Hollands babycadeau
+6
Susan
TNMN
Lady4
minoessepoes
VeryCherry
Queen
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hollands babycadeau
Hoi!
Vrienden van mij, Nederlanders, die in Amerika wonen hebben een baby gekregen. Nu wil ik ze graag een pakje sturen met een leuk cadeautje voor de baby. Lijkt me leuk als het verwijst naar Nederland. Hebben jullie misschien een leuk idee/tip?
Liefs Chocolade
Vrienden van mij, Nederlanders, die in Amerika wonen hebben een baby gekregen. Nu wil ik ze graag een pakje sturen met een leuk cadeautje voor de baby. Lijkt me leuk als het verwijst naar Nederland. Hebben jullie misschien een leuk idee/tip?
Liefs Chocolade
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Re: Hollands babycadeau
[b]Zijn er geen rompertjes o.i.d te koop met een Delfts Blauw printje? En ik zou een pak muisjes meesturen [b]
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Kan je niet een shirtje laten drukken met de tekst: Hollands Glorie.
Of iets dergelijks, kan bij raibowbabies bijvoorbeeld (daar kan je kiezen voor een plaatje met een molentje). Of een afbeelding van een molen of klompen, of een bosje tulpen, een blauw shirtje met een witte print.
Of iets dergelijks, kan bij raibowbabies bijvoorbeeld (daar kan je kiezen voor een plaatje met een molentje). Of een afbeelding van een molen of klompen, of een bosje tulpen, een blauw shirtje met een witte print.
Laatst aangepast door minoessepoes op ma 7 feb 2011 - 2:59; in totaal 2 keer bewerkt
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Alles kopen bij de Hema?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Beschuit met muisjes inderdaad, want dat hebben ze nergens anders!
Mini sloffen klompen, leuke rompertjes. Soms hebben ze van die leuke Nederlandse dingetjes bij de Xenos of HEMA.
Mini sloffen klompen, leuke rompertjes. Soms hebben ze van die leuke Nederlandse dingetjes bij de Xenos of HEMA.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
de eerste klompjes, regenlaarsjes met een delftsblauw printje, een kledingsetje van lief met zo'n molentje voorop.
Gast- Gast
Een tijdje terug was er van Claesen''s een hele lijn met Delfts Blauw erop, je zou even rond moeten kijken of ze het nog ergens hebben. Hier zie ik bijvoorbeeld nog het zwembroekje ervan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bij www.babypaleis.nl hebben ze er ook nog het een en ander van, waaronder rompertjes.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb deze (in het groen) aan een kindje in het buitenland gegeven, van 'shirtje'.
Het waren dan ook Nederlandse mensen, alleen kreeg ik er wel bij te horen dat hij niet in Holland was 'gemaakt'. Ach..
Het waren dan ook Nederlandse mensen, alleen kreeg ik er wel bij te horen dat hij niet in Holland was 'gemaakt'. Ach..
Gast- Gast
Lady4 schreef:Alles kopen bij de Hema?
Ja Jip & Janneke! Super leuk en ook erg Nederlands!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Bedankt allemaal voor de goede tips! Ik ga eens even rondneuzen
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Delftsblauw slabbetje:
Delftsblauw rompertje:
Eerste klompjes:
http://www.mijneersteklompjes.nl/shop.php
Delftsblauw rompertje:
Eerste klompjes:
http://www.mijneersteklompjes.nl/shop.php
Gast- Gast
Je hebt ook leuke tutteldoekjes/knuffeltjes met delftsblauw!
Maaike- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10
Iets van Lief! of van de Hema.
Woon zelf in Canada en zowel hier als in de US zijn de babykleertjes heel tuttig. Ik ben dan ook erg blij met alle dingen die mensen me uit Nederland opsturen. Dat tutteldoekje vind ik trouwens ook erg leuk.
En beschuit met muisje is ook leuk, hoewel een pak beschuit opsturen misschien niet zo handig is.
Woon zelf in Canada en zowel hier als in de US zijn de babykleertjes heel tuttig. Ik ben dan ook erg blij met alle dingen die mensen me uit Nederland opsturen. Dat tutteldoekje vind ik trouwens ook erg leuk.
En beschuit met muisje is ook leuk, hoewel een pak beschuit opsturen misschien niet zo handig is.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Een boekje van Nijntje erbij. Bij oa Scapino heb je ook baby klomp pantoffeltjes.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Vancity_girl schreef:Iets van Lief! of van de Hema.
Ik had voor mijn kinderen ook babykleertjes van bijvoorbeeld Levi's, Ralph Lauren en Tommy Hilfiger, heb je dat dan helemaal niet in de Verenigde Staten? Dat zijn toch merken die je daar ook wel kunt krijgen?
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Vancity_girl schreef:Iets van Lief! of van de Hema.
Ik had voor mijn kinderen ook babykleertjes van bijvoorbeeld Levi's, Ralph Lauren en Tommy Hilfiger, heb je dat dan helemaal niet in de Verenigde Staten? Dat zijn toch merken die je daar ook wel kunt krijgen?
Jawel die heb je wel, en ook Mexx bijvoorbeeld. Ik bedoel meer de goedkopere kleertjes van doorsnee winkels zoals Sears, Baby's R Us enzo. Ik mis igg echt de Hema hier, niet alleen voor baby/kinderkleertjes maar voor alles eigenlijk.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Soortgelijke onderwerpen
» Tips babyshower/babycadeau?
» Hollands Next Topmodel.
» iemand bekend met provider "hollands nieuwe"
» Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo..
» Hollands Got Talent, wat vinden jullie?
» Hollands Next Topmodel.
» iemand bekend met provider "hollands nieuwe"
» Hollands Nieuwe, Tele2 of toch Vodafone? Of Ben, of Simyo..
» Hollands Got Talent, wat vinden jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: