Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het nieuwe logo!

+29
Green_Pepper
Monte
Sam
Bubbelicious
Roza
Lot
Burgemeester Nicky
Raindrop
Antibes
Ibbeltje
Bacio
Rosa
Blond
Gympie
Merai
Elliot
TukTuk
mzcharlotte
Bazinga
Red Velvet
Mees
Atelier Madame
Mizz_S
Jasmine
Marin
Susan
Rose
silly-one
Rush
33 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je van het nieuwe logo

Het nieuwe logo! Lijn111054%Het nieuwe logo! Lijn1110 54% 
[ 87 ]
Het nieuwe logo! Lijn111041%Het nieuwe logo! Lijn1110 41% 
[ 66 ]
Het nieuwe logo! Lijn11105%Het nieuwe logo! Lijn1110 5% 
[ 9 ]

Totaal aantal stemmen : 162

Het nieuwe logo! Empty Het nieuwe logo!

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 4:41

Wat vind je van het nieuwe logo? Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het nieuwe logo! Empty Re: Het nieuwe logo!

Bericht  silly-one di 27 nov 2012 - 4:44

Ik vind dat het loge goed weergeeft wat het Yws-cafe is. Bijna alle onderdelen van het forum komen er in terug.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rose di 27 nov 2012 - 4:44

De hele dag zit ik er al naar de kijken en ben tot de conclusie gekomen dat het ik het niet mooi/leuk vind!
Ik kan niet precies zeggen waar het aan ligt, te druk? meer plaatje dan logo? niet mijn smaak/stijl?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 4:46

Ik vind het niet zo mooi. De kleuren zijn wat flets, en het logo op de muur, meh. Niet echt mijn stijl.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 4:46

Nu krijgen we vast weer de discussie dat je vooral eerlijk je mening moet kunnen geven, et cetera, maar ik vind het ergens heel flauw om nu te gaan zeggen dat je het logo niks vindt. Die wedstrijd heeft volgens mij wel een paar weken geduurd, dus iedereen heeft de kans gehad om mee te doen, volgens mij waren er vrij weinig inzendingen of zelfs géén inzendingen buiten die van Punk'd en zo te zien heeft zij er flink wat tijd in gestoken, dus ik zou als ik haar was not-amused zijn als ik nu allerlei kritiek zou krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 4:49

Ja ik vind dit topic ook beetje overbodig eigenlijk. Er is al naar feedback gevraagd in het Hoe nu verder topic, geef dan of daar antwoord want feedback mag best, of had er zelf voor gezorgd iets in te zenden als je dat kunt.

Laatst aangepast door Marin op di 27 nov 2012 - 5:41; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 4:52

Mensen die het nu zeggen dat jezelf dan maar iets had moeten inzenden, sorry maar daar heb ik de tijd en skills niet voor. Verder heb ik niet meegekregen of er gestemd kon worden op dit ontwerp voordat het online zou komen?

En over kritiek geven in 'het hoe nu verder topic', ik denk niet dat mensen makkelijk doen, in dit topic is ook de mogelijkheid tot anoniem stemmen.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 4:55

Ik was een heel verhaal aan het typen, maar wat Joan zegt dus.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 4:56

Dus als je naam erbij staat durf je het niet te zeggen, maar anoniem wel? Oké...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine di 27 nov 2012 - 4:57

Ik vind het logo op zich leuk, maar wat ik in het 'hoe nu verder'-topic ook aangaf: ik vind het logo wel iets aan de grote kant.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 4:57

Gezien de lading 'dan had je het zelf beter moeten doen' die hier alweer ligt, snap ik dat best.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mizz_S di 27 nov 2012 - 4:59

Ik vind het wel mooi! Vooral die mensen die helemaal zwart zijn vind ik erg leuk gedaan. Het enige wat ik niet zo mooi vind is die cirkel met twee handen. Ik vind het er ook professioneel gedaan uitzien.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:00

Susan schreef:Dus als je naam erbij staat durf je het niet te zeggen, maar anoniem wel? Oké...
Heel raar is dat toch niet?

Gast
Gast

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 5:00

Ik niet. Ik vind het persoonlijk niet echt iets toevoegen om hier te gaan vertellen dat je het logo niks vindt, maar als je daar anders over denkt dan vind ik het wel zo chic om dat dan gewoon openlijk te doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 5:04

Oh ik vind ook best dat je mag aangeven dat je het logo niet leuk vindt hoor, maar had dat niet in het desbetreffende topic gekund?

Het is ergens gewoon jammer dat er maar eentje binnen is gekomen, waardoor er niet echt te stemmen valt. Dat was wel leuker geweest, want daardoor was het misschien wat diverser geweest.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Atelier Madame di 27 nov 2012 - 5:06

Persoonlijk hou ik meer van een strak logo, maar ik vind het wel een mooi ontwerp. Wat ik helemaal tof zou vinden als de peilers ook zulk soort logo's krijgen en de kleuren van het forum in de kleuren van het logo worden gemaakt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Mees di 27 nov 2012 - 5:06

Susan schreef:Ik niet. Ik vind het persoonlijk niet echt iets toevoegen om hier te gaan vertellen dat je het logo niks vindt, maar als je daar anders over denkt dan vind ik het wel zo chic om dat dan gewoon openlijk te doen.

Hier ben ik het wel mee eens.

Ik vind het logo, zoals ik gisteren ook al aan gaf, heel erg mooi!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Red Velvet di 27 nov 2012 - 5:07

Er zijn altijd mensen die het wel mooi vinden en zo zijn er dus ook altijd mensen die het niet mooi vinden
(Zoals ik!) Ik vind dan ook dat er feedback gegeven mag worden, alleen jammer dat er altijd types zijn die dan hard roepen "dan had je zelf een logo moeten maken' blablabla
Maar wtf maakt een logo nou uit? Alsof het forum draait om hét perfecte logo? Nooit zal er een logo komen wat iedereen 100% mooi vind! Deal with it...

Zo, tot zover mijn nuttige bijdrage in het logo-topic

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:09

Ik vind het ook een beetje stom om nu kritiek op dat logo te gaan geven. Ik zou als ik Punk'd was ook not amused zijn.

Ik vind het echt een tof logo, het is hip, de combinatie van foto en tekening vind ik leuk en het geeft weer waar het hier om gaat en wat er voor onderwerpen besproken worden (onder andere). Bovendien vind ik het duizend keer beter dan dat vorige ding.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:11

Red Velvet schreef:Er zijn altijd mensen die het wel mooi vinden en zo zijn er dus ook altijd mensen die het niet mooi vinden
(Zoals ik!) Ik vind dan ook dat er feedback gegeven mag worden, alleen jammer dat er altijd types zijn die dan hard roepen "dan had je zelf een logo moeten maken' blablabla
Maar wtf maakt een logo nou uit? Alsof het forum draait om hét perfecte logo? Nooit zal er een logo komen wat iedereen 100% mooi vind! Deal with it...

Zo, tot zover mijn nuttige bijdrage in het logo-topic

Niemand zegt toch dat dat logo zo belangrijk is? Maar ik vind het wel jammer dat Punk'd er (als enige) moeite in heeft gestoken dit forum op te leuken en er dan mensen gaan zeiken. Ik vind dit echt net zo stom als lui die zeiken op de regering maar niet gaan stemmen. Al is dat niet helemaal vergelijkbaar Het nieuwe logo! 827601.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 27 nov 2012 - 5:13

Ik vind niet dat je alleen kritiek mag hebben als je zelf een logo hebt gemaakt, ik vind het wel flauw als er zo'n wedstrijd is, er is weinig animo om mee te doen en achteraf gaan mensen dan roepen - of anoniem invullen - dat ze het logo dat iemand dan wel heeft gemaakt niets vinden.

Sowieso, maar dat zal dan wel weer heel politiek correct zijn, vind ik het al niet aardig om simpelweg te zeggen dat je een ontwerp waar iemand energie in heeft gestoken 'niets' vindt. Dat je het om wat voor reden dan ook niet mooi vindt, prima, maar dat vind ik iets anders. Al vind ik trouwens dat je dat ook niet altijd maar hoeft te zeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga di 27 nov 2012 - 5:14

Ik vind 't ontwerp leuk, maar vind het 'design' leuker voor de plaatjes bij de pijlers, dan als kop op de site zelf. De stijl doorvoeren in afbeeldingen bij pijlers zou ik heel passend vinden, maar voor mij zou alleen de naam Yescafé en één simpel theepotje erbij of zo, goed genoeg zijn. (En dan wel een superawesome theepotje natuurlijk)

Op 't punt 'Dan had je 't zelf moeten doen'.. I've tried. Believe me, I've tried. Maar gezien mijn getekende mensjes, nog steeds harkjes als handen heb, kun je vast wel bedenken, hoe mijn teken/design-skills zijn.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:15

Harrison schreef:Ik vind het ook een beetje stom om nu kritiek op dat logo te gaan geven. Ik zou als ik Punk'd was ook not amused zijn.

Ik vind het echt een tof logo, het is hip, de combinatie van foto en tekening vind ik leuk en het geeft weer waar het hier om gaat en wat er voor onderwerpen besproken worden (onder andere). Bovendien vind ik het duizend keer beter dan dat vorige ding.

Daar ging het om toch I love you

Maar eerlijk gezegt doen negatieve reacties mij vrij weinig. Ik kan prima filteren en de positieve reacties in mij opnemen en de negatieve laten varen. Ik heb het afgelopen jaar al zoveel moeten incasseren op dat vlak Wink en ben nog steeds trouw aan mijzelf.

Feedback in de vorm van opbouwende kritiek kan ik echter wel waarderen. (Bijv. dat het niet duidelijk is dat het om het yescafe gaat. Dan kan ik daar misschien wat aanpassingen in doen, of de letters vergroten.)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:16

Kan ook heel hip en moderne kunst zijn hoor Bazinga :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:17

Ik vind het hele idee erg mooi van het logo, ook die lampen aan de linkerkant, die zijn echt cool! Alleen ik vind die witte handen niet zo heel erg mooi, want daardoor valt het yescafé een beetje in het niet. Maar dat zijn details, ik vind de basis leuk! En ik zou het leuk vinden als de pijlerfoto's ook in deze stijl zouden komen Yes

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: