Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het nieuwe logo!

+29
Green_Pepper
Monte
Sam
Bubbelicious
Roza
Lot
Burgemeester Nicky
Raindrop
Antibes
Ibbeltje
Bacio
Rosa
Blond
Gympie
Merai
Elliot
TukTuk
mzcharlotte
Bazinga
Red Velvet
Mees
Atelier Madame
Mizz_S
Jasmine
Marin
Susan
Rose
silly-one
Rush
33 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je van het nieuwe logo

Het nieuwe logo! - Pagina 2 Lijn111054%Het nieuwe logo! - Pagina 2 Lijn1110 54% 
[ 87 ]
Het nieuwe logo! - Pagina 2 Lijn111041%Het nieuwe logo! - Pagina 2 Lijn1110 41% 
[ 66 ]
Het nieuwe logo! - Pagina 2 Lijn11105%Het nieuwe logo! - Pagina 2 Lijn1110 5% 
[ 9 ]

Totaal aantal stemmen : 162

Het nieuwe logo! - Pagina 2 Empty Re: Het nieuwe logo!

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 5:18

Ja, die opmerking 'dan had je het zelf moeten doen' kwam er misschien wat onhandig uit. Ik had zoiets ook écht niet kunnen maken. Je hoeft ook niet iets kunnen maken om ergens een mening over te hebben, dat is dat dan wat ongelukkig gekozen van me. Maar ik ben het wel met Susan eens dat het zo cru over komt nu voor Punk'd die hier wél de moeite in heeft gestoken. Misschien spreekt het hele feit van een poll me gewoon niet zo aan. Want wat als het merendeel het niet mooi vindt? Gaat deze dan weg? Wie maakt er dan een nieuwe? Wat is dan het alternatief?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte di 27 nov 2012 - 5:19

Atelier Madame schreef:Persoonlijk hou ik meer van een strak logo, maar ik vind het wel een mooi ontwerp. Wat ik helemaal tof zou vinden als de peilers ook zulk soort logo's krijgen en de kleuren van het forum in de kleuren van het logo worden gemaakt.

Jah! Dat zou ik leuk vinden. Ik vind het logo leuk!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:20

Sorry hoor Marin, maar dat ze er moeite voor heeft gedaan zegt toch helemaal niks hier. Dat doen de moderators ook en ik heb nog nooit zoveel shitload aan negatief commentaar gelezen de laatste tijd, waarom mag het bij hun wel dan? Je kunt het ook zien als feedback voor Punk'd dat ze hem misschien op wat kleine dingen kan veranderen zodat hij beter bij het forum past of iets meer naar de zin van anderen is ook.

Laatst aangepast door Pippa op di 27 nov 2012 - 5:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Red Velvet di 27 nov 2012 - 5:21

Harrison schreef:
Red Velvet schreef:Er zijn altijd mensen die het wel mooi vinden en zo zijn er dus ook altijd mensen die het niet mooi vinden
(Zoals ik!) Ik vind dan ook dat er feedback gegeven mag worden, alleen jammer dat er altijd types zijn die dan hard roepen "dan had je zelf een logo moeten maken' blablabla
Maar wtf maakt een logo nou uit? Alsof het forum draait om hét perfecte logo? Nooit zal er een logo komen wat iedereen 100% mooi vind! Deal with it...

Zo, tot zover mijn nuttige bijdrage in het logo-topic

Niemand zegt toch dat dat logo zo belangrijk is? Maar ik vind het wel jammer dat Punk'd er (als enige) moeite in heeft gestoken dit forum op te leuken en er dan mensen gaan zeiken. Ik vind dit echt net zo stom als lui die zeiken op de regering maar niet gaan stemmen. Al is dat niet helemaal vergelijkbaar Het nieuwe logo! - Pagina 2 827601.

Nouja, blijkbaar vinden mensen het wél belangrijk, want er gaan inmiddels 2 topics rond over 't designlogo van deze site??
Inderdaad jammer dat Punk'd er als enige moeite in heeft gestoken om een nieuw logo te ontwerpen, maar zoals vele al aangeven, heeft niet iedereen de teken-skills voor het maken van een logo...
Of, niemand vond een nieuw logo nodig, dat kan natuurlijk ook nog smile

En inderdaad vreeeeemde vergelijking Het nieuwe logo! - Pagina 2 253468018

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 5:22

Pippa schreef:Sorry hoor Marin, maar dat ze er moeite voor heeft gedaan zegt toch helemaal niks hier. Dat doen de moderators ook en ik heb nog nooit zoveel shitload aan negatief commentaar gelezen de laatste tijd, waarom mag het bij hun wel dan?

Ik zeg toch niet dat dat wel mag? Hun werk waardeer ik ook en zal ik niet snel op kutten, hoogstens opbouwende feedback op geven in het desbetreffende topic.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:23

Ik vind het logo mooi maar nog niet bij de rest van de layout van het forum passen. Maar daar zal ook nog wel verandering in komen?

Gast
Gast

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 5:24

Balloon schreef:Ik vind het logo mooi maar nog niet bij de rest van de layout van het forum passen. Maar daar zal ook nog wel verandering in komen?

Kijk, sorry dat ik hier zo over door zeik, maar vragen zoals deze zijn al lang en breed beantwoord in het andere topic.
Niets ten nadele van jou hoor Balloon, ik neem nu hier jouw reactie even als voorbeeld.. Maar ik zie de meerwaarde van dít topic gewoon echt niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Red Velvet di 27 nov 2012 - 5:25

Punk'd schreef:
Harrison schreef:Ik vind het ook een beetje stom om nu kritiek op dat logo te gaan geven. Ik zou als ik Punk'd was ook not amused zijn.

Ik vind het echt een tof logo, het is hip, de combinatie van foto en tekening vind ik leuk en het geeft weer waar het hier om gaat en wat er voor onderwerpen besproken worden (onder andere). Bovendien vind ik het duizend keer beter dan dat vorige ding.

Daar ging het om toch I love you

Maar eerlijk gezegt doen negatieve reacties mij vrij weinig. Ik kan prima filteren en de positieve reacties in mij opnemen en de negatieve laten varen. Ik heb het afgelopen jaar al zoveel moeten incasseren op dat vlak Wink en ben nog steeds trouw aan mijzelf.

Feedback in de vorm van opbouwende kritiek kan ik echter wel waarderen. (Bijv. dat het niet duidelijk is dat het om het yescafe gaat. Dan kan ik daar misschien wat aanpassingen in doen, of de letters vergroten.)

Tháts the spirit!!

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 5:26

Ik vind dat echt een rare vergelijking. Moderators voeren een beleid uit en zullen daar soms te streng of juist niet streng genoeg in zijn, dat is iets wat aan te passen valt. Dat vind ik iets anders dan iets creatiefs wat iemand heeft gemaakt. Als er op je werk maatregelen worden getroffen die voor jou onredelijk voelen dan doe je wel je mond open, maar als er een nieuw bedrijfslogo is gemaakt en dat logo is al gekozen denk ik niet dat je met z'n allen daarover gaat stemmen en commentaar gaat leveren. Beslissingen die het forummen direct beïnvloeden vind ik sowieso wel iets anders dan een logo dat bovenaan de pagina staat en dat je misschien wat minder mooi vindt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bazinga di 27 nov 2012 - 5:27

Marin, mensen mogen 't toch ook gewoon níet mooi vinden? Moeten ze dat voor zich houden om Punkies gevoelens te sparen? Ik vind dat 't best geuit mag worden, juist in een apart topic.

Neemt 't respect en lof voor Punk'd echt niet weg, ik vind 't een cool design, petje af (again, harkenhandjes hier) maar niet ieder z'n smaak is 't zelfde.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:29

Het ging me er alleen om dat er elke keer genoemd wordt "maar ze heeft er moeite voor gedaan", ja, dat doen er wel meer hier op het forum en ook dáár is kritiek op. Dat is niet te vermijden dus.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 5:31

Ik vind het appels met peren vergelijken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:33

Dat kan, ik vind van niet.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 27 nov 2012 - 5:33

Ik vind het een heel gaaf logo, en denk als straks de achtergrond etc aangepast zijn het juist echt heel mooi gaat staan. Sommigen vinden het te druk, maar dat komt denk ik ook omdat het nu nog heel erg afsteekt tegen het blauwe, maar daar wordt dus ook aan gewerkt.

Ik vind het in ieder geval heel knap gedaan! Zou alleen, zoals ik in het andere topic ook al aangegeven had, de mannelijke poppetjes veranderen in vrouwelijke versies.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Elliot di 27 nov 2012 - 5:35

Bazinga schreef:Marin, mensen mogen 't toch ook gewoon níet mooi vinden? Moeten ze dat voor zich houden om Punkies gevoelens te sparen? Ik vind dat 't best geuit mag worden, juist in een apart topic.

Neemt 't respect en lof voor Punk'd echt niet weg, ik vind 't een cool design, petje af (again, harkenhandjes hier) maar niet ieder z'n smaak is 't zelfde.

Ik ben het hier deels mee eens, maar ik snap ook wel dat Marin en Susan zeggen dat het niet leuk is voor Punk'd. Neemt niet weg dat iedereen zijn of haar mening mag hebben over het logo, maar breng dit dan in de vorm van opbouwende kritiek naar voren in plaats van een simpel: 'ik vind het niet mooi'.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:36

Ik vind eigenlijk ook van wel.

Maar ik heb ook helemaal geen kritiek op de moderators, die doen ook maar hun best in hun vrije tijd. Ik vind het gewoon gaar om daar dan moeilijk over te gaan doen. Opbouwende kritiek is iets heel anders dan zeggen: ik vind het lelijk.

Gast
Gast

Bericht  Red Velvet di 27 nov 2012 - 5:36

AngelNyn schreef:Ik vind het een heel gaaf logo, en denk als straks de achtergrond etc aangepast zijn het juist echt heel mooi gaat staan. Sommigen vinden het te druk, maar dat komt denk ik ook omdat het nu nog heel erg afsteekt tegen het blauwe, maar daar wordt dus ook aan gewerkt.

Ik vind het in ieder geval heel knap gedaan! Zou alleen, zoals ik in het andere topic ook al aangegeven had, de mannelijke poppetjes veranderen in vrouwelijke versies.

Maar dan lijkt het net alsof dit forum alléén voor vrouwen is bedoeld...

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:38

Zoveel mensen, zoveel wensen, je houdt het toch wel dat er altijd wel mensen tussenzitten die het niet mooi vinden. Ik vind het wel mooi, moest even wennen, vooral aan die zwarte poppetjes en de grootte, maar ik vind nu juist dat die zwarte poppetjes heel mooi de anonimiteit/ mogelijkheid onherkenbaar te zijn, aangeeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:39

Harrison schreef:Ik vind eigenlijk ook van wel.

Maar ik heb ook helemaal geen kritiek op de moderators, die doen ook maar hun best in hun vrije tijd. Ik vind het gewoon gaar om daar dan moeilijk over te gaan doen. Opbouwende kritiek is iets heel anders dan zeggen: ik vind het lelijk.

Dat laatste ben ik ook met je eens. Als je er dan iets negatiefs over wilt zeggen, licht het dan toe zodat iemand er wellicht wat mee kan doen!

Gast
Gast

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 5:48

Moderators nemen soms beslissingen die voor forummers niet gunstig uitpakken, bijvoorbeeld het verwijderen van een topic waarin om stemmen of om een bijdrage wordt gevraagd. Hoewel het misschien niet redelijk is, want de desbetreffende moderator houdt zich ook gewoon aan de regels, is het wel te verwachten dat daar commentaar op komt. Als je een bekeuring krijgt omdat je een paar meter op de stoep hebt gefietst dan vind je die agent misschien ook wel een zeikerd en dan heb je daar kritiek op. Terwijl hij waarschijnlijk ook heel hard werkt. Dat wil niet zeggen dat het argument dat iemand ergens hard aan heeft gewerkt dus nooit meer opgaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:48

Vind het logo een hele verbetering! Als het forum dit stijltje krijgt, oogt het ook wat moderner. Vind het al een goede start!

Ik heb trouwens dat logo topic compleet gemist dan, hoor het nu voor het eerst!

Gast
Gast

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 6:02

Ik denk dat heel veel mensen het 'Hoe moet het nu verder' topic allang niet meer volgen of lezen. Iedereen is hier ook vrij om te reageren met opbouwende kritiek of mening, positief of negatief. Het is niet alleen een poll.

Ik vind het nieuwe logo meer een mooie banner, maar minder echt een logo. De stijl van de zwarte poppetjes met 'echte' attributen vind ik wel leuk voor de pijler plaatjes. In combinatie met een rustiger logo zou het dan een mooi geheel vormen. Dat lijkt me echt gaaf, dat het forum dan het uiterlijk heeft van de logo achtergrond zeg maar en dan een rustig logo en die poppetjes en dingen als pijler-plaatjes. Dit logo zo vind ik persoonlijk te druk voor alleen een logo en dat is ook weer zonde.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:11

Ik vind het inderdaad meer een banner, maar gezien de plek waar hij zich bevindt, totaal niet storend. De letters met de armen/handen vind ik het nieuwe logo. Allebei mooi gedaan en een lekkere stoere stijl!
Het zou leuk zijn om deze stijl door te voeren op het forum, dan gaat het zoetsappige er een beetje af. Voor toen was dat leuk en vond ik het ook goed, nu is het weer tijd voor wat anders.

Punk'd, ik vind het supergaaf gedaan en echt respect afro

Gast
Gast

Bericht  Merai di 27 nov 2012 - 6:33

Ik vind het mooi, het is wat mij betreft een goede weerspiegeling van de doelgroep, lekker modern maar wel in een gezellig jasje (ik heb er duidelijk geen verstand van maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel). Het lijkt me leuk als de rest van het forum ook in deze stijl wordt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 6:58

Ik volg het andere topic inderdaad niet meer. Zeg ook niet dat ik het logo lelijk vind maar het logo en de kleurencombinatie van de site combineren niet echt. Als de kleuren van het forum worden aangepast, oogt het meer als een geheel.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: