Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?

+12
Poubelle
Rush
Suus
Antibes
Discordia
SuperGrover
GreenGrass
Serena
Elliot
Mermaid
Atelier Madame
Printje
16 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 Empty Re: Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:35

Eucalypta schreef:Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 2970661624 Lijntjes en namen en shizzle...
+1 en al mijn volgers.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 Empty Re: Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:35

Rood schreef:
Harrison schreef:Wat voor handig trucje dan? Ik rol omhoog met mijn ogen, ik zie daar een hoop lijntjes en namen en shizzle en dan ben ik alweer vergeten welk hokje ook alweer bij welke reactie hoorde.
Wanneer je alleen de laatste quote wilt houden niet, hoor. Ik selecteer in dit geval de tekst ná het [ quote="Harrison" ] en tot de laatste [ /quote ] en dan HUPS klik op backspace.

Als je meerdere quotejes wilt hebben, is het niet handig nee. Maar dan moet je dan ook niet doen. Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 253468018

Oohhh als je wilt reageren bedoel je! Ik bedoel gewoon met reacties lezen hahaha. Ik kan de quotes wel uit mijn reactie halen, dat wel.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 13 nov 2012 - 2:35

Rush schreef:
Antibes schreef:Nieuwe forumoptie? Ik ken genoeg forums waarbij de quote automatisch alleen de laatste post quote.
En dat vind ik dus weer irritant haha. Omdat ik dan een deel van 'het verhaal' mis. Laughing

Pffff, je bent toch geen zes meer?

(waren niet mijn woorden angel )
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:36

Antibes schreef:
Harrison schreef:
Rood schreef:
Harrison schreef:Ik ben lui, dan moet ik weer helemaal uit gaan zoeken welke naam er nou weer bij welke quote hoort. Als het nou tussen twee mensen gaat, dan gaat het nog wel. Maar dit is gewoon teveel! Daarom.
Hè, da's toch gewoon een heel handig trucje? Ik ben een onwijze media-noob, maar dit snap ik zelfs.

Wat voor handig trucje dan? Ik rol omhoog met mijn ogen, ik zie daar een hoop lijntjes en namen en shizzle en dan ben ik alweer vergeten welk hokje ook alweer bij welke reactie hoorde.

Mijn trucje: desinteresse voor wie wat zegt en gewoon altijd alleen de onderste post lezen.

+1

Of gewoon alles, maar dan niet opletten wie wat zegt. Toch niet belangrijk, want als ik het zelf had gezegd wist ik het nog wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:36

Antibes schreef:Mijn trucje: desinteresse voor wie wat zegt en gewoon altijd alleen de onderste post lezen.
AD(H)D'ers zonder filter kunnen dat niet.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 13 nov 2012 - 2:38

Oh fijn zeg,zou ik dan toch geen ADD hebben?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:38

Harrison schreef:Oohhh als je wilt reageren bedoel je! Ik bedoel gewoon met reacties lezen hahaha. Ik kan de quotes wel uit mijn reactie halen, dat wel.
JA, dat bedoel ik! En als iedereen dat doet, heb je er ook geen last van met reacties lezen! HA!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:38

Antibes schreef:Oh fijn zeg,zou ik dan toch geen ADD hebben?
Denk 't.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 2:39

Antibes schreef:
Rush schreef:
Antibes schreef:Nieuwe forumoptie? Ik ken genoeg forums waarbij de quote automatisch alleen de laatste post quote.
En dat vind ik dus weer irritant haha. Omdat ik dan een deel van 'het verhaal' mis. Laughing

Pffff, je bent toch geen zes meer?

(waren niet mijn woorden Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 2474380249 )
Nee, maar als ik een reactie lees, dan heb ik graag het hele verhaal erbij. Op Fok wordt ook alleen de laatste reactie gequote en ik vind dat soms best vervelend.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:40

Om even terug te komen op het discussie voeren, ik vind dat hier vaak ook niet leuk. Want of het onderwerp interesseert me geen knal, of de discussie komt niet op gang omdat diegene dat gewoon vindt; punt, of het wordt op zo'n manier verkondigd dat ik toch al het idee heb dat het niks uit maak wat ik zeg want diegene is toch al overtuigd van zichzelf. Ik behoor vaak tot die laatste groep Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 253468018.

Laatst aangepast door Harrison op di 13 nov 2012 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:40

Zit jij nog steeds te quoten Rood?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:41

Harrison schreef:Om even terug te komen op het discussie voeren, ik vind dat hier vaak ook niet leuk. Want of het onderwerp interesseert me geen knal, of de discussie komt niet op gang omdat diegene dat gewoon vindt; punt, of het wordt op zo'n manier verkondigd dat ik toch al het idee heb dat het niks uit maak wat ik zeg want diegene is toch al overtuigd van zichzelf. Ik behoor vaak tot die laatste groep Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 253468018.

Klopt, ik denk dat mensen dat bij mij ook hebben. Maar ik probeer daarmee juist een beetje discussie uit te lokken. Geen mensen af te schrikken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:41

Waarom is dat dan vervelend, Rush e.a.? Je onthoudt toch wat er eerder staat/stond? En als je je muis een tikje omhoog geeft, kun je 't zelfs zien. Ik vind meer dan één quote echt allemaal overbodige informatie. En het lijkt alsof er heel wat gebeurt, terwijl dat niet zo is. Sorry, ik ben echt faliekant teugen.

Laatst aangepast door Rood op di 13 nov 2012 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:42

Het forum mist wat pit inderdaad, jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:42

Eucalypta schreef:Zit jij nog steeds te quoten Rood?
Geil hè? drunken

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:43

Harrison schreef:Om even terug te komen op het discussie voeren, ik vind dat hier vaak ook niet leuk. Want of het onderwerp interesseert me geen knal, of de discussie komt niet op gang omdat diegene dat gewoon vindt; punt, of het wordt op zo'n manier verkondigd dat ik toch al het idee heb dat het niks uit maak wat ik zeg want diegene is toch al overtuigd van zichzelf. Ik behoor vaak tot die laatste groep Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 253468018.

In beauty en mode heb ik een stelling neergekwakt! Komt alle kijken angel

Nu ben ik geen debathoofd of hoe je zo iemand noemt, dus ik weet niet of de stelling 100% klopt.. maar ik ben wel heel benieuwd naar verschillende meningen INCLUSIEF de genoemde onderbouwing Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 2:44

Rood schreef:Waarom is dat dan vervelend? Je onthoudt toch wat er eerder staat/stond? En als je je muis een tikje omhoog geeft, kun je 't zelfs zien. Ik vind meer dan één quote echt allemaal overbodige informatie. En het lijkt alsof er heel wat gebeurt, terwijl dat niet zo is. Sorry, ik ben echt faliekant teugen.
Nou, hier geef je misschien je muis een tikje omhoog, maar daar worden reacties gequote van bijv. 3 pagina`s terug. Dan is het toch onhandig dat je dan de originele reactie weer terug moet zoeken etc. Ik heb daar echt een hekel aan.

Soms gebeurd dat hier ook wel eens. Dan past men de quote zo aan dat alleen de laatste er staat. Prima, maar dan is er een reactie gequote van 2 pagina`s terug, dat is toch niet handig? Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:45

Punk'd schreef:In beauty en mode heb ik een stelling neergekwakt! Komt alle kijken Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 2474380249
AlleNNNNNN, pik. Verder ga ik nu meteen kijken, want o, o, o, wat een leuk iniatief! (serieus, maar sarcasme-modus)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:46

Rood schreef:
Punk'd schreef:In beauty en mode heb ik een stelling neergekwakt! Komt alle kijken Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 2474380249
AlleNNNNNN, pik. Verder ga ik nu meteen kijken, want o, o, o, wat een leuk iniatief! (serieus, maar sarcasme-modus)

Oh sorry, kut (of word ik nu gebannend)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:46

Rush schreef:Nou, hier geef je misschien je muis een tikje omhoog, maar daar worden reacties gequote van bijv. 3 pagina`s terug. Dan is het toch onhandig dat je dan de originele reactie weer terug moet zoeken etc. Ik heb daar echt een hekel aan.
Dat snap ik, dat is ook onhandig inderdaad. In dat geval zou ik dan inderdaad ook meerdere quotes meenemen. Maar zoals hier, als de reacties veelal op dezelfde pagina staan, is het best storend.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 2:48

Ja Rood, daar kan ik me dan ook wel weer wat bij voorstellen. Zeker als het een quote of 5/6/7 wordt. Meestal raak ik dan ook de draad kwijt van wie ik nou een reactie zit te lezen.

Nog maar niet te spreken over het verkeerd quoten. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:49

Hoe krijgen we het forum wat levendigerder? - Pagina 4 3079029344 Yes.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:51

Rood schreef:
Eucalypta schreef:Zit jij nog steeds te quoten Rood?
Geil hè? drunken

Ga jij eens terug je preutse hol in zeg... tsss.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:53

Punk'd schreef:
Rood schreef:

Oh sorry, kut (of word ik nu gebannend)

Nee dat mag. Tenminste, het mocht laatst laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:54

Eucalypta schreef:Ga jij eens terug je preutse hol in zeg... tsss.
Wordt het zelfs jou te veel? Kun je nagaan in welk een miserabele staat ik verkeer. bounce

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: