Zomer 2013 mama's
+52
Muppetje
Luce
Jezzie
Takkie
Dora
Sanne
Pink!
Thunder
Ella
Snoes
holaagirl
Caroow
Parel
Laurientje
Suus
Shisha
Filoria
Bruintje Beer
Shopaholic
Aimee
Linda
Printje
Lejow
_Mashimaro_
Annemie
Bloempjuh23
Supertalentje
nillis
Flower_L
L!ND@
Amber-
ingrid82
Mom-Of-3
Slakje
Nana
Steep
Pien
Laced
Happydobby
maiadebij
Silver
Ellebel
Jasmine
Jade
Annemoontje
Pompoen
koNijntje
Gerbera
mystery mom
Toedels
Zenna
Ijsbeer
56 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Zomer 2013 mama's
*
Laatst aangepast door Kruumel op ma 31 dec 2012 - 23:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het is hier normaal om naar de gynaecoloog te gaan zonder een medische indicatie ofzo. We bevallen hier ook bijna allemaal in het ziekenhuis.
Vandaag eerste afspraak gehad! Alles is in orde! Woehoew! Ben echt superblij!
Vandaag eerste afspraak gehad! Alles is in orde! Woehoew! Ben echt superblij!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Maia gelykkig een mooi kloppend hartje. Nog gefeliciteerd en maak er een leuke dag van vandaag.
Jade wel fijn dat zr het in de gaten houden. Lijkt me toch wel even schrilken.
Slakje ook hier: gefeliciteed!
@ all: hier alles goed. Heb slleen sl twee dagen flibk last van kramperig gevoel in onderbuik en rug. Zullen mijn banden wel zijn denk ik. Ik heb maandag weer een controle bij de vk. Ben dan zelf jarig. Dan twee dagen kerst en dan is J jarig. Wordt hij alweer 1!
Jullie nog plannen met kerst?
Jade wel fijn dat zr het in de gaten houden. Lijkt me toch wel even schrilken.
Slakje ook hier: gefeliciteed!
@ all: hier alles goed. Heb slleen sl twee dagen flibk last van kramperig gevoel in onderbuik en rug. Zullen mijn banden wel zijn denk ik. Ik heb maandag weer een controle bij de vk. Ben dan zelf jarig. Dan twee dagen kerst en dan is J jarig. Wordt hij alweer 1!
Jullie nog plannen met kerst?
Gast- Gast
Wow, zo kort op elkaar allemaal, Poison! Leuk al die feestjes!
Onze plannen voor kerst zijn:
Vanavond een kerstfeestje onder vriendinnen
25ste feestje bij mijn mama
26ste bij mijn schoonmama
31ste bij mijn papa
Onze plannen voor kerst zijn:
Vanavond een kerstfeestje onder vriendinnen
25ste feestje bij mijn mama
26ste bij mijn schoonmama
31ste bij mijn papa
Slakje- Ratel
Slakje, wat fijn dat alles er goed uit zag!
Poison, klinkt ook druk! Maar dan ben je er in 1 keer wel weer vanaf. Wel fijn dat de volgende er nu even wat vanaf zit. Vervelend dat je zo'n last hebt van je banden. Heb je daar al lang van?
All, ik had hier niet gereageerd maar in het zwangerschapstopic tot 12 weken, maar hier zag ook alles er goed uit. De berekening klopte ook precies
Mijn kerstdagen zien er druk uit, mede ook doordat er van te voren al feestjes zijn...
vanavond, zwager jarig en feestje
morgen, schoonouders huwelijksdag met z'n allen uit eten
maandag, met vriend naar zh. Hopelijk goeie afsluiting
dinsdag, met de hele familie van mijn vriend kerst vieren, 11 tot 16u geloof ik.
woensdag, bij mijn ouders met z'n allen lekker eten enzo. En het grote nieuws vertellen. 's avonds bij schoonouders langs om het grote nieuws te vertellen.
Verder moet ik ook beide kerstdagen werken van 7 tot 10. Dus ik zal wel flink kapot zijn na al deze dagen.
Poison, klinkt ook druk! Maar dan ben je er in 1 keer wel weer vanaf. Wel fijn dat de volgende er nu even wat vanaf zit. Vervelend dat je zo'n last hebt van je banden. Heb je daar al lang van?
All, ik had hier niet gereageerd maar in het zwangerschapstopic tot 12 weken, maar hier zag ook alles er goed uit. De berekening klopte ook precies
Mijn kerstdagen zien er druk uit, mede ook doordat er van te voren al feestjes zijn...
vanavond, zwager jarig en feestje
morgen, schoonouders huwelijksdag met z'n allen uit eten
maandag, met vriend naar zh. Hopelijk goeie afsluiting
dinsdag, met de hele familie van mijn vriend kerst vieren, 11 tot 16u geloof ik.
woensdag, bij mijn ouders met z'n allen lekker eten enzo. En het grote nieuws vertellen. 's avonds bij schoonouders langs om het grote nieuws te vertellen.
Verder moet ik ook beide kerstdagen werken van 7 tot 10. Dus ik zal wel flink kapot zijn na al deze dagen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
hee meiden!
ff een ego berichtje, maar wij hebben net de geslachtsbepaling gehad.
En het was heel duidelijk: EEN MEISJE!!
We zijn echt zo blij! Ik heb altijd al gezegd dat we een meisje zouden krijgen en zag altijd al een babykamer voor me met roze hihi.
Net al gelijk 2 roze shirtjes geshopt!
ff een ego berichtje, maar wij hebben net de geslachtsbepaling gehad.
En het was heel duidelijk: EEN MEISJE!!
We zijn echt zo blij! Ik heb altijd al gezegd dat we een meisje zouden krijgen en zag altijd al een babykamer voor me met roze hihi.
Net al gelijk 2 roze shirtjes geshopt!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Wat leuk, Gerbera! Proficiat!
Slakje- Ratel
Wat leuk Gerbera!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
*
Laatst aangepast door Kruumel op ma 31 dec 2012 - 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Controle gehad. Alles was goed krampen in buik en rug komen door explosieve groei van mijn baarmoeder.
Hoe is het met de rest hier?
Hoe is het met de rest hier?
Gast- Gast
Fijn dat alles goed is Poison! Ik heb ook enorm last van m'n rug, kan soms bijna niet meer overeind komen. Pff, echt een oud wijf hoor!
Vandaag nog even boodschappen doen en hapjes maken. Vanavond komt mijn familie hier.
Morgen gaan we naar m'n schoonfamlie. 2e kerstdag lekker met z'n 2-en en lekkere hapjes
Hele fijne feestdagen iedereen!
Vandaag nog even boodschappen doen en hapjes maken. Vanavond komt mijn familie hier.
Morgen gaan we naar m'n schoonfamlie. 2e kerstdag lekker met z'n 2-en en lekkere hapjes
Hele fijne feestdagen iedereen!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
*
Laatst aangepast door Kruumel op ma 31 dec 2012 - 23:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijn dat het goed was, Poison!
Zo zo, allemaal al feest vanavond? Ik zit alleen. Mijn vriend moet werken deze nacht.
Is er bij jullie al een buikje te zien? Bij mij nu dus al wel. Mensen maken er al opmerkingen over...
Zo zo, allemaal al feest vanavond? Ik zit alleen. Mijn vriend moet werken deze nacht.
Is er bij jullie al een buikje te zien? Bij mij nu dus al wel. Mensen maken er al opmerkingen over...
Slakje- Ratel
*
Gast- Gast
tussen de 5-10 weken vond ik mijn buik heel erg opgezet, ik vroeg me af waar dit zou eindigen.
ik heb wel het idee dat mijn buik groeit en groter is dan bij t. met deze termijn.
toch draag ik nu nog eigen spijkerbroeken, terwijl ik bij t. met 17 weken over ben gegaan op positiebroeken.
geen idee of het komst doordat ik nu op het gewicht zit waarop ik bij de zwangerschap van t. begon,
ik dacht zelf niet dat het zoveel uit zou maken..
ik heb wel het idee dat mijn buik groeit en groter is dan bij t. met deze termijn.
toch draag ik nu nog eigen spijkerbroeken, terwijl ik bij t. met 17 weken over ben gegaan op positiebroeken.
geen idee of het komst doordat ik nu op het gewicht zit waarop ik bij de zwangerschap van t. begon,
ik dacht zelf niet dat het zoveel uit zou maken..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik moet m'n positiekleding (onderstukken dan) al aan. Ik vind op dit moment broeken echt héél erg vervelend zitten en collants zijn plots veel te strak.
Wij hebben onze ouders afgelopen 2 dagen vertelt. Allemaal echt helemaal sprakeloos.
Hebben jullie al genoten van de kerstdagen?
(Volgende week ga ik met Oud&Nieuw naar mijn papa en stiefmama, we zijn over en weer aan het mailen over cadeautjes/drank/eten, ik gaf aan dat ik geen alcohol zou drinken. "Ge zijt toch ni zwanger, zeker?")
Wij hebben onze ouders afgelopen 2 dagen vertelt. Allemaal echt helemaal sprakeloos.
Hebben jullie al genoten van de kerstdagen?
(Volgende week ga ik met Oud&Nieuw naar mijn papa en stiefmama, we zijn over en weer aan het mailen over cadeautjes/drank/eten, ik gaf aan dat ik geen alcohol zou drinken. "Ge zijt toch ni zwanger, zeker?")
Slakje- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op ma 31 dec 2012 - 23:58; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Naam: | Leeftijd: | Uitgerekende datum: | Hoeveelste kindje: | Volgende afspraak: |
Gerbera | 27/30 | 05-06-2013 | 1e | 20-12 vk |
maiadebij | 31/31 | 10-06-2013 | 3e | 18-12 vk |
Kruumel | 30/31 | 16-06-2013 | 2e | 24-01 vk |
Poison | 26/29 | 19-06-2013 | 2e | 24-12 vk |
Zenna | 26/27 | 22-06-2013 | 1e | 04-01 vk |
Silver | 26/30 | 29-07-2013 | 1e | 15-01 vk |
.. | ||||
.. | ||||
.. |
Gast- Gast
*Nieuwsgierig* Wat is het vermoeden, Kruumel?
Slakje- Ratel
Ik heb toevallig vanmiddag de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, 22 januari! Echt spannend. Ik denk dat het een jongetje is al zegt de Chinese kalender (die bij de andere 2 klopte) een meisje. Ik geloof er niet in hoor, maar wel grappig om te kijken.
Verder voel ik me goed, de afgelopen dagen heb ik duidelijk beweging gevoeld, zo fijn! Ik heb er echt naar uit gekeken, heerlijk dat gevoel van je baby'tje in je buik!! Verder was J flink ziek, knapt nu wat op. Maar nu had N weer koorts. Rommelige nachten dus met kinderen in ons bed, dus ik ben wel een beetje moe!
Verder voel ik me goed, de afgelopen dagen heb ik duidelijk beweging gevoeld, zo fijn! Ik heb er echt naar uit gekeken, heerlijk dat gevoel van je baby'tje in je buik!! Verder was J flink ziek, knapt nu wat op. Maar nu had N weer koorts. Rommelige nachten dus met kinderen in ons bed, dus ik ben wel een beetje moe!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Meiden, hebben jullie je ook zo onzeker gevoeld tussen de 9 en 12 weken? Ik voel niet zoveel meer.. En dat baadt me zorgen, niet veel voelen in de zin van steekjes e.d.
Silver- Ratel
Oja silver héél herkenbaar! Met 9 weken waren al mijn klachten ineens verdwenen, ik heb de vk toen gebeld. Zij vertelde dat tussen de 9 en 12 weken de placenta het over gaat nemen, dus de klachten verdwijnen rond die periode. Zij gaf aan dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken. Maar dat is moeilijk!!
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Oja silver héél herkenbaar! Met 9 weken waren al mijn klachten ineens verdwenen, ik heb de vk toen gebeld. Zij vertelde dat tussen de 9 en 12 weken de placenta het over gaat nemen, dus de klachten verdwijnen rond die periode. Zij gaf aan dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken. Maar dat is moeilijk!!
Owh super dankje wel voor je reactie.. Ik maakte me ook al zorgen. Nu moet ik volgende week maandag na de vk voor intake enzo, en wou al stiekem vragen om een ini mini check om te kijken of er nog leven is... Erg hea?
Silver- Ratel
Silver schreef:maiadebij schreef:Oja silver héél herkenbaar! Met 9 weken waren al mijn klachten ineens verdwenen, ik heb de vk toen gebeld. Zij vertelde dat tussen de 9 en 12 weken de placenta het over gaat nemen, dus de klachten verdwijnen rond die periode. Zij gaf aan dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken. Maar dat is moeilijk!!
Owh super dankje wel voor je reactie.. Ik maakte me ook al zorgen. Nu moet ik volgende week maandag na de vk voor intake enzo, en wou al stiekem vragen om een ini mini check om te kijken of er nog leven is... Erg hea?
Nee joh, helemaal niet erg!! Ik zou gewoon vragen of ze even het hartje wilt luisteren omdat je je zo onzeker voelt! Ik kreeg met 6, 8 en 12 weken een echo.
maiadebij- Kletskop
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: