland?

Ooh zie het nu pas. Ik heb op 6 feb. de 20 wkn echo. echt super spannend! Ik heb het gevoel eigenlijk wel heel sterk dat alles goed is. Al vanaf het begin. Bij de echo's was dit steeds het geval dus hopelijk is dit ook zo met de 20wkn echo. smile Ben ook zoooo benieuwd naar het geslacht. Ik dacht steeds een jongetje maar sinds een paar weken zijn de kansen helemaal gelijk geworden en kan ik niet zeggen of het een jongetje of een meisje is.

Hoe is het met jou?
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Teddyaapje wo 23 jan 2013 - 9:21

Net weer een goed echo gehad!! t is ook dit keer weer een heel beweeglijk kindje. De placenta ligt aan de voorkant. volgrnde week donderdag op controle en dan kunnen we de 20w echo gaan plannen..
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Nana wo 23 jan 2013 - 9:30

@ Maia - was de 20 weken echo goed? En is het inderdaad een meisje zoals de meeste dachten te zien aan de NUB?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Slakje wo 23 jan 2013 - 21:56

Fijn Teddyaapje! Ik ga al eens kijken in de brievenbus of ik al wat ontvangen heb!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij wo 23 jan 2013 - 22:18

Teddyaapje, met N zijn neus gaat het steeds beter. Er zit nog een grote korst op (de lijm) maar dat begint los te laten dus het ziet er steeds beter uit. Ik ben al aan het smeren met littekencreme!
Ik krijg ook weinig vraag naar mijn zwangerschap hoor en al helemaal geen kaartjes meer of kadootjes. Alleen van mijn beste vriendin en buurvrouw.

Slakje, wat fijn dat de nekplooi zo goed was!

koNijntje, wat fijn een goede echo!! Genieten he die beelden I love you

All, ook hier afgelopen dinsdag een mooie echo gehad! Heerlijk om de kleine te zien, we hebben de beelden op dvd meegekregen dus ik kan thuis nog even nagenieten! N was ziek dus kon niet mee en J sliep bij mijn man op schoot dus de kinderen hebben er niets van meegekregen. En we krijgen een ***!! Ik haal het zo weer weg hoor, we willen het deze x echt geheim houden (wie weet wat voor meelezers er zijn ;-)).

Laatst aangepast door maiadebij op do 24 jan 2013 - 0:12; in totaal 1 keer bewerkt

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Slakje wo 23 jan 2013 - 22:23

Fijn dat alles goed was en dat jullie een * akrijgen, Maia!

Ik heb nog geen brief gekregen over de uitslag van de combinatietest. Zij kregen hem normaal gezien dinsdagavond binnen. Zou ik bellen?

Laatst aangepast door Slakje op wo 23 jan 2013 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine wo 23 jan 2013 - 23:22

Wat leuk Maia! Wel jammer dat de kinderen er niks van mee hebben gekregen. Gelukkig kun je ze thuis de DVD laten zien. Vertel je hen wel wat het geslacht van de baby is, of is het voor hen een verrassing?

Slakje: Misschien dat jij het geslacht even uit je post moet halen, Maia zegt dat ze het zo weer weg wil halen;)

Ik kom hier als alles volgende week bij de controle goed is ook actief mee kletsen. Durf nu nog niet zo goed, voor mijn gevoel zit ik nog niet in de 'veilige zone'.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud