Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 32 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  vlinder-2011 wo 9 jan 2013 - 4:59

@ novalee: nee, ik kon ze gewoon gebruiken tot ze vol waren.

@ firda: mijn leidinggevende weet ervan verder nog niemand, zeg het met 12 weken wel.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 32 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal wo 9 jan 2013 - 9:20

@ Pien; Wat grappig hoe jullie het dan elkaar hebben verteld! En jij bent goed bezig voor MvM!!

@ Jasmine; Leuk badpak! Hoop er binnenkort ook naar te mogen kijken. Heb je leuke reacties gehad op het bekend maken?

@ Twellie; Ik wil de echo sowieso pas vanaf 7 weken doen, dan moet er echt een kloppend hartje te zien zijn. Maar deze dag valt precies voor onze vakantie. En aangezien het bloedverlies na een echo dan altijd gelijk doorzet, durf ik het nu niet aan. Want of ik heb dan een extra leuke geweldige vakantie, of ik loop de hele vakantie met dikke maandverbanden en kan geen kant op. Dus daarom wachten we zo lang, of er moet eerder een reden zijn om de echo te doen. Maar die hebben we gelukkig nog niet!

@ Strawberry; We gaan naar Oostenrijk op wintersport met familie. Gelukkig kookt mijn man, kan de lucht ook slecht verdragen. Wanneer heb je de echo volgende week?

@ Vlinder; Klopte die bloeduitslag ook met je eigen gedachte? Echt spannend dan idd donderdag! Hier ook onzekerheid vanwege eerder miskramen, maar kan me voorstellen dat donker bloedverlies je ook wat onzeker maakt. Al zijn hier genoeg verhalen waar dat niks te betekenen had!

@ Ingrid; Wat fijn dat de echo goed was!!

@ Mashimaro; Wat goed dat er een kloppend hartje te zien was!

@ Silver; Vervelend dat je onzeker blijft. Hoop dat je volgende week weer een goede echo mag hebben!!

@ Annemie; De vroege echo's zijn waarschijnlijk vanwege de voorgeschiedenis bij de meesten. Maar jammer dat ze niet overal een echo doen rond de 8 weken!

@ Novalee; Spannend volgende week de echo! Fijn dat je bloeduitslagen goed waren.

@ firda; Mijn teamleider weet het al ivm plannen van nachtdiensten in maart.

Hier gaat alles weer helemaal goed Very Happy Het bloedverlies van mijn miskramen begon de eerste 3 keren precies met 8 weken, maar de laatste keer al met 6,5 week. Dus er breekt wel weer een hele spannende tijd aan.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jasmine vr 11 jan 2013 - 3:17

Wat is iedereen rustig hier! Waar is iedereen?

Hier niet veel nieuws. Vanochtend bij de huisarts urine laten controleren op blaasontsteking, omdat ik nog steeds bij vlagen buikpijn heb. Gelukkig niks aan de hand. Denk dat de buikpijn echt van het groeien van de baarmoeder en een interne verbouwing komt, begin al een best buikje te krijgen.

Verder begin ik een beetje ongeduldig te worden. Zou zo graag wat verder zijn, mijn kleintje echt voelen, gewoon echt zwanger zijn. Nu voelt het allemaal nog zo half/half. Ja, ik ben zwanger, ik krijg een buikje en heb nog steeds mijn kwalen. Mijn bekken begint bij vlagen al pijn te doen en ik ben nog steeds zo emotioneel als maar kan.

Ik kan nu al niet wachten tot ik mijn kindje in armen heb. Maar dit is ook mijn laatste zwangerschap, dus wil wel genieten. Maar dan blijf ik liever 10 weken op de 20-weken steken, dan dit lange wachten.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  strawberry vr 11 jan 2013 - 3:19

Lekker hoor Weegschaal! Willen jullie ook nog in Mei naar Curacao gaan? Of sla je dat met een zwangere buik over?

A.s woensdag hebben we weer een echo. We moeten om 9 uur al in het ziekenhuis zijn en de 1e afspraak duurt daar zo'n 2 uur. Ik hoop dat het een beetje te doen is met mijn misselijkheid, en dat M.as zich een beetje stil houd.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  strawberry vr 11 jan 2013 - 3:21

@ Jasmine, ja dat heb ik ook hoor, ik vind deze weken ook niet zo heel veel aan. Onzekerheid, misselijkheid, moe enz. Ik vond het vanaf 20 weken ook fijner zwanger zijn. Willen jullie weten wat het word?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte vr 11 jan 2013 - 6:46

Ik meld me heel voorzichtig aan. Ik zou ongeveer 4+2 moeten zijn. Hallo allemaal!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Phileine vr 11 jan 2013 - 7:23

mzcharlotte schreef:Ik meld me heel voorzichtig aan. Ik zou ongeveer 4+2 moeten zijn. Hallo allemaal!

Gefeliciteerd, wat fijn dat je weer zwanger bent.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmine vr 11 jan 2013 - 7:42

Nee hoor Mzcharlotte, niks voorzichtig. Gewoon meekletsen, je test was duidelijk genoeg, jij bent hartstikke zwanger. Welkom weer dus :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  holaagirl vr 11 jan 2013 - 8:46

Straw, wat een lange afspraak! 2 uur? Wat gaan ze allemaal doen?
En heb je niet meer rust als je je zoontje even naar oppas brengt? Of kan dat niet?
Sterkte in ieder geval?!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Teddyaapje vr 11 jan 2013 - 9:16

mzcharlotte schreef:Ik meld me heel voorzichtig aan. Ik zou ongeveer 4+2 moeten zijn. Hallo allemaal!

Wat leuk!! Gefeliciteerd!!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Jet vr 11 jan 2013 - 9:36

Hallo allemaal,

Ik meld me ook weer eens! Ben de afgelopen week erg draaierig geweest, zo erg dat ik 2 dagen niet ben wezen werken. Collega's vroegen zich af of ik misschien zwanger was. Ik heb dit donderdag maar bevestigd (mijn baas was sinds dinsdag op de hoogte). Ik had geen zin om het te moeten gaan ontkennen en het geeft mezelf wat meer rust. Woensdag naar de dokter geweest (had een invaller) en mijn bloeddruk en zuurstof waren goed en ook klonken mijn longen goed (zo nu en dan ook benauwd). Vandaag weer naar de dokter geweest ivm mijn medicijnen. Morgen beginnen met afbouwen.

Nu eens even op iedereen reageren!

@ Weegschaal --> Mijn moeder was erg enthousiast! Nog steeds zo misselijk? Hoe gaat het verder met je? Wat fijn dat het weer allemaal goed gaat!

@ Firda --> Idd heel moeilijk om mijn mond te houden Very Happy Hoe reageerden je schoonouders?
Sinds deze week ben ik regelmatig licht in mijn hoofd/draaierig, met vlagen een misselijk gevoel en sinds een
paar dagen ook sneller moe. Ik heb het afgelopen dinsdag verteld aan mijn baas (was gisteren 6 weken).

@ Nillis --> Ik heb 1 februari de eerste echo.

@Mida4you --> Welkom en gefeliciteerd natuurlijk!

@ Teddyaapje --> 12 weken alweer :cheering:

@ Jasmine --> Wat fijn dat het er allemaal goed uitzag!

@ Strawberry --> Wat vervelend zeg van M. Gaat alles goed met hem?

@ Vlinder-2011 --> Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent. Mijn onzekerheid wordt nu iets minder.

@Ingrid82 --> Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dat moet een geruststelling zijn.

@_Mashimaro_ --> Gefeliciteerd!

@Novalee --> Wat fijn dat je suiker en ijzer goed waren.

@mzcharlotte --> Welkom en natuurlijk gefeliciteerd!

Ik had een hoop bij te lezen, de volgende keer zal ik uitgebreider op iedereen reageren.

Ik heb trouwens 28 januari mijn intake bij de vk en 1 februari de eerste echo (dan zal ik rond de 9 weken zijn).

Fijn weekend allemaal!

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bloempjuh23 vr 11 jan 2013 - 21:24

goedemorgen meiden

Hier staat de wereld nog steeds op zijn kop. Het krijgt al iets meer een plekje maar het gevoel van redden wij het straks wel ligt nog aan de oppervlakte. Gelukkig heb ik voor de rest geen kwalen behalve meer moe. Maar mijn jongste maakt er ook een potje van 's nachts. Ik krijg nu elke week een echo om alles goed in de gaten te houden. Morgen gaan we het onze ouders vertellen. Ik hoop vooral op geruststellende woorden haha :-)

Fijn weekend!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Filoria vr 11 jan 2013 - 21:46

Komt het voor in jullie families Bloempjuh? Ik kan me voorstellen dat je ouders ook schrikken... Spannend hoor!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  strawberry vr 11 jan 2013 - 21:57

holaagirl schreef:Straw, wat een lange afspraak! 2 uur? Wat gaan ze allemaal doen?
En heb je niet meer rust als je je zoontje even naar oppas brengt? Of kan dat niet?
Sterkte in ieder geval?!

Iedereen die evt op zou kunnen passen is aan het werk. En mijn opa en oma zijn allebei al ruim een week ziek dus daar breng ik hem liever ook niet naar toe.
Hij zal er trouwens ook aan moeten wennen want het zal vast niet de laatste keer zijn. Kan hem niet iedere keer wegbrengen, maar misschien mag ie wel even gaan spelen op het speeldek van het Ronald mc donald huis.
Afspraak duurt zo lang omdat we een vk spreken, daarna je behandelend gyneacoloog, ze maken een echo, en verder ga je ook nog langs de verpleegkundige geloof ik.
Waarschijnlijk krijgen we trouwens ook nog een gesprek met de klinisch geneticus, een ochtend vullend programma zullen we maar zeggen.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  Bloempjuh23 vr 11 jan 2013 - 21:57

Nee, we hebben helemaal geen meerlingen in de familie. Het is ons geval gewoon geluk/pech.. Net hoe je het ziet! Gelukkig overheerst het geluk wel hoor. We wilden eerst een shirt ofzo laten maken maar doen nu cake met geboortjemuisjes en dan vertellen we het. Verwacht wel dat ze niet schrikken dat we zwanger zijn maar niet van 3!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Muppetje za 12 jan 2013 - 1:35

Charlotte wat leuk , van harte!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  mzcharlotte za 12 jan 2013 - 4:29

Bedankt iedereen. Ik kan het nog niet helemaal geloven. Teddy, ik was alweer vergeten dat je MM was.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Weegschaal za 12 jan 2013 - 9:21

@ Strawberry; Als het deze keer goed gaat gaan we ipv curacao naar tenerife ivm de vliegafstand. Dus hoop nu toch wel op tenerife Wink Jij gaat flink wat mensen zien dan woensdag! Waarom moeten jullie naar de klinisch geneticus als ik vragen mag?

@ Jasmine; Heel begrijpelijk van jouw kant! Voor mij is straks 8 weken al een hele mijlpaal, maar ben uiteindelijk pas echt opgelucht als het kindje gezond in mijn armen ligt. Wanneer heb je nu weer een afspraak staan?

@ mzcharlotte; Wat ontzettend leuk je hier te zien Very Happy

@ _Jet; Vervelend die draaierigheid! Mag ik vragen welke medicatie je af gaat bouwen? Succes daarmee!

@ Bloempjuh; Kan me voorstellen dat het bijna niet te bevatten is. Ben heel benieuwd naar de reacties, jullie kunnen straks alle hulp wel gebruiken!

Hier net even een 'paniekaanval' gehad. Ik voel echt ieder krampje en pijntje in mijn buik en rug en begin dan gelijk te piekeren. Ben gewoon zo bang dat het weer misgaat, daar had ik de vorige keren veel minder last van. Tegelijkertijd heb ik sinds vandaag steekjes in mijn rechter lies, dit heb ik nog nooit gehad. Hoop dat het positief is!
Verder gaat onze familievakantie van volgende week niet door, had er zo'n zin in, zou een hele goede afleiding zijn! Maar de oma van mijn man ligt al 2 maanden slecht, zij is 93 en heeft er meer dan vrede mee om nu in te slapen. Maar nu is er ook een morfinepomp gestart en wil mijn schoonmoeder liever in Nederland blijven, heel begrijpelijk!
We denken nu wel deze week al een echo te laten doen. Even kijken of we dit woensdag met een bezoekje aan het lumc kunnen combineren.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Miss G za 12 jan 2013 - 23:05

Hallo allemaal!

Hoewel ik niet heel actief ben op het forum wil ik hier nu toch mee gaan schrijven.

Even mijn verhaal:
Vorig jaar zomer besloten om de pil de deur uit te doen om zwanger te worden. Destijds is het niet gelukt en hebben we onze wens uit moeten stellen omdat er bij mij een hernia werd geconstateerd en ik hieraan geopereerd moest worden.
Dit is begin november gebeurd en ben redelijk snel hiervan hersteld en vanaf begin december ook bezig met intensieve fysiotherapie.

Afgelopen week zijn we nog langs de chirurg geweest voor een laatste gesprek, hierin heeft mijn man ook gevraagd of een eventuele zwangerschap problemen zouden veroorzaken, chirurg zei is geen probleem maar dan moeten je spieren wel sterk genoeg zijn. In dat gesprek heb ik nog gezegd van daar wachten we nog even mee.

Maar afgelopen donderdag voelde ik me raar en pakte mijn agenda erbij en bleek ik al erg laat te zijn met mijn menstruatie. Aangezien we het steeds met condoom hebben gedaan, was ik ervan overtuigd niet zwanger te zijn, maar ik had nog een test in huis dus dacht even voor mijn geruststelling testen.
Maar... de test was positief. En de volgende ochtend nog 2x getest, en toch echt zwanger.

Totaal overstuur ben ik langs de huisarts geweest, overleg gehad met mijn fysio en contact gehad meet een bekende die verloskundige is. Die hebben mij gerustgesteld en gezegd dat mijn lichaam dit aankan maar ik wel moet blijven trainen.

Op dit moment kan ik het nog niet geloven, en doordat ik nu steeds op mijn lichaam let voel ik ieder pijntje en ben ik bang dat mijn lichaam dit toch niet trekt. Maar dit moet ik naast mij neerleggen, het is zoals het is.

Hoewel het een grote schok was, zijn we er toch heel blij mee!
*graag niet quoten*
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Jasmine za 12 jan 2013 - 23:14

Miss G: Dat is wel even schrikken dan ja. Toch gefeliciteerd en welkom. Ik hoop dat je snel aan het idee gewend bent en dan helemaal gaat genieten.

Weegschaal: Balen dat je vakantie niet door gaat, maar wel begrijpelijk dat jouw schoonmoeder liever in NL blijft nu. Ga je nog bellen voor een eerdere echo? Ik mag trouwens de 28e ofzo weer voor controle.

Bloempjeh: Succes en veel plezier met vertellen, ben benieuwd naar de reacties.

All: ik voel me een partij brak, zou het liefst zo mijn bed weer induiken. Ben ontzettend moe, wat misselijk, draaierig en mijn eten staat mij ontzettend tegen. Heb het idee dat mijn vitamine D weer ontzettend laag is. De gynaecoloog vond het alleen niet nodig om te testen of dat idd. zo is, dus ik bel morgen de huisarts wel om even te prikken. Mijn bloeddruk was afgelopen week ook al zo laag voor mijn doen (90/60). Normaal zit ik op 100/110 om 70 ongeveer. Heb nu maar een kop extra sterke zoethoutthee gemaakt, kijken of dat een beetje helpt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal zo 13 jan 2013 - 1:09

@ Miss G; Kan me voorstellen dat dit even schrikken was. Maar toch gefeliciteerd! Fijn dat iedereen aangeeft dat het geen problemen geeft. Hoop dat je snel aan het idee kan wennen.

@ Jasmine; Wat stom dat de gyn er niet naar wil kijken!? Ik zou het dan ook via de huisarts doen, heb dat met de vitamine b12 toen ook met succes gedaan. We hebben woensdag een afspraak in het lumc vanwege een studie, wil dan vragen of ze niet even een echo kunnen maken. Vind het nu al wel heel spannend! Deze zwangerschap voelt vanaf nu anders, ik voel van alles in mijn buik wat positief lijkt te zijn. Maar ben ook extra bang dat het niet goed is, bang om het kwijt te raken.
Ga jij lekker je rust pakken vandaag!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Jet zo 13 jan 2013 - 8:47

@ Bloempjuh --> Hoe reageerden je ouders en schoonouders?

@ Weegschaal --> Ik vind het zo rot voor je dat je zo aan het piekeren bent. Ik ben juist blij als ik zo nu en dan wat pijntjes/steken heb in mijn buik, dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook. Jammer dat de vakantie niet doorgaat, maar zoals je zelf al zegt wel begrijpelijk ja. Al geeft een echo jouw geruststelling, dan moet je dit zeker doen.
Ik ben sertraline (ad) aan het afbouwen (heb al sinds mijn 14de last van paniek/angstaanvallen). Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik het ook afgebouwd. Wilde het nu weer heel graag proberen, zodat ik achteraf mezelf niet voor mijn kop kan slaan als er iets met het kindje blijkt te zijn. Zal wel weer pittig worden, maar het is voor een goed doel!

@ Miss G --> Welkom en gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat je ervan geschrokken bent. Er is gezegd dat het kan, dus ik hoop dat je er ook van kunt genieten.

@ Jasmine --> Vervelend dat je je zo brak voelt, helaas herken ik het. Vervelend dat je gynaecoloog het niet wilde controleren. Was daar een reden voor? Gaat het ondertussen weer een beetje?

@ All --> Hier gaat het redelijk. De ene dag beter dan de andere.
Wel wil ik even melden dat ik supertrots ben op mijn meisje! Gisteren begon ze er opeens over dat ze op het potje wilde (dat wilde ze de afgelopen tijd dus totaal niet). Vandaag weer in een onderbroek laten lopen, 2 ongelukjes gehad, maar ook 2 keer zelf naar me toe gekomen dat ze op het potje wilde plassen en ja hoor dat gebeurde dus ook :cheering: Ze noemt zichzelf nu ook een grote meid, haha!
Morgen naar de tandarts, ook een afspraak voor S gemaakt. Moet ik gemaakt leuk gaan zitten doen daar, want ik vind de tandarts echt vreselijk. S heeft er in ieder geval zin in Wink

Fijne avond nog!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  strawberry ma 14 jan 2013 - 4:08

Weegschaal, hoe is het nu met je? We krijgen een afspraak met de klinisch geneticus omdat ik draagster ben van hemofilie en M.as ook hemofilie heeft. Als het goed is krijgen we woensdag ook een bloedtest voor het geslacht van het kindje. Gesprek gaat dan over een evt vruchtwaterpunctie met 16 of 34 weken. Vorige zwangerschap wilde ik niet weten of M.as hemofilie zou hebben of niet, maar door alle zorgen die het met zich mee brengt wil ik nu goed voorbereid zijn. Tenerife is ook lekker toch! Mijn vader woont op curacao en we zouden er eigenlijk begin 2014 naar toe gaan. Ik denk alleen niet dat we dat met 3 kinderen waarvan 2 kleintjes gaan doen. Stellen we het nog een jaartje uit. De website die ik door gaf in je topic is ook de website van mijn vader Wink
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal ma 14 jan 2013 - 4:51

@ _Jet; Heel veel succes met het afbouwen van de medicatie! Zijn er evt gevolgen bekend van het gebruik tijdens een zwangerschap? En wat goed van je dochter, schattig dat ze zichzelf dan een grote meid noemt. Is het meegevallen bij de tandarts?

@ strawberry; Heftig, de hemofilie. Heeft je zoon het in erge mate? Wordt even spannend voor jullie dan!
Wat lekker, een vader die op curacao woont. Dan kan ik jou evt wel om tips vragen dan?!

Hier wisselende gevoelens. Ik weet dat het een prille echo was, maar het zit me toch niet lekker dat ze het vruchtje niet duidelijk in beeld konden krijgen en opmeten. Weet dat ik het beste nog even af kan wachten, maar wil zo graag eerder duidelijkheid... Ik hoor morgen of ik woensdag nog een echo kan krijgen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  strawberry ma 14 jan 2013 - 4:59

Weegschaal, tips vragen mag altijd natuurlijk. M.as heeft matig ernstig, na de geboorte was zijn stolling 2% en een paar weken terug zat hij op 1%. Deze periode is best moeilijk vind ik zelf, hij kruipt, trekt zich op en vervolgens valt hij weer op zijn hoofd. Gisteren had ik hem uit bad gehaald en hij lag in zijn blootje op ons bed, op zijn ene knie heeft hij 8 blauwe plekken, de andere knie 7. Om over zijn ellebogen en blauwe plekken op zijn hoofd nog maar niet te spreken. We zullen zien wat dit kindje is, mijn gevoel zegt een jongen. Mijn vriend denkt een meisje. Maar als dit een meisje blijkt te zijn dan denk ik dat ik de gyn vraag of ze het niet nog heel even wil checken, mijn vriend komt echt uit een jongens familie met maar enkele meisjes. ( en de familie is groot )
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: