Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?
+12
Poubelle
Rush
Suus
Antibes
Discordia
SuperGrover
GreenGrass
Serena
Elliot
Mermaid
Atelier Madame
Printje
16 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?
+1 en al mijn volgers.Eucalypta schreef: Lijntjes en namen en shizzle...
Gast- Gast
Rood schreef:Wanneer je alleen de laatste quote wilt houden niet, hoor. Ik selecteer in dit geval de tekst ná het [ quote="Harrison" ] en tot de laatste [ /quote ] en dan HUPS klik op backspace.Harrison schreef:Wat voor handig trucje dan? Ik rol omhoog met mijn ogen, ik zie daar een hoop lijntjes en namen en shizzle en dan ben ik alweer vergeten welk hokje ook alweer bij welke reactie hoorde.
Als je meerdere quotejes wilt hebben, is het niet handig nee. Maar dan moet je dan ook niet doen.
Oohhh als je wilt reageren bedoel je! Ik bedoel gewoon met reacties lezen hahaha. Ik kan de quotes wel uit mijn reactie halen, dat wel.
Gast- Gast
Rush schreef:En dat vind ik dus weer irritant haha. Omdat ik dan een deel van 'het verhaal' mis.Antibes schreef:Nieuwe forumoptie? Ik ken genoeg forums waarbij de quote automatisch alleen de laatste post quote.
Pffff, je bent toch geen zes meer?
(waren niet mijn woorden )
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Harrison schreef:Rood schreef:Hè, da's toch gewoon een heel handig trucje? Ik ben een onwijze media-noob, maar dit snap ik zelfs.Harrison schreef:Ik ben lui, dan moet ik weer helemaal uit gaan zoeken welke naam er nou weer bij welke quote hoort. Als het nou tussen twee mensen gaat, dan gaat het nog wel. Maar dit is gewoon teveel! Daarom.
Wat voor handig trucje dan? Ik rol omhoog met mijn ogen, ik zie daar een hoop lijntjes en namen en shizzle en dan ben ik alweer vergeten welk hokje ook alweer bij welke reactie hoorde.
Mijn trucje: desinteresse voor wie wat zegt en gewoon altijd alleen de onderste post lezen.
+1
Of gewoon alles, maar dan niet opletten wie wat zegt. Toch niet belangrijk, want als ik het zelf had gezegd wist ik het nog wel.
Gast- Gast
AD(H)D'ers zonder filter kunnen dat niet.Antibes schreef:Mijn trucje: desinteresse voor wie wat zegt en gewoon altijd alleen de onderste post lezen.
Gast- Gast
Oh fijn zeg,zou ik dan toch geen ADD hebben?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
JA, dat bedoel ik! En als iedereen dat doet, heb je er ook geen last van met reacties lezen! HA!Harrison schreef:Oohhh als je wilt reageren bedoel je! Ik bedoel gewoon met reacties lezen hahaha. Ik kan de quotes wel uit mijn reactie halen, dat wel.
Gast- Gast
Denk 't.Antibes schreef:Oh fijn zeg,zou ik dan toch geen ADD hebben?
Gast- Gast
Nee, maar als ik een reactie lees, dan heb ik graag het hele verhaal erbij. Op Fok wordt ook alleen de laatste reactie gequote en ik vind dat soms best vervelend.Antibes schreef:Rush schreef:En dat vind ik dus weer irritant haha. Omdat ik dan een deel van 'het verhaal' mis.Antibes schreef:Nieuwe forumoptie? Ik ken genoeg forums waarbij de quote automatisch alleen de laatste post quote.
Pffff, je bent toch geen zes meer?
(waren niet mijn woorden )
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Om even terug te komen op het discussie voeren, ik vind dat hier vaak ook niet leuk. Want of het onderwerp interesseert me geen knal, of de discussie komt niet op gang omdat diegene dat gewoon vindt; punt, of het wordt op zo'n manier verkondigd dat ik toch al het idee heb dat het niks uit maak wat ik zeg want diegene is toch al overtuigd van zichzelf. Ik behoor vaak tot die laatste groep .
Laatst aangepast door Harrison op di 13 nov 2012 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Harrison schreef:Om even terug te komen op het discussie voeren, ik vind dat hier vaak ook niet leuk. Want of het onderwerp interesseert me geen knal, of de discussie komt niet op gang omdat diegene dat gewoon vindt; punt, of het wordt op zo'n manier verkondigd dat ik toch al het idee heb dat het niks uit maak wat ik zeg want diegene is toch al overtuigd van zichzelf. Ik behoor vaak tot die laatste groep .
Klopt, ik denk dat mensen dat bij mij ook hebben. Maar ik probeer daarmee juist een beetje discussie uit te lokken. Geen mensen af te schrikken.
Gast- Gast
Waarom is dat dan vervelend, Rush e.a.? Je onthoudt toch wat er eerder staat/stond? En als je je muis een tikje omhoog geeft, kun je 't zelfs zien. Ik vind meer dan één quote echt allemaal overbodige informatie. En het lijkt alsof er heel wat gebeurt, terwijl dat niet zo is. Sorry, ik ben echt faliekant teugen.
Laatst aangepast door Rood op di 13 nov 2012 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geil hè?Eucalypta schreef:Zit jij nog steeds te quoten Rood?
Gast- Gast
Harrison schreef:Om even terug te komen op het discussie voeren, ik vind dat hier vaak ook niet leuk. Want of het onderwerp interesseert me geen knal, of de discussie komt niet op gang omdat diegene dat gewoon vindt; punt, of het wordt op zo'n manier verkondigd dat ik toch al het idee heb dat het niks uit maak wat ik zeg want diegene is toch al overtuigd van zichzelf. Ik behoor vaak tot die laatste groep .
In beauty en mode heb ik een stelling neergekwakt! Komt alle kijken
Nu ben ik geen debathoofd of hoe je zo iemand noemt, dus ik weet niet of de stelling 100% klopt.. maar ik ben wel heel benieuwd naar verschillende meningen INCLUSIEF de genoemde onderbouwing
Gast- Gast
Nou, hier geef je misschien je muis een tikje omhoog, maar daar worden reacties gequote van bijv. 3 pagina`s terug. Dan is het toch onhandig dat je dan de originele reactie weer terug moet zoeken etc. Ik heb daar echt een hekel aan.Rood schreef:Waarom is dat dan vervelend? Je onthoudt toch wat er eerder staat/stond? En als je je muis een tikje omhoog geeft, kun je 't zelfs zien. Ik vind meer dan één quote echt allemaal overbodige informatie. En het lijkt alsof er heel wat gebeurt, terwijl dat niet zo is. Sorry, ik ben echt faliekant teugen.
Soms gebeurd dat hier ook wel eens. Dan past men de quote zo aan dat alleen de laatste er staat. Prima, maar dan is er een reactie gequote van 2 pagina`s terug, dat is toch niet handig?
Rush- Lady Post-a-lot
AlleNNNNNN, pik. Verder ga ik nu meteen kijken, want o, o, o, wat een leuk iniatief! (serieus, maar sarcasme-modus)Punk'd schreef:In beauty en mode heb ik een stelling neergekwakt! Komt alle kijken
Gast- Gast
Rood schreef:AlleNNNNNN, pik. Verder ga ik nu meteen kijken, want o, o, o, wat een leuk iniatief! (serieus, maar sarcasme-modus)Punk'd schreef:In beauty en mode heb ik een stelling neergekwakt! Komt alle kijken
Oh sorry, kut (of word ik nu gebannend)
Gast- Gast
Dat snap ik, dat is ook onhandig inderdaad. In dat geval zou ik dan inderdaad ook meerdere quotes meenemen. Maar zoals hier, als de reacties veelal op dezelfde pagina staan, is het best storend.Rush schreef:Nou, hier geef je misschien je muis een tikje omhoog, maar daar worden reacties gequote van bijv. 3 pagina`s terug. Dan is het toch onhandig dat je dan de originele reactie weer terug moet zoeken etc. Ik heb daar echt een hekel aan.
Gast- Gast
Ja Rood, daar kan ik me dan ook wel weer wat bij voorstellen. Zeker als het een quote of 5/6/7 wordt. Meestal raak ik dan ook de draad kwijt van wie ik nou een reactie zit te lezen.
Nog maar niet te spreken over het verkeerd quoten.
Nog maar niet te spreken over het verkeerd quoten.
Rush- Lady Post-a-lot
Rood schreef:Geil hè?Eucalypta schreef:Zit jij nog steeds te quoten Rood?
Ga jij eens terug je preutse hol in zeg... tsss.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Rood schreef:AlleNNNNNN, pik. Verder ga ik nu meteen kijken, want o, o, o, wat een leuk iniatief! (serieus, maar sarcasme-modus)Punk'd schreef:In beauty en mode heb ik een stelling neergekwakt! Komt alle kijken
Oh sorry, kut (of word ik nu gebannend)
Nee dat mag. Tenminste, het mocht laatst
Gast- Gast
Wordt het zelfs jou te veel? Kun je nagaan in welk een miserabele staat ik verkeer.Eucalypta schreef:Ga jij eens terug je preutse hol in zeg... tsss.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wij krijgen er een..
» En we krijgen, een.......
» En we krijgen...
» ondertiteling bij mp4 bestand krijgen
» Wij krijgen er een..
» En we krijgen, een.......
» En we krijgen...
» ondertiteling bij mp4 bestand krijgen
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: