Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding tenue de ville vraag

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding tenue de ville vraag Empty Kleding tenue de ville vraag

Bericht  Floor zo 18 nov 2012 - 23:44

Iemand een idee waar ik een nette pantalon en bloes kan vinden voor deze dresscode?
Ik wil geen jurk, ik heb voor een bruiloft dit jaar een jurkje gekocht maar ik doe het niet aan, ik voel me er niet prettig in. Bovendien moet onze zoon van bijna 1 jaar ook mee naar het feest en ik vind het niet zo'n succes als hij de hele tijd in/onder mijn jurk hangt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tenue de ville vraag Empty Re: Kleding tenue de ville vraag

Bericht  Siem ma 19 nov 2012 - 1:59

Esprit

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 2:41

Ze hebben bij de H&M best wel leuke pantalons vind ik. Voor als je hem toch niet vaak draagt is dat prima. Ik draag ze met pumps en een blousje/jasje/vestje. Ik vind het leuk!

Kleding tenue de ville vraag EEA23C6B-960B-43DF-B923-C04EF447A049-1761-000002BE37EF450C

Zoiets.

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 19 nov 2012 - 9:24

Is esprit niet erg duur dan?
Harrison dat is een leuke combinatie!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Siem ma 19 nov 2012 - 19:17

Het is inderdaad wel wat prijziger voor als het je verder niet draagt. Het ligt er ook aan wat je zoekt, tenue de ville is een rekbaar begrip. Dus het ligt er ook aan hoe formeel het moet zijn, ik persoonlijk ben gewend indien de dresscode tenue de ville is een pak/mantelpak toch wel gewenst is en anders in ieder geval een blazer op een rok.

Maar het zou ook kunnen zijn dat het minder formeel is en dan is een blouse misschien wel voldoende.

Siem
Prater
Prater

Bericht  Floor wo 21 nov 2012 - 2:14

Het is eigenlijk wel erg formeel, alleen duurt de receptie 2 uur, dus ik wil niet te veel geld uitgeven voor iets wat ik maar 2 uur aan heb (ik ben erg ja dat weet ik).

Nog een vraag extra, onze zoon van net 1 jaar gaat ook mee. Moet hij ook geheel netjes of mag hij wel een spijkerbroekje en truitje/bloesje denken jullie?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 wo 21 nov 2012 - 2:19

Floor heb je geen andere nette broek dan een spijkerbroek? Bijvoorbeeld een chino en een blousje?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Limburg85 wo 21 nov 2012 - 2:20

Ik vind trouwens de kleding van Harrison erg leuk en is daarna ook gewoon draagbaar. Zo'n broek bij de H&M is niet duur, weer alleen niet of ze daar ook zo'n vestje hebben?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Siem wo 21 nov 2012 - 4:44

Limburg85 schreef:Ik vind trouwens de kleding van Harrison erg leuk en is daarna ook gewoon draagbaar. Zo'n broek bij de H&M is niet duur, weer alleen niet of ze daar ook zo'n vestje hebben?

Ik vind het setje van harrison ook erg leuk, maar mocht het echt tenue de ville zijn dan val je wel op in deze outfit.. Begrijp heel goed dat je er weinig geld aan uit wilt geven als je het maar 1 keer draagt, misschien bij de H&M zoeken naar een pantalon met bijpassend jasje, voordeel van die jasjes is dat je ze ook gewoon op een spijkerbroek kunt dragen en een nette broek gaat ook als het ware niet uit de mode en bij de H&M is het natuurlijk ook minder prijzig

Siem
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 8:08

Als het echt tenue de ville is zou ik inderdaad eerder voor een colbertje gaan. Want als je dan geen rok draagt "moet" je een jasje aan. Maar het ging meer om de broek op die foto. Die heb je al voor minder dan 20 euro bij de H&M/Zara, een colbertje heb je waarschijnlijk nog wel? Anders heb je die ook voor weinig bij de Zara, leuk blousje er onder en klaar!

Gast
Gast

Bericht  Floor do 22 nov 2012 - 6:26

Ik heb nog wel een nette broek en een jasje gevonden in mijn kast, het jasje is alleen geen colbertje. ik zal vanavond proberen een foto te maken. Anders moet ik volgende week maar even de stad in. Helaas heb ik hier geen H&M dus ik zal bij andere winkels kijken.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud