Goedemorgen
+10
Pannetoet
Serena
Suus
Cheesegirl
VeryCherry
Silver
banjer49
ekiaam87
Lejow
Lotus
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen
Goedemorgen dames,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel redelijk, maar ik was weer veel te vroeg wakker. Voor vandaag heb ik weer een hele lijst met dingen die ik moet doen. Ben er maar alvast aan begonnen, zodat het de rest van de dag wat rustiger is. Ga nog vrijwilligerswerk doen en ga sporten en verder dus mijn lijstje afwerken. Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel redelijk, maar ik was weer veel te vroeg wakker. Voor vandaag heb ik weer een hele lijst met dingen die ik moet doen. Ben er maar alvast aan begonnen, zodat het de rest van de dag wat rustiger is. Ga nog vrijwilligerswerk doen en ga sporten en verder dus mijn lijstje afwerken. Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen
Goedemorgen
Lijkt me aan de ene kant wel prettig om vroeg wakker te zijn. Of heb je er ook veel last van?
Ik kon vanmorgen mijn bed maar moeilijk uit komen..
Ik merk dat in het voorjaar ik ook altijd wel op tijd wakker ben, en dan start ik de dag toch een stuk beter dan nu.
Ik ga de hele dag aan het werk
Lijkt me aan de ene kant wel prettig om vroeg wakker te zijn. Of heb je er ook veel last van?
Ik kon vanmorgen mijn bed maar moeilijk uit komen..
Ik merk dat in het voorjaar ik ook altijd wel op tijd wakker ben, en dan start ik de dag toch een stuk beter dan nu.
Ik ga de hele dag aan het werk
Gast- Gast
Het heeft voordelen, maar om 4 uur wakker zijn vind ik toch wat te vroeg. En op deze manier wordt het niet makkelijk om 's avonds eens wat later naar bed te gaan, wat ik erg graag zou willen.
Lotus- Ratel
Nee oké. 4 uur is ook wel erg vroeg. Dacht een uur of half 6 is best een prima tijd.
Maar ik ga even aan het werk.
Veel plezier vandaag!
Maar ik ga even aan het werk.
Veel plezier vandaag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier goed geslapen. Nu lekker even ontbijten en rustig opstarten en dan dadelijk werken.
Lotus ik heb dat ook dat langer op willen blijven s avonds, maar lukt mij ook niet vaak omdat ik zowat elke dag er vroeg uit moet. Dus heel herkenbaar dat gevoel.
Succes met je lijstje.
Fijne dag
Hier goed geslapen. Nu lekker even ontbijten en rustig opstarten en dan dadelijk werken.
Lotus ik heb dat ook dat langer op willen blijven s avonds, maar lukt mij ook niet vaak omdat ik zowat elke dag er vroeg uit moet. Dus heel herkenbaar dat gevoel.
Succes met je lijstje.
Fijne dag
Gast- Gast
Dankjewel. Jij succes met werken!
Lotus- Ratel
Zo lotus, dat is idd wel vroeg hoor, 4 uur
Ik heb zelf niet zo goed geslapen, maar ik zit ook met wat dingen in mn hoofd. Hoop dat dat deze week allemaal opgelost gaat worden. Ga zo iig naar mn werk, hoop dat mn collega er ook is dan hebben we een rustig dagje. Wel zo lekker op maandag
Fijne dag allemaal!
Ik heb zelf niet zo goed geslapen, maar ik zit ook met wat dingen in mn hoofd. Hoop dat dat deze week allemaal opgelost gaat worden. Ga zo iig naar mn werk, hoop dat mn collega er ook is dan hebben we een rustig dagje. Wel zo lekker op maandag
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goede morgen allemaal
Lotus, succes met het afwerken van je programma van vandaag!
Theedoosje, werkze!
Ik ga zo ook naar mijn werk.
Ik voel me echt totaal niet lekker :S Ben verkouden, heb keelpijn en heb zo'n algeheel BLEH gevoel
Vandaag cito toetsen afnemen bij de kinderen, ik ben benieuwd. Voorzie nie veel goeds eigenlijk!
Lotus, succes met het afwerken van je programma van vandaag!
Theedoosje, werkze!
Ik ga zo ook naar mijn werk.
Ik voel me echt totaal niet lekker :S Ben verkouden, heb keelpijn en heb zo'n algeheel BLEH gevoel
Vandaag cito toetsen afnemen bij de kinderen, ik ben benieuwd. Voorzie nie veel goeds eigenlijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Succes met werken meiden. En ik hoop dat je snel opknapt, Lejow!
Lotus- Ratel
Dank jullie wel.
Lejow beterschap en sterkte. Hoezo voorzie je niet veel goeds?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Dank jullie wel.
Qua uitslag. Ik heb al niet zo'n beste lichting, en we gebruiken sinds dit jaar de nieuwe (belachelijk moeilijke) toetsen....
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Theedoosje schreef:Dank jullie wel.
Qua uitslag. Ik heb al niet zo'n beste lichting, en we gebruiken sinds dit jaar de nieuwe (belachelijk moeilijke) toetsen....
Oow jeetje ja dan snap ik het wel. Hoop dat het toch mee valt
Gast- Gast
Ik ook
Weet in ieder geval wat me nog harder te doen staat t komende half jaar haha
Weet in ieder geval wat me nog harder te doen staat t komende half jaar haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Goedemorgen
Ik ga zo naar stage, hoop dat mijn papa nog gaat klussen in ons appartement
Wij gaan vandaag de scores van de CITO invoeren, ben benieuwd, ordenen hadden ze super goed gemaakt
Succes allemaal en veel plezier met wat jullie moeten doen!
Ik ga zo naar stage, hoop dat mijn papa nog gaat klussen in ons appartement
Wij gaan vandaag de scores van de CITO invoeren, ben benieuwd, ordenen hadden ze super goed gemaakt
Succes allemaal en veel plezier met wat jullie moeten doen!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Succes en veel plezier op stage!
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Vandaag een dagje stage van 8 tot half 4. Wordt vast wel leuk! Vanavond nog wat opdrachten uit werken, en dan lekker op de bank!
Fijne dag allemaal!
Vandaag een dagje stage van 8 tot half 4. Wordt vast wel leuk! Vanavond nog wat opdrachten uit werken, en dan lekker op de bank!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Veel plezier!
Lotus- Ratel
Wandelen, fietsen, hardlopen. Naar de supermarkt of een andere winkel. Fotograferen.
Lotus- Ratel
goedenmorgen allemaal, ik heb weer niet goed geslapen derde nacht al, bah word er beetje moe van.
heb net naar werk gebeld dat ik thuis blijf, heb wondroos en doet nog erg pijn en heb nog koorts, ga zo dokter bellen, wil het toch nog ff na laten kijken heb nu allemaal blaasjes en jeukt erg, dus misschien kanhij me iets voor de jeuk geven, en wil vragen hoe het kan dat ik het alweer heb, derde keer in tien weken tijd of zo.
in ieder geval wil ik iedereen fijne dag wensen
heb net naar werk gebeld dat ik thuis blijf, heb wondroos en doet nog erg pijn en heb nog koorts, ga zo dokter bellen, wil het toch nog ff na laten kijken heb nu allemaal blaasjes en jeukt erg, dus misschien kanhij me iets voor de jeuk geven, en wil vragen hoe het kan dat ik het alweer heb, derde keer in tien weken tijd of zo.
in ieder geval wil ik iedereen fijne dag wensen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen,
Heb wel goed geslapen, alleen te kort voor mijn gevoel.
Ik heb zometeen eerst een introductie op mijn nieuwe stage, en daarna begint mijn eerste officiele schooldag in het examenjaar. Wel een fijn gevoel om nu te weten dat ik over een jaar klaar kan zijn.
Voor degenen die moeten werken, werkze.
Voor degenen die niet fit/ziek zijn, beterschap.
En een fijne dag allemaal!
Heb wel goed geslapen, alleen te kort voor mijn gevoel.
Ik heb zometeen eerst een introductie op mijn nieuwe stage, en daarna begint mijn eerste officiele schooldag in het examenjaar. Wel een fijn gevoel om nu te weten dat ik over een jaar klaar kan zijn.
Voor degenen die moeten werken, werkze.
Voor degenen die niet fit/ziek zijn, beterschap.
En een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: