Goedemorgen
+10
Pannetoet
Serena
Suus
Cheesegirl
VeryCherry
Silver
banjer49
ekiaam87
Lejow
Lotus
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen
Goedemorgen,
Hier wel redelijk geslapen, maar wel te kort. Ik zou vandaag naar school, maar ik heb een ziek kindje in huis, dus ik blijf thuis. Wel balen, want dat was mijn eerste officiele lesdag, en die mis ik nu meteen. Maar niets aan te doen.
Verder ga ik dus weinig doen, misschien nog even naar de bieb met mijn dochter, als ze zich beter voelt.
Fijne dag iedereen!
Lotus, wie was jij eerst?
Lejow, zijn de citotoetsen niet overal tegelijk?
Hier wel redelijk geslapen, maar wel te kort. Ik zou vandaag naar school, maar ik heb een ziek kindje in huis, dus ik blijf thuis. Wel balen, want dat was mijn eerste officiele lesdag, en die mis ik nu meteen. Maar niets aan te doen.
Verder ga ik dus weinig doen, misschien nog even naar de bieb met mijn dochter, als ze zich beter voelt.
Fijne dag iedereen!
Lotus, wie was jij eerst?
Lejow, zijn de citotoetsen niet overal tegelijk?
Gast- Gast
Lilith, beterschap voor je kindje. Ik was Donderwolkje.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Wie heeft er een idee wat ik vandaag buiten kan gaan doen?
Je vindt schilderen toch leuk? Ik weet niet wat je schildert maar mss kun je een foto maken buiten van iets dat je dan zou willen schilderen? Op zoek naar een leuk plaatje, zeg maar...
Gast- Gast
Oh en goedemorgen allemaal .
Ik ben zelf vrij maar een vriendin opent haar expositie vandaag dus daar ga ik zo naar onderweg. Verder opruimen, wassen enzo... En ik heb net tickets geboekt naar NY dus mijn dag begint erg goed .
Ik ben zelf vrij maar een vriendin opent haar expositie vandaag dus daar ga ik zo naar onderweg. Verder opruimen, wassen enzo... En ik heb net tickets geboekt naar NY dus mijn dag begint erg goed .
Gast- Gast
Yeaaaah! 1 of 2?Zusje van Bert schreef:Oh en goedemorgen allemaal .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Yeaaaah! 1 of 2?Zusje van Bert schreef:Oh en goedemorgen allemaal .
2 want ik ga met mijn beste vriendjuh . Beter schrijft hij wel snel het geld over want nu ben ik wel heel erg blut haha!
Gast- Gast
Goedemorgen dames,
ik heb bagger geslapen, m'n zoontje is zwaar verkouden en hij heeft keelpijn. Heb de halve nacht wakker gelegen van zijn gehoest. Vandaag maar even van die tabletjes halen. Verder hoef ik niet zo veel te doen.
Fijne dag allemaal.
ik heb bagger geslapen, m'n zoontje is zwaar verkouden en hij heeft keelpijn. Heb de halve nacht wakker gelegen van zijn gehoest. Vandaag maar even van die tabletjes halen. Verder hoef ik niet zo veel te doen.
Fijne dag allemaal.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nog even geduld hebben, ZvB!
Beterschap voor je zoontje, CL!
Beterschap voor je zoontje, CL!
Lotus- Ratel
Dankje, hij is wel gewoon naar school, als het niet gaat kom ik hem wel halen, maar dat is eigenlijk nog nooit gebeurd. En een hele dag missen vind ik ook gewoon veel.
Ik hoop voor je dat hij het volhoudt op school. Een hele dag missen is inderdaad wel zonde, zeker als het eigenlijk wel gaat.
Lotus- Ratel
Uhu, ik vind het wel moeilijk hoor, sowieso met thuishouden als hij heel erg moe is ofzo. Van mijn vriend moet hij altijd naar school en ik heb zoiets dat hij ook wel een keer een half dagje thuis kan blijven. Maar van huis uit hebben we dat beide heel anders meegekregen.
Goedemorgen
Ik heb heerlijk geslapen en zometeen moet ik naar school toe tot kwart voor 5.
Vanavond ga ik lekker rustig aan doen en moet nog wat dingen voor school voorbereiden voor dinsdag!
Fijne dag allemaal
Ik heb heerlijk geslapen en zometeen moet ik naar school toe tot kwart voor 5.
Vanavond ga ik lekker rustig aan doen en moet nog wat dingen voor school voorbereiden voor dinsdag!
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!
Oh wat heerlijk, ik mocht uitslapen! Door mijn nieuwe rooster heb ik nu op maandag en vrijdag pas 's middags les. Kan ik dus gewoon uitslapen. What a godsend! Ik hoef pas om half 3 te beginnen, maar ik heb om 12 uur wel rijles.
Dit maakt de week wel een stuk draaglijker zeg, heerlijk!
Oh wat heerlijk, ik mocht uitslapen! Door mijn nieuwe rooster heb ik nu op maandag en vrijdag pas 's middags les. Kan ik dus gewoon uitslapen. What a godsend! Ik hoef pas om half 3 te beginnen, maar ik heb om 12 uur wel rijles.
Dit maakt de week wel een stuk draaglijker zeg, heerlijk!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga vandaag ook weer aan het werk, vanavond lekker borrelen
Wat een heerlijk begin van de week, Marin!
Ik ga vandaag ook weer aan het werk, vanavond lekker borrelen
Wat een heerlijk begin van de week, Marin!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, ben alleen nog gaar van het weekendje naar Praag.. het was gelukkig wel super leuk!
Nja nu weer dagje stage, hopelijk houd ik het een beetje vol
Ik heb heerlijk geslapen, ben alleen nog gaar van het weekendje naar Praag.. het was gelukkig wel super leuk!
Nja nu weer dagje stage, hopelijk houd ik het een beetje vol
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Het duurde even voordat ik in slaap was omdat ik nog klaarwakker was gisteravond/nacht maar ik heb wel heerlijk geslapen! Ik moet zo weg om bloed te prikken en daarna ga ik heel even de stad in, boodschappen doen en vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis ivm mijn been; spannend!
@ ZvB: Leukleuk !! Nog eventjes geduld...
Oké fijne maandag iedereen!
Het duurde even voordat ik in slaap was omdat ik nog klaarwakker was gisteravond/nacht maar ik heb wel heerlijk geslapen! Ik moet zo weg om bloed te prikken en daarna ga ik heel even de stad in, boodschappen doen en vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis ivm mijn been; spannend!
@ ZvB: Leukleuk !! Nog eventjes geduld...
Oké fijne maandag iedereen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Goedemorgen!
Eigenlijk zou ik vandaag naar school toe moeten, maar aangezien we vorige week alle lesstof voor de toets van volgende week al afgerond hebben, en ik weet dat vandaag voornamelijk een dagje ouwehoeren is op school, blijf ik lekker thuis.
Zit nog steeds een beetje te klooien met mijn heup dus kan het beter wat rustig aan doen.
En nu kan ik meteen nog even bijkomen van het weekend, want dat is nogal nodig
Fijne dag allemaal!
Eigenlijk zou ik vandaag naar school toe moeten, maar aangezien we vorige week alle lesstof voor de toets van volgende week al afgerond hebben, en ik weet dat vandaag voornamelijk een dagje ouwehoeren is op school, blijf ik lekker thuis.
Zit nog steeds een beetje te klooien met mijn heup dus kan het beter wat rustig aan doen.
En nu kan ik meteen nog even bijkomen van het weekend, want dat is nogal nodig
Fijne dag allemaal!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Goedemorgen! Ik ben al weer ff wakker. Net al lekker gedouched.
Zit me net te bedenken dat ik ff brood moet halen, dus dat ga ik eerst doen voordat alles op is
Vanmiddag korte curus van 1,5 uur en dan nog wat klussen denk ik..Moet nog wat sauzen.
Pff zal blij zijn als ik ook weer lekker aan het werk ben, vermaak me wel thuis nog genoeg klusjes te doen, maar om eens fff wat anders te doen is wel fijn! Maar nog een paar weekjes, dan ga ik weer voor 16 uur werken!
helaas is het oproep werk ook erg weinig de laatste tijd!
Zit me net te bedenken dat ik ff brood moet halen, dus dat ga ik eerst doen voordat alles op is
Vanmiddag korte curus van 1,5 uur en dan nog wat klussen denk ik..Moet nog wat sauzen.
Pff zal blij zijn als ik ook weer lekker aan het werk ben, vermaak me wel thuis nog genoeg klusjes te doen, maar om eens fff wat anders te doen is wel fijn! Maar nog een paar weekjes, dan ga ik weer voor 16 uur werken!
helaas is het oproep werk ook erg weinig de laatste tijd!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen
Heb niet lekker geslapen. Gisteravond begon het gezeur al met buikpijn en steenkoud hebben. Niet overgegaan, en een wc dichtbij is noodzakelijk. Dus heb ik me maar ziek gemeld. Bah, hier heb ik altijd zo'n hekel aan!
Nou vandaag beetje laptoppen/tv kijken, slapen, lezen ofzo. Iig in bed blijven!
Heb niet lekker geslapen. Gisteravond begon het gezeur al met buikpijn en steenkoud hebben. Niet overgegaan, en een wc dichtbij is noodzakelijk. Dus heb ik me maar ziek gemeld. Bah, hier heb ik altijd zo'n hekel aan!
Nou vandaag beetje laptoppen/tv kijken, slapen, lezen ofzo. Iig in bed blijven!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen,
Ik heb vanmorgen al gewerkt. Nu mag ik vanmiddag weer!
Zometeen ga ik lekker lunchen en een beetje internetten, relaxen. Kan niet wachten als het vanavond 6 uur is.
Ik leef de laatste weken echt naar het weekend toe!
Fijne dag allemaal en beterschap voor de zieken!
Ik heb vanmorgen al gewerkt. Nu mag ik vanmiddag weer!
Zometeen ga ik lekker lunchen en een beetje internetten, relaxen. Kan niet wachten als het vanavond 6 uur is.
Ik leef de laatste weken echt naar het weekend toe!
Fijne dag allemaal en beterschap voor de zieken!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: