Gevangenis
+21
Bazinga
loura
Juutjepetuutje
Highway
Sam
Mamsie
SuperGrover
Steep
Mermaid
Jeanette
mezzoforte
Zora
Susan
Shisha
Coco
Fenna
Minx
M@niek
Marsy28
Jasmine
Rush
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gevangenis
Ik weiger om mij ergens schuldig voor te laten verklaren terwijl dit niet zo is, dus hoe zwaar het ook zal worden, ik blijf nog een jaartje zitten. Ook omdat ik dan een fatsoenlijke baan wel kan vergeten maar vooral omdat ik onschuldig ben, dan laat ik me echt niet schuldig verklaren. Dat geld is dan een leuke bijkomstigheid maar toch ook terecht want ik heb dan wel een tijd onschuldig vastgezeten.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zal dan blijven zitten. Niet eens zo zeer vanwege het geld, al is dat een mooie bijkomstigheid. Maar als ik mijzelf schuldig verklaar, zal ik nooit in aanmerking komen voor de baan waarvan in droom.
Wel zou ik het moeilijk vinden om dan een jaar uit het leven van mijn neefje en nichtje te missen, vooral nu ze nog zo jong zijn en snel veranderen.
Wel zou ik het moeilijk vinden om dan een jaar uit het leven van mijn neefje en nichtje te missen, vooral nu ze nog zo jong zijn en snel veranderen.
Bailey- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 19
Registratiedatum : 06-02-11
Niet de gevangenis in. Mijn vrijheid is mij toch wel meer waard.
Oh alleen het schuldig bevonden worden terwijl je dat niet bent en lastig een baan krijgen is wel een groot nadeel. maar ik krijg het nu al benauwd bij het idee vast te moeten zitten.
Oh alleen het schuldig bevonden worden terwijl je dat niet bent en lastig een baan krijgen is wel een groot nadeel. maar ik krijg het nu al benauwd bij het idee vast te moeten zitten.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
een jaartje zitten, 3,3 miljoen kan ik wel gebruiken en dan is dat jaartje er niks bij
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond
» Petitie voor meisje onterecht in de gevangenis
» Petitie voor meisje onterecht in de gevangenis
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: