Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?
+12
Poubelle
Rush
Suus
Antibes
Discordia
SuperGrover
GreenGrass
Serena
Elliot
Mermaid
Atelier Madame
Printje
16 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe krijgen we het forum wat levendigerder?
Rood schreef:Wordt het zelfs jou te veel? Kun je nagaan in welk een miserabele staat ik verkeer.Eucalypta schreef:Ga jij eens terug je preutse hol in zeg... tsss.
Nee, maar jij met dat soort praatjes, dat is net zoiets als de maagd Maria die paaldanst ofzo.
Gast- Gast
Ik heb uit betrouwbare bron dat ze dat heel aardig kon, ghe ghe. Maar vooruit, ik klik m'n kuisheidsgordel wel weer vast.Eucalypta schreef:Nee, maar jij met dat soort praatjes, dat is net zoiets als de maagd Maria die paaldanst ofzo.
Gast- Gast
Dat verkeerd quoten snap ik nooit zo goed. Als je op 'quote' drukt, gaat het toch vanzelf goed? Waarom gaat het bij sommige mensen dan zo vaak mis?
Nu ga ik kijken bij de discussie van Punk'd, ben benieuwd!
Nu ga ik kijken bij de discussie van Punk'd, ben benieuwd!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat die mensen een quote aanpassenSuus schreef:Dat verkeerd quoten snap ik nooit zo goed. Als je op 'quote' drukt, gaat het toch vanzelf goed? Waarom gaat het bij sommige mensen dan zo vaak mis?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rood schreef:Ik heb uit betrouwbare bron dat ze dat heel aardig kon, ghe ghe. Maar vooruit, ik klik m'n kuisheidsgordel wel weer vast.Eucalypta schreef:Nee, maar jij met dat soort praatjes, dat is net zoiets als de maagd Maria die paaldanst ofzo.
Dat zegt niet alles. http://www.amazon.com/Deluxe-Locking-Womens-Chastity-Black/dp/B005VIWOS2
Er zijn mensen die daar juist erg blij van worden
Gast- Gast
Rush schreef:Omdat Rush een beetje raar isSuus schreef:Dat verkeerd quoten snap ik nooit zo goed. Als je op 'quote' drukt, gaat het toch vanzelf goed? Waarom gaat het bij sommige mensen dan zo vaak mis?
Dit bedoelt Rush, Suus
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Rush schreef:Omdat Rush een beetje raar isSuus schreef:Dat verkeerd quoten snap ik nooit zo goed. Als je op 'quote' drukt, gaat het toch vanzelf goed? Waarom gaat het bij sommige mensen dan zo vaak mis?
Dit bedoelt Rush, Suus
Rush- Lady Post-a-lot
Iewwww!!!!Eucalypta schreef:Dat zegt niet alles. *plaatje*
(zie je, maagd Maria is weer alive)
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Rush schreef:Omdat Rush een beetje raar isSuus schreef:Dat verkeerd quoten snap ik nooit zo goed. Als je op 'quote' drukt, gaat het toch vanzelf goed? Waarom gaat het bij sommige mensen dan zo vaak mis?
Dit bedoelt Rush, Suus
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Rush schreef:Omdat Rush een beetje raar isSuus schreef:Dat verkeerd quoten snap ik nooit zo goed. Als je op 'quote' drukt, gaat het toch vanzelf goed? Waarom gaat het bij sommige mensen dan zo vaak mis?
Dit bedoelt Rush, Suus
Ja en als dan de quote bewerkt wordt.
Rush- Lady Post-a-lot
Rood schreef:Iewwww!!!!Eucalypta schreef:Dat zegt niet alles. *plaatje*
(zie je, maagd Maria is weer alive)
Kijk Zo snel wordt iets mij niet teveel. Je hebt ze overigens ook in mannenversies. Zien?
Gast- Gast
Rush schreef:Suus schreef:Rush schreef:Omdat Rush een beetje raar isSuus schreef:Dat verkeerd quoten snap ik nooit zo goed. Als je op 'quote' drukt, gaat het toch vanzelf goed? Waarom gaat het bij sommige mensen dan zo vaak mis?
Dit bedoelt Rush, Suus
Of snap ik hem nu verkeerd?
Gast- Gast
Nee exact helemaal goed. Of dat men er 1 stukje tekst tussenuit haalt maar de laatste [/quote] laat staan. Dan is het ook ineens door iemand anders gezegd.Eucalypta schreef:Rush schreef:Suus schreef:Rush schreef:Omdat Rush een beetje raar isSuus schreef:Dat verkeerd quoten snap ik nooit zo goed. Als je op 'quote' drukt, gaat het toch vanzelf goed? Waarom gaat het bij sommige mensen dan zo vaak mis?
Dit bedoelt Rush, Suus
Of snap ik hem nu verkeerd?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik denk dat we het forum wel levendiger krijgen als elke forumster gewoon zou posten wat ze denkt. Ik hou me vaak bewust stil of post toch niet wat ik al getypt heb puur om niet het hele forum over me heen te krijgen en kan me echt niet voorstellen dat ik de enige ben.
Gast- Gast
Forumster schreef:Ik denk dat we het forum wel levendiger krijgen als elke forumster gewoon zou posten wat ze denkt. Ik hou me vaak bewust stil of post toch niet wat ik al getypt heb puur om niet het hele forum over me heen te krijgen en kan me echt niet voorstellen dat ik de enige ben.
Nee hoor. Ik begin vaak met typen en klik net als Antibes halverwege weg.
Maar dat komt ook doordat ik vaak moeite heb met het verwoorden en er dan een heel omslachtig verhaal komt te staan.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Forumster schreef:Ik denk dat we het forum wel levendiger krijgen als elke forumster gewoon zou posten wat ze denkt. Ik hou me vaak bewust stil of post toch niet wat ik al getypt heb puur om niet het hele forum over me heen te krijgen en kan me echt niet voorstellen dat ik de enige ben.
Maar dat komt ook doordat ik vaak moeite heb met het verwoorden en er dan een heel omslachtig verhaal komt te staan.
Geld ook voor mij. En soms heb ik gewoon geen zin om de discussie te starten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Er is nu ook een topic waar ik wel in zou willen reageren omdat ik vind dat daar nogal politiek correct wordt gereageerd maar het gewoon niet doe omdat ik dan toch wel reacties krijg van forumsters die goed kunnen onderbouwen en ik kan dat niet. Ik voel me dan zo dom en denk dan van; laat maar wezen.
Gast- Gast
Alles zeggen wat je denkt lijkt me ook weer geen goed idee, dat doe je in het echt ook niet en dat is niet voor niks. Je moet niet bang zijn om een afwijkend standpunt te hebben, maar ik vind het wel zo gezond als mensen nog een soort van filter hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pixie schreef:Forumster schreef:Ik denk dat we het forum wel levendiger krijgen als elke forumster gewoon zou posten wat ze denkt. Ik hou me vaak bewust stil of post toch niet wat ik al getypt heb puur om niet het hele forum over me heen te krijgen en kan me echt niet voorstellen dat ik de enige ben.
haha en dan druk ik gewoon op verzenden.. Ik druk maar zelden een getypt stuk weg..Misschien een keer of 5 gedaan in heel mijn forumtijd.
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik alles maar zeg hoor. Ik ben sowieso niet het typen om te gaan schelden of vuil te doen tegen iemand, dus dat zou ik al nooit posten.
Maar als iets niet heel duidelijk verwoord is, jammer dan.
Gast- Gast
Ik begrijp mezelf af en toe nog niet eens. Als ik alles ga typen wat ik denk, dan kan niemand er meer een touw aan vast knopen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Forumster schreef:Er is nu ook een topic waar ik wel in zou willen reageren omdat ik vind dat daar nogal politiek correct wordt gereageerd maar het gewoon niet doe omdat ik dan toch wel reacties krijg van forumsters die goed kunnen onderbouwen en ik kan dat niet. Ik voel me dan zo dom en denk dan van; laat maar wezen.
Doe eens, kijken of het écht zo erg is. Mooi experiment. Ik denk dat het meevalt.
Gast- Gast
Ik heb dat ook, dat ik het soms lastig vind om dingen te verwoorden, of dat ik bang zijn dat anderen er niet goed op reageren. Bovendien ben ik soms ook wel bang dat als ik te veel over mezelf post, ik te herkenbaar ben. En dat wil ik graag voorkomen omdat ik wel graag redelijk anoniem wil meekletsen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wij krijgen er een..
» En we krijgen, een.......
» En we krijgen...
» ondertiteling bij mp4 bestand krijgen
» Wij krijgen er een..
» En we krijgen, een.......
» En we krijgen...
» ondertiteling bij mp4 bestand krijgen
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: