Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat is toch ook gewoon dom(badr)

+18
Parel
Bacio
Ilovethe90s
Sam
Ibbeltje
Mouse10
Mermaid
Minx
Champagne
studiebol
Arwyn
Sarah1985
Rush
rapa nui
Exogenesis
Jeanette
Antibes
mzcharlotte
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dat is toch ook gewoon dom(badr) - Pagina 2 Empty Re: Dat is toch ook gewoon dom(badr)

Bericht  Parel di 13 nov 2012 - 11:29

Ik denk dat die mensen niks zeiden omdat ze bang waren in elkaar te worden gemept!

Die Estelle heeft haar leven (en dat van d'r kids) in ieder geval lekker verknalt in een paar maanden.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat is toch ook gewoon dom(badr) - Pagina 2 Empty Re: Dat is toch ook gewoon dom(badr)

Bericht  Paper Crown di 13 nov 2012 - 19:18

Volgens mij lacht Ruud zich een navelbreuk! Wat een sukkels.. Ik zou juist als ik zolang had vastgezeten lekker thuis op de bank gaan zitten en mij vooral afzijdig houden van de buitenwereld.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Cupcake di 13 nov 2012 - 19:43

Vadr Hari, Madr Hari en Bradr Hari zijn erg teleurgesteld in Badr Hari na z'n arrestatie.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mees di 13 nov 2012 - 19:46

Paper Crown schreef:Volgens mij lacht Ruud zich een navelbreuk! Wat een sukkels.. Ik zou juist als ik zolang had vastgezeten lekker thuis op de bank gaan zitten en mij vooral afzijdig houden van de buitenwereld.

Idd..wat een droplul!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 22:39

Cupcake schreef:Vadr Hari, Madr Hari en Bradr Hari zijn erg teleurgesteld in Badr Hari na z'n arrestatie.
lol!

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte di 13 nov 2012 - 22:43

Ja en nu zitten ze er helemaal doorheen, en de onduidelijkheid was de rechtbank te verwijten? Come on... seriously? laughcry
Hebben ze vriendjes bij de Telegraaf zitten ofzo?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21071842/__Badr_en_Estelle_in_zak_en_as__.html
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 22:45

Paper Crown schreef:Volgens mij lacht Ruud zich een navelbreuk! Wat een sukkels.. Ik zou juist als ik zolang had vastgezeten lekker thuis op de bank gaan zitten en mij vooral afzijdig houden van de buitenwereld.

Zo anders ik wel.

Wat een mafklapper. En wat een gare smoes dat de rechter onduidelijk was. Wat is er nou onduidelijk aan? En als het al onduidelijk zou zijn geweest heeft hij ook nog een gare advocaat als die hem niet op het hart gedrukt heeft vooral thuis te blijven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: