Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal za 22 dec 2012 - 0:10

Wat dubbel Ingrid *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Snoes zo 23 dec 2012 - 1:25

Ingrid, wat een dubbel gevoel moet dat zijn voor jullie *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Pien zo 23 dec 2012 - 8:19

Ja, ik mag me hier aanmelden!!!!!!!!

Zal netjes beginnen met een voorstelstukje!

Ik ben Pien, 27 jaar, getrouwd, moeder van een prachtige dochter en vandaag heb vandaag positief getest! IK werk als filiaalmanager in een grote keten, best een drukke en zware baan. Ben dan ook reuze benieuwd hoe ik het vol ga houden aangezien ik bij de eerste zwangerschap al met 14 weken volledig thuis zat. Dat is ook wel even een angst geweest om er weer voor te gaan maar, de wens overheersde!!

Zoals de berekening nu is, is 1 september mijn uitgerekende datum, ben ook van plan om mee te doen met moeders voor moeders. Heb het de vorige keer niet gedaan omdat ik er geen zin in had en vind nu dat ik zin moet maken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 8:48

Filoria schreef:Annemoontje: het zoeken zegt niet zoveel hoor meid. Je baarmoeder kan wat gekanteld liggen of de baby kan in een hoekje zitten ergens, dat is helemaal niet bijzonder. Een forumster hier, Jetje, had ook een echo waarbij de verloskundige heeeeeeel lang moest zoeken. Ze wilde al bijna zeggen dat er niks zat. Toen vond ze toch het vruchtje nog. Jetje is nu bevallen van een gezonde zoon Very Happy

Jup de kleine boef ligt hier naast me in de box... Sterker nog: ze zei ook echt dat ze dacht dat het niet goed was. Het was bij mij alleen andersom. Inwendig kon ze niks vinden en uitwendig wel. Ik ben ook een week teruggezet in termijn. Het zegt allemaal niks, maar naast doemscenario's is het ook wel fijn om wat positieve verhalen te lezen denk ik...

Gast
Gast

Bericht  Silver zo 23 dec 2012 - 10:23

Ooooowh Pien! Wat geweldig!! Gefeliciteerd!! Haha je kon dus niet wachten tot 1e kerstdag? Haha.. Lol.. Nou welkom meis. Hopelijk zit je nu niet weer met 14 weken al thuis.

All, wij hebben het vanavond aan de schoonfamilie verteld. Ergens is het wel vroeg maar aan de andere kant ook wel fijn dat het eruit is.. Schoonmoeder had de tranen in haar ogen. Zo fijn! Ik had een andere reactie verwacht..
Morgen met vriend na het ziekenhuis. Hopelijk hebben ze daar ook ook goed nieuws...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Pien zo 23 dec 2012 - 10:40

Ik kon inderdaad niet wachten... Mijn man wou echt nog niet dat ik ging testen maar ik zei tegen hem, ik doe het lekker eigenwijs toch. Dus ik naar boven en al vrij snel gilde ik het uit dat hij moest komen kijken...

Ik heb me zelfs al bij mvm opgegeven!! Ik twijfelde heel erg maar ik MOET het gewoon proberen!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  lein zo 23 dec 2012 - 11:19

Pien schreef:Ik kon inderdaad niet wachten... Mijn man wou echt nog niet dat ik ging testen maar ik zei tegen hem, ik doe het lekker eigenwijs toch. Dus ik naar boven en al vrij snel gilde ik het uit dat hij moest komen kijken...

Ik heb me zelfs al bij mvm opgegeven!! Ik twijfelde heel erg maar ik MOET het gewoon proberen!!

Hey van harte gefeliciteerd! ik lees al erg lang mee , en bij de vorige zwangerschap hadden wij dezelfde uitgerekende datum. Nu moet ik nog 2 dagen wachten tot ik kan testen. ik hoop op hetzelfde resultaat! Very Happy

lein
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 24-09-11

Bericht  Pompoen zo 23 dec 2012 - 11:20

Annemoontje schreef:Hier mijn verhaal:

Toen we een echo gingen maken, na de intake, kon de verloskundige het eerst niet vinden. Het duurde zo ontzettend lang. Er werd toen besloten om een inwendige echo te maken en toen duurde het weer echt zo ontzettend lang dat ze iets gevonden had. Ik dacht echt dat het niet goed zat, zolang duurde het. Ze gaf wel aan dat het hartje klopte, heel even en paar seconden maar konden we het goed zien. Ben ook teruggezet in de dagen. Dacht bijna zeker te weten dat ik 8.1 week was, maar ben korter, ben vandaag 7.3 weken volgens de echo.

Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen nu. Best raar. Dacht dat ik me nu wel heel blij zou voelen en opgelucht zou zijn. Heb het hartje maar een paar seconden gezien en door al dat zoeken maakt me dat wel onzeker. Of voel ik me nu voor niks onzeker?

De termijn kunnen ze nu nog niet goed bepalen, daarvoor ben je nog te kort zwanger. Ik ben bij de eerste echo 4 dagen vooruit gezet, bij de tweede echo met ruim 11 weken nog een paar dagen. Het had net zo goed andersom kunnen zijn want elke mm maakt verschil. Het kan dus zomaar zijn dat je bij de termijnecho nog meer terug word gezet of vooruit. En dan nog vind ik dat dat niet zo veel zegt, want bij mij klopt het niet. Tenminste, het kán haast niet dat ik zo veel verder was want als ik een conceptiedatum ga berekenen dan zitten daar best nog wat dagen tussen en toen was ik gewoon nog ongesteld!
Verder konden ze bij mij het kindje van de buitenkant af ook niet vinden, bij de inwendige echo was het wel vrij snel gevonden, maar ik was ook al 9 weken zwanger toen. Ik schrok me eerst ook wezenloos, maar mijn baarmoeder ligt dus behoorlijk naar achter gekanteld. Bij de termijnecho (ik was toen 11,5 week oid) konden ze zelfs het kindje nog niet vinden en moesten ze weer een inwendige echo doen.

Kortom, wel vervelend, maar zou me toch niet te veel zorgen maken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pien zo 23 dec 2012 - 11:22

lein schreef:
Pien schreef:Ik kon inderdaad niet wachten... Mijn man wou echt nog niet dat ik ging testen maar ik zei tegen hem, ik doe het lekker eigenwijs toch. Dus ik naar boven en al vrij snel gilde ik het uit dat hij moest komen kijken...

Hey van harte gefeliciteerd! ik lees al erg lang mee , en bij de vorige zwangerschap hadden wij dezelfde uitgerekende datum. Nu moet ik nog 2 dagen wachten tot ik kan testen. ik hoop op hetzelfde resultaat! Very Happy

Wat leuk zeg!!! Laat je even weten of het bij jou ook raak is?!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  lein zo 23 dec 2012 - 11:24

ja dat doe ik zeker! ben zo benieuwd kan bijna niet wachten:)

lein
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pien zo 23 dec 2012 - 11:24

Spannend!!! Ik zal voor je duimen!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  lein zo 23 dec 2012 - 11:28

Ja dank je wel! Dan zitten we weer ongeveer gelijk! we zullen zien.

lein
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal zo 23 dec 2012 - 20:46

Ook ik kom me hier melden!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Jasmine zo 23 dec 2012 - 20:47

Weegschaal schreef:Ook ik kom me hier melden!

:cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Pien zo 23 dec 2012 - 20:48

ik doe met je mee jasmine!! :cheering:

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Silver zo 23 dec 2012 - 23:24

:cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  ingrid82 zo 23 dec 2012 - 23:28

Pien en weegschaal Gefeliciteerd!!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Annemoontje zo 23 dec 2012 - 23:28

@ Jetje en Pompoen, bedankt voor jullie reacties. Doet me echt goed. Kijk er nu ook weer veel positiever tegen aan en voel me nu gerustgesteld. Voel me ook gewoon zwanger, dus ik heb wel het gevoel dat het nog goed zit.
Wat ik wel best raar vond, is dat ik er nog naar vroeg aan de verloskundige van hoe het kwam dat ik dan positief had getest, terwijl ik ben teruggezet in dagen. Dan had ik dus nooit positief kunnen testen op die dagen waarop ik testte, als ik echt nog zo vroeg ben als ze zei. Ze wimpelde het een beetje af van dat het kon, maar daar geloof ik niks van en mijn man ook niet. Zo vroeg positief testen kan echt niet. Ze vertelde verder ook niks over dat dat nog makkelijk kan veranderen, vind dat wel raar ergens, want ze zei ook dat het een augustuskindje zou worden (ipv van juli), ze leek heel vastbesloten daarover. Maar goed, we zullen zien de volgende keer en maak me er niet druk meer over.

@ Pien Gaaf hoor, zo vlak voor de kerst. Heb je toevallig al kwaaltjes of voel je nog niks?

@ Weegschaal Leuk dat je ook kan meeschrijven nu in dit topic!

@ Lein, jij ook welkom hier!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  lein zo 23 dec 2012 - 23:41

Ik zou morgen testen, maar kon weer niet wachten, dus vanmorgen getest.
En ja hoor! Ik ben ook zwanger!! Laughing

lein
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Annemoontje zo 23 dec 2012 - 23:43

lein schreef:Ik zou morgen testen, maar kon weer niet wachten, dus vanmorgen getest.

Joehoee! gefeliciteerd! :cheering: Whaha, dat wordt nog een babyboom hier met al die zwangeren Very Happy
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  ingrid82 zo 23 dec 2012 - 23:44

lein schreef:Ik zou morgen testen, maar kon weer niet wachten, dus vanmorgen getest.

Wat fijn! Gefeliciteerd!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  lein zo 23 dec 2012 - 23:51

Dank je wel! ik ben ook superblij , maak me alleen een beetje zorgen over de kerst.
Het valt wel meteen op als ik niks drink , en ik weet ook niet wat we gaan eten. Hoe ga ik me daar twee dagen uit redden?! valt natuurlijk meteen op!

lein
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes zo 23 dec 2012 - 23:57

Jasmine schreef:
Weegschaal schreef:Ook ik kom me hier melden!

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 281626781
*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 281626781

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Smaragdje ma 24 dec 2012 - 0:11

Wat fijn, allemaal nieuwe zwangeren zo rond de feestdagen! Gefeliciteerd voor de zwangeren!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien ma 24 dec 2012 - 0:34

Ja lein... Jij ook!!! Super!!! Gefeliciteerd...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: