Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Familie en collega's op Facebook

+22
Guusje
Snack a Jack
VanillaRose
Krullebol
Caramba
Fenna
Ella
Jeanette
Blond
Caroow
Ooh La La!
Carmen_
Elliot
Jezzie
Snoes
Marin
Ilovethe90s
Lenthe
Derpy
bolus26
Elin
Steep
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Familie en collega's op Facebook - Pagina 2 Empty Re: Familie en collega's op Facebook

Bericht  Caroow di 13 nov 2012 - 22:19

Ik heb wel collega's op Facebook maar alleen als ze mij toevoegen. Wij hebben zo vaak nieuwe mensen waar ik aardig tegen ben (moet zijn:)) dan vind ik het scheef om de 1 wel toe te voegen en de ander niet.

Familie heb ik ook op Facebook, ik zet er niks op wat ze niet mogen weten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Familie en collega's op Facebook - Pagina 2 Empty Re: Familie en collega's op Facebook

Bericht  Blond di 13 nov 2012 - 22:26

Ik heb zowel mijn baas als mijn familie gewoon op Facebook. Ik zet daar toch geen dingen op die ze niet mogen weten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette di 13 nov 2012 - 22:50

Ik heb familie en collega's op facebook. Je kunt dingen voor bepaalde mensen afschermen. Waarom doe je dat niet?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 22:51

Jeanette schreef:Ik heb familie en collega's op facebook. Je kunt dingen voor bepaalde mensen afschermen. Waarom doe je dat niet?
Dat gaat toch opvallen?

Goh ik zag dat Jeanette zaterdag weer flink op stap is geweest?
Oh, nou, die update heb ik niet gehad. Familie en collega's op Facebook - Pagina 2 878948377
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ella di 13 nov 2012 - 23:22

Ik heb collega's en familie ook op FB. Moet zeggen dat ik niet zoveel gebruik maak van FB dus het maakt me niet uit.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Steep wo 14 nov 2012 - 0:25

Caroline. schreef:
Steep schreef:Collega's had ik nooit moeite mee tot nu, ik heb het niet naar mijn zin op werk en ik heb wel collega's op fb. Ik vind het gek (of niet gepast) om dan te gaan spuien over mijn werk. Mijn ouders, daar zou ik geen problemen mee hebben, er staat niks op fb wat ze niet zouden mogen weten.

Ik vind dat eigelijk sowieso niet gepast, niet alleen wanneer je collega's op fb hebt.

Ik heb collega's en familie op fb en heb verder geen speciale lijstjes. Ik post wel regelmatig iets, maar niets wat zij niet mogen weten. Ik houd sowieso niet van die updates over hoe vreselijk iemand baan is, of hoe ziek iemand is of zo, dus die post ik zelf ook niet. En ook dronken foto's (niet dat die nou zo regelmatig gemaakt worden, maar toch) komen niet op fb.

Scheelt dat we elkaar dan niet op fb hebben..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 0:27

Steep schreef:
Caroline. schreef:
Steep schreef:Collega's had ik nooit moeite mee tot nu, ik heb het niet naar mijn zin op werk en ik heb wel collega's op fb. Ik vind het gek (of niet gepast) om dan te gaan spuien over mijn werk. Mijn ouders, daar zou ik geen problemen mee hebben, er staat niks op fb wat ze niet zouden mogen weten.

Ik vind dat eigelijk sowieso niet gepast, niet alleen wanneer je collega's op fb hebt.

Ik heb collega's en familie op fb en heb verder geen speciale lijstjes. Ik post wel regelmatig iets, maar niets wat zij niet mogen weten. Ik houd sowieso niet van die updates over hoe vreselijk iemand baan is, of hoe ziek iemand is of zo, dus die post ik zelf ook niet. En ook dronken foto's (niet dat die nou zo regelmatig gemaakt worden, maar toch) komen niet op fb.

Scheelt dat we elkaar dan niet op fb hebben..
Suspect
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot wo 14 nov 2012 - 0:27

Jemig Steep wat flauw om meteen zo te reageren omdat je je toevallig in een ander topic aangesproken voelt. Lange tenen?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 0:39

Derpy schreef:Daar is de groep 'beperkt' voor uitgevonden.
Vertel eens stap voor stap waar ik dat kan vinden? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:55

Ik heb 3 collega's op Facebook en heb er geen moeite mee.

Gast
Gast

Bericht  Fenna wo 14 nov 2012 - 3:02

Ik heb 1 collega op fb en heb daar weinig moeite mee. Van mijn familie hebben een hoop facebook, zelfs mijn moeder. Maar die gebruikt het nooit geloof ik. Ik zet eigenlijk alleen dingen neer die iedereen mag weten.
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11

Bericht  Caramba wo 14 nov 2012 - 3:06

Ik heb zowel familie als collega's als ex-collega's op mijn fb staan. Ik heb er zelf geen moeite mee. Zet geen gekke dingen over mijn werk op fb. Mijn werk is werk en dat bespreek ik niet op mijn fb, ook ik vind het niet zo gepast.

Tuurlijk valt het woord werk wel eens, maar nooit in negatieve zin.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Krullebol wo 14 nov 2012 - 3:12

Ik heb familie op facebook. Collega's van mij zijn zo oud dat ze niet eens weten wat het is geloof ik Familie en collega's op Facebook - Pagina 2 561177
Maar ik voel me niet gecontroleerd door dat ik er familie op heb. Ik vind het juist wel handig, als ik iets post dan zien mijn ouders dat ook Very Happy En soms dan bel ik ze om wat te vertellen, en dan weten ze het al Laughing Het scheelt misschien ook wel dat ik niet elke dag, alles wat ik doe, post. Een familielid van mij doet dit wel, tsja, ach wel handig Very Happy
Het is trouwens wel eens beetje vreemd. Want mijn nicht heeft facebook en had erop gezegd dat ze even geen stem meer had. Mijn moeder had toevallig mijn tante ( haar moeder) aan de lijn en vroeg hoe het met nicht ging. Wist mijn tante van niks, maar die vond dat niet erg.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  VanillaRose wo 14 nov 2012 - 3:39

Ik heb vrij veel collega's op facebook maar post niet heel regelmatig iets, wat ik post mag iedereen gewoon lezen, zijn geen rare dingen ofzo. Wel heb ik een collega haar updates geblocked omdat ik gek werd van de vele nutteloze berichten en foto's per dag! Verder heb ik iedereen openbaar staan en geen speciale groepjes. Mijn ouders hebben geen facebook en dat vind ik ook niet erg want zou hun er niet op willen hebben.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Snack a Jack wo 14 nov 2012 - 3:52

Ik heb zowel zowel familie, vrienden en collega's op FB. Ik zal nooit mijn gal spuwen op FB over mijn werk ofzo. Ook als ik er geen collega's op zou hebben.
Ik heb er geen moeite mee dat mijn ouders op FB zitten. Ik post ook nooit dingen die hun al niet weten.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 4:17

Ik heb gewoon iedereen op FB. Ik zet er geen dingen op waarvan ik niet wil dat bepaalde mensen het zien, waarom zou ik het dan in godsnaam op facebook zetten? Dat is vragen om problemen. Bovendien vind ik het altijd mega irritant al die dagboeken en gezeur op fb.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 4:23

Harrison schreef:Ik heb gewoon iedereen op FB. Ik zet er geen dingen op waarvan ik niet wil dat bepaalde mensen het zien, waarom zou ik het dan in godsnaam op facebook zetten? Dat is vragen om problemen. Bovendien vind ik het altijd mega irritant al die dagboeken en gezeur op fb.
Nou toen wij laatst erotische bingo hadden, heb ik dat maar even niet op FB gezet, aangezien ik mijn vader als vriend heb. M`n vriend had het wel geplaatst, tot grote hilariteit van z`n moeder.

Zij had er onder gezet 'zulke dingen doet hij anders nooit' Familie en collega's op Facebook - Pagina 2 2474380249.

Maar goed. Mijn ouders zijn een beetje ouderwets. Die kan ik dat niet aan doen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 4:26

Rush schreef:
Harrison schreef:Ik heb gewoon iedereen op FB. Ik zet er geen dingen op waarvan ik niet wil dat bepaalde mensen het zien, waarom zou ik het dan in godsnaam op facebook zetten? Dat is vragen om problemen. Bovendien vind ik het altijd mega irritant al die dagboeken en gezeur op fb.
Nou toen wij laatst erotische bingo hadden, heb ik dat maar even niet op FB gezet, aangezien ik mijn vader als vriend heb. M`n vriend had het wel geplaatst, tot grote hilariteit van z`n moeder.

Zij had er onder gezet 'zulke dingen doet hij anders nooit' Familie en collega's op Facebook - Pagina 2 2474380249.

Haha! Ja.. Ik doe nooit erotische bingo :P.

Gast
Gast

Bericht  Guusje wo 14 nov 2012 - 4:26

Ik heb familie wel op Facebook, totaal geen problemen mee. Zet er geen wereldschokkende dingen enzo op. Collega's doe ik liever niet, omdat het eigenlijk allemaal mannen van 50+ zijn en ik niet eens weet of ze überhaupt Facebook hebben. Ik hou werk en privé (hoe cliché ook) liever gescheiden.
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Juutjepetuutje wo 14 nov 2012 - 4:30

Rush schreef:

wat moet ik me bij een erotische bingo voorstellen? Laughing
mijn ouders zijn ook vrij ouderwets, maar die hebben (gelukkig) dan ook geen facebook.
ik heb wel collega's en familie er op, maar dat zijn meer neven en nichten.
bij ons op het werk is er een vrij streng beleid wb social media. er mag niets werk gerelateerd gepost worden.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 4:31

Naakt bingo-en.

Hahaha, nee grapje. Gewoon bingo, met erotische cadeau`s. Familie en collega's op Facebook - Pagina 2 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 4:32

Rush schreef:Naakt bingo-en.

Hahaha, nee grapje. Gewoon bingo, met erotische cadeau`s. Familie en collega's op Facebook - Pagina 2 253468018

Hahah naakt bingo0en met allemaal getallen op verschillende lichaamsdelen. Als je bingo hebt dan krijg je een verrassing :P.

Gast
Gast

Bericht  Juutjepetuutje wo 14 nov 2012 - 4:39

hahaha ok!
bingo en erotisch, ik vind dat zo niet bij elkaar passen haha Wink
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 6:37

Ik hou mijn werk en privé behoorlijk gescheiden en heb daarom ook geen collega's op Facebook. Op mijn werk weten ze dat ook (omdat zij elkaar wel hebben) en respecteren dat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 9:38

Op mijn vorige werk had ik één collega op facebook omdat zij ook een vriendin was. Verder wilde ik dat absoluut gescheiden houden. Bij mijn huidige werk zou ik mijn collega's wel toevoegen als ze mij uitnodigden, maar ik ga ze zelf niet uitnodigen.

edit: Mijn vader heeft ook wel fb maar komt er nooit, staat wel in mijn lijst en mijn schoonouders ook. Verder ook neefjes/nichtjes/broers/schoonzus etc. Maar bepaalde ooms en tantes weer niet. Eh, eigenlijk maar 1 tante wel.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: