Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?
+12
Poubelle
Rush
Suus
Antibes
Discordia
SuperGrover
GreenGrass
Serena
Elliot
Mermaid
Atelier Madame
Printje
16 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?
Overdag vind ik de onderwerpen vaak saai en oppervlakkig. Het gaat dan niet over waar ik mee bezig ben, en vooral de moeders zijn dan actief. Soms zit er iets veelbelovends tussen en dan klik ik op het topic, maar dan blijkt het toch niet leuk genoeg om te reageren. 's Avonds is het iets beter. Een topic moet me echt triggeren wil ik reageren.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Gast- Gast
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Inderdaad, wel beargumenteren Harrison, anders ben je een blater!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
SuperGrover schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Veel quoten, hoezo vervelend? Ik vind het altijd wel handig om te zien waar een bepaalde reactie op slaat. Soms mis ik anders de clue.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Daarom. Zo onoverzichtelijk anders.GreenGrass schreef:SuperGrover schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Veel quoten, hoezo vervelend? Ik vind het altijd wel handig om te zien waar een bepaalde reactie op slaat. Soms mis ik anders de clue.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Daarom. Zo onoverzichtelijk anders.GreenGrass schreef:SuperGrover schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Ik gebruik het ook vaak als ik nog even wat wil aanvullen.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Eucalypta schreef:Daarom. Zo onoverzichtelijk anders.GreenGrass schreef:SuperGrover schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Of tóch nog iets wil zeggen.
Gast- Gast
Ik hou gewoon van quotenEucalypta schreef:Eucalypta schreef:Daarom. Zo onoverzichtelijk anders.GreenGrass schreef:SuperGrover schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ik hou gewoon van quotenEucalypta schreef:Eucalypta schreef:Daarom. Zo onoverzichtelijk anders.GreenGrass schreef:SuperGrover schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Ik ook.. Mijn kortetermijngeheugen is niet zo jovel.. En op deze manier kan ik het makkelijk in een oogopslag terug zien. Ik vind het alleen vervelend met 5 foto's.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Eucalypta schreef:Daarom. Zo onoverzichtelijk anders.GreenGrass schreef:SuperGrover schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Ik lees toch altijd alleen de onderste opmerking, dus mij stoort het niet. Vervelender als je drie voorgaande pagina's door moet zoeken naar de post waarop de reactie gebaseerd is.
(die ik vaak serieus niet kan vinden omdat het een overtrokken reactie was)
Antibes- Ratel
SuperGrover schreef:Ik hou gewoon van quotenEucalypta schreef:Eucalypta schreef:Daarom. Zo onoverzichtelijk anders.GreenGrass schreef:SuperGrover schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Eucalypta schreef:Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Waarom vind je dat?
Ik ben lui, dan moet ik weer helemaal uit gaan zoeken welke naam er nou weer bij welke quote hoort. Als het nou tussen twee mensen gaat, dan gaat het nog wel. Maar dit is gewoon teveel! Daarom.
Gast- Gast
Dat is bij mij ook serieus een issue (zie onderschrift ). Het komt de leessnelheid niet ten goede en daardoor lees ik gewoon bepaalde bijdragen niet.Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Ten eerste scroll ik me een ongeluk.
Ten tweede moet ik dus eerst selecteren wat ik al gelezen had.
Ten derde neem ik onbewust de eerdergelezen posts nog mee (overloadddd).
Ten vierde verdwijnt de aandacht voor de niet-gequotete bijdrage tussen alle quotejes. Het is gewoon niks.
Eén quote pakken is voldoende, kun je best de clou nog wel volgen. Je bent toch geen 6 meer?
Gast- Gast
Rood schreef:Dat is bij mij ook serieus een issue (zie onderschrift ). Het komt de leessnelheid niet ten goede en daardoor lees ik gewoon bepaalde bijdragen niet.Harrison schreef:Ik vind dat jullie veel te veel quoten.
Ten eerste scroll ik me een ongeluk.
Ten tweede moet ik dus eerst selecteren wat ik al gelezen had.
Ten derde neem ik onbewust de eerdergelezen posts nog mee (overloadddd).
Ten vierde verdwijnt de aandacht voor de niet-gequotete bijdrage tussen alle quotejes. Het is gewoon niks.
Eén quote pakken is voldoende, kun je best de clou nog wel volgen. Je bent toch geen 6 meer?
Haha, heb jij stiekem je opmaak aangepast om de leessnelheid te verbeteren?
Gast- Gast
Nieuwe forumoptie? Ik ken genoeg forums waarbij de quote automatisch alleen de laatste post quote.
Antibes- Ratel
Hè, da's toch gewoon een heel handig trucje? Ik ben een onwijze media-noob, maar dit snap ik zelfs.Harrison schreef:Ik ben lui, dan moet ik weer helemaal uit gaan zoeken welke naam er nou weer bij welke quote hoort. Als het nou tussen twee mensen gaat, dan gaat het nog wel. Maar dit is gewoon teveel! Daarom.
Gast- Gast
Zo rol ik.Harrison schreef:Haha, heb jij stiekem je opmaak aangepast om de leessnelheid te verbeteren?
Gast- Gast
Rood schreef:Hè, da's toch gewoon een heel handig trucje? Ik ben een onwijze media-noob, maar dit snap ik zelfs.Harrison schreef:Ik ben lui, dan moet ik weer helemaal uit gaan zoeken welke naam er nou weer bij welke quote hoort. Als het nou tussen twee mensen gaat, dan gaat het nog wel. Maar dit is gewoon teveel! Daarom.
Wat voor handig trucje dan? Ik rol omhoog met mijn ogen, ik zie daar een hoop lijntjes en namen en shizzle en dan ben ik alweer vergeten welk hokje ook alweer bij welke reactie hoorde.
Gast- Gast
Antibes schreef:Nieuwe forumoptie? Ik ken genoeg forums waarbij de quote automatisch alleen de laatste post quote.
Dat lijkt me niet verkeerd! Want ik ben helemaal voor quoten, maar niet voor 600 quotes in 1 reactie.
Gast- Gast
En dat vind ik dus weer irritant haha. Omdat ik dan een deel van 'het verhaal' mis.Antibes schreef:Nieuwe forumoptie? Ik ken genoeg forums waarbij de quote automatisch alleen de laatste post quote.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rood schreef:ZoHarrison schreef:Haha, heb jij stiekem je opmaak aangepast om de leessnelheid te verbeteren?rolscroll ik.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Harrison schreef:Rood schreef:Hè, da's toch gewoon een heel handig trucje? Ik ben een onwijze media-noob, maar dit snap ik zelfs.Harrison schreef:Ik ben lui, dan moet ik weer helemaal uit gaan zoeken welke naam er nou weer bij welke quote hoort. Als het nou tussen twee mensen gaat, dan gaat het nog wel. Maar dit is gewoon teveel! Daarom.
Wat voor handig trucje dan? Ik rol omhoog met mijn ogen, ik zie daar een hoop lijntjes en namen en shizzle en dan ben ik alweer vergeten welk hokje ook alweer bij welke reactie hoorde.
Mijn trucje: desinteresse voor wie wat zegt en gewoon altijd alleen de onderste post lezen.
Antibes- Ratel
Wanneer je alleen de laatste quote wilt houden niet, hoor. Ik selecteer in dit geval de tekst ná het [ quote="Harrison" ] en tot de laatste [ /quote ] en dan HUPS klik op backspace.Harrison schreef:Wat voor handig trucje dan? Ik rol omhoog met mijn ogen, ik zie daar een hoop lijntjes en namen en shizzle en dan ben ik alweer vergeten welk hokje ook alweer bij welke reactie hoorde.
Als je meerdere quotejes wilt hebben, is het niet handig nee. Maar dan moet je dan ook niet doen.
Gast- Gast
Harrison schreef:Rood schreef:Hè, da's toch gewoon een heel handig trucje? Ik ben een onwijze media-noob, maar dit snap ik zelfs.Harrison schreef:Ik ben lui, dan moet ik weer helemaal uit gaan zoeken welke naam er nou weer bij welke quote hoort. Als het nou tussen twee mensen gaat, dan gaat het nog wel. Maar dit is gewoon teveel! Daarom.
Lijntjes en namen en shizzle...
Gast- Gast
You brilliant.Discordia schreef:Rood schreef: Zorolscroll ik.
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wij krijgen er een..
» En we krijgen, een.......
» En we krijgen...
» ondertiteling bij mp4 bestand krijgen
» Wij krijgen er een..
» En we krijgen, een.......
» En we krijgen...
» ondertiteling bij mp4 bestand krijgen
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: