Het is niet goed...
+47
Muurvlindertje
mystery mom
SarahKey
M@niek
_Jet
MADDIE
PapillonRose
Silver
Burn
yes1984
Tania
Inge
M-G
woezel
nillis
Bloem86
Viva
Annie24
TukTuk
kwebbeltje
Slakje
Bimbam
Snoes
Jezzie
*Lookie*
Jade
Shy
Ella
Bruintje Beer
LDJ
Juutjepetuutje
Travelgurly
Happydobby
Sanne
Aimee
liesje
Zenna
Marin
Linda
meisje
Amber-
Linnie1985
slaatje
Susan
Floor
Muppetje
Coco
51 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het is niet goed...
Minder dat het kindje nog niet is losgekomen! Hoop dat je z.s.m. terecht kan voor een curretage. En over die horrorverhalen...het is begrijpelijk dat je info op gaat zoeken op internet. Maar de dingen die jij noemt (zoals Asherman) komen volgens mij 'zelden' voor. Het dunne slijmvlies is begrijpelijk en na de curretage zal je dan ook warschijnlijk beperkt ongesteld zijn de 1e keer. Op internet staan altijd de horrorverhalen, maar denk dat er meer 'positieve' verhalen over zijn.
Vele meiden zijn na een MK/curretage redelijk 'snel' weer zwanger uitzonderingen daargelaten natuurlijk! Bespreek je zorgen/vragen e.d. goed met de gyn. Hun kunnen je hierin ook goed begeleiden!
Sterkte voor nu en aankomende week!
Vele meiden zijn na een MK/curretage redelijk 'snel' weer zwanger uitzonderingen daargelaten natuurlijk! Bespreek je zorgen/vragen e.d. goed met de gyn. Hun kunnen je hierin ook goed begeleiden!
Sterkte voor nu en aankomende week!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ik sluit me aan bij Flip, horrorverhalen zijn op internet vele malen makkelijker te vinden dan positieve verhalen. En idd.: veel meiden zijn na een miskraam/curettage vrij snel weer zwanger.
Neem de tijd om het voor jezelf te verwerken
Neem de tijd om het voor jezelf te verwerken
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik was ook best bang voor de curretage, tijdens mn bevalling had ik ook een complictie (medische fout) die nóóit voorkwam...yeah right. Maar de curretage is me echt 100% meegevallen. Nogmaals veel sterkte!
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
He, wat naar dat het niet is gelukt met de pillen. Ik zag zelf ook heel erg op tegen de curettage, maar het is me 100% meegevallen. Ik zou morgen even de gyn bellen, misschien kan je al snel terecht voor de curettage, dan ben je er vanaf! Ik heb zelf ook gebeld, en de gyn zag toen wel in dat het haast moest hebben, toen heeft hij me met urgentie voor de dag erna ertussen gekregen op de ok.
Ik heb toen die week ook niet gewerkt, ik ben 3 dagen na de curettage weer begonnen met werken, wilde het eerst afsluiten. Ik vond het ook het ergst dat ik 3 weken wist dat ik met een dood vruchtje rondliep.
Ik wens je nogmaals veel sterkte, en niet meer op google zoeken, daar word je niet beter van...
Kan je er goed over praten met je man/vriend?
Ik heb toen die week ook niet gewerkt, ik ben 3 dagen na de curettage weer begonnen met werken, wilde het eerst afsluiten. Ik vond het ook het ergst dat ik 3 weken wist dat ik met een dood vruchtje rondliep.
Ik wens je nogmaals veel sterkte, en niet meer op google zoeken, daar word je niet beter van...
Kan je er goed over praten met je man/vriend?
Gast- Gast
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis. Heb vanmorgen gebeld dat de cytotec pillen niet hebben geholpen en dat ik er nu zsm vanaf wil (het zit al 5-6 weken dood in m'n buik).
Nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis voor uitleg en naar de anesthesist, maar ik krijg dus geen curretage vandaag!
Vind het zo raar allemaal. Wat moet ik daar dan allemaal doen?
Nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis voor uitleg en naar de anesthesist, maar ik krijg dus geen curretage vandaag!
Vind het zo raar allemaal. Wat moet ik daar dan allemaal doen?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
ik denk dat ze weer zullen gaan kijken met een echo apparaat en dan een afspraak maken voor de ingreep
heel veel sterkte nogmaals
heel veel sterkte nogmaals
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Bah, ik dacht "ik doe ff een testje omdat het al 5-6 weken dood is".
Heb ik gewoon een mega dikke + in het scherm staan (blauwe streepjestest van kruidvat).
Heb ik gewoon een mega dikke + in het scherm staan (blauwe streepjestest van kruidvat).
Muurvlindertje- Prater
Lieve meid, die plus die je ziet is net zo logisch als vervelend. Als het vruchtje nog steeds niet af is gekomen, denkt je lichaam nog steeds dat je zwanger bent en zal er nog steeds HCG aanwezig zijn. Probeer jezelf niet te kwellen door nu al te testen of het HCG al uit je lichaam is, want dat kan nog weken duren. Die positieve testen, terwijl er niks positiefs meer is, zijn alleen maar pijnlijk en verdrietig.
Na mijn eerste miskraam heb ik tot 6 weken na mijn curettage een positieve test gehad. Op het moment van curettage was het vruchtje al totaal verdwenen en had het al weken dood in mijn buik gezeten.
Vanmiddag zal de gynaecoloog waarschijnlijk met de echo kijken hoe het er nu uitziet, de curettage met je bespreken en inplannen en je langs de anesthesist sturen. Ik hoop voor je dat dat deze week nog kan. De eerste keer kon ik dezelfde dag nog terecht (was toen al drie weken aan het klungelen), de andere drie keren binnen een week.
en sterkte vanmiddag
Na mijn eerste miskraam heb ik tot 6 weken na mijn curettage een positieve test gehad. Op het moment van curettage was het vruchtje al totaal verdwenen en had het al weken dood in mijn buik gezeten.
Vanmiddag zal de gynaecoloog waarschijnlijk met de echo kijken hoe het er nu uitziet, de curettage met je bespreken en inplannen en je langs de anesthesist sturen. Ik hoop voor je dat dat deze week nog kan. De eerste keer kon ik dezelfde dag nog terecht (was toen al drie weken aan het klungelen), de andere drie keren binnen een week.
en sterkte vanmiddag
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Sterkte vanmiddag
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hoe was het?
Ik kon toevallig direct op de spoedlijst voor de curretage. Maar dit was enkel dat ik s'morgensvroeg al een afspraak bij de gyneacoloog had. Hoop voor je dat ze je deze week nog in kunnen plannen.
Verder eens met bovenstaande van Jasmine.....
Ik kon toevallig direct op de spoedlijst voor de curretage. Maar dit was enkel dat ik s'morgensvroeg al een afspraak bij de gyneacoloog had. Hoop voor je dat ze je deze week nog in kunnen plannen.
Verder eens met bovenstaande van Jasmine.....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
.
Laatst aangepast door Muurvlindertje op do 25 apr 2013 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt
Muurvlindertje- Prater
Ik ben 3 dagen na de curretage weer aan het werk gegaan, dat was mijn eerste werkdag weer (ik werk part-time). Ik zou als ik jou was wel 1 dag thuisblijvan na de curettage, even bijkomen en aansterken. Dat was ook wat mijn gynaecoloog toen adviseerde.
Ik werd op dag 27 weer ongesteld, maar mijn gynaecoloog zei dat ik rekening moest houden dat ik na ongeveer 6 weken weer ongesteld zou worden. Daarna had ik meteen weer nette cycli. Eerste keer dus 27 dagen, daarna 29 en daarna zwanger.
Ik werd op dag 27 weer ongesteld, maar mijn gynaecoloog zei dat ik rekening moest houden dat ik na ongeveer 6 weken weer ongesteld zou worden. Daarna had ik meteen weer nette cycli. Eerste keer dus 27 dagen, daarna 29 en daarna zwanger.
Gast- Gast
Wat een rotnieuws zeg
Ik ben alle keren na de curettage nog een dagje thuisgebleven van mijn werk, had dan toch nog wat krampen. Mijn menstruatie kwam alle keren ruim 6 weken na de miskraam/curettage, dit omdat het even duurde voordat het hcg weg was.
Ik ben alle keren na de curettage nog een dagje thuisgebleven van mijn werk, had dan toch nog wat krampen. Mijn menstruatie kwam alle keren ruim 6 weken na de miskraam/curettage, dit omdat het even duurde voordat het hcg weg was.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Het is niet goed *update pag. 12*
» Het is niet goed..
» Niet goed...
» Niet goed...
» Het is niet goed *update pag. 12*