Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Novalee ma 7 jan 2013 - 9:28

Gefeliciteerd Jasmine! Wat heerlijk!

Weegschaal, hè, getver. Een dikke hug Ik zal voor je duimen dat het bloed door de applicator komt en onschuldig is
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  liesje ma 7 jan 2013 - 10:30

jasmine wat een goed nieuws!!!!

weegschaal wat vervelend die onzekerheid wanneer mag je voor je eerste echo?
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Weegschaal ma 7 jan 2013 - 12:10

Geen bloed meer gezien gelukkig. Het is absoluut niet te vergelijken met de vorige keren en goed te verklaren door de capsules, maar het maakt ons weer zo onzeker. Mijn werk was net een goede afleiding, maar voel me nu weer verdrietig. Ik ben zo bang...

De echo is pas over 3 weken, bewust. Ga over 1,5 week op vakantie en aangezien bloedverlies bij mij altijd gelijk doorzet nadat ik een echo heb gehad, wil ik dit niet op vakantie hebben. Nu is er toch nog weinig te zien. Ik hoop de komende weken geen bloed meer te zie laughcry n en weer wat vertrouwen te krijgen!!!

Dankjewel voor jullie lieve reacties, doet me goed!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Filoria ma 7 jan 2013 - 18:45

Wat knap dat je er zo rationeel over kan denken en dat je niet meteen een echo wilt. Maar met jouw ervaring snap ik het ook wel. Waar ga je naartoe op vakantie?

Verdrietig zijn mag zeker *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 699888*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 699888 Het lijkt me voor jou zo moeilijk om je eigen lichaam te vertrouwen. Maar we blijven gewoon duimen! En dat bloedinkje was niks!!!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Jasmine ma 7 jan 2013 - 20:04

Weegschaal: nogmaals een dikke knuffel. Ik zou willen dat ik iets van je angst weg kan nemen, maar dat is toch echt iets wat vanuit jezelf moet komen. Ik kan nog zo hard roepen dat jouw eerdere miskramen niet hoeven te betekenen dat het weer mis gaat, ik weet ook dat dat geen enkele zin heeft. Ik hoop gewoon heel hard dat je heel snel vertrouwen krijgt in je zwangerschap en dat het dit keer gewoon helemaal goed gaat en dat je begin september eindelijk mama bent van een prachtig en gezond kindje.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Muppetje ma 7 jan 2013 - 20:06

Weegschaal; hele héle dikke knuffel, ik gun het je zó!

Bloempjuh hoe is het gisteren gegaan?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Pien ma 7 jan 2013 - 20:42

@jasmine!! Ben super blij voor jullie!!

@weegschaal, ik sluit me volledig aan bij Filoria.

@all, vandaag word mijn eerste krat opgehaald voor moeders voor moeders, ik ben echt super blij met het resultaat. Vanaf donderdag tot nu echt 4 flessen helemaal vol!!

Gister is onze kapster geweest, er kwamen wat gezamenlijke vrienden langs in onze gesprekken, allemaal zwangere, toen kon ik mijn mond niet meer houden. Dus ik zei: ik ben ook zwanger!! Waarop zei keihard lachend zegt: ik ook!!!

Echt super super leuk dus. Ze knipt ons al vanaf dat N en ik net samen wonen dus dat is bijna 7jaar. Uiteindelijk is ze gewoon nog 1,5uur blijven hangen, lekker gekletst over allemaal babydingen.

Zit nu bij de bushalte, te wachten op mijn bus. Ga nog even een stukje terug lezen om te kijken of ik op nog meer wil reageren!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  nillis di 8 jan 2013 - 1:33

@ Teddyaapje, ik vind het gewoon nog fijn om te kijken hoe het met iedereen gaat en ik hooooop heel erg dat ik hier volgende week weer mee mag komen schrijven.

@ Jasmine, zag de foto op fb voorbij komen. Super hoor. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 281626781

@ weegschaal, mijn duimen blijven draaien hoor.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jasmine di 8 jan 2013 - 1:43

Nillis: ben er ook helemaal blij mee. En aangezien de echo gister goed was en we de volgende afspraak pas hebben als ik bijna 14 weken ben, hebben we het lekker bekend gemaakt. Voelt ook wel goed. Verder zou ik het super vinden als jij hier volgende week ook weer lekker mee kan komen kletsen. Mijn duimen draaien!

Ik heb meteen maar een nieuw positiebadpak besteld. Mijn oude was nu toch echt versleten, er zaten nog net geen gaten in. Heb nu deze besteld:

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 C-a-positiemode-badpak-rood-paars-zwart

Het lijkt net een tankini, maar de top zit aan het badpak vast zeg maar. Vind hem erg leuk, heb ze net binnen. Moet alleen nog even kijken welke maat ik ga houden.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie di 8 jan 2013 - 1:49

Weegschaal: hopelijk heeft het niets te betekenen. Ik herken het gevoel, ik ging ook gelijk vergelijken met de zwangerschappen die miskramen zijn geworden en dan raakte ik helemaal in paniek. De zwangerschap met het meeste bloedverlies is trouwens gewoon goed gegaan hier. Ik hoop heel hard voor je mee.

Zou je de echo anders niet iets eerder doen, dan zit je tenminste niet zolang in onzekerheid? Als je een kloppend hartje ziet, kun je misschien het nare gevoel wat vaker loslaten. (Was mijn ervaring dan).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  firda di 8 jan 2013 - 2:00

Hebben jullie ook zwangerschaps kwalen??

Zoja wat dan?

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Jasmine di 8 jan 2013 - 2:09

Firda: deze zwangerschap heb ik nauwelijks kwalen. Goed, ik heb last van gevoelige borsten, af en toe misselijk, mijn temperatuurhuishouden is ontregeld, ene moment honger en andere moment tjokvol zitten, maar dit alles maar in lichte mate. Het enige dat wel hinderlijk is, is dat ik veel vermoeider ben dan anders, heb amper energie.

Andere zwangerschappen had ik deze kwalen in veel ergere mate. Bij J. ben ik tot bijna 20 weken hondsberoerd geweest.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  strawberry di 8 jan 2013 - 2:27

@ Weegschaal, hopelijk is het bloed dat je verloren bent niks. Het zal vast komen door de capsule. Waar ga je naar toe op vakantie?

@ Jasmine, leuk je badpak! Zwemmen jullie veel? Fijn trouwens dat je niet zo'n last van kwaaltjes hebt! Weet je dochter al dat er een baby'tje bij komt?

@ Firda, ik heb echt extreem veel last van misselijkheid. Gelukkig zitten er een paar betere dagen tussen maar vandaag is weer zo'n drama dag. Constant loop ik te kokhalzen, heb wel honger maar als ik dan ga eten dan krijg ik het niet weg geslikt, en ik ben erg vermoeid. Dat laatste kan ook heel goed komen omdat mijn jongste al een paar weken niet tot nauwelijks doorslaapt.

@ Pien, leuk zoveel zwangere in jullie omgeving! 1 van mijn vriendinnen is ook zwanger maar begin Maart al uitgerekend. Verder ben ik geloof ik bij ons in de omgeving de enige.

@ Teddyaapje, tot volgende week in het andere topic smile

Zo hehe ik zit even.. M. heeft gigantisch lopen spoken vannacht. Het is een paar nachten beter gegaan en ik dacht echt nou die heeft het doorslapen weer herontdekt maar vannacht was weer drama. Hij werd om half 11 wakker, en viel pas weer om half 2 in slaap. Vervolgens werd hij om 5 uur wakker. Vriend eruit om een fles te maken. Komt hij zijn kamer op, was hij net in slaap gevallen. Mijn vriend begint altijd al om 6 uur dus die is er gelijk uit gegaan, om half 7 hoorde ik M. alweer, een fles gegeven en toen was hij toch echt wakker.

Gisteren hebben we ook weer met hem in het ziekenhuis gezeten. Hij had zich opgetrokken aan de wasmachine die in de keuken staat, en ik kijk naar hem en hij kukelt zo vol op zijn hoofd. Hij stuiterde nog net niet mee. Gelijk de verpleegkundige gebeld en hup daar gingen we weer. 2e keer in 4 weken tijd dat we er zaten. Hij is nagekeken en heeft zijn medicijnen gehad en gelukkig konden we toen weer naar huis. De vorige keer dat hij was gevallen hebben we 5 uur in het ziekenhuis gezeten, dus dit was een meevaller.

Verder ben ik nog steeds erg misselijk. Ik hoop toch zo dat dat binnekort gaat afnemen. Ik wil weer normaal kunnen eten en koken. Volgende week hebben we een afspraak in het Erasmus staan met weer een echo en dan gaan we het bekend maken. Verder weinig nieuws hier. De vloer is droog dus ik ga maar eens verder met het huishouden Sad
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  vlinder-2011 di 8 jan 2013 - 3:47

@ weegschaal: hè bah, vervelend hè die onzekerheid.

@ jasmine, erg leuk badpak zeg!

@ firda: ik heb last van alle kwaaltjes, misselijk, borsten, moe enz.

Ook ik doe mee aan moeders voor moeders en heb ik 6 dagen 2,5 fles vol door het werken wat minder op kunnen vangen.
Gister ook een inwendige echo gehad, was helaas niks op te zien behalve een cyste op de eierstok maar volgens het bloedprikken hcg ben ik nu 4,5 week en dus rond 15 september uitgerekend. Heb volgende week donderdag weer een echo, erg spannend. Kan nu nog niet echt helemaal blij zijn door onzekerheid en af en toe wat donker bloedverlies. Jullie verder ook erg onzeker of?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Weegschaal di 8 jan 2013 - 5:35

Hier gelukkig geen bloedverlies meer gehad! Ga binnenkort echt even op iedereen reageren, zit nu op mn telefoon.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  ingrid82 di 8 jan 2013 - 6:01

Joepie :cheering:
Wij hebben vandaag ook een goede echo gehad! Jeetje wat groeit dat snel in2,5 week!
Superleuk om te zien dat hij/zij nu echt een minimensje is! Vruchtzakje van nr2 was ook nog te zien met een klein stipje(vruchtje) ben 1 dag teruggezet haha. Over 3 weken mogen we weer terugkomen!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  strawberry di 8 jan 2013 - 7:02

Super fijn Ingrid!! Lekker genieten!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  _Mashimaro_ di 8 jan 2013 - 7:10

Ook ik meld me aan. Ik heb vanmorgen een echo gehad waarop een kloppend hartje te zien was:D Over 2 week mag ik weer terugkomen voor een echo. Dan krijg ik ook te horen of ik in het zh onder controle blijf of dat ik naar de verloskundige ga.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636

Bericht  strawberry di 8 jan 2013 - 7:20

Mashimaro, gefeliciteerd! Waarom ben je onder controle van het ziekenhuis?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  Silver di 8 jan 2013 - 7:30

Beetje late reactie, maar Jasmine wat fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd!

Weegschaal, ik blijf voor je duimen!

Ingrid, wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad!

Zo, voor de rest houd ik me wat afwezig, vind het nu wel steeds spannender hoe dichter we op volgende week komen. Zal het angst, onzekerheid of iets anders zijn? Ik weet het niet...
Maar ik blijf het hier wel volgen. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Annemie di 8 jan 2013 - 8:52

Wat hebben jullie allemaal vroeg een echo, ik heb pas over 2,5 week intake gesprek en de eerste echo is pas met 11 weken..pffff...

@weegschaal, fijn dat het bloeden gestopt is.
@ingrid en Mashimaro, fijn dat de echo goed was!!

Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  firda di 8 jan 2013 - 8:55

Wat fijn al die goeie echo's!!

Ik wil ook, maar ik moet nog 2.5 week wachten.

Verder heb ik helemaal geen klachten meer.
Ja ik ben wel moe, maar ja ik slaap weinig. Kan moeilijk in slaap komen!
En vanmorgen was zoonlief om 06.15 al wakker.. PFF!

Van de week komt de mevrouw van moeders voor moeders..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Mashimaro_ di 8 jan 2013 - 9:17

@ strawberry, ik ben d.m.v. medicatie zwanger geworden. Ik denk dat dat de reden is, maar ik vind het niet erg hoor;) Ik heb nu de bevestiging gekregen dat ik ook daadwerkelijk zwanger ben. Ik begon namelijk alweer te twijfelen aan mezelf.Embarassed
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636

Bericht  Novalee di 8 jan 2013 - 10:40

Ingrid, :cheering: Fijn dat alles weer goed was! Hoe gaat het nu met het maagzuur?

Mashimaro, gefeliciteerd! Super van de goede echo! Jij hebt PCO toch? Fijn dat je over 2 weken nog een keer naar binnen mag spieken.

Silver, hug, onzekerheid hoort er helaas wel een beetje bij. Hopelijk is het ongegrond

Annemie, volgens mij is dat ook pas van de laatste tijd dat er al vroeg een echo wordt gedaan. Ik vind het ook wel gek dat ze dat niet overal doen. Het is zo'n kleine moeite en kan al een hoop onzekerheid wegnemen.

Firda, heel herkenbaar dat slecht slapen. Slaapt je zoontje nog overdag? (Ik weet niet hoe oud hij is) Misschien kan je dan even rusten?

Vlinder & Pien, je moet elke dag een nieuwe fles gebruiken hè, bij MVM!

Jasmine, leuk badpak! Ik moet ook nog op zoek naar zoiets, N en ik gaan wekelijks zwemmen en ik denk niet dat er veel buik in m'n tankini past. Deze ziet er wel laag uit bij de borsten, of valt dat in het echt wel mee?

All, vandaag de intake gehad bij de verloskundige. M'n bloedsuiker was goed en ijzer ook heel hoog 9, nog wat. N. was ook mee en heeft zich goed vermaakt met de mand met gratis knuffeltjes Very Happy Volgende week dinsdag hebben we de echo, spannend! De VK heeft me wel 2 dagen terug gezet op basis van m'n gemiddelde cyclus maar ik wacht volgende week even af.

De eerste klachten komen nu ook, 's ochtends en 's avonds misselijk. In de ochtend valt het wel mee maar 's avonds is het lastig omdat het dan met het eten is. Ik moet dan echt even liggen. Morgen komt hier de mevrouw van MVM. Ben benieuwd hoe dat gaat met de misselijkheid, vorige keer moest ik ook elke keer flink kokhalzen bij het openen van de fles. Maar ik wil het in elk geval proberen, stoppen kan altijd nog.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  firda wo 9 jan 2013 - 3:24

Wanneer hebben/gaan jullie het vertellen aan de werkgever??

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: