Geluksmomentje!
+27
Parisienne
Parel
Mermaid
Burn
Esperanza
Tabbert
Aimee
Error
Caro
Bliss
SarahKey
Ella
Sterre
slaatje
M@niek
RYW
Mees
Paper Crown
Guus
SoGood
Fenna
Green_Pepper
studiebol
Rush
Sarah1985
Marin
Lady4
31 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Geluksmomentje!
Ohja! Dat had je verteld!Guus schreef:Harrison schreef:Ohh wat leuk! Waar gaan jullie heen? Ik vind je naam heel leuk maar koosnaampjes worden zo wel heul lastig, haha!
Het Limburgse land kerstmarktje valkenburg meepikken en verder lekker wandelen met Nala en boekjes lezen bij de haard
Haha je vindt ervast wel een voordeel is dat andere het ook lastig vinden
Goose? Haha
Gast- Gast
Aw lief! Ik krijg een glimlach op mijn gezicht door je enthousiasme
Ik had gisteren een geluksmomentje, omdat we samen niet meer bij kwamen van het lachen om iets stoms. En omdat het gewoon nog steeds heel erg goed voelt.
Ik had gisteren een geluksmomentje, omdat we samen niet meer bij kwamen van het lachen om iets stoms. En omdat het gewoon nog steeds heel erg goed voelt.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heerlijk zeg! Heel veel plezier met het samenwonen!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Heel veel plezier samen, samenwonen is erg leuk.
Ik vind het ook nog steeds gezellig. Samen in slaap vallen, samen wakker maken, iemand in huis waar je mee kunt praten en soms even lekker tegen aan kan zeiken zonder commentaar. Heerlijk.
Ik vind het ook nog steeds gezellig. Samen in slaap vallen, samen wakker maken, iemand in huis waar je mee kunt praten en soms even lekker tegen aan kan zeiken zonder commentaar. Heerlijk.
Heel veel samenwoongeluk gewenst!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Al jullie gelukkige momenten zorgen hier voor een traan! Het is jullie allemaal gegund :-). Leuk om te lezen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Aah wat fijn voor je! Hoop dat jullie nog heel lang zo samen mogen genieten!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Wat fijn dat jullie nu echt gaan samenwonen, gefeliciteerd!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hiep hiep! Echt zo leuk Lady! Ik ben zo blij voor je
Heel veel plezier saampjes in 1 huis
Heel veel plezier saampjes in 1 huis
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Wat fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent Lady! Ik wens jullie heel veel samenwoongeluk!!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Heel veel geluk samen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heerlijk lady! Vind het zo leuk om te lezen hoe gelukkig je bent. Spat van het beeldscherm af.
Ik kan nu heel gelukkig worden van dingetjes die mijn vriend mailt. En ik word er heel gelukkig van dat hij over 2 weken weer thuis is. We kunnen dan zo genieten van suffe dingen zoals samen boodschappen doen.
Ik kan nu heel gelukkig worden van dingetjes die mijn vriend mailt. En ik word er heel gelukkig van dat hij over 2 weken weer thuis is. We kunnen dan zo genieten van suffe dingen zoals samen boodschappen doen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik waarder jullie lieve reacties zo. Lees ze allemaal met een glimlach. Caro, jij bent echt een schat. Ik gun jou een hele fijne, stabiele relatie met een fantastische man. Gaat binnenkort ook echt gebeuren hoor.
Onze verhuisdag gisteren was uitputtend. We dacht een paar uurtjes bezig te zijn, maar dit werden er uiteindelijk dertien. Om 22.00 zaten we eindelijk met een wijntje op de ank, om te proosten op de toekomst.
Onze verhuisdag gisteren was uitputtend. We dacht een paar uurtjes bezig te zijn, maar dit werden er uiteindelijk dertien. Om 22.00 zaten we eindelijk met een wijntje op de ank, om te proosten op de toekomst.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wijn en bank! Goeie combi! Veel geluk Lady wanneer mogen we op de quasi housewarming komen?
Gast- Gast
Ontzettend fijn dat jullie zo gelukkig zijn!
Heel veel geluk!
Heel veel geluk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Veel geluk toegewenst!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wat leuk, geniet ervan en veel samenwoonplezier Lady4!
Mijn laatste geluksmomentje... hmmm, toen 'ie zomaar een cadeautje voor me had gekocht. En een paar dagen geleden in slaap vallen tegen hem aan op de bank
Mijn laatste geluksmomentje... hmmm, toen 'ie zomaar een cadeautje voor me had gekocht. En een paar dagen geleden in slaap vallen tegen hem aan op de bank
Gast- Gast
Wat een ontzettend leuke post en ontzettend leuk om te lezen dat je je zo happy voelt! Ik weet nog goed dat je op huizen jacht was en nu lekker samenwonen! Heerlijk meid, geniet en ik hoop dat jullie nog heel lang zo gelukkig mogen blijven!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Dank! We hebben elkaar na drie dagen nog steeds de tent niet uit gevochten, haha.
Lady4- Ratel
Goed zo! Geniet er maar lekker van!
Wij hebben na 5 maanden samenwonen ook nog steeds geen ruzie gehad. Afgelopen zondag voor 't eerst wat irritaties en dat ik 'm wel écht even zat was en we beetje zaten te kutten op elkaar, maar daar staat tegenover dat ik nu de hele week alleen thuis ben omdat ie in 't buitenland zit en ik het maar heel saai in m'n eentje vind en ik straks heel erg erg tegenop zie om alleen te slapen. Echt dat ik dat zeg, dat had ik nooit verwacht!
Wij hebben na 5 maanden samenwonen ook nog steeds geen ruzie gehad. Afgelopen zondag voor 't eerst wat irritaties en dat ik 'm wel écht even zat was en we beetje zaten te kutten op elkaar, maar daar staat tegenover dat ik nu de hele week alleen thuis ben omdat ie in 't buitenland zit en ik het maar heel saai in m'n eentje vind en ik straks heel erg erg tegenop zie om alleen te slapen. Echt dat ik dat zeg, dat had ik nooit verwacht!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben ook wel eens een irritatiemomentje hoor. Maar dat maken we meestal snel bespreekbaar en de lucht is dan ook vlot weer geklaard. Echt ruzie hebben we in bijna negen maanden gelukkig nog niet gehad.
Ik kan nog weleens last hebben van hormonale buien, waardoor ik down of juist opstandig word. Ik vind het heel fijn om te merken dat mijn vriend daar zo goed mee om kan gaan. Meestal gaat hij zo dom doen, dat ik binnen een paar minuten alweer moet lachen.
Ik kan nog weleens last hebben van hormonale buien, waardoor ik down of juist opstandig word. Ik vind het heel fijn om te merken dat mijn vriend daar zo goed mee om kan gaan. Meestal gaat hij zo dom doen, dat ik binnen een paar minuten alweer moet lachen.
Lady4- Ratel
Ach ja, dat hoort er ook gewoon bij natuurlijk. Ik had gisteren ook wel echt even de behoefte om alleen te zijn en ik doe 't liefst gewoon af en toe even helemaal niks, gewoon echt even ik in m'n eentje met m'n computer of een boek ofzo. En we hebben net iets ontdekt wat we qua groot onderhoud moeten doen aan 't huis en dat is echt klote, dus daarom waren we allebei beetje chagrijnig.
Lief dat je vriend dat zo goed aan kan voelen! Ik heb zelf soms gewoon echt moeite met uitleggen wáár ik nou mee zit, vaak weet ik 't dan ook zelf niet zo goed. Maar even rustig ademen en een dikke knuffel doen dan al veel goed.
Lief dat je vriend dat zo goed aan kan voelen! Ik heb zelf soms gewoon echt moeite met uitleggen wáár ik nou mee zit, vaak weet ik 't dan ook zelf niet zo goed. Maar even rustig ademen en een dikke knuffel doen dan al veel goed.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Herkenbaar! Ik weet zelf vaak ook niet goed waar zo'n bui vandaan komt. Maar mijn vriend vindt het gelukkig nooit echt erg. "Ik word er echt niet bang van hoor", zegt hij dan.
Lady4- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: