Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Printje ma 24 dec 2012 - 0:53

lein schreef:Dank je wel! ik ben ook superblij , maak me alleen een beetje zorgen over de kerst.
Het valt wel meteen op als ik niks drink , en ik weet ook niet wat we gaan eten. Hoe ga ik me daar twee dagen uit redden?! valt natuurlijk meteen op!

In theorie mag je alles nog eten omdat het kindje met jouw termijn nog in de vruchtzak zit en niet met de navelstreng aan jou verbonden is. Maar ik weet niet of ik zelf dat risico zou nemen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pompoen ma 24 dec 2012 - 0:55

Niet te veel de aandacht op vestigen dat je bepaalde dingen laat staan en wijn en andere alcoholische dranken afslaan onder het mom van ik heb nogal hoofdpijn ik denk dat dat vandaag niet zo goed valt of iets dergelijks.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  mystery mom ma 24 dec 2012 - 3:14

@ pien, ook hier nogmaals gefeliciteerd! Hoe oud is je dochtertje nu? Hopelijk verloopt deze zwanerschap anders en kun je doorwerken tot aan je erlof!

@ silver, we fijn dat je t verteld hebt. Is t t eerste kleinkind? En wat heeft je vriend eigenlijk (als je dat wil vertellen), in elk geval veel succes en hopelijk krijgen jullie goed nieuws!

@ Weegschaal, Jaaaah, ook jij hier nogmaals gefeliciteerd!!! Dit keer gaat t volgens t boekje en in de zomer krijgen jullie een heel mooi kindje!!!!

@ ingrid, hoe is t met je?

@ Annemoontje, wat een rare vk dan. Wanneer mag je weer voor en echo ( sorry als ik er overheen heb gelezen )

@ Lein, Wauw, nóg een zwangere! Gefeliciteerd! Wat leuk dat jij en Pien tot 2x toe zo gelijk opgaan! Met wie ga je eten met kerst? Als t alleen met ouders en broers en zussen is zou ik er persoonlijk voor keizen om t te vertellen. Anders idd proberen er geen aandacht op te vestigen. Als jullie uit eten gaan kun je stiekem de kok inlichten via de serveerster, heb ik wel vaker gedaan.

@all, ik ben gewoon al 10w. Wat gaat de tijd snel, al lijkt ie soms te kruipen. We hebben vanmiddag de 2e echo gehad en t zag er weer goed uit. Ze kon de kleine helaas niet goed meten omdat ie zich alleen van boven liet zien en niet van de zijkant. Over 4w krijgen we weer een echo. Hebben de andere meiden die een miskraam hebben gehad ook standaard meer echo's gehad? Want eigenlijk krijg je hier alleen een echo met 9, 12, 20 en 30w. Nu dus al met 7, 10 en 14w. Niet dat ik dat erg vind hoor!
Fijne dagen allemaal, baal trouwens we dat ik de ananas bavarois van mn moeder nu niet mag eten Cry

mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Pien ma 24 dec 2012 - 3:34

Wat een feest zeg al die nieuwe zwangere, het zijn tot nu toe: Weegschaal, Annemie, FIrda, Mashimaro, Lein en ik! Hopelijk vergeet ik niemand. Wanneer denken jullie dat je uitgerekend bent?

@Mysterymom, E is nu bijna 17 maanden! Zodra deze kleine er is is zij 2 jaar en 1 a 2 maanden.

@All, wie van jullie doet er mee met mvm? Ik heb me gisteravond gelijk opgegeven!

Heb trouwens vandaag nog een test gedaan, had er nog 5 liggen. 1 is helaas verpest, ik liet hem vallen in de wc. Ik dacht, doe het even snel. Plas er gewoon een klein drupje overheen en toen gleed hij me zo uit de handen. De tweede is wel goed gegaan, direct een hele duidelijke streep!

Heb zojuist een hele mooie collage met foto's voor mijn ouders gemaakt, van alle kleinkids een foto, een foto van ze samen en een foto van de test. Erg leuk geworden al zeg ik zelf...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jasmine ma 24 dec 2012 - 3:58

Welkom nieuwe zwangeren, gewoon met zijn zessen tegelijk!

Pien: ik heb me niet opgegeven voor MvM. Ik ben zó bang voor nog een miskraam, dat ik me nog niet teveel aan de zwangerschap wil overgeven en er teveel mee bezig te zijn. Als ik met MvM mee ga doen, word ik met elk toiletbezoek ermee geconfronteerd. Ook ben ik, na die vage test van laatst heel erg bang dat de MvM test negatief is. Ergens vind ik het ook heel stom en egoïstisch van mezelf, maar ik durf gewoon écht niet Sad

MM: jammer is dat hè, al die lekkere dingen met kerst moeten missen. Ik vind het jammer dat ik de kippensoep van mijn moeder niet mag hebben en ik ga de carpaccio missen. Maar goed, het is voor het goede doel, dus verder dan jammer gaat het ook niet. Ja jij gaat echt snel, 10 weken alweer. Ik heb nu met 6 weken en met 7 weken een echo gehad en ik heb er vrijdag (bijna 9 weken) weer één. Dit is volgens mij niet echt standaard, maar mijn gynaecoloog legt het vanwege mijn onzekerheid bij mij neer.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Flip Fluitketel ma 24 dec 2012 - 5:07

mystery mom schreef:

@all, ik ben gewoon al 10w. Wat gaat de tijd snel, al lijkt ie soms te kruipen. We hebben vanmiddag de 2e echo gehad en t zag er weer goed uit. Ze kon de kleine helaas niet goed meten omdat ie zich alleen van boven liet zien en niet van de zijkant. Over 4w krijgen we weer een echo. Hebben de andere meiden die een miskraam hebben gehad ook standaard meer echo's gehad? Want eigenlijk krijg je hier alleen een echo met 9, 12, 20 en 30w. Nu dus al met 7, 10 en 14w. Niet dat ik dat erg vind hoor!

Fijn dat de echo goed was MM! Op je vraag van de echo's...na de MK had ik bij de gyn een echo met 6 á 7wkn en met 10wkn. Later nog rond de 13 wkn een termijnecho bij de VK en rond de 20wk en 30wkn nogmaals.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Silver ma 24 dec 2012 - 8:18

Wat gezellig met al die nieuwe zwangeren. Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag gaan, en met name weegschaal. Ik hoop het zo!!!

Misterymom, frustrerend is dat hea, dat je gerechten moet laten staan, zo vlak voor de kerst vind ik het nog wel erger dan een gewone zaterdag of zondagavond. Misschien is er wel wat anders lekkers ipv van die bavarois. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 561177
Zoals het nu lijkt is het allemaal heel erg goed. Het is natuurlijk afwachten hoe het genezingsproces zich verder gaat vorderen.
10 weken alweer! Gaat snel! Alleen maar fijn! Wanneer ga je je onthullen wie je bent? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 2474380249

Pien, ik doe ook mee aan mvm. Ik heb me wat laat opgegeven zat volgens mij toen al in week 7. Maar ik mag nog meedoen voor de wikkeldeken. Het komt allemaal net uit. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 561177 En die 4 kannen zijn zo vol kleine moeite...

Ingrid, hoe is het nu met je? Wanneer mag je voor de volgende controle? Hopelijk gaat het met alle 2 nog steeds goed.

Jasmine, hoe is het nu met je? Heb je goeie hoop voor vrijdag?

Weegschaal, meid wat geweldig dat jij je hier ook kunt komen melden, en dat nog in 2012! Het moet helemaal goed komen, en volgend jaar mogen jullie je kleintje verwelkomen! Het moet!

Lein, ook gefeliciteerd! Welkom!

All, nou gister mijn schoonfamilie het grote nieuws verteld. Zo leuk om hun reacties te zien. Nu heb ik vandaag goed nieuws gekregen dat mijn vader voor de kerstdagen weer naar huis mag, dus 2e kerstdag gaan we het tegen mijn ouders en broertje zeggen, ben wel benieuwd naar hun reactie. Iedereen fijne kerstdagen! Very Happy

Laatst aangepast door Silver op do 27 dec 2012 - 3:20; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Pien ma 24 dec 2012 - 8:35

Dit is mijn nieuwe test van vandaag, duidelijker/positiever kan volgens mij niet?!

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 IMAG1949

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Annemoontje ma 24 dec 2012 - 9:08

@ mystery mom Fijn zeg dat je weer een goede echo hebt gehad! Zo tien weken alweer, de tijd vliegt zeg. Ik krijg met 10 weken nog wat ook weer een echo, dus ben ook wel benieuwd hoe het zit en hoeveel tijd er daarna tussen de echo's zit. Ik heb overigens geen miskraam gehad. Ik mag vrijdag 11 januari weer.

@ Silver Wat leuk dat jullie het aan schoonouders hebben verteld! Op naar 2 kerstdag! Fijn zeg dat je vader naar huis mag!

@ Ingrid Ben wel benieuwd hoe het nu met je gaat?

@ Pien Wat een duidelijke test zeg, duidelijker kan echt niet Very Happy
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  ingrid82 ma 24 dec 2012 - 21:54

Lief dat jullie aan me denken, het gaat wel goed eigenlijk. We zijn zo ontzettend blij dat we een kindje krijgen, doet natuurlijk pijn dat het er 1 wordt ipv 2 maar na zoveel jaar (5,5) mogen we van geluk spreken dat ik zwanger ben!
Inmiddels hebben wij het iedereen verteld en op Facebook bekend gemaakt. Mensen leven al zolang met ons mee en we konden gewoon ons mond niet meer houden.
Tuurlijk ben ik nu 'pas' 8w2d maar zo ver zijn we nog nooit gekomen Very Happy
8jan. Hebben we een afspraak bij de gyn. Niet meer in ons vertrouwde fertiliteitskliniek maar heb veel goede verhalen gehoord over het vrouwmoederkind-centrum in Veldhoven dus gaan we daar naartoe.
Dames hele fijne dagen toegewenst!
(En alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd met het mooiste kerstcadeautje)
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Weegschaal wo 26 dec 2012 - 1:05

@ Silver; Veel plezier vandaag met vertellen!

@ Ingrid; Ik geef jullie groot gelijk dat je het al bekend hebt gemaakt, iedereen weet er idd toch al van door het traject.

Ik heb net het UMC en LUMC gemaild ivm studies waar ik aan mee ga doen. Nu voelt het toch al echter omdat ik dan opschrijf dat ik weer zwanger ben Very Happy Onze ouders hebben we het gisteren en eergisteren verteld. En ook voor de omgeving ga ik het niet stil houden als ze er naar vragen. Wij hebben ook zoveel mensen die meeleven. En iedereen zit er al een beetje op te wachten, aangezien ik de andere keren ook snel zwanger was. Ik voel me ook al zwanger, wat geen garantie is maar toch wel fijn voelt!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  mystery mom wo 26 dec 2012 - 1:33

@ pien, maar goed dat t je tweede test was en niet de eerste en enige die je in huis had die in de wc viel! Test is echt overduidelijk! Wat leuk om t op zo'n manier te vertellen! Ben benieuwd of t meteen opvalt! Ik heb me net als Jasmine niet opgeven voor mvm. Ik heb best een tijdje in een soort ontkenningsfase gezeten. Omdat ik met de MA totaal geen tekenen had dat t niet goed zat was ik deze zwangerschap ook heel bang dat mn lichaam me voor de gek hield.

@ jsamine, ik vind t wel fijn dat we nog een extra echo krijgen. Hoop er daarna eigenlijk nog een te krijgen, dan hoeven we niet tot 20w te wachten voor we t geslacht weten haha. Eigenlijk eet ik veel dingen die je als zwangere niet mag toch al niet maar die ananas bavarois Cry ik vraag mn moeder wel of ze het na de bevalling nog eens wilt maken haha.

@ flip, bedankt voor je reactie. Dan is dat ong. t zelfde als nu bij mij, alleen ben ik gewoon bij de vk. Hoe is t met je? De laatste loodjes alweer he!

@ silver, ik heb mn moeder zelf overgehaald om die bavarois te maken, toen ik me 2dgn later opeens bedacht dat daar waarschijnlijkcrauwe eieren in zaten. Ik heb zelf langevinger pudding gemaakt om de pijn te verzachten Very Happy Hebben jullie een goede uitslag gehad in het zh? Ik ben een van de mama's die nauwelijks buiten t zwangerschap&kinderen gebeuren komt Embarassed dus ik heb t niet meegekregen. We gaan t oudjaarsdag wereldkundig maken dus dan onthul ik me, maar als je niet zolang kunt wachten mag je me ook wel pm'en haha

@ ingrid, jullie zullen nu toch ook wel heel blij zijn dat jullie voor 2 embryo's hebben gekozen! Fijn dat jullie omgeving t al weet, vooral als ze zo meeleven met alles.

@ weegschaal, hoe reageerde jullie ouders? Heb je t nog op een speciale manier verteld?

mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Weegschaal wo 26 dec 2012 - 2:16

mystery mom schreef:
@ weegschaal, hoe reageerde jullie ouders? Heb je t nog op een speciale manier verteld?

Mijn moeder vroeg vrij snel hoe het met me ging, toen heb ik het gelijk gezegd. Mijn man heeft het nieuws bij binnenkomst gelijk verteld tegen zijn ouders. Een speciale manier is bij ons niet meer zo op zijn plek, het is de 5e keer in 1,5 jaar tijd. De moeders waren er even stil van en willen ons dan toch even een knuffel geven. Echt feliciteren doen we wel als we een goede echo hebben gehad.
Andere mensen zeggen blij voor ons te zijn, maar benadrukken ook hoe spannend het weer is. Dat vind ik ook fijn, mensen begrijpen onze angst en onzekerheid nu.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Pien wo 26 dec 2012 - 2:22

Even snel, wij gaan zo naar mijn schoonfamilie en daarna met zijn allen uiteten.

Gister aan mijn ouders en zus en zwager verteld. Die waren erg blij! Mijn vader werd zelfs emotioneel. Zijn wens vroeger was dat zijn beide meiden een fijn gezinnetje zouden krijgen en hij was trots dat we zo voor ons geluk gaan!!

Straks eerst aan mijn schoonouders vertellen, daarna rijden hun met ons mee en gaan we naar mijn zwager. Waar we het aan de rest vertellen!! Ik vind het echt spannend....

Jullie allemaal een fijne kerstdag nog en tot morgen!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine do 27 dec 2012 - 8:25

Hoe is het hier met iedereen?

Ik heb morgen weer een echo en vind het doodeng Sad
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 27 dec 2012 - 8:34

Jasmine schreef:Hoe is het hier met iedereen?

Ik heb morgen weer een echo en vind het doodeng Sad

Succes lieve jasmine!
Ga voor je duimen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  holaagirl do 27 dec 2012 - 9:01

Owwww jasmine, ik duim ook!!
Hoelaat moet je daar zijn? Hopelijk slaap je een beetje...
Hoe is je gevoel?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Jasmine do 27 dec 2012 - 9:04

Dank jullie wel!

Ik mag gelukkig al om half 9, dus ben de eerste. Tenzij iedereen spontaan met complicaties besluit te bevallen in het ziekenhuis, dan moet ik alsnog wachten.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 27 dec 2012 - 9:05

Ik begin hoe langer hoe meer onzekerder te worden.. Ik weet niet ik durf mijn gevoel niet goed uit te spreken... Dus houd me maar beetje afzijdig.

Jasmine, heel veel succes morgen! Ik ga voor je duimen voor een uitstekende echo. Hopelijk kan je een beetje slapen...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  holaagirl do 27 dec 2012 - 9:10

Jasmine schreef:Dank jullie wel!

Ik mag gelukkig al om half 9, dus ben de eerste. Tenzij iedereen spontaan met complicaties besluit te bevallen in het ziekenhuis, dan moet ik alsnog wachten.

Ohh dat is fijn! Hoef je niet zo lang te wachten!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Jasmine do 27 dec 2012 - 9:10

Zo herkenbaar Silver, hier groeit de onzekerheid ook met de dag. Vandaar dat ik het ook zo eng vind morgen. Ik durf ook geen verwachtingen meer te hebben.

Wanneer heb jij weer echo?

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 27 dec 2012 - 9:15

15 jan heb ik de eerst volgende echo. Stiekem hoop ik dat ik volgende week een kleine check mag hebben of er nog een teken van leven is. 31 dec heb ik een intake, over bloeddruk, en de nekplooimeting etc. Ik hoop echt dat ze een kleine check kunnen/mogen uitvoeren. Al is het maar alleen voor mijn gemoedsrust.

Jasmine, ik begrijp je onzekerheid en angst volkomen. Hopelijk kan je het een klein beetje van je af zetten, en toch een fijne avond en goede nachtrust kunt hebben... Ik duim continu door!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 27 dec 2012 - 9:39

Lieve Jasmine, ook hier word weer keihard geduimd...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Shopaholic do 27 dec 2012 - 9:46

Succes Jasmine! X
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Jezzie do 27 dec 2012 - 9:47

Ik duim ook voor je Jasmine!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: