Goedemorgen,
+8
Hoochie
slaatje
Slakje
Elliot
ExpressoB
Snoes
Chocoholic
Ibbeltje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen,
Goedemorgen,
Ik kom vanmorgen maar traag op gang. Ik moet zo met vriend even mee ergens naar toe en daarna mag ik weer werken.
Fijne dag!
Ik kom vanmorgen maar traag op gang. Ik moet zo met vriend even mee ergens naar toe en daarna mag ik weer werken.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen,
Goedemorgen!
Ik heb heeeel weinig geslapen, maar moet er uit voor school. Ben benieuwd hoe ik 't ga doen. Gelukkig maar tot half 1, daarna biosje met Oasis. Ook weer benieuwd of ik dan wakker blijf, haha. En wilde vanavond nog gaan sporten, maar dat houd ik even onder voorbehoud.
Fijne dag meiden!
Ik heb heeeel weinig geslapen, maar moet er uit voor school. Ben benieuwd hoe ik 't ga doen. Gelukkig maar tot half 1, daarna biosje met Oasis. Ook weer benieuwd of ik dan wakker blijf, haha. En wilde vanavond nog gaan sporten, maar dat houd ik even onder voorbehoud.
Fijne dag meiden!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Goedemorgen!
Ik ben vanmorgen maar gelijk met mijn vriend mee opgestaan om 6u15. We hebben zo'n fijn (verlengd) weekend gehad samen dat ik het wel gezellig vond om dat vanmorgen af te ronden met een ontbijtje samen .
Zo dadelijk even langs de bakker en rond 11u komt er een vriendin hierheen, lekker bijkletsen. Vanavond niet veel plannen, vooral rusten denk ik want ik ben behoorlijk moe.
Fijne dag allemaal!
Ik ben vanmorgen maar gelijk met mijn vriend mee opgestaan om 6u15. We hebben zo'n fijn (verlengd) weekend gehad samen dat ik het wel gezellig vond om dat vanmorgen af te ronden met een ontbijtje samen .
Zo dadelijk even langs de bakker en rond 11u komt er een vriendin hierheen, lekker bijkletsen. Vanavond niet veel plannen, vooral rusten denk ik want ik ben behoorlijk moe.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Werd helaas wakker door lawaai van buiten.
Ben nog ziek dus rustig aan vandaag.
Ben nog ziek dus rustig aan vandaag.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goeiemorgen!
Pff ik ben gebroken. Mijn vriend had vannacht nachtopening in zijn winkel vanwege de nieuwe call of duty en ik moest hem vannacht om half 3 uit Amsterdam halen (de bussen reden niet meer). Dus ik heb een gebroken nachtje achter de rug. Gelukkig heb ik flexibele werktijden en kan ik dus een uurtje later dan normaal beginnen met werken.
Vanavond bij mijn moeder eten en daarna repeteren met het orkest. Mijn zus gaat waarschijnlijk ook weer mee voor het eerst sinds haar zwangerschapsverlof dus dat is wel gezellig
Fijne dag allemaal!
Pff ik ben gebroken. Mijn vriend had vannacht nachtopening in zijn winkel vanwege de nieuwe call of duty en ik moest hem vannacht om half 3 uit Amsterdam halen (de bussen reden niet meer). Dus ik heb een gebroken nachtje achter de rug. Gelukkig heb ik flexibele werktijden en kan ik dus een uurtje later dan normaal beginnen met werken.
Vanavond bij mijn moeder eten en daarna repeteren met het orkest. Mijn zus gaat waarschijnlijk ook weer mee voor het eerst sinds haar zwangerschapsverlof dus dat is wel gezellig
Fijne dag allemaal!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen!
Ik ga een beetje het huishouden doen en inkopen doen voor deze week. Verder niets speciaal.
Ik ga een beetje het huishouden doen en inkopen doen voor deze week. Verder niets speciaal.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik kom net uit de nachtdienst, dus ga even een paar uurtjes slapen en dan weer op tijd er uit, want anders slaap ik vannacht niet. En dan kan ik ook nog een beetje genieten van deze dag.
Gast- Gast
Ik heb heerljk geslapen, maar ben nog steeds moe. Zo van 11 tot 14 werken en dan even plat. Vanavond gewoon lekker rustig aan.
Fijne dag allemaal.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moest om half 8 al werken, net tussendoor even bij de Fysio geweest en nu weer werken tot 8 uur vanavond Blegh. Vind die dinsdag steeds vervelender worden.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Goede morgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Ik sliep al vanaf 21:00 uur gisteravond.
Nu lekker aan het ontbijten.
Zo even aankleden en dan een grote emmer verf naar mama haar nieuwe huis brengen.
Daarna langs mama's oude huis.
En vanmiddag een sollicitatiegesprek.
En vanavond cursus.
Ik heb heerlijk geslapen. Ik sliep al vanaf 21:00 uur gisteravond.
Nu lekker aan het ontbijten.
Zo even aankleden en dan een grote emmer verf naar mama haar nieuwe huis brengen.
Daarna langs mama's oude huis.
En vanmiddag een sollicitatiegesprek.
En vanavond cursus.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Goedemorgen,
Vandaag uber vrolijk gestemd nadat ik gisteren een zwaar depressieve dag heb gehad. Maar vanmorgen kwam ik erachter waar dat vandaan kwam !! Love het vrouw zijn zullen we maar zeggen.
Vandaag vrije school dag. Afspraakjes opstaan en heb nog een hoop te leren voor de komende toetsen. Dus volop gebruik maken van deze energie !
Vandaag uber vrolijk gestemd nadat ik gisteren een zwaar depressieve dag heb gehad. Maar vanmorgen kwam ik erachter waar dat vandaan kwam !! Love het vrouw zijn zullen we maar zeggen.
Vandaag vrije school dag. Afspraakjes opstaan en heb nog een hoop te leren voor de komende toetsen. Dus volop gebruik maken van deze energie !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen!
Ik ga zo even Rotterdam in, heb nog een aantal cadeaubonnen die ik hopelijk ga verzilveren!
En ik ga op pad voor Sinterklaascadeaus, dan heb ik dat maar vast gehad.
Fijne dag, all!
Ik ga zo even Rotterdam in, heb nog een aantal cadeaubonnen die ik hopelijk ga verzilveren!
En ik ga op pad voor Sinterklaascadeaus, dan heb ik dat maar vast gehad.
Fijne dag, all!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Morning,
Ik heb oorontsteking, gister naar de hap geweest en behoorlijke medicatie meegekregen. Vanmiddag moet ik gelukkig naar de KNO arts.
Fijne dag all!
Ik heb oorontsteking, gister naar de hap geweest en behoorlijke medicatie meegekregen. Vanmiddag moet ik gelukkig naar de KNO arts.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb nog een heerlijk dagje vrij, maar genoeg te doen! Wat dingen in huis, met gedichten bezig, even de stad in voor mijn hoogzwangere vriendin die dat zelf niet meer kan, zangles, koor, even oefenen van tevoren en gezellig eten met vriendinnen
Fijne dag!
Ik heb nog een heerlijk dagje vrij, maar genoeg te doen! Wat dingen in huis, met gedichten bezig, even de stad in voor mijn hoogzwangere vriendin die dat zelf niet meer kan, zangles, koor, even oefenen van tevoren en gezellig eten met vriendinnen
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: