Heb jij rechtsbijstand?
+30
mzcharlotte
M-G
Blond
PapillonRose
Exogenesis
Fearie
Rouxxxe
Sanne
Serena
Miss G
Atelier Madame
bolus26
Mouse10
Muus
Mida4you
Katrien
Tiara
Fenna
Twellie
luisa
Fayebella
Zora
Shisha
rianne287
Hoochie
Rush
Sam
Ella
Carra
Antibes
34 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Heb jij rechtsbijstand?
Nog niet, het is wel de bedoeling om er een af te sluiten. Nu heeft mijn vriend er gelukkig wel wat verstand van.
Voor degene die het niet hebben: waarom eigenlijk niet?
(is gewoon uit nieuwsgierigheid hoor)
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, meestal kun je bij een rechtsbijstandverzekeraar niet zelf kiezen voor je gemachtigde en mijn ervaring is dat de toegewezen gemachtigde (of die instanties) niet altijd goed procederen. Dan procedeer ik liever zelf.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, heb ik niet. Eigenlijk ook niet echt over nagedacht.. Misschien toch maar eens afsluiten!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Eucalypta schreef:Nee, alleen voor verkeerszaken, dat zit bij de autoverzekering in. Maar in het algemeen niet.
+1
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ja, sinds ik een huis heb gekocht. Daarbij komt, dat ik een paar jaar geleden te maken heb gehad met een heel lastige situatie (ongeluk met doorrijder) en had toen met die hulp behoorlijk wat stappen minder hoeven zetten. Had veel stress en ellende gescheeld. Dat overkomt me niet nog een keer.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ja, ik heb het wel. Maar het kost me iets van 11 euro per maand en dat vind ik in verhouding tot mijn andere verzekeringen eigenlijk best veel. Dus vroeg me in het kader van mogelijke bezuinigingen laatst al af of ik 'm niet stop zou zetten. Misschien toch maar niet doen als ik het hier zo lees.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee, ik heb in mijn omgeving een aantal juristen, dus ik vind het niet nodig. Misschien dat ik het ooit wel ga afsluiten, maar nu vind ik het prima.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zora schreef:Ik voel me altijd heel dom met dit soort dingen, want verdiep me er gewoon veel te weinig in, maar ik geloof dat ik dat niet heb. Alleen met betrekking tot de auto/het verkeer.
Ik ook. Heb mij er totaal niet in verdiept, zou ik wel eens een keer moeten doen.
Gast- Gast
Ja ik heb al mijn verzekeringen bij dezelfde verzekeraar afgesloten en het kost me nog geen € 3,- extra per maand. Inmiddels heb ik er toch al meerdere keren gebruik van gemaakt. Ik vind het gewoon makkelijk want ze nemen mij een hoop werk uit handen bij een conflict, probleem of vraag.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben het wel. Het ongeluk om het nodig te hebben zit in een klein hoekje dus het is meer een veilig gevoel voor mij, dan dat ik het tot nu toe echt nodig heb gehad.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nee, moet me er eigenlijk eens in verdiepen wat je krijgt tegen welke premie. Je zal het maar net een keer nodig hebben.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Nee hebben wij niet. En waarom niet? Geen idee, nooit in verdiept en ik ben eigenlijk te lui om alles wat ook maar iets met verzekeringen etc te maken heeft uit te zoeken...
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zou niet weten waar ik een advocaat voor nodig zou hebben, dus het lijkt me geldverspilling. Mocht ik ooit wel een advocaat nodig hebben, dan kan dat ook wel zonder verzekering.Serena schreef:Nog niet, het is wel de bedoeling om er een af te sluiten. Nu heeft mijn vriend er gelukkig wel wat verstand van.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb wel een rechtsbijstand verzekering. Ze hebben mij goed geholpen toen ik aangereden was.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, die hebben wij. Zat in het hele 'pakket' wat wij hebben genomen bij onze verzekeraar (via hypotheek).
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: