Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2013 mama's

+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2013 mama's - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2013 mama's

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 3:15

*

Laatst aangepast door Kruumel op ma 31 dec 2012 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 3:19

*

Laatst aangepast door Kruumel op ma 31 dec 2012 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  maiadebij vr 28 dec 2012 - 4:19

ik geniet echt enorm van de bewegingen, vandaag is het helaas rustig Neutral maar nu zullen we het alleen maar duidelijker gaan voelen!

Ik ben nu op mijn werk, mijn moeder past op en vertelde dat de kinderen zich weer redelijk goed voelen. Zelfs J haar snotneus wordt minder, eindelijk!

Gister sliep ik 23:30 toen werd N om 1:00 wakker dus heb hem bij ons in bed genomen, 2:00 sliepen we pas weer... om 3:00 werd J wakker, ook bij ons in bed. Maar dat meisje is zo'n enorm draaikont!! Die sliep pas weer om 6:00 Zomer 2013 mama's - Pagina 7 878948377 ik dus ook toen pas helaas. Gepropt tussen 2 kinderen, armen in mijn rug, nek, gezicht, beentjes schoppend in mijn rug en buik... dus ik ben ook behoorlijk moe!! Toen ik naar mijn werk ging lag J nog prinsheerlijk in ons bed te tukken!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 4:56

*

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 2:11

*

Gast
Gast

Bericht  Slakje zo 30 dec 2012 - 5:20

Ik ben aan het genieten van een hele luie dag zonder Louise. Zo meteen een heerlijk badje!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Silver zo 30 dec 2012 - 5:29

Wij hebben het hier druk gehad ronddom de feestdagen. En ik ben steeds zo moe, nergens zin in blugh...
Vanmorgen werd ik laat wakker, en laat ontbeten daarna onder de douche viel ik bijna flauw, en op de 1 of andere manier heb ik daar nu de hele dag last van.
Morgen ook weer een drukke dag, maar we beginnen bij de vk. Het gaat om een intake, maar stiekem hoop ik dat ze even wil checken of er nog een teken van leven is. Gewoon voor mijn gemoedrust.
Fijne jaarwisseling meiden!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Slakje zo 30 dec 2012 - 6:38

Silver; ik had bij Louise ook erg veel last van 'flauw vallen', na inspanningen of als ik erg moe was. Vaak voelde ik het dus aankomen en ging ik even zitten of liggen. Eén keer ben ik gewoon in één keer flauw gevallen terwijl ik aan het fietsen was. Ofja, voor mijn ogen werd het even helemaal zwart, ik viel niet, en toen ik weer keek, fietste ik recht op een berm af die ik niet meer kon ontwijken. Dus ik lag op de grond, met mijn fiets op mij. Was gezellig zo.

Neem voldoende rust, las regelmatig momentjes voor jezelf in en drink véél water (dat hielp veel bij mij). Zeker tegen het einde aan, met de zomer...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij ma 31 dec 2012 - 21:27

en meiden, hoe was jullie oud en nieuw? Het jaar is aangekomen waarin ons baby's geboren gaan worden, toch wel spannend hoor!!

Hier gaat alles zijn gangetje, gister een rustige gezellige avond en een te korte nacht door J die liep te teuten en zeuren. Ik had de baby al zo nu en dan gevoeld tussen de 12 en 15 weken, maar het was nu al een week zo stil pale dus ja... zorgen weer he. Ik rondvragen om een angelsound maar niemand die er 1 voor me te leen had. Gister mijn man en ik snachts in bed in opperste concentratie voelen, man hand op mijn buik en een beetje duwen en bewegen. Toen voelde ik 1 duidelijke schop Zomer 2013 mama's - Pagina 7 3079029344 en man voelde het ook! Dus dat is wel weer heel fijn.
We krijgen deze keer gewoon een heel rustig kindje als tegenhanger op de 2 druktemakers die hier al rondrennen Laughing zei ik al.

Wanneer gaan jullie weer naar de VK? Ik volgende week dinsdag en die week erna de 20 weken echo, begin nu wel erg nieuwsgierig naar het geslacht te worden hoor!

denken jullie al wel eens aan de bevalling? Als ik daaraan denk krijg ik het soms een beetje benauwd hoor haha, terwijl mijn eerdere bevallingen snel en volgens het boekje waren (thuis, N in 5 uur en J in 2,5 uur, meteen weer op de been erna) maar doordat het zo snel ging was het best heftig. Maar tegen de tijd dat ik hoogzwanger rond hobbel, kijk ik er vast zo naar uit de kleine te zien dat ik me er niet meer druk om maak.

Ik ga even een ontbijtje verzorgen voor mijn monstertjes, fijne nieuwjaarsdag allemaal!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 23:02

Oud en nieuw hier was gezellig. Lekker thuis geweest. Jason sliep lekker door. Heeft helemaal nets van het flinke geknal hier mee gekregen.

Jij hebt de 20 weken echo al snel zeg Maia! Wat gingen jouw bevallingen vlug zeg! Moet je u bij het eerste teken meteen bellen zeker?

Ik wil hoe dan ook weer in het ziekenhuis bevallen, omdat bij J.ason zijn hartje stopte tijdens de bevalling en hij meteen aan de beademing moest. Ik wil bij deze bevalling dan ook geen enkel risico nemen.

ik moet de 28ste weer naarde vk, de 30ste heb ik de 20 weken echo. Ik twijfel nog of ik het geslacht wil weten... Mijn man wil het wel heel graag weten... Het is natuurlijk wel praktisch om het te weten, haha.

Hier verder alles goed, alleen flink last van harde buiken :s

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 2 jan 2013 - 0:26

Allemaal nog een heeeel gelukkig nieuwjaar gewenst! Het jaar dat onze kindjes worden geboren!

Hier is de jaarwisseling wel iets minder prettig verlopen. Zaterdagavond had ik veel buikpijn, zondag was het zo erg dat we de huisartsenpost hebben gebeld. We dachten aan een urineweginfectie, maar de urine was schoon! maandag buikpijn, maar het was goed te doen! 's avonds flink veel rugpijn, dus ik was blij toen ik in bed lag.

gisteren voelde ik me 's ochtends prima, maar rond 12.00 uur kreeg ik ineens vreselijke hoofdpijn, dus ben ik lekker op bed gaan liggen. 's avonds kreeg ik weer vreselijke buikpijn, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest! We hebben de verloskundige gebeld en daar konden we gisteravond om 21.30 uur nog terecht. Met ons kleine meisje bleek alles goed, de verloskundige kon geen rare dingen vinden/maakte zich geen zorgen om de kleine.

Thuis ben ik met een kruik en een paracetamol in bed gekropen, in de hoop dat ik wat zou slapen. Ik werd echter elke 30 minuten wakker met vreselijke pijn/steken in mijn rug/rechterkant van mijn buik, richting de lies. om 3 uur hield ik het niet meer van de pijn en begon ik over te geven. Mijn vriend heeft de verloskundige weer gebeld, waar we meteen langs konden komen. Inmiddels had ik elke 20 minuten vreselijke pijn die een paar minuten aanhield. De verloskundige heeft dus een inwendige echo gemaakt om mijn baarmoedermond op te meten, deze was met 4,1 cm prima! Geen weeen dus.

De verloskundige heeft mij toen doorverwezen naar de huisartsenpost, waar nierstenen/nierstuwing werd geconstateerd naar aanleiding van een paar onderzoeken. Ik heb hierdoor een soort koliek aanvallen gekregen.

Vanmorgen ben ik naar mijn eigen huisarts geweest voor een verwijzing voor een echo. Ze dacht ook aan nierstuwing/stenen.

Morgenvroeg krijg ik een echo van mijn nieren en urineleiders. Het kan zijn dat het steentje er inmiddels uit is (die kolieken zijn nu rustig), maar het kan ook zijn dat het straks weer erger wordt, ik heb namelijk nog wel continue buikpijn.

uiteindelijk lagen we vanmorgen om 05:20 uur in bed, nu ben ik dus behoorlijk gesloopt! Mijn arme vriend moet ook nog gewoon werken vandaag Sad

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 1:46

Gerbera schreef:hee meiden!

ff een ego berichtje, maar wij hebben net de geslachtsbepaling gehad.
En het was heel duidelijk: EEN MEISJE!!

We zijn echt zo blij! Ik heb altijd al gezegd dat we een meisje zouden krijgen en zag altijd al een babykamer voor me met roze hihi.
Net al gelijk 2 roze shirtjes geshopt! Very Happy

Wat gaaf! Wij hadden dezelfde dag de geslachtsbepaling en wij krijgen ook een meisje!
Wij zijn ook helemaal in de wolken na onze twee zoons.

Lekker genieten en shoppen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 1:50

Wat balen balloon! Hoe voel je je nu? Ik hoop dat de steentjes inmiddels weg zijn! En een meisje! Wat leuk!

Gast
Gast

Bericht  koNijntje wo 2 jan 2013 - 1:56

waar is kruumel?? Cry
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Jasmine wo 2 jan 2013 - 1:58

Vraag ik mij ook af. Zag vanochtend dat ze haar posts hier had verwijderd en nu is ze gast.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Happydobby wo 2 jan 2013 - 2:09

Jasmine schreef:Vraag ik mij ook af. Zag vanochtend dat ze haar posts hier had verwijderd en nu is ze gast.

Ik zie het en heb haar een pb op fb gestuurd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 2:10

koNijntje schreef:waar is kruumel?? Cry

Dat vraag ik me ook af... What happened?

Gast
Gast

Bericht  Slakje wo 2 jan 2013 - 3:26

Vreemd. Misschien was ze even klaar met het forum?

Hoe zit het bij jullie met trek in bepaalde dingen? Ik heb echt al dagen zin in waterijs! En kippenspiesjes/bitterballen/chinese knapperige dingen!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij wo 2 jan 2013 - 8:07

mij viel het ook al op dat Kruumel weg is, wat jammer Zomer 2013 mama's - Pagina 7 878948377

Jade, wat heftig! Was je niet erg bang dat het weëen waren? Hopelijk zijn de nierstenen inmiddels weg en krijg je geen pijn meer, die pijn schijnt echt ondraaglijk te zijn. Beterschap in ieder geval.

Gerbera en balloon wat leuk allebei een meisje!

slakje, ik kan ineens enorm trek krijgen in een bepaald iets en zou er dan bij wijze van spreken snachts voor mijn bed uitgaan! Ene keer een bepaalde salade, de andere keer drop enzo, of augurken...

Hier gaat alles goed. Ik voelde al ruim een week praktisch niks dus was continue bezorgd, piekeren, voelen enzo. Vandaag de vk gebeld en ik mocht meteen komen, ze begreep me helemaal en zei dat ik er goed aan gedaan had haar te bellen. We zouden even het hartje luisteren voor mijn gemoedsrust. Eenmaal daar zei ze "weetje wat, we doen gewoon even een echo!" Very Happy dus ik heb vanmiddag ons baby weer mogen bewonderen, heel beweeglijk (maar ik voel het gewoon nog niet) en het leek wel of hij/zij lag te duimen. Handje ging later omhoog, een vuistje en strekte toen al z'n vingertjes I love youI love youI love you. Ik ben dus weer helemaal gerustgesteld!! En heel fijn om de bewegingen op de echo te zien en tegelijkertijd niets te voelen, dat komt dus vanzelf wel. De placenta ligt aan mijn buikwand, dus dat speelt ook mee dat ik het minder snel voel.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby wo 2 jan 2013 - 9:03

Met krumel is alles goed maar ze komt niet meer terug.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Laced wo 2 jan 2013 - 9:29

Happydobby schreef:Met krumel is alles goed maar ze komt niet meer terug.

Dat vind ik ech heel jammer! Weet je of er een aanleiding voor is geweest? Of was ze het beu? Echt heel jammer..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 22:11

Ik hen echt comstant trek in ijsklontjes confused

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 2 jan 2013 - 22:24

Ik heb gelukkig tot nu toe nog steeds geen gekke trek. Althans nog niet gemerkt.
Wel heb ik sinds vorige week dat ik erg misselijk wordt van douchen, en dat terwijl ik graag onder de douche sta.
Hopelijk heb ik dat maar even, en kan ik snel weer lekker douchen.

Slakje, dankje voor de tip van water drinken. Ik zal hem onthouden.

Jammer dat Kruumel weg is.

Hoe gaat het met de rest?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 22:58

Dat is vervelend als,je misselijk wordt door het douchen. Heb ik bij J. Ook gehad. Was met een week of 14 weer over, hoop voor je dat t snel stopt.

Hier gaat alles zijn gangetje. J. Is bij oma en ik lig in bed want heb griep. Ook koorts, dus voor de zekerheid ha maar gebeld, maar kon geen kwaad. Goed uitzieken en paracetamol nemen tegen de koorts.

Gast
Gast

Bericht  Jade do 3 jan 2013 - 2:23

maiadebij schreef:

Jade, wat heftig! Was je niet erg bang dat het weëen waren? Hopelijk zijn de nierstenen inmiddels weg en krijg je geen pijn meer, die pijn schijnt echt ondraaglijk te zijn. Beterschap in ieder geval.

.

Eerst was ik er niet zo bang voor, maar ineens (toen de pijn 'regelmatig' kwam) werd ik wel angstig! Gelukkig heeft de verloskundige toen goed de baarmoedermond opgemeten en was alles verder nog gesloten.

Vanmorgen heb ik een echo gehad en de kleine meid is gedraaid, dus dat geeft ook al verlichting. Nu maar hopen dat ze zo blijft liggen, al voel ik wel vanalles onderin mijn buik.

Jammer dat Kruumel weg is zeg Zomer 2013 mama's - Pagina 7 1371890812.

Maia: fijn dat gisteren bij de echo alles goed was met jullie kleintje! En schattig dat hij/zij aan het duimen was!

Silver: ik werd ook heel naar onder de douche! Misschien moet je voor het douchen even iets eten, en een raam open helpt vaak ook wel! Het hielp ook als ik ging zitten onder de douche.

Poison: beterschap!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud