Gymbal/zitbal
+6
Minx
Mamsie
Susan
SoezieQ
Blond
Zwerver
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gymbal/zitbal
Heeft iemand hier ervaring mee? Het schijnt veel beter voor je rug te zijn, en zeker gezien mijn gekneusde stuitje wil ik er eigenlijk een aanschaffen...maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Je hebt zoveel verschillende soorten en prijsklasses...
Kan even geen foto plaatsen (mobiel) maar het is een soort skippybal voor volwassenen, zonder het hengsel, haha. Ik moet wel een 75 cm hebben ivm mijn lengte.
Kan even geen foto plaatsen (mobiel) maar het is een soort skippybal voor volwassenen, zonder het hengsel, haha. Ik moet wel een 75 cm hebben ivm mijn lengte.
Gast- Gast
Re: Gymbal/zitbal
Foto.
Zelf heb ik geen idee
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er eentje gehad, tot de kat erop sprong met zijn nagels uitgezet. Lek was de bal.
Ik vond het niet prettig werken, ik miste echt een rugleuning. Bovendien was degene die ik had gewoon te klein voor onder mijn bureau. Misschien lag het ook aan de kwaliteit, ik had er eentje van de Kruitvat.
Ik vond het niet prettig werken, ik miste echt een rugleuning. Bovendien was degene die ik had gewoon te klein voor onder mijn bureau. Misschien lag het ook aan de kwaliteit, ik had er eentje van de Kruitvat.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
*Grijnst*
Zal mam vanavond even vragen; volgens mij hebben wij er nog één liggen.
Zal mam vanavond even vragen; volgens mij hebben wij er nog één liggen.
Gast- Gast
Ja, dit heb ik een tijd lang achter de pc gebruikt thuis toen ik erge rugklachten had, om rechter op te zitten.
Voor mij werke het heel goed!
Helaas is hij tijdens het verhuizen lek gegaan ..
Voor mij werke het heel goed!
Helaas is hij tijdens het verhuizen lek gegaan ..
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb er ooit eentje aangeschaft tijdens de zwangerschap omdat de zwangerschapshaptonome er eentje had en later nog een keer eentje voor Ezra omdat de logopediste er eentje had. Die van mij kwamen gewoon van Perry Sport, volgens mij waren ze er in 65 en 75 centimeter.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil er ook 1 kopen ivm mijn bekken klachten. Al ben ik bang dat de kinderen er meer lol van zullen hebben.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
fysiosupplies
bij deze site kun je hem vrij gemakkelijk bestellen. Voor je stuitje zou ik eigenlijk gewoon een zwembandje halen. Deze kun je proberen alleen zul je er wel aan moeten wennen.
bij deze site kun je hem vrij gemakkelijk bestellen. Voor je stuitje zou ik eigenlijk gewoon een zwembandje halen. Deze kun je proberen alleen zul je er wel aan moeten wennen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb ze vorige week bij de Aldi gezien voor acht euro. In verschillende maten: 65 cm, 75 cm en 85 cm. Je kunt er ook heel goed buikspieroefeningen op doen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
ik heb er 1, gebruik hem nu nooit meer, maar moest een tijd terug hem veel gebruiken voor oefeningen voor mijn onderrug/stuitje. Ook zat ik tijdens het avond eten erop. Ik vond het wel een fijn ding. En mijn fysio had me die tip gegeven om er 1 aan te schaffen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Bij mijn ouders hebben wij er eentje staan. Deze heeft mijn moeder ooit gekocht na haar hernia. Je gaat er wel rechter door zitten. Ik merk nu dat ik op een gewone stoel meer in mijn rug hang. Let er wel op als je er eentje aanschaft dat je er eentje koopt passend bij jou lengte en dat je hem geregeld oppomp. Plus zorg dat hij ergens kan klemmen als je er niet op gaat zitten. Anders heb je last van een rollend meubilair.
O ja, hij staat bij ons achter de gemeenschappelijke computer.
O ja, hij staat bij ons achter de gemeenschappelijke computer.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Mijn moeder heeft er een en zit er heel goed op en veel rechter, waardoor ze gelijk veel minder last heeft. We hebben er een soort van ring bijgekregen waar je hem in kan zetten als je hem niet gebruikt, zodat hij niet wegrolt. Let erop dat hij echt goed zit qua maat.
Gast- Gast
Lady4 schreef:Ik heb ze vorige week bij de Aldi gezien voor acht euro. In verschillende maten: 65 cm, 75 cm en 85 cm. Je kunt er ook heel goed buikspieroefeningen op doen.
Die heb ik vorig jaar gekocht. Maar de mijne is te groot. Op de verpakking staat welke maat bal bij welke lichaamslengte hoort en hier moet je je wel aan 'houden'. Ik dacht 'die bij mijn lengte past, is veel te klein' en heb toen een grotere gekocht, maar die is dus wel te hoog om goed op te zitten (achter bureau), omdat m'n voeten niet goed op de vloer staan...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Thanks voor de reacties! Ik ben 1.84, dus ik moet sowieso de 75 cm hebben. Had bij de sportschool ook al even wat ballen uitgeprobeerd, haha (klinkt fout dit hahaha).
Ik heb er een gezien van Reebok, die is verzwaard aan de onderkant, dat leek me wel relaxed ivm wegrollen...Alleen die is wel meteen 40 euro...Die kan ook niet zo makkelijk stuk, daar ben ik nl wel bang voor met goedkopere ballen, dat ze snel stukgaan....
Ik heb er een gezien van Reebok, die is verzwaard aan de onderkant, dat leek me wel relaxed ivm wegrollen...Alleen die is wel meteen 40 euro...Die kan ook niet zo makkelijk stuk, daar ben ik nl wel bang voor met goedkopere ballen, dat ze snel stukgaan....
Gast- Gast
Die van de Aldi vorig jaar gekocht en hij leeft nog steeds. Als je geen katten hebt die ermee gaan volleyballen, is 't prima kwaliteit (en ach, voor een eurootje of 10... Als je er een jaar mee doet, kun je daarna weer een nieuwe kopen, want bij Aldi hebben ze dat soort dingen altijd 1x per (half) jaar)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: