Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+95
Aimee
Liadan
Susan
Flip Fluitketel
sanne-84
meisje
Alex
tweeling
SarahKey
Tiara
Highway
studiebol
Maudy
RioolSpook
Weegschaal
strawberry
Miss G
Phileine
_Mashimaro_
Puggle
_Lana_
Mida4you
Viva
Charles
mzcharlotte
iloverose
Sterrin_
Clapperdie
Bloempjuh23
firda
Teddyaapje
vlinder-2011
Exogenesis
_Jet
liesje
Shopaholic
Mom-Of-3
ingrid82
Flower_L
Amber-
Laced
Sanne
lein
Pien
Muis
Jezzie
Monnie
CCC
Annemie
kwak
Muppetje
Creabea_28
Suus
Happydobby
Bimbam
Burn
Paper Crown
holaagirl
Parel
nillis
Filoria
Silver
Stitch
Twellie
Novalee
Parisienne
Pussycat
Annie24
Smaragdje
Bruintje Beer
slaatje
Pompoen
Jasmine
Muurvlindertje
yes1984
maiadebij
Stokstaartje
Annemoontje
Limburg85
mystery mom
lobster
Ellebel
vickie
Ijsbeer
Vancity_girl
Zenna
blondje1313
koNijntje
Toedels
Printje
Snoes
Gerbera
Lejow
Jade
Shisha
99 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Toedels do 1 nov 2012 - 1:14

Hoi meiden,

Jullie mogen mijn naam wel uit het lijstje halen hoor.. Het gaat allemaal goed, maar ik ben helaas nog steeds erg misselijk en daardoor zit ik weinig achter de laptop. Ik lees wel mee via mijn telefoon, maar kan daar niet prettig op reageren. Ook wordt hier zoveel geschreven dat ik dat niet bij kan houden..
Misschien als de misselijkheid over is.. tot ziens in het volgende topic Very Happy
Toedels
Toedels
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  blondje1313 do 1 nov 2012 - 3:16

Jade, ik hoop voor je dat het met 16 weken beter gaat. Helaas is dat niet bij iedereen zo, maar meestal wel.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  maiadebij do 1 nov 2012 - 3:31

Hé P!nk jij ook al zo misselijk dus. We gaan duimen dat we er allemaal snel vanaf zijn!

Ik heb vanmorgen een goede echo gehad! Hartje klopte mooi en de groei was helemaal volgens schema, helemaal blij weer dus! Ik ben nu op mijn werk, voel me echt beroerd dus de minuten tikken voorbij. Als het goed is heeft mijn moeder emfes.... (naam kwijt) bij de HA gehaald, hopelijk helpt het! Iemand hier ervaring mee?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jade do 1 nov 2012 - 3:34

maiadebij schreef:Hé P!nk jij ook al zo misselijk dus. We gaan duimen dat we er allemaal snel vanaf zijn!

Ik heb vanmorgen een goede echo gehad! Hartje klopte mooi en de groei was helemaal volgens schema, helemaal blij weer dus! Ik ben nu op mijn werk, voel me echt beroerd dus de minuten tikken voorbij. Als het goed is heeft mijn moeder emfes.... (naam kwijt) bij de HA gehaald, hopelijk helpt het! Iemand hier ervaring mee?

Fijn dat het hartje mooi klopte en het kindje goed op schema ligt!

Ik heb emesafene gehad (zetpillen). Bij mij werkten ze niet. Ik bleef misselijk, bleef overgeven en kreeg er buikkrampen en zware vermoeidheid cadeau bij.

Maar bij Carooow werkte de zetpillen wel goed! Dus misschien bij jou ook! Ik hoop dat het snel beter wordt!

Werkze nog even. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 699888

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 3:40

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shisha do 1 nov 2012 - 5:41

Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad Maia en Kruumel!

Ik heb echt honger maar mijn man staat te lanterfanten in de keuken. Evil or Very Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gerbera do 1 nov 2012 - 7:04

Wat fijn dat er weer 2 goede echo's waren vandaag!!!

Maia, ik gebruik nu ook 2 weken Emesafene. Ik heb sindsdien nog maar 1x hoeven overgeven. Heb wel het idee dat ik er wat suffer van wordt. Maar hee, alles beter dan overgeven haha.
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  blondje1313 do 1 nov 2012 - 7:14

Kruumel, ook ik krijg groei-echo's en ik moet nog een keer naar de gyn omdat L bij haar geboorte met haar schouder klem zat. Maar ze was helemaal niet zo extreem groot (3740 gram bij 39w4d). Gek genoeg is ze daarna juist heel klein en licht gebleven, ik denk dat ze misschien nu wel vergelijkbaar is met M. (Met 11 maanden was ze 70 cm en met 12 maanden net geen 8 kg).
In elk geval erg fijn dat jullie een kloppend hartje gezien hebben.

Maia, ook bij jou een goede echo, fijn!

Jade, ik ben het kwijt, maar heb je nog een ander middel gehad tegen de misselijkheid of niet?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 9:16

Gerbera schreef:Wat fijn dat er weer 2 goede echo's waren vandaag!!!

Maia, ik gebruik nu ook 2 weken Emesafene. Ik heb sindsdien nog maar 1x hoeven overgeven. Heb wel het idee dat ik er wat suffer van wordt. Maar hee, alles beter dan overgeven haha.

Ik heb suprimal gehad (heeft grotendeels dezelfde werkzame stof) en daar werd ik de eerste week verschrikkelijk suf van, echt gewoon slaperig de hele dag door, niet te harden gewoon. De week daarna werd het steeds minder en uiteindelijk merkte ik daar niets meer van!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:16

Ik ben ook vreselijk moe van de emesafene. Maar liever dat dan misselijk zijn.

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 2 nov 2012 - 3:30

Hoe is het hier dames?

Ik heb vandaag een erg lui dagje gehad. Mijn man heeft nachtdienst (en ligt nu dus te slapen) dus ik kon ook niet veel doen.
Ik heb vandaag wel weer veel last van mijn darmen. Veel krampen en af en toe steken.
En ook weer flink moe vandaag. Ik slaap steeds slechter. Eerst sliep ik zo nog zo'n 15 uur op een dag maar nu word ik een aantal keer wakker 's nachts en dan duurt het telkens wel weer een half uur voordat ik weer slaap. En 's middags slapen lukt ook niet meer. Dan lig ik echt alleen maar naar het plafon te staren.
Maar ik ben dus wel heel erg moe dus het is best wel frustrerend.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gerbera za 3 nov 2012 - 19:58

hee meiden,

Hebben jullie een lekker weekend??
Ik heb gelukkig weer een rustig weekend!! Jammer dat ik nu al beneden zit omdat ik niet kon slapen vanwege de misselijkheid. Net wat gegeten, hopelijk kan ik zo nog even terug naar bed.

Vanmiddag gaan we naar mijn zus en haar 3 kids. Dan gaan we het blije nieuws vertellen smile Ben benieuwd hoe ze reageren!

Fijne zondag!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ellebel zo 4 nov 2012 - 7:43

Hallo dames, wat een rust hier zeg. Er zijn ook al een tijdje geen nieuwe dames meer bijgekomen? Nog 1,5 week en dan mag ik al verhuizen naar het voorjaar 2013 topic of misschien maak ik alvast een zomer 2013 topic. Laat dat wel even afhangen van de termijnecho, want volgens de laatste echo ben ik 1 juni uitgerekend.

Ik heb niet heel veel nieuws te vertellen. Wel dat ik weer symptomen heb *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 281626781 Haha, dat je daar zo blij mee kunt zijn he? Heb vandaag 3 uurtjes achter elkaar het huishouden gedaan (rustig aan hoor, maar zonder pauze of zitten) en had daarna echt pijn aan mijn onderrug, bil en stuitje. Dat heb ik de laatste dagen wel vaker heel vaag gehad maar vandaag was het duidelijk aanwezig. Na een half uurtje op de bank was het ook weer weg.
Dinsdagavond heb ik weer een echo, ben erg benieuwd en stiekem ook wel weer een beetje onzeker en bang. Als de echo goed is gaan we het dinsdagavond meteen aan de familie vertellen. Donderdag zit ik met mijn collega's samen dus dan vertel ik het hen ook en de week daarna, wanneer de termijnecho goed is mag iedereen het weten en zetten we het oa op Facebook. Heb er zin in Very Happy
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Muurvlindertje zo 4 nov 2012 - 8:49

Hoi dames,

het gaat hier niet zo goed. Gister een drukke dag gehad en veel gelopen en ook gesport, waardoor ik 's avonds amper kon lopen van de pijn in mijn benen en vooral onderrug. Ik kwam amper overeind als ik zat. Vandaag voelden mijn benen als elastiekjes aan en heb ik de hele dag ziek op bed gelegen, ik was extreem moe, te moe om fatsoenlijk te douchen of op te ruimen. Daar pluk ik nu de vruchten van helaas.

Over bijna 2 weken de eerste echo, ik kan niet wachten!

Succes allemaal deze week.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Muurvlindertje zo 4 nov 2012 - 8:52

Oh ja, ik heb gister een nijntje badset gekocht en een leuk nijntje pakje in maat 50-56. Unisex.

Ultraschattig Laughing

Was mijn enige geluksmomentje dit weekend...
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gerbera zo 4 nov 2012 - 19:08

Hee meiden,

Ook met mij gaat het niet zo goed... Maar dan meer mentaal.

Ik zat er gisteren helemaal doorheen.. heb alleen maar gehuild de hele dag.
Ik heb een hele zware baan, 40 uur, en dat kost me zoveel energie. Energie die ik nu niet heb. Ik zie elke zondag zo op tegen de werkweek en elke ochtend is het echt weer een gevecht...
Ga waarschijnlijk deze week hier met m'n teamleider over praten, want dit gaat niet goed zo..
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  blondje1313 ma 5 nov 2012 - 9:21

Gerbera, wat balen dat je er zo doorheen zit. Inderdaad maar even aankaarten bij je teamleider, je hebt ook recht op iets meer rust volgens mij, en als het goed is gaat het binnenkort weer wat beter.

Ik heb gisteren met een voetbalwedstrijd een zweepslag opgelopen, dus dat wordt een tijdje met krukken lopen. Echt ontzettend balen, ik had nog 2 wedstrijden meer willen spelen voordat ik er mee zou stoppen en nu heb ik dus een hele rare afscheidswedstrijd gehad.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 23:24

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  maiadebij di 6 nov 2012 - 0:24

Wat rot Gerbera dat je er zo doorheen zit. Heb je al gesproken met je leidinggevende?

Blondje, auw een zweepslag! Pijnlijk! Hoe gaat het nu?

Kruumel, gek he dat je de ene dag helemaal fit en lekker bent en een dag later weer hondsberoerd. Ik voel me sinds zondag weer helemaal goed (behalve moe), gebruik die emesf...spul ook niet meer want mijn darmen raakten er nogal van van de rel.

Hier gaat alles goed! Gister sinds tijden weer iets gedaan in huis, daarna wel 2 uur liggen slapen, maar ik voel me dus wel weer een stuk beter. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant maak ik me dan weer zorgen, bang dat het niet goed zit. Mijn buik groeit ook al best wel, en volgens mij begint het mijn collega's op te vallen dus ik denk dat ik het deze of volgende week maar ga vertellen. Ik heb mijn 12 weken echo over precies 3 weken, schiet opzich ook al wel op.

Mijn moeder gaat aanstaande maandag op vakantie naar zuid-afrika, ik zal haar missen hoor! Ze helpt me best veel, maar hopelijk voel ik me dan nog steeds goed en gaat het allemaal goed komen. Ik werk dan wel 2 weken lang maar 1 dag in de week (ze is mijn oppas dus ik heb vrij genomen) dus dat is wel heel lekker!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  koNijntje di 6 nov 2012 - 0:55

kruumel, fijn dat je een week vrij hebt! wel balen dat je nog veel misselijk bent..
heb jij niet deze week/binnenkort een echo?

maia, fijn dat jij je goed voet!

hier gaat het ook goed, heb de laatste nachtdiensten gehad afgelopen weekend. volgende week woensdag heb ik de termijnecho! Very Happy
onze ouders en broers/zussen zijn inmiddels op de hoogte van de zwangerschap en reageerden allemaal heel goed/blij! smile
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  blondje1313 di 6 nov 2012 - 1:18

Het is hier inderdaad maar rustig Kruumel. Wel fijn dat je tijdens het weekendje weg in elk geval nergens last van gehad hebt.

Maia, beter dat je moeder nu op vakantie gaat dan over 7 maanden! Ben benieuwd of je collega's iets durven vragen.

Konijntje, leuk dat iedereen ook leuk reageerde op het mooie nieuws.

Ik heb het nu op school 1 klas verteld en dacht dat het dan ook wel meer rond zou gaan, maar dat valt tot nu toe nog erg mee. Ik zal toch ook zelf de andere klassen maar inlichten dan!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ellebel di 6 nov 2012 - 6:44

Jeeeej! Net een goede termijnecho gehad! Ben vandaag precies 11 weken, wat ook klopt met mijn menstruatie. Alles zag er goed uit en de verloskundige zei ook dat ik nu eigenlijk wel uit de miskraamperiode ben. Heb dan ook 6 goede echo's gehad, dus we mogen het nu echt gaan geloven: ik ben echt, echt, echt zwanger! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 281626781
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Shisha di 6 nov 2012 - 20:55

Gerbera: Wat vervelend dat je er helemaal door heen zit. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 1371890812 Hoe is het nu? Heb je al met je teamleider gepraat?

Blondje: Oh vervelend een zweepslag! En jammer dat het dan gelijk de laatste wedstrijd was. Ik kan mij voorstellen dat je er van baalt.

Kruumel: Hopelijk kan je wel van je weekje vrij genieten!

Maia: Fijn dat het beter gaat! Ik ga ook altijd gelijk vanalles doen wanneer ik mij wat beter voel om vervolgens ineens heel erg moe te worden en op de bank in slaap te vallen. Ik ben ook wel benieuwd of je collega's wat door hebben. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 561177

Konijntje: Fijn dat alles goed gaat! Hoe heb je je ouders en broers/zussen verteld?

Ellebel: Wat fijn! Dat is goed nieuws. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 281626781

Ik heb straks de eerste echo!! Ik heb er echt zin in maar ben ook wel een beetje zenuwachtig hoor. Echt spannend!
En de vakantie zit er weer op helaas. Ik heb vandaag een avonddienst en van de week ga ik de nachtdienst in. Ik ben benieuwd hoe dat gaat want ik heb in mijn vakantie wel een behoorlijk vast ritme gekregen.
Rond 22u naar bed en rond 8u weer wakker. En dan kan ik echt niet meer slapen. En 's avonds kan ik mijn ogen dan echt niet meer open houden. En ik moet vanavond tot 23.15u. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gerbera di 6 nov 2012 - 20:56

Goedemorgen meiden,

Blondje, wat vervelend dat je de voetbal zo moet afsluiten zeg! Weet wel iedereen van je team dat je zwanger bent?
Ben je trouwens leerkracht?

Kruumel, wat leuk dat jullie een weekendje zijn weg geweest, waar zijn jullie geweest? Hoe gaat het nu met je? Wel fijn dat je vrij bent!

Maia, wat fijn dat alles goed met je gaat! En zonder je moeder red je het vast ook wel, vooral omdat je je steeds beter begint te voelen!

konijntje, wat leuk dat iedereen zo leuk reageerde. Is toch spannend he Wink

Ellebel, gefeliciteerd met de goede echo!!!

Nou meiden, ik zit sinds gisteren in de ziektewet. Ik heb maandag een geprek gehad met mn leidinggevende. Aangegeven dat ik er doorheen zit, erg misselijk en moe ben en dat ik het gewoon erg zwaar vindt. Ze ging met de bedrijfarts overleggen en ook met mijn andere leidinggevende om te kijken hoe ze mij tegemoet kunnen komen.
De bedrijfsarts zei dat elke zwangere werknemer recht heeft op 1/8 deel van de werkdag RUST! VOor mij is dat dus 1 uur per dag extra rust en ik mag dat zelf indelen. Dus of een uur later beginnen/ eerder naar huis of tussendoor pauze. Wisten jullie dat???

Maar goed, gisteren op het werk storte ik helemaal in. Mijn klas was naar de gym en ik barste gewoon in huilen uit. M'n leidinggevende heeft me gelukkig gelijk naar huis gestuurd, waar ik in de auto helemaal overstuur werd en begon te hyperventileren. Thuis de verloskundige opgebeld, omdat ik me erge zorgen maak (vooral om mezelf). De vk zei dat m'n lichaam nu aangeeft dat ik te ver ga en dat ik rust moet hebben. Dus heb me voor deze week helemaal ziek gemeld en daarna moeten we nog maar gaan kijken hoe het gaat.
Ik werk normaal gesproken 40uur in het Speciaal Onderwijs, dus kinderen met zware gedragsproblemen. Die kids vreten echt energie.. wat ik niet heb.
De misselijkheid wordt alleen maar erger, slaap slecht en moet veel overgeven. Ik hoop dat dit nu alleen spanningen zijn waardoor het volgende week misschien wel beter gaat.. pff
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Shisha di 6 nov 2012 - 21:03

He wat vervelend Gerbera! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 699888
Maar goed naar je lichaam luisteren hoor! Je lichaam geeft inderdaad aan nu even niet te willen dus gewoon aan toe geven en zorgen dat je nu je rust neemt. En het lijkt mij ook wel erg zwaar werk wat je doet dus ik kan het mij goed voorstellen.

In mijn cao staat ook dat ik recht heb op een uur rust per dag maar ik zou miet weten hoe ik dat op zou moeten nemen. Ik werk in de zorg en vaak staan we al onderbezet en dan zou ik rustig een uurtje gaan liggen ofzo. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 394967
Plus dat wanneer ik een uur later zou beginnen ze dus flink achter zullen lopen op de afdeling waardoor ik dan in de complete chaos binnen kom. Lijkt me ook niet echt goed voor de rust. Ik ga gewoon tussendoor wel wat vaker zitten en wat drinken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: