Geluksmomentje!
+27
Parisienne
Parel
Mermaid
Burn
Esperanza
Tabbert
Aimee
Error
Caro
Bliss
SarahKey
Ella
Sterre
slaatje
M@niek
RYW
Mees
Paper Crown
Guus
SoGood
Fenna
Green_Pepper
studiebol
Rush
Sarah1985
Marin
Lady4
31 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Geluksmomentje!
Mijn vriend en ik wonen vanaf morgen samen en zijn de laatste dagen bezig geweest met het veranderen van mijn woonkamer, het uitruimen van zijn huis, het kopen van nieuwe spulletjes, etc. Mijn huis is nu echt ons huis en het wordt zo mooi en voelt zo goed. Ik lig nu lekker tegen hem aan op de bank en word heel blij van de gedachte dat dit gewoon zo blijft. Wij samen zijn echt goed. Ik ben zo verdomd gelukkig, ik moet het even kwijt hier!
Jullie nog geluksmomentjes?
Jullie nog geluksmomentjes?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Geluksmomentje!
Heel veel samenwoon geluk, Lady! Ik gun jullie echt alles goeds
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dank je wel, ik vind jouw enthousiasme altijd zo lief.
Lady4- Ratel
wat leuk zeg. Veel geluk samen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd en heel veel geluk toegewenst samen.
Ik voel me nog iedere dag zoals jij je nu voelt!
Ik voel me nog iedere dag zoals jij je nu voelt!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat ontzettend leuk, ik heb altijd stiekem mee gelezen in het date topic dus vind het gewoon leuk om te lezen hoe alles gelopen is en hoe gelukkig je nu bent! Heerlijk!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Dat klinkt echt fijn, veel geluk samen!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
De liefde straalt van je post af! Heel veel geluk samen!
Fenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
Wat leuk! Veel geluk samen en geniet!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat fijn!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Wat een lieve reacties, dank jullie wel. Rush, ik hoop dat wij ook nog heel lang dit gevoel blijven houden.
Lady4- Ratel
Wat super leuuk!
Veel geluk!
Ik heb ook nog elke dag als ik thuis kom dat ik eerst zo snel mogelijk naar de ruimte loop waar mijn vriend is en mijn hart een sprongetje maakt. Vandaag kwam ik thuis, stond het huis vol kaarsjes, een kaasje en wijn op tafel, heeft hij heerlijk voor me gekookt, lig ik nu in bad en gaat hij me zo lekker masseren omdat ik me niet zo lekker voel
Veel geluk!
Ik heb ook nog elke dag als ik thuis kom dat ik eerst zo snel mogelijk naar de ruimte loop waar mijn vriend is en mijn hart een sprongetje maakt. Vandaag kwam ik thuis, stond het huis vol kaarsjes, een kaasje en wijn op tafel, heeft hij heerlijk voor me gekookt, lig ik nu in bad en gaat hij me zo lekker masseren omdat ik me niet zo lekker voel
Gast- Gast
Veel geluk samen! Het is echt heerlijk om samen te wonen, geen gereis meer tussen twee locaties, maar gewoon lekker samen een plek.
Gast- Gast
Wij wonen alweer dik drie jaar samen en ik heb die momentjes nog regelmatig
Aankomend weekend weg met z'n tween, (en Nala) en heb zin in een heerlijk romantisch kneuterig gebeuren
Aankomend weekend weg met z'n tween, (en Nala) en heb zin in een heerlijk romantisch kneuterig gebeuren
Guus- Kletskop
Ohh wat leuk! Waar gaan jullie heen? Ik vind je naam heel leuk maar koosnaampjes worden zo wel heul lastig, haha!
Gast- Gast
wat heerlijk voor je lady! Ben superblij voor je, je post is heel liefdevol! Hoop dat je voor altijd zo gelukkig mag zijn.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Harrison schreef:Ohh wat leuk! Waar gaan jullie heen? Ik vind je naam heel leuk maar koosnaampjes worden zo wel heul lastig, haha!
Het Limburgse land kerstmarktje valkenburg meepikken en verder lekker wandelen met Nala en boekjes lezen bij de haard
Haha je vindt ervast wel een voordeel is dat andere het ook lastig vinden
Guus- Kletskop
Wauw de liefde spat echt aan alle kanten van je post af. Heel erg veel geluk samen!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Blijheid!
We hadden hier gister een momentje tijdens een, ehm, intieme bezigheid, ging het ongeveer zo:
Vriend: 'Jezus wat ben je hier toch goed in, ik hou van je'
Ik: 'omdat ik hier zo goed in ben?'
Vriend: 'ik hou van je omdat je gewoon een geweldige, indrukwekkende vrouw bent die mijn leven na 4 jaar nog steeds elke dag op zijn kop weet te zetten.... *pauze* én omdat je hier zo goed in bent'
Ik vond het zo lief en grappig, en we moesten er samen zo om lachen en dat was zo fijn en vertrouwd maar toch ook bijzonder dus daarna heb ik nog ietsje beter mijn best gedaan, haha
We hadden hier gister een momentje tijdens een, ehm, intieme bezigheid, ging het ongeveer zo:
Vriend: 'Jezus wat ben je hier toch goed in, ik hou van je'
Ik: 'omdat ik hier zo goed in ben?'
Vriend: 'ik hou van je omdat je gewoon een geweldige, indrukwekkende vrouw bent die mijn leven na 4 jaar nog steeds elke dag op zijn kop weet te zetten.... *pauze* én omdat je hier zo goed in bent'
Ik vond het zo lief en grappig, en we moesten er samen zo om lachen en dat was zo fijn en vertrouwd maar toch ook bijzonder dus daarna heb ik nog ietsje beter mijn best gedaan, haha
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik las je bericht met een grote lach op mijn gezicht, fijn om te lezen dat jullie zo gelukkig zijn samen
Gast- Gast
Wat ontzettend leuk voor jullie, heel veel samenwoonplezier!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een heerlijk gevoel he Lady? Geniet er lekker van meid!
Nu de bruiloft nadert heb ik elke dag van die geluksmomente. Ik ben zo dankbaar dat ik deze man ben tegengekomen en nu met hem mag trouwen en dat we ook nog samen zoiets moois als nieuw leven hebben gecreeerd! Heerlijk gevoel.
Nu de bruiloft nadert heb ik elke dag van die geluksmomente. Ik ben zo dankbaar dat ik deze man ben tegengekomen en nu met hem mag trouwen en dat we ook nog samen zoiets moois als nieuw leven hebben gecreeerd! Heerlijk gevoel.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: