*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Dank je Shisha,
Ik weet ook nog niet precies hoe ik dat uurtje ga invullen. later beginnen of eerder weggaan heeft geen zin, want dan ga ik enorm achterlopen met alle werkzaamheden. Het enige wat ik kan proberen is bijv. van 14.00 tot 15.00 rustig achter de pc te zitten in de klas (als mijn assistent de klas draait) zodat ik dan wat adminstratie kan doen, maar wel bereikbaar ben als het mis gaat en een kind een woedeaanval heeft.
Ik vind het idd sowieso al zwaar werk (ik heb hiervoor altijd in het regulier onderwijs gewerkt) maar in combinatie met een zwangerschap en zware misselijkheid is het voor mij nu ff niet te doen.
Ik weet ook nog niet precies hoe ik dat uurtje ga invullen. later beginnen of eerder weggaan heeft geen zin, want dan ga ik enorm achterlopen met alle werkzaamheden. Het enige wat ik kan proberen is bijv. van 14.00 tot 15.00 rustig achter de pc te zitten in de klas (als mijn assistent de klas draait) zodat ik dan wat adminstratie kan doen, maar wel bereikbaar ben als het mis gaat en een kind een woedeaanval heeft.
Ik vind het idd sowieso al zwaar werk (ik heb hiervoor altijd in het regulier onderwijs gewerkt) maar in combinatie met een zwangerschap en zware misselijkheid is het voor mij nu ff niet te doen.
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Maar in plaats van rustig achter de pc administratie kun je dan niet ergens rustig gaan liggen buiten het lokaal. Of moeten jullie ook echt daar met tweeën zijn?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou denk ik wel buiten het lokaal mogen zitten, maar ik heb een vrij agressieve klas. Zelf sta ik ook liever niet alleen, dus ik vind het dat niet eerlijk als mijn assistent daar wel alleen moet staan. Maar ik kan het natuurlijk altijd met haar overleggen.
Gerbera- Fluisteraar
Gerbera, heb nu je reactie gelezen, wat een verhaal zeg. Ik werk als docente in het voorgezet onderwijs, daar is het verlof straks super geregeld, bij jullie toch een stuk minder volgens mij.
Hopelijk knap je voldoende op van een weekje thuis, want je hebt wel echt een zwaar beroep.
Shisha, succes vandaag met de echo!
Ellebel, fijn van weer een goede echo.
Hopelijk knap je voldoende op van een weekje thuis, want je hebt wel echt een zwaar beroep.
Shisha, succes vandaag met de echo!
Ellebel, fijn van weer een goede echo.
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Gerbera, heb nu je reactie gelezen, wat een verhaal zeg. Ik werk als docente in het voorgezet onderwijs, daar is het verlof straks super geregeld, bij jullie toch een stuk minder volgens mij.
.
Ik werk helaas ook op invalbasis... heb geen contract.
Dat maakt het voor mij ook weer heel lastig, want ik wil mezelf bewijzen.. en dat lukt zo niet echt..
Gerbera- Fluisteraar
Even een snelle update:
Alles was helemaal goed! Kindje was druk aan het spartelen en zwaaien.
En mijn eigen berekening klopte precies dus ik ben 10w6d.
Alles was helemaal goed! Kindje was druk aan het spartelen en zwaaien.
En mijn eigen berekening klopte precies dus ik ben 10w6d.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ellebel, gefeliciteerd met de goede echo!
shisha, ook gefeliciteerd! fijn om echt de bevestiging te zien, hè?! ga je nog door met nachtdiensten, of zijn die aankomende week de laatste?
onze zoon had een shirtje aan met 'stoer, ik wordt grote broer' mijn ouders zagen het meteen, mijn schoonouders niet..
gerbera, vervelend dat je nu ziek bent, maar je moet goed aan jezelf denken. volgens mij heb je een behoorlijk pittige baan..
kun je niet tijdelijk iets anders gaan doen op school?
shisha, ook gefeliciteerd! fijn om echt de bevestiging te zien, hè?! ga je nog door met nachtdiensten, of zijn die aankomende week de laatste?
onze zoon had een shirtje aan met 'stoer, ik wordt grote broer' mijn ouders zagen het meteen, mijn schoonouders niet..
gerbera, vervelend dat je nu ziek bent, maar je moet goed aan jezelf denken. volgens mij heb je een behoorlijk pittige baan..
kun je niet tijdelijk iets anders gaan doen op school?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik ga even kijken hoe de nachtdiensten gaan. Er staan er nog wel een aantal voor deze en volgende maand maar als het niet gaat dan stop ik er wel mee.
Shisha- Ratel
Ik ben vandaag precies 12 weken, dus tijd om dit topic te verlaten (was toch wel erg rustig )
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Ik ben vandaag precies 12 weken, dus tijd om dit topic te verlaten (was toch wel erg rustig )
Heel veel plezier in het nieuwe topic!
Ik heb natuurlijk eigenlijk helemaal geen recht van spreken want ik schrijf hier nooit mee, maar toc hoop ik ook snel de 12 weken voorbij te zijn en misschien toch mee te gaan schrijven daar!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kruumel schreef:Effe ego: ik lig weer in het ziekenhuis. Net als bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb dus vanaf maandagochtend alleen maar overgegeven. Kan niks binnenhouden. Vooral geen vocht. Nu lig Ik dus weer met HG aan infuus in zkh. Waarschijnlijk moet ik tot maandag blijven.
Oh jee wat vreselijk! Heel veel sterkte! Hopelijk knap je snel op en kun je weer een goede start makn maandag. Heb je de vorige zwangerschap lang last gehad van deze erge misselijkheid?
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Kruumel schreef:Effe ego: ik lig weer in het ziekenhuis. Net als bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb dus vanaf maandagochtend alleen maar overgegeven. Kan niks binnenhouden. Vooral geen vocht. Nu lig Ik dus weer met HG aan infuus in zkh. Waarschijnlijk moet ik tot maandag blijven.
Ow Kruumel wat ontzettend klote! Hopelijk knap je op van het infuus en wordt het overgeven ook minder.
Hoelang heb je hier bij M last van gehad?
Heel veel sterkte!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
*
Gast- Gast
och, jeetje Kruumel! Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel opknapt.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
*
Gast- Gast
Jeetje Kruumel, wat heftig! Heel veel sterkte, hopelijk voel je je snel beter.
Heb je trouwens HG? http://www.steunpunthg.nl/
Een vriendin van mij wees me op deze website, omdat ik ook wel enkele symptonen heb. Gelukkig lang niet zo erg als sommige verhalen op die website.
Vannacht heb ik helemaal niet geslapen, alleen maar misselijk en overgeven! Gelukkig kan ik m'n eten van de middag en avond wel gewoon binnen houden.
Maar ik betwijfel of ik volgende week nog wel kan werken...
Heb je trouwens HG? http://www.steunpunthg.nl/
Een vriendin van mij wees me op deze website, omdat ik ook wel enkele symptonen heb. Gelukkig lang niet zo erg als sommige verhalen op die website.
Vannacht heb ik helemaal niet geslapen, alleen maar misselijk en overgeven! Gelukkig kan ik m'n eten van de middag en avond wel gewoon binnen houden.
Maar ik betwijfel of ik volgende week nog wel kan werken...
Gerbera- Fluisteraar
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Ik heb me idd ziek gemeld. Ik moest wel.. ik ging dinsdagochtend werken... en om 9.30 brak ik helemaal. Gelukkig waren de kids naar de gym, want ik stond in de klas te huilen omdat ik het niet meer trok.
We hoopten dat het met rust over zou gaan, mee nee, het wordt alleen maar erger lijkt het wel.
Denk dus dat ik me volgende week ook ziek moet melden, maar mijn collega's weten nog helemaal niet dat ik zwanger ben. (mn leidinggevende wel)
We hoopten dat het met rust over zou gaan, mee nee, het wordt alleen maar erger lijkt het wel.
Denk dus dat ik me volgende week ook ziek moet melden, maar mijn collega's weten nog helemaal niet dat ik zwanger ben. (mn leidinggevende wel)
Gerbera- Fluisteraar
*
Gast- Gast
Hoe gaat het nu met je Kruumel?
Ik heb zo'n idee dat de tamtam op mijn werk heel snel gaat als ik me volgende week weer ziek meldt. Ik ben in mei dit jaar getrouwd, dus de volgende stap is natuurlijk kinderen
Vandaag heb ik een redelijke dag! Hopelijk blijft het zo!
Ik heb zo'n idee dat de tamtam op mijn werk heel snel gaat als ik me volgende week weer ziek meldt. Ik ben in mei dit jaar getrouwd, dus de volgende stap is natuurlijk kinderen
Vandaag heb ik een redelijke dag! Hopelijk blijft het zo!
Gerbera- Fluisteraar
Kruumel: Wat vervelend! Hoe gaat het nu? Hopelijk knap je snel weer op.
Gerbera: Jij ook al niet in orde. Maar inderdaad goed naar je lichaam luisteren hoor. Als het niet gaat dan gaat het niet! Jij ook een .
Ik heb het idee dat hij bij mij op het werk nu ook wel heel erg rond gaat. Van de week had ik avonddienst (1e na de vakantie) en ik moest met een mannelijke leerling werken. Bijna het eerste wat hij vroeg toen hij me zag was of ik zwanger was.
Dus ik heb hem gevraagt hoe hij daar bij komt. Zegt hij: Niet boos worden en sorry dat ik er naar kijk maar je borsten worden ineens zo groot.
Weet ik gelijk waar hij naar kijkt dus haha!
Ik heb er maar een heel verhaal omheen gemaakt wat er op neer kwam dat ik gestopt ben met roken en nu dik wordt (inc zielig stemmetje) en daar schrok hij wel van. Hij heeft de hele avond zijn exuses aangeboden haha.
En gister hadden we afscheid van een collega. Die is al een poos ziek en kan niet meer werken helaas. Ik heb veel met haar samen gewerkt en ik had dus ook nog zelf wat leuks voor haar gehaald. Maar als wandelende hormoonbom begon ik dus keihard te brullen toen ik het aan haar gaf en we afscheid namen.
Maar goed, over een week weet de familie het dus dan kan ik het ook op het werk vertellen.
Gerbera: Jij ook al niet in orde. Maar inderdaad goed naar je lichaam luisteren hoor. Als het niet gaat dan gaat het niet! Jij ook een .
Ik heb het idee dat hij bij mij op het werk nu ook wel heel erg rond gaat. Van de week had ik avonddienst (1e na de vakantie) en ik moest met een mannelijke leerling werken. Bijna het eerste wat hij vroeg toen hij me zag was of ik zwanger was.
Dus ik heb hem gevraagt hoe hij daar bij komt. Zegt hij: Niet boos worden en sorry dat ik er naar kijk maar je borsten worden ineens zo groot.
Weet ik gelijk waar hij naar kijkt dus haha!
Ik heb er maar een heel verhaal omheen gemaakt wat er op neer kwam dat ik gestopt ben met roken en nu dik wordt (inc zielig stemmetje) en daar schrok hij wel van. Hij heeft de hele avond zijn exuses aangeboden haha.
En gister hadden we afscheid van een collega. Die is al een poos ziek en kan niet meer werken helaas. Ik heb veel met haar samen gewerkt en ik had dus ook nog zelf wat leuks voor haar gehaald. Maar als wandelende hormoonbom begon ik dus keihard te brullen toen ik het aan haar gaf en we afscheid namen.
Maar goed, over een week weet de familie het dus dan kan ik het ook op het werk vertellen.
Shisha- Ratel
kruumel, beterschap! echt balen dat je nu weer met hg in het ziekenhuis ligt! ik neem aan dat je inmiddels een echo hebt gehad?
jade, hoe gaat het nu met jou? kun je je eten een beetje binnen houden?
shisha, ik moet wel lachen om de opmerking van je mannelijke collega, hij zal zich nu wel lullig voelen..
jade, hoe gaat het nu met jou? kun je je eten een beetje binnen houden?
shisha, ik moet wel lachen om de opmerking van je mannelijke collega, hij zal zich nu wel lullig voelen..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik vond het ook wel sneu voor hem haha. Zat wel even te twijfelen of ik hem anders niet alvast zou vertellen maar toch maar niet gedaan.
Shisha- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken