Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jasmine do 17 jan 2013 - 8:21

Silver schreef:Jasmine, hoe is het nu met jouw?

Ik ben de laatste dagen vreselijk onzeker. De 12-weken grens is gehaald, maar dat is wel de termijn waar het februari vorig jaar mis ging. Ik ben ontzettend bang dat het weer mis is. Slaap er ook slecht van, had van de week 's nachts zelfs iets wat op een harde buik leek.

Heb vanochtend dus toch maar de poli gebeld, want dit neemt ongezonde vormen aan. Gelukkig mag ik morgen even komen om het hartje te luisteren.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Silver do 17 jan 2013 - 8:24

Jasmine schreef:

Ik ben de laatste dagen vreselijk onzeker. De 12-weken grens is gehaald, maar dat is wel de termijn waar het februari vorig jaar mis ging. Ik ben ontzettend bang dat het weer mis is. Slaap er ook slecht van, had van de week 's nachts zelfs iets wat op een harde buik leek.

Heb vanochtend dus toch maar de poli gebeld, want dit neemt ongezonde vormen aan. Gelukkig mag ik morgen even komen om het hartje te luisteren.

Meid, wat vreselijk! Wel fijn dat je morgen weer even langs mag komen. Ik hoop heel erg dat alles gewoon goed zit! En ook natuurlijk omdat we februari naderen, het is allemaal (bijna) precies hetzelfde als vorig jaar.... Maar dan gaat het nu wel goed. En dat vertrouwen moet jij weer terug krijgen. Ik hoop dat je dat snel lukt! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 699888
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol do 17 jan 2013 - 8:26

Susan schreef:
studiebol schreef:
Stofzuiger schreef:
RioolSpook schreef:
Stofzuiger schreef:Wow, Rioolspook, welkom bij de club. Is het 1 of 2 eiig?

Euhm, geen idee? Daar hebben ze niks van gezegd. Maar heb wel deze foto; https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/5ey6pd.jpg. Daar liggen ze apart, betekent dat dan automatisch twee eiig of wil dat niks zeggen?
Bij mij was het tussenschotje niet eens zichtbaar met die termijn. En er was 1 dooierzak, dus zeiden ze gelijk 1eiig.

Het is echt zo leuk, een tweeling I love you

Wij kregen met bijna 10 weken voor het eerst een echo, toen was er wel een heel dun vliesje te zien maar ze lagen niet zo ver uit elkaar als jou kindjes. Ze hebben altijd tegen ons gezegd dat de kans het groot is dat ze 2 eiig zijn maar je hebt altijd een klein percentage dat het toch niet zo is. Ik weet niet of je het geslacht wil weten, maar als je kindjes allebei een andere geslacht hebben weet je zeker dat het 2 eiig is *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 561177

Dat is ook niet 100% waar, er bestaan eeneiige tweelingen van twee geslachten, maar dat is wel heel zeldzaam.

Oh echt? Nooit geweten, zo is het ons ook niet vertelt in het ziekenhuis maar ach dat maakt niet uit.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Jasmine do 17 jan 2013 - 8:30

Silver schreef:
Jasmine schreef:

Meid, wat vreselijk! Wel fijn dat je morgen weer even langs mag komen. Ik hoop heel erg dat alles gewoon goed zit! En ook natuurlijk omdat we februari naderen, het is allemaal (bijna) precies hetzelfde als vorig jaar.... Maar dan gaat het nu wel goed. En dat vertrouwen moet jij weer terug krijgen. Ik hoop dat je dat snel lukt! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 699888

Ik hoop idd. dat ik snel mijn vertrouwen terug krijg. Vorig jaar was ik uitgerekend op 7 augustus, dat scheelt nog geen week met dit keer. Ik had met 12 weken nog een goede echo gehad, met 15 weken kwam ik erachter dat het de dag na de goede echo mis is gegaan.

Denk dat het vooral een combinatie van is. En ergens weet ik ook wel dat ik me daar een soort van overheen moet zetten, maar op de een of andere manier lukt me dat niet. Het zijn nu gewoon even spannende weken. Maar als ik morgen heb gehad, is het ook maar 12 dagen tot de volgende afspraak, dat red ik dan ook wel.

En daarna hopelijk eindelijk genieten!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 17 jan 2013 - 8:33

Jasmine schreef:
Silver schreef:
Jasmine schreef:

Ik hoop idd. dat ik snel mijn vertrouwen terug krijg. Vorig jaar was ik uitgerekend op 7 augustus, dat scheelt nog geen week met dit keer. Ik had met 12 weken nog een goede echo gehad, met 15 weken kwam ik erachter dat het de dag na de goede echo mis is gegaan.

Denk dat het vooral een combinatie van is. En ergens weet ik ook wel dat ik me daar een soort van overheen moet zetten, maar op de een of andere manier lukt me dat niet. Het zijn nu gewoon even spannende weken. Maar als ik morgen heb gehad, is het ook maar 12 dagen tot de volgende afspraak, dat red ik dan ook wel.

En daarna hopelijk eindelijk genieten!

Ik ga voor je duimen! Hoe laat ben je aan de beurt?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  _Jet do 17 jan 2013 - 9:33

Nee, Weegschaal dit kan niet, dit mag niet!!!! hug
Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Twellie do 17 jan 2013 - 10:12

studiebol schreef:
Susan schreef:
studiebol schreef:
Stofzuiger schreef:
RioolSpook schreef:
Stofzuiger schreef:Wow, Rioolspook, welkom bij de club. Is het 1 of 2 eiig?

Euhm, geen idee? Daar hebben ze niks van gezegd. Maar heb wel deze foto; https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/5ey6pd.jpg. Daar liggen ze apart, betekent dat dan automatisch twee eiig of wil dat niks zeggen?
Bij mij was het tussenschotje niet eens zichtbaar met die termijn. En er was 1 dooierzak, dus zeiden ze gelijk 1eiig.

Het is echt zo leuk, een tweeling I love you

Wij kregen met bijna 10 weken voor het eerst een echo, toen was er wel een heel dun vliesje te zien maar ze lagen niet zo ver uit elkaar als jou kindjes. Ze hebben altijd tegen ons gezegd dat de kans het groot is dat ze 2 eiig zijn maar je hebt altijd een klein percentage dat het toch niet zo is. Ik weet niet of je het geslacht wil weten, maar als je kindjes allebei een andere geslacht hebben weet je zeker dat het 2 eiig is *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 561177

Dat is ook niet 100% waar, er bestaan eeneiige tweelingen van twee geslachten, maar dat is wel heel zeldzaam.

Oh echt? Nooit geweten, zo is het ons ook niet vertelt in het ziekenhuis maar ach dat maakt niet uit.

Ik ben benieuwd hoe dit zit! Want eeneiig houdt toch gewoon dezelfde genen in? Dus beiden XX of beiden XY. Er bestaan wel spontane mutaties van genen, maar het lijkt me dat een X niet in een Y kan veranderen of andersom. Of is het net zoiets als het syndroom van Klinefelter Question
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 10:15

Het is een syndroom, kan niet op de naam komen. Meisje is dat ook vaak onvruchtbaar.

Syndroom van Turner dacht ik, http://www.erfelijkheid.nl/node/421

Gast
Gast

Bericht  Purpleflower do 17 jan 2013 - 21:01

RioolSpook schreef:Ja klopt filoria. Ik was zwanger, kreeg miskraam, relatie beëindigde. Daarna direct spiraaltje laten zetten. En nu dus toch weer zwanger. Vriend en ik zijn nog niet zo lang samen en was dus ook een flinke schok. En nu dit erbij.

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben even heeeeeel nieuwsgierig angel
Had je je spiraaltje al lang? En zit hij nog gewoon goed? Kan het goed gaat als je met spiraal er in zwanger word??
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  mzcharlotte do 17 jan 2013 - 21:17

Het spiraaltje van een vriendin moest nog een jaar en ze werd zwanger door het spiraaltje heen. Ze kwam erachter toen ze 10 weken was en daarna is het spiraaltje verwijderd. Het is wel een risico, maar zij heeft nu een superleuk ventje rondkruipen. Dus het kan.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 21:23

Mzcharlotte... lees ik het goed?!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 17 jan 2013 - 21:33

Minneke schreef:Mzcharlotte... lees ik het goed?!

Embarassed*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 281626781
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 21:35

mzcharlotte schreef:
Minneke schreef:Mzcharlotte... lees ik het goed?!

Embarassed*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 281626781

Wauw wat heerlijk!! Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 17 jan 2013 - 21:40

Het begon me al lang te duren. Ik ben heel onzeker zoals je zult begrijpen, maar ik heb goede moed. Ik kan niet wachten tot 5 februari, dan ben ik voor mijn gevoel al een enorme drempel over.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine do 17 jan 2013 - 21:42

Mzcharlotte: komt vast goed dit keer! Jij gaat 5 februari gewoon een mooi kloppend hartje zien!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 17 jan 2013 - 23:24

Weegschaal, ook hier nog even een hele dikke knuffel hug

Jasmine, hopelijk krijg je vandaag weer een mooi kloppend hartje te zien.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jasmine vr 18 jan 2013 - 0:13

Alles was gelukkig goed. Het lijkt er meer en meer op dat ik deze zomer een baby op de wereld ga zetten. Hebben een vrolijk spartelend en draaiend kindje gezien.

Heb wel voorliggende placenta dit keer.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 18 jan 2013 - 0:14

Wat een fijn nieuws Jasmine!! Eindelijk een tweede kindje voor jullie!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Happydobby vr 18 jan 2013 - 0:18

Wat fijn Jasmine, ik had ook een voorliggende placenta en ik voelde mijn zoon met 18 weken al. Hopelijk voel jij dat over een paar weken ook!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ingrid82 vr 18 jan 2013 - 0:25

Oo wat fijn jasmine !!
Dames sorry dat ik zo weinig reageer, voel me echt beroerd door de kwaaltjes en ben ook nog fijn verkouden/ hoesten/ grieperig. Het enige wat ik doe is liggen op bed snotteren en yoghurt eten en de berichten volgen.
Xx
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Pien vr 18 jan 2013 - 0:33

Ook ik zal weer eens reageren. Van week de verloskundige maar gebeld omdat ik nog steeds niks van mijn aanmelding had gehoord.
Volgende week donderdag hebben we de intake en pas op 7febr de eerste echo. Daar baal ik goed van, vele van hier zijn minder ver en mogen wel eerder....

Van de week sprak ik ook een collega van een ander filiaal, we raakte aan de praat over een oudcollega die de derde verwacht, waarop zei tegen mij zei dat ze eerder bij mij een tweede had verwacht. Toen viel ik stil, uiteindelijk dus maar verteld. Dat het nog wel pril was, toen vroeg ze hoever ik dan was dus ik zei 7weken, begon ze te lachen en zei ze:ow **** dit is zo leuk!! Ik ben ook zwanger, ook 7weken.
We schelen voor alsnog maar 1dag!!

Zit nu in de bus, op weg naar mijn werk, moet tot vanavond 9uur en dan heb ik lekker weekend! Morgen een drukke dag en ook zondag staan al 3dingen gepland!

Ik kan via mijn telefoon niet goed terug lezen dus reageer een andere keer op jullie!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Amber- vr 18 jan 2013 - 0:42

Jasmine wat fijn!!!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Annemie vr 18 jan 2013 - 1:01

@pien, ik heb ook donderdag pas de eerste afspraak, 2 weken later pas de echo. Dus ik moet helaas ook nog ff wachten. Wat toevallig van je collega, leuk zeg!
@ingrid, beterschap.
@jasmine, wat fijn zeg, lekker genieten!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zenna vr 18 jan 2013 - 1:03

Jasmine schreef:
Zenna schreef:
Filoria schreef:Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!

(ik hang hier iets teveel rond he? Embarassed)

Dat komt omdat je hier binnenkort 9 maanden gaat meeschrijven! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 561177

Ik hoop dat voor Filoria dat dat iets minder lang is. 9 maanden meeschrijven om de 12-weken grens te halen is lang hoor!

Oh ja.. nou goed dan, omdat je hier binnenkort 8 weken mee gaat schrijven (aangezien je die eerste 4 weken vaak niet weet dat je zwanger bent). Zo goed?
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Zenna vr 18 jan 2013 - 1:08

Jasmine, wat fijn dat het goed was! Ben je er nu ook wat geruster op? Of is voor jou de 15 weken de grens waarna je misschien wat meer vertrouwen krijgt? Het lijkt me zo vreselijk rot om je zo onzeker te voelen! Het lijkt er inderdaad op dat jij gewoon heerlijk een tweede kindje gaat krijgen deze zomer! Hopelijk kun je naast je grote zorgen ook genieten van dat kleine mensje in je buik! In ieder geval opnieuw gefeliciteerd met dit goede bericht!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: